Dat werkte bij Polina Gagarina in 2015 helaas ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vrees hier alsnog wel een beetje voor hoor. Je weet het gewoon niet bij de jury. Ze kan daar straks door de reactie van het publiek ook nog gaan huilen bijvoorbeeld, dat werkt gewoon wel bij stemmers ook.
Ik zou wel moeten huilen als een hele arena mij uit zou jouwen.quote:
Ziet er inderdaad heel goed uitquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:49 schreef Fred_B het volgende:
Noorwegen maakt ook een prima indruk trouwens.
Bewegend beeldquote:
Ik vind het gaaf wat we tot nu toe zienquote:
De vogel en de rest is bij mij geland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf wat we tot nu toe zien
Als ik het zo zie met die snavel blijft die ook wel denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vogel en de rest is bij mij geland.Ik ben weer oké
Je zit weer rustig op je nestje?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De vogel en de rest is bij mij geland.Ik ben weer oké
Zekerquote:
Betfair is BFX?quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Betfair is de marktplaats van alle gokkers, waar alle andere bookmakers hun prijzen op baseren. Eigenlijk is het zinloos naar al die andere kolommen te kijken.
Ja, BetFair eXchange, de meest rechtse kolom.quote:
Ik wilde net de vergelijking maken met Dadi Freyr, het heeft voor mij dezelfde vibe qua humorquote:Op dinsdag 30 april 2024 20:27 schreef Nashipeer het volgende:
Joost z'n cartooneske (?) gezichtsuitdrukkingen in dat Tiktokfragment zijn best sterk. Hij is echt een showman die de aandacht op zich kan vestigen en houden. De visuals zijn heel licht, en meme-achtig. Een beetje zoals bij IJsland 2021. Het maakt het gelijk opvallend (en mss als enige in z'n soort) vergeleken met de serieuze stagings die we hebben gezien de afgelopen paar dagen. Ik kan niet wachten om de camerabeelden te zien: dat stuk waarbij hij voor de background loopt ziet er heel goed uit.
Vorig jaar was er een recap video van elke dag bij de tweede repetities.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:03 schreef Thrts het volgende:
Morgen gaat heel de 1e halve finale voor de tweede keer repeteren, krijgen we dan meteen al de ''officiële beelden'' zoals het op TV komt? Lijkt me wel erg vroeg 6 dagen voor de liveshow...?
Het zag er prima uit toch?quote:
HETquote:
Wel jammer dat we niet meer echt naar hoofden kunnen kijken voor de eerste twee rehearsals Tot 2 jaar geleden krijgen de pers wel beelden direct vanuit de zaal. En die gingen dan weer live reageren. Nu alleen foto's en tiktok van Eurovisie zelf.quote:
Je vergeet het soms, maar dit geeft natuurlijk zo’n ander beeld. Morgen weten we pas echt wat, ook hoe Zweden het in beeld brengt enzo. Dat maakt (bijna) alles beter.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een recap video van elke dag bij de tweede repetities.
[ tiktok ]
Oh dit ziet er toch wel heel erg goed uit. Goede kleuren (weer) goeie mimiek (ook weer)quote:
Oh ja, ik was alweer vergeten dat Ierland volgens mij een kek glitterjumpsuit met cameltoe bij de nieuw jaars sales van de Zalando had gekocht..quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een recap video van elke dag bij de tweede repetities.
[ tiktok ]
Straks breekt het water bij de hoge noot van Zwitserlandquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:47 schreef yvonne het volgende:
M'n dochter moet begin mei bevallen, ik heb al tegen haar gegild dat het PAS NA DE 10e MAG
Mat steekt niet onder stoelen of banken dat NL dit jaar totaal niet bij zijn favorieten behoort, so thanx voor de re-cap. Hoef ik dat clipje ook niet meer te bekijken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zag er prima uit toch?
Als je kijkt wat we tot nu toe hebben gehad aan favorieten:
Kroatië - Niets bijzonders
Oekraïne - Prima (reactie valt me wat tegen)
Zwitserland - In lijn
Nederland - Matig
Mocht Italië ook tegenvallen, dan gaat het nog best lastig worden een winnaar aan te wijzen.
Hou op zeg. Straks moeten ze nog kop of munt gooienquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland - In lijn
Nederland - Matig
Mocht Italië ook tegenvallen, dan gaat het nog best lastig worden een winnaar aan te wijzen.
Pierre Kartner komt de winnaar bepalenquote:Op dinsdag 30 april 2024 22:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Hou op zeg. Straks moeten ze nog kop of munt gooien
Waarom is Nederland matig? Vind het net als Zwitserland gewoon in lijn liggen. Ja alleen die vogel was erg out of context. En ik zou zeggen dat Kroatie eigenlijk ook matig is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zwitserland - In lijn
Nederland - Matig
quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Straks breekt het water bij de hoge noot van Zwitserland
Voor iets waarvan het risico is dat het als een joke entry wordt beschouwd, is het natuurlijk niet handig als een volwassen man zich in een vogelpak steekt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom is Nederland matig? Vind het net als Zwitserland gewoon in lijn liggen. Ja alleen die vogel was erg out of context. En ik zou zeggen dat Kroatie eigenlijk ook matig is.
Dat vind ik erg onaardig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor iets waarvan het risico is dat het als een joke entry wordt beschouwd, is het natuurlijk niet handig als een volwassen man zich in een vogelpak steekt.
Mja, voorlopig ziet Nemo er ook uit als roze grobbebol en Baby Lasagna als een piraat. Voorlopig wint Italië het hier van de andere favorieten. Lijkt me. Maar vooral bij Joost heb ik het gevoel dat we nog zo veel missen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor iets waarvan het risico is dat het als een joke entry wordt beschouwd, is het natuurlijk niet handig als een volwassen man zich in een vogelpak steekt.
Maar die landen hebben er serieuze muziek onder zitten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja, voorlopig ziet Nemo er ook uit als roze grobbebol en Baby Lasagna als een piraat. Voorlopig wint Italië het hier van de andere favorieten. Lijkt me. Maar vooral bij Joost heb ik het gevoel dat we nog zo veel missen.![]()
Misschien Noorwegen ook nog wel, als verre verre outsider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |