En wat is nou waar en niet waar in je post?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaag was het zo te zien wel rustig, maar morgen zal er weer fors gebolkt worden. Mario die weer hier mag posten, dotteke die weer in de stats zit en Mazikeen die terug komt met een nieuw account. Daarom is het ook niet echt onverwacht dat @:speklap3000 de 2de mod gaat worden in DTS om SWJ een handje te helpen
niksquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat is nou waar en niet waar in je post?
uh neenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is benieuwd of het ook stormt loopt met een TT als GG deelt koffie uit
daar kom je maar op 1 manier achterquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas is benieuwd of het ook stormt loopt met een TT als GG deelt koffie uit
Van het tuinieren?quote:
Dan wordt dat een TT voor morgen ochtendquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Klopt. Moet ik wel even de LAPO zien te pakken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kom je maar op 1 manier achter
van het doen of ze druk was in de tuinquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
van het doen of ze druk was in de tuin
Mario na 5 mei ofzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk 2 dingen wel? Mario en Dotteke?
tis dts hequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Moet ik wel even de LAPO zien te pakken.
ik kan niet zonnebadenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Zonnebaden is ook vermoeiend!
Ik word er iig altijd wel een beetje loom van
Ik denk dat er tenminste 1 ding waar van isquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
En wat is nou waar en niet waar in je post?
als ze fatsoen hebben welquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het hier op 4 mei 20 uur ook 2 minuten stil?
Onkruid eerst eruit gehaald, grond al los gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
van het doen of ze druk was in de tuin
nog steedsquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onkruid eerst eruit gehaald, grond al los gemaakt.besloten om een dikke struik achter eruit te halen.. wortels zaten wat dieper dan ik gedacht had.
Evengoed 1-0 voor mij![]()
![]()
Nieuwe mooie plant staat daar nu.
Dacht och.. nu ik toch met water bezig ben kan ik ook de tegels achter afspuiten en schrobben.. whaaaa etc etc zo kwam er steeds meer bij.
En nog wat potten op een andere plek neergezet en er ook planten ingezet of verpot.
moet nog iets van 45 planten in de grond zetten
Alleen mario volgens mijquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk 2 dingen wel? Mario en Dotteke?
dan wordt ik een tomaatquote:
Fok gaat dan twee minuten op zwartquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
jaaaa ik had afgelopen week grote planten nog eens bijgekocht...quote:
Van Mario dusquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat er tenminste 1 ding waar van is
Goed bezig zo.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Onkruid eerst eruit gehaald, grond al los gemaakt.besloten om een dikke struik achter eruit te halen.. wortels zaten wat dieper dan ik gedacht had.
Evengoed 1-0 voor mij![]()
![]()
Nieuwe mooie plant staat daar nu.
Dacht och.. nu ik toch met water bezig ben kan ik ook de tegels achter afspuiten en schrobben.. whaaaa etc etc zo kwam er steeds meer bij.
En nog wat potten op een andere plek neergezet en er ook planten ingezet of verpot.
moet nog iets van 45 planten in de grond zetten
ik ga morgen bij de aldi voor de deur liggenquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaa ik had afgelopen week grote planten nog eens bijgekocht...
pff staat nog een hoop wat erin moet
dat heb ik dus ook heel snelquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:21 schreef Lovely het volgende:
Mijn gezicht was een beetje rood door de zon
Altijdquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh dat lijkt me best vervelend, want de zon is soms niet te ontwijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |