kloptquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best vervelend, want de zon is soms niet te ontwijken.
De site gaat 2 minuten op zwart. Posten is niet mogelijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is het hier op 4 mei 20 uur ook 2 minuten stil?
Ah, dat vind ik wel netjes (merk het zelf niet, omdat ik dan ook even niet op internet zit)quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De site gaat 2 minuten op zwart. Posten is niet mogelijk.
Oh, met festivals enzo is de zon soms niet te ontlopen. Maar ook met een stukje buiten wandelen of fietsen kan het al lastig zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
moet daar gewoon op letten
dat ik niet meer dan een half uur in de zon bezig ben
doe dan maar 4 meiquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben bang dat ik deze 5 mei de 2 minuten stilte ga missen. Het spijt me alvast
en ook dat klopte niet.. die is er zoals hierboven staat pas de 5de of zoquote:
Ohhhh die zijn ook mooi!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga morgen bij de aldi voor de deur liggen
dan hebben ze seringen
Niet echt op zwart, maar een zwart grijs scherm met een gesloten poort. Uit m'n hoofd.quote:
Dat is al bijnaquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ook dat klopte niet.. die is er zoals hierboven staat pas de 5de of zo
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Niet echt op zwart, maar een zwart grijs scherm met een gesloten poort. Uit m'n hoofd.
wiequote:Op dinsdag 30 april 2024 19:39 schreef Kissingbird het volgende:
@:mizzeamy bij jou ook al aan het regenen?
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |