Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had een andere TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oja, de nieuwe maand begint alweer...
Fresh, de winnaar.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Laat het losDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lieve MOONtje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil TheeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
En een boekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Net als jij.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze was op het randje...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hartstikke dode bomen die met inkt gedrenkt zijn.quote:
Ik stal de lijken van oude bomen uit in mijn woonkamerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij mij ga je altijd over het randje.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:11 schreef drakin het volgende:
[..]
hartstikke dode bomen die met inkt gedrenkt zijn.
Ik stal de lijken van oude bomen uit in mijn woonkamer![]()
![]()
Versta je ook niet door je gagball.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij ga je altijd over het randje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Terug sturen of kan dat niet?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft hem nu en geeft me gelijk.
Wel bal de muis niet goed werkt.."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Soul terugsturen?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Terug sturen of kan dat niet?
Wel bal de muis niet goed werkt..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
ZEG!Oh waarom ZEG je dat nu? Dan mis ik @Speklap3000 nog meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik kijk Oplichters Aangepakt. Ze gaan nou Touky confronteren!Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
wtf is datquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik kijk Oplichters Aangepakt. Ze gaan nou Touky confronteren!![]()
Die missen we allemaalquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh waarom ZEG je dat nu? Dan mis ik @:Speklap3000 nog meer!![]()
Maar ik ben er nu toch![]()
![]()
Pas maar op dat zei jou niet terugstuurt.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Drama? Of ook romantiek?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
Ik kijk Oplichters Aangepakt. Ze gaan nou Touky confronteren!![]()
Willen jullie nog een mooi verhaal horen?
Ik zocht van die siliconen hervulbare flesjes voor op reis. Ik wist dat de Hema ze had, dus daar gekocht.
Kom ik ze daarna ook nog tegen bij de Kruidvat en de Action
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee na die film van gisterenavond kan ik geen romantiek meer hebbenquote:
Fractalisme - The Architecture of Reality
Zul je altijd zienquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie nog een mooi verhaal horen?
Ik zocht van die siliconen hervulbare flesjes voor op reis. Ik wist dat de Hema ze had, dus daar gekocht.
Kom ik ze daarna ook nog tegen bij de Kruidvat en de Action![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee na die film van gisterenavond kan ik geen romantiek meer hebben
Je roos opgeruimd?![]()
Dat is de ex van de man die opgelicht en vergiftigd is.quote:
Fractalisme - The Architecture of Reality
Daar heb ik geen actieve herinnering aan..quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is de ex van de man die opgelicht en vergiftigd is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: