Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Shit, schrijf ik het ook nog verkeerdquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Helaas dood gaan in een van de meest zwarte weekenden in autosportquote:
Vrijdag zwaar ongeluk van Barrichello, zaterdag Ratzenberger dood en zondag Senna dood
Wie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
GecondoleerdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
+ fansquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
Vrijdag zwaar ongeluk van Barrichello, zaterdag Ratzenberger dood en zondag Senna dood![]()
Waren dat toeschouwers of marshals?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Memoriom mentoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mementaal moriDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
MoniThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mozzarella moriDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolk maar weer eensIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolkemto boriDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja, de koffie!quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Wie is dat dan weer die Ronald?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Blij dat je me weer niet geraakt hadquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vandaag was het zo te zien wel rustig, maar morgen zal er weer fors gebolkt worden. Mario die weer hier mag posten, dotteke die weer in de stats zit en Mazikeen die terug komt met een nieuw account. Daarom is het ook niet echt onverwacht dat @Speklap3000 de 2de mod gaat worden in DTS om SWJ een handje te helpenquote:![]()
![]()
Toeschouwers toch?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waren dat toeschouwers of marshals?![]()
Hey Justin. Hoe is die. Miste je al een paar dagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jay dousont pointsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WarmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hmm dan proberen morgen tussen de werkzaamheden door af en toe een blik hier te werpen. Wie weet mis ik dan nietquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaag was het zo te zien wel rustig, maar morgen zal er weer fors gebolkt worden. Mario die weer hier mag posten, dotteke die weer in de stats zit en Mazikeen die terug komt met een nieuw account. Daarom is het ook niet echt onverwacht dat @:speklap3000 de 2de mod gaat worden in DTS om SWJ een handje te helpen
Zou wel leuk zijn als @Speklap3000 mod wordt, maar heb hem al even niet gezien?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
ik moest even 2 x checken of dit niet F1 wasEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
ineens wordt het druk.Werkplek
(zelfst. naamw.)
En wat is nou waar en niet waar in je post?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaag was het zo te zien wel rustig, maar morgen zal er weer fors gebolkt worden. Mario die weer hier mag posten, dotteke die weer in de stats zit en Mazikeen die terug komt met een nieuw account. Daarom is het ook niet echt onverwacht dat @:speklap3000 de 2de mod gaat worden in DTS om SWJ een handje te helpen![]()
![]()
* gebrokenglas is benieuwd of het ook stormt loopt met een TT als GG deelt koffie uitWerkplek
(zelfst. naamw.)
niksquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat is nou waar en niet waar in je post?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
uh neenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is benieuwd of het ook stormt loopt met een TT als GG deelt koffie uit
smerige kleine zakjes met wat water
Smile, it's free therapy.![]()
daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is benieuwd of het ook stormt loopt met een TT als GG deelt koffie uitEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Van het tuinieren?quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dan wordt dat een TT voor morgen ochtendquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is benieuwd of het ook stormt loopt met een TT als GG deelt koffie uit![]()
![]()
![]()
Klopt. Moet ik wel even de LAPO zien te pakken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kom je maar op 1 manier achterWerkplek
(zelfst. naamw.)
van het doen of ze druk was in de tuinquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
van het doen of ze druk was in de tuin
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Mario na 5 mei ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk 2 dingen wel? Mario en Dotteke?
en @Dotteke kan dit zelf bevestigen of ontkrachten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zonnebaden is ook vermoeiend!
Ik word er iig altijd wel een beetje loom van
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
tis dts hequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Moet ik wel even de LAPO zien te pakken.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik kan niet zonnebadenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Zonnebaden is ook vermoeiend!
Ik word er iig altijd wel een beetje loom vanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik denk dat er tenminste 1 ding waar van isquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat is nou waar en niet waar in je post?![]()
![]()
als ze fatsoen hebben welquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het hier op 4 mei 20 uur ook 2 minuten stil?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Onkruid eerst eruit gehaald, grond al los gemaakt.quote:besloten om een dikke struik achter eruit te halen.. wortels zaten wat dieper dan ik gedacht had.
Evengoed 1-0 voor mij![]()
![]()
Nieuwe mooie plant staat daar nu.
Dacht och.. nu ik toch met water bezig ben kan ik ook de tegels achter afspuiten en schrobben.. whaaaa etc etc zo kwam er steeds meer bij.
En nog wat potten op een andere plek neergezet en er ook planten ingezet of verpot.
moet nog iets van 45 planten in de grond zetten
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
van het doen of ze druk was in de tuinvandaag wel veel gedaan
nog steedsquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onkruid eerst eruit gehaald, grond al los gemaakt.besloten om een dikke struik achter eruit te halen.. wortels zaten wat dieper dan ik gedacht had.
![]()
Dacht och.. nu ik toch met water bezig ben kan ik ook de tegels achter afspuiten en schrobben.. whaaaa etc etc zo kwam er steeds meer bij.
En nog wat potten op een andere plek neergezet en er ook planten ingezet of verpot.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Alleen mario volgens mijquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk 2 dingen wel? Mario en Dotteke?![]()
dan wordt ik een tomaatquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Fok gaat dan twee minuten op zwartquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het hier op 4 mei 20 uur ook 2 minuten stil?![]()
jaaaa ik had afgelopen week grote planten nog eens bijgekocht...quote:
pff staat nog een hoop wat erin moetSmile, it's free therapy.![]()
Van Mario dusquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat er tenminste 1 ding waar van is![]()
![]()
Goed bezig zo.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onkruid eerst eruit gehaald, grond al los gemaakt.besloten om een dikke struik achter eruit te halen.. wortels zaten wat dieper dan ik gedacht had.
![]()
Werkplek
(zelfst. naamw.)
ik ga morgen bij de aldi voor de deur liggenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaa ik had afgelopen week grote planten nog eens bijgekocht...
pff staat nog een hoop wat erin moet
dan hebben ze seringen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Abo genot
Ik heb er één en ik ben er trots op
dat heb ik dus ook heel snelquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
Mijn gezicht was een beetje rood door de zonEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Altijdquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het hier op 4 mei 20 uur ook 2 minuten stil?![]()
![]()
![]()
Oh dat lijkt me best vervelend, want de zon is soms niet te ontwijken.quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
kloptquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best vervelend, want de zon is soms niet te ontwijken.
moet daar gewoon op letten
dat ik niet meer dan een half uur in de zon bezig benEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De site gaat 2 minuten op zwart. Posten is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het hier op 4 mei 20 uur ook 2 minuten stil?
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ik heb ook zonnebrandcrème in huis.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik moet even nieuwe halenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ah, dat vind ik wel netjes (merk het zelf niet, omdat ik dan ook even niet op internet zit)quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De site gaat 2 minuten op zwart. Posten is niet mogelijk.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ik ben bang dat ik deze 5 mei de 2 minuten stilte ga missen. Het spijt me alvastOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh, met festivals enzo is de zon soms niet te ontlopen. Maar ook met een stukje buiten wandelen of fietsen kan het al lastig zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
moet daar gewoon op letten
dat ik niet meer dan een half uur in de zon bezig benOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
doe dan maar 4 meiquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben bang dat ik deze 5 mei de 2 minuten stilte ga missen. Het spijt me alvastEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
en ook dat klopte niet.. die is er zoals hierboven staat pas de 5de of zoquote:Smile, it's free therapy.![]()
Ohhhh die zijn ook mooi!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de aldi voor de deur liggen
dan hebben ze seringen
ik had afgelopen week was het bij de Lidl planten nog gekocht , grotere.Smile, it's free therapy.![]()
Niet echt op zwart, maar een zwart grijs scherm met een gesloten poort. Uit m'n hoofd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat is al bijnaquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ook dat klopte niet.. die is er zoals hierboven staat pas de 5de of zo![]()
![]()
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet echt op zwart, maar een zwart grijs scherm met een gesloten poort. Uit m'n hoofd.![]()
wiequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
@:mizzeamy bij jou ook al aan het regenen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Als mijn abo er weer op zit zie ik ineens weer wie ik geblokkeerd heb
Ronald ratz is toch die van de sjonniesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
* greysbones zoekt het lek bij KBquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zoekt het lek bij KB![]()
Ow ja. Die ookquote:
Dan zit ik in de auto op de Deutsche AutobahnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Fahrn fahrn fahrn auf die Autobahnquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow ja. Die ook
Dan zit ik in de auto op de Deutsche Autobahn![]()
![]()
quote:watmotjuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]watmotjuh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zet in FBquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
ik mis echt de mogelijkheid om gifjes zo te posten
quote:
ja doeiiiiquote:
Natte gifjesquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja doeiiii
dan krijg je al die![]()
![]()
die er een plasje over willen doen
Nou dat viel bij mij toch ook mee?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja doeiiii
dan krijg je al die![]()
![]()
die er een plasje over willen doen
Elk jaar gaat Fok om 20.00 2 min. dicht.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het hier op 4 mei 20 uur ook 2 minuten stil?
Ja bij jouquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou dat viel bij mij toch ook mee?
Krokant van buiten, nat van binnenquote:
Nat?quote:
Haha driemaal is scheepsrechtquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Elk jaar gaat Fok om 20.00 2 min. dicht.
ik weet hetquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wat wil je daarmee zeggen hmm..
Dat het bij jou wel meeviel.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]wat wil je daarmee zeggen hmm..
Die is zelf niet normaal.quote:
Nee ik vertrek morgen naar Berlijn.quote:
Ja hoormquote:
Cold as ice.quote:
Foreignerquote:
Vannila icequote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
Dan moet je iets gaan doen
Serie kijken
Spelletje doen
Boek lezen
![]()
Als je naar mijn huis komt, hoef jij je de komende dagen niet te vervelen hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:24 schreef Lovely het volgende:
Nog 11.872 en dan 200.000 post op FOK! geplaatst
sticker verdiendquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:24 schreef Lovely het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:21 schreef Lovely het volgende:
Dan moet je iets gaan doen
Serie kijken
Spelletje doen
Boek lezen
Of mensen op fok irriteren
Ingewikkeld.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke wikkeljurk ga ik morgen dragen?
Met bloemen of met ruitjes?
Bloemen, morgen is het een dag voor bloemen, en dan komen de bijtjes op je af omdat ze je liev vinden!quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Tomatensoep!quote:
is dat iets wat je je collega's of familie mededeeld op een feestjequote:Op dinsdag 30 april 2024 20:24 schreef Lovely het volgende:
Of course notquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:29 schreef Rob het volgende:
[..]
is dat iets waar je je collega's of familie mededeeld op een feestje
Woensdag bloemetjesdag. Ruitjes draag je maar op vrijdagquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja dat lijkt me een super goed ideemquote:
Deed ik laatst bij mijn 500.000.Ze wilden me gedwongen laten opnemen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:29 schreef Rob het volgende:
[..]
is dat iets wat je je collega's of familie mededeeld op een feestje
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed ik laatst bij mijn 500.000.Ze wilden me gedwongen laten opnemen.
Heb soms wel goede ideeënquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een super goed ideem
Lekker irritant terug doenquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup altijd nu ook.. as we 'speak'![]()
Jij bent er gestoord genoeg voor andersquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:29 schreef Rob het volgende:
[..]
is dat iets wat je je collega's of familie mededeeld op een feestje
Wil je er eentje lenen?quote:
Commando toch?quote:
mijn fam. heeft nog nooit van DTS gehoord iigquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij bent er gestoord genoeg voor anders
Ik vertel altijd dat ik een pratende koe en vogel nadoe op een online forum. Dat is meestal het punt waarop ze 'naar de wc moeten' of 'even iets te drinken halen'. Heel apart.....quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:32 schreef Rob het volgende:
ik vertel alleen over de FOK!Stok de rest hmmm
dat dusquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vertel altijd dat ik een pratende koe en vogel nadoe op een online forum. Dat is meestal het punt waarop ze 'naar de wc moeten' of 'even iets te drinken halen'. Heel apart.....
Dat is eigenlijk het punt waarop ik aan Google vraag wat de dichtstbijzijnde psychiatrische kliniek is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vertel altijd dat ik een pratende koe en vogel nadoe op een online forum. Dat is meestal het punt waarop ze 'naar de wc moeten' of 'even iets te drinken halen'. Heel apart.....
Nou...quote:
Soms...quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk n serie maar snap t nu al niet
Dan behoor jij nog de wijste te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dan heeft degene het er ook naar gemaakt![]()
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan behoor jij nog de wijste te zijn.
Waarom houden jullie dat in de gaten hoeveel posts je gezet hebt?quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed ik laatst bij mijn 500.000.Ze wilden me gedwongen laten opnemen.
The Missing.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]uhm moet ik weten waar dit over gaat? zegt me niks
Ik hou alles in de gaten Dot.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom houden jullie dat in de gaten hoeveel posts je gezet hebt?
dat vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ikke niequote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Newbie.quote:
quote:
O ja is ook zo.quote:
O jij houdt het niet bij. Ben ik toch niet de enige gelukkig.quote:
Enige wat ik maandelijks bekijk zijn de DTS punten en Raad de straat Amsterdam foto'squote:Op dinsdag 30 april 2024 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij houdt het niet bij. Ben ik toch niet de enige gelukkig.
Dat laatste kijk ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:52 schreef Rob het volgende:
[..]
Enige wat ik maandelijks bekijk zijn de DTS punten en Raad de straat Amsterdam foto's
Hey Dot, goed hoorquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Justin. Hoe is die. Miste je al een paar dagen
Al geprobeerd. Ding scrolt voor geen meter,Cursor dwarrelt over het scherm.Miskoop.quote:
Dat is leukquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
duurquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al geprobeerd. Ding scrolt voor geen meter,Cursor dwarrelt over het scherm.Miskoop.
20 euro. Dus dat valt mee.quote:
Nee hoor! Maar ik zal het stoelkussen vast naar binnen doen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
@:mizzezamy bij jou ook al aan het regenen?
Een Mario.quote:
Ja maar, excel ...quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Woensdag bloemetjesdag. Ruitjes draag je maar op vrijdag
oh bij jou niet!quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee hoor! Maar ik zal het stoelkussen vast naar binnen doen.
En de tuinbroek.quote:
Ik scoorde voor 2,50 een perfecte gaming muis bij gideonquote:
Gloeiende GVD.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik scoorde voor 2,50 een perfecte gaming muis bij gideon
Een mariotje doen.quote:
Is al anderhalf jaar geleden joh. Was je toen ook al jaloers opquote:
Morgenavond heb ik hoop op onweer!quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh bij jou niet!
hier even een goed buitje en toen was het weer klaar
Soul heeft hem nu en geeft me gelijk.quote:
ZEG!quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik hoop op onweer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja jullie wilden toch al minder huisdierenquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft hem nu en geeft me gelijk.
Ik neem even rust na deze drukke maand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |