Als die niet achter slot en grendel zit tegen die tijdquote:Op maandag 29 april 2024 15:13 schreef Janneke141 het volgende:
De enige die ik hem tegen zie houden is Trump.
Allen/Higgins niet uitsluiten.quote:Op maandag 29 april 2024 15:13 schreef Janneke141 het volgende:
De enige die ik hem tegen zie houden is Trump.
Ik ben bijna altijd team Wizard of Wishawquote:Op maandag 29 april 2024 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Allen/Higgins niet uitsluiten.
Wilson, Lisowski, Bingham zie ik het niet redden
de ene 1/2 finale zal Ronnie - Judd worden.
de finale zal denk of Allen of Higgins worden. Ik denk Allen want heeft net op tijd door dat je niet Higgins kunt verslaan met zijn eigen spelletje (wat ze matchplay noemen)
Alle tweede ronde partijen uiteindelijk eenzijdig maar vanavond maakt het dubbel en dwars goedquote:
Jack gunde hem de 11-9 dus wel zo eerlijk.quote:Op maandag 29 april 2024 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Bingham is een geweldige speler, en ik gun het hem enorm. Maar wat een dramatische fout maakt hij in de 2e of 3e bal van dit frame op 11-10 zeg. Hij knalt gewoon direct de hele tafel open. Alle rode helemaal uit elkaar, en Lisowski kan zo zonder moeite het frame gelijk uitspelen. 11-11 nu....wel spannend.
Bingham, Lisowski speelt precies in Ronnie's kaarten.quote:Op maandag 29 april 2024 22:43 schreef Janneke141 het volgende:
Wie zou het Ronnie moeilijker kunnen maken, Lisowski of Bingham?
Ja, kan mij goed herinneren dat Bingham met 13-9 won in de kwartfinale WK 2015 van Ronnie. Denk dat Bingham toen ook wereldkampioen werd.quote:Op maandag 29 april 2024 22:57 schreef EP3 het volgende:
En Bingham weet iig dat ie van m kan winnen. Heeft ook veel meer ervaring.
behalve deze rodequote:
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 29 april 2024 23:26 schreef wdn het volgende:
hij stak zijn hand niet op dus denk dat het bewust was
Dat gaat alsnog gebeurenquote:
Ronnie moet wel iets van weerstand hebben om met glans te winnenquote:Op maandag 29 april 2024 23:45 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd maakt me niet uit, in die zin dat ze allebei mogen winnen wat mij betreft.
Maar dat die vervelende Bingham gaat winnen vind ik erg jammer.
Wat is er zo vervelend aan Bingham?quote:Op maandag 29 april 2024 23:45 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd maakt me niet uit, in die zin dat ze allebei mogen winnen wat mij betreft.
Maar dat die vervelende Bingham gaat winnen vind ik erg jammer.
quote:Op maandag 29 april 2024 23:50 schreef wdn het volgende:
Als Higgings had verloren was hij uit de top 16 gevallen dus laat hem de finale maar halen
Hoorde ik dat gped? Pas de 8ste keer dat het op de laatste zwarte aankomt.
Goede vraag.quote:Op maandag 29 april 2024 23:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is er zo vervelend aan Bingham?Higgins
Dat zie ik niet zo, eigenlijk. Ik kom dan eerder de foto van Hawkins tegen.quote:Op maandag 29 april 2024 23:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goede vraag.
Het ie eigenlijk meer dat als je in het woordenboek "saai" opzoekt, dat er een foto van Bingham staat.
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 29 april 2024 23:50 schreef wdn het volgende:
Als Higgings had verloren was hij uit de top 16 gevallen dus laat hem de finale maar halen
Hoorde ik dat gped? Pas de 8ste keer dat het op de laatste zwarte aankomt.
Hij is geen Ebdonquote:Op maandag 29 april 2024 23:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goede vraag.
Het ie eigenlijk meer dat als je in het woordenboek "saai" opzoekt, dat er een foto van Bingham staat.
Weinig van gezien, maar hij heeft er iig zojuist met n mooie dubbel op zwart 4 -4 van weten te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:28 schreef wdn het volgende:
Is Trump aan het klooien of is Jak goed bezig?
3-4 had ik niet verwacht.
Ik ben er zijdelings bij vanaf nuquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
Weinig van gezien, maar hij heeft er iig zojuist met n mooie dubbel op zwart 4 -4 van weten te maken.
is al het hele tournooiquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Faraday01 het volgende:
Veel vreemde missers vanmiddag
En vooral rechtsonder
Higgins moet je wel 3x begraven voordat je echt van m af bent.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef wdn het volgende:
[..]
is al het hele tournooi
Higgins 0-3 Wilson Dat had ik niet verwacht
en wrs. 0-4 ook nog
Rechts midden doet inmiddels ook mee voor Binghamquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef wdn het volgende:
[..]
is al het hele tournooi
Higgins 0-3 Wilson Dat had ik niet verwacht
en wrs. 0-4 ook nog
en dan moet je nog steeds achterom kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:09 schreef EP3 het volgende:
[..]
Higgins moet je wel 3x begraven voordat je echt van m af bent.
Extreem lastige ballen maken om vervolgens onbegrijpelijk makkelijke ballen te missen. Het is een heel erg vreemde sessie snooker.quote:
Het is niet alleen Judd. Iedereen in de top 16. En dan komt Ronnie er nog redelijk mee weg.quote:Op woensdag 1 mei 2024 10:27 schreef EP3 het volgende:
Trump is anders al het hele toernooi behoorlijk wisselvallig.
Dus als Jones z'n zenuwen in bedwang kan houden geef ik m een heel goede kans.
Inderdaad. Op zich levert het wel boeiende gevechten op, maar het toernooi sprankelt nog niet.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is niet alleen Judd. Iedereen in de top 16. En dan komt Ronnie er nog redelijk mee weg.
Is ook de reden dat er in de 1ste ronde er zoveel uitvlogen.
Liever Higgins en anders O'Sullivanquote:Op woensdag 1 mei 2024 12:49 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, hier staat volgens mij niet de nieuwe wereldkampioen.
Ik gun het Wilson ook wel een keer.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:25 schreef wdn het volgende:
"watching a horror film"
leuke frame dit![]()
[..]
Liever Higgins en anders O'Sullivan
Higgins zou dan wel eens century 1000 kunnen halenquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik gun het Wilson ook wel een keer.
Ja, zeker. Hoe bedroevend Trump ook speelde, dit is wel degelijk zijn verdienste.quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:42 schreef Faraday01 het volgende:
Jones is wel de duidelijk de verdiende winnaar
Gaan ze dat ook met een snookerwedstrijd beslissen?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, zeker. Hoe bedroevend Trump ook speelde, dit is wel degelijk zijn verdienste.
Hopelijk is deze uitslag een voorbode voor de Amerikaanse presidentsverkiezingen.
Ik hoop in elk geval niet dat het golf wordtquote:Op woensdag 1 mei 2024 13:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gaan ze dat ook met een snookerwedstrijd beslissen?
Moet hij er niet nog 17 ofzo?quote:Op woensdag 1 mei 2024 13:35 schreef wdn het volgende:
Nou daar gaat Trump
[..]
Higgins zou dan wel eens century 1000 kunnen halen
Dat hoop ik ook, maar er moet wel wat meer weerstand komen dan.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Moet hij er niet nog 17 ofzo?
Trump was echt dramatisch slecht. Vraag me af of het door zijn rare cue action komt. Hij cuet natuurlijk totaal scheef en ik vraag me af of dat soms onder bepaalde druk niet leidt tot grotere afzwaaiers.
Ik hoop dat Ronnie tenminste nog weer wat beter gaat spelen, want anders is het toernooi voor mij toch echt een grote teleurstelling. Als je straks Jones-Bingham in de halve finale hebt en misschien Gilbert-Wilson in de andere ... daar loop ik niet heel erg warm voor.
In dat geval Wilson. Maar als die er dan in de halve finale uitgaat heb ik zondag en maandag tijd genoeg om naar de beelden van het kampioenschap van PSV te kijken.quote:Op woensdag 1 mei 2024 14:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Moet hij er niet nog 17 ofzo?
Trump was echt dramatisch slecht. Vraag me af of het door zijn rare cue action komt. Hij cuet natuurlijk totaal scheef en ik vraag me af of dat soms onder bepaalde druk niet leidt tot grotere afzwaaiers.
Ik hoop dat Ronnie tenminste nog weer wat beter gaat spelen, want anders is het toernooi voor mij toch echt een grote teleurstelling. Als je straks Jones-Bingham in de halve finale hebt en misschien Gilbert-Wilson in de andere ... daar loop ik niet heel erg warm voor.
Ik ben voor Ajax, maar gelukkig begint de Giro zaterdagquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
In dat geval Wilson. Maar als die er dan in de halve finale uitgaat heb ik zondag en maandag tijd genoeg om naar de beelden van het kampioenschap van PSV te kijken.
Daar kan jij ook niks aan doenquote:
ik zag ooit Ajax-PSV op TV en Ajax won dat met 3-2 na 1-2 achter te hebben gestaan en sindsdien ben ik voor Ajaxquote:
Dat is de enige (behalve vroeger Davis en Hendry) waarvan ik verwacht dat hij van een 12 - 0, 65 - 0 nog terugkomtquote:Op woensdag 1 mei 2024 14:56 schreef TAmaru het volgende:
Zou Higgins het dan toch weer uit het vuur gaan slepen?
Selby, mits in vorm, lijkt me daar ook wel toe in staat.quote:Op woensdag 1 mei 2024 16:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is de enige (behalve vroeger Davis en Hendry) waarvan ik verwacht dat hij van een 12 - 0, 65 - 0 nog terugkomt
volgens mij op z'n oudst voor de 2e ronde opnieuw gemonteerd, misschien ook voor de kwartfinale opnieuw maar ben niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:21 schreef wdn het volgende:
hoe oud is deze tafel?
want ik heb best veel gemiste zwarte ballen gezien die er normaal in gaan
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 1 mei 2024 16:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Selby, mits in vorm, lijkt me daar ook wel toe in staat.
Ja, het laat allemaal nogal wat te wensen over.quote:Op woensdag 1 mei 2024 11:24 schreef wdn het volgende:
[..]
Het is niet alleen Judd. Iedereen in de top 16. En dan komt Ronnie er nog redelijk mee weg.
Is ook de reden dat er in de 1ste ronde er zoveel uitvlogen.
Ik zie 2 fantastische frames op rij om er n welverdiende 8 - 8 van te maken.quote:
Ja, en als Bingham wint is het de eerste keer dat 3 qualifiers in de halve finale staan hadden ze het net over.quote:Op woensdag 1 mei 2024 20:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Nog maar 1 top 10 speler over, de nummer #1. 2-9 liggen er allemaal uit.
Hij speelt fantastisch vanavondquote:Op woensdag 1 mei 2024 20:54 schreef koffieleuk het volgende:
Geen slecht moment voor Bingham om aan kop te komen.
Miste een makkelijke gele, Bingham maakte nog een paar mooie, maar die laatste bruine was netjes: 10-10quote:
Nou ja, val. Ronnie had ook weinig mogelijkheden tot een goede safety, en had ook wel wat geluk dat Bingham miste. Want tot dan toe maakte hij bijna alles.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:16 schreef Zorro het volgende:
Heerlijk om te zien dat Bingmans met open ogen in de val van Ronnie trapte bij de safety naar de band
Is aan die kant blijkbaar moeilijker zo'n bal. volgens Haaneveer. Iets met de vleug van het laken of zo. Dus wel een "tempter" van Ronniequote:Op woensdag 1 mei 2024 21:19 schreef papert het volgende:
[..]
Nou ja, val. Ronnie had ook weinig mogelijkheden tot een goede safety, en had ook wel wat geluk dat Bingham miste. Want tot dan toe maakte hij bijna alles.
Die opmerking had ik even gemist. Sowieso bizar knap dat hij hem zo strak tegen de band aan legde. Dit is wel een goede kans op 11-10quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is aan die kant blijkbaar moeilijker zo'n bal. volgens Haaneveer. Iets met de vleug van het laken of zo. Dus wel een "tempter" van Ronnie
Het blijven Engelsen he.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:43 schreef wdn het volgende:
Ronnie tochdat is nog niet nodig
Publiek is nogal dom bezig zeg
Zo rommelt ie zich altijd overal doorheenquote:
Zit al de hele sessie gefrustreerd op het bankje, dat is geen goed tekenquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:50 schreef vivelafete het volgende:
Godver
Ik vrees een uitschakeling voor Ronnie
Beetje overdreven ditquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:53 schreef Zorro het volgende:
Als ik tegen Bingham zou spelen zou ik me ook ziek ergeren aan dat trage irritante gedrag.
Had Lisowski hier maar gestaan, die speelt tenminste ook door.
Ik erger me altijd daaraan bij hem. Net als Ebdon vroeger, ook zo iemand.quote:
Dat je je aan hem ergert moet je zelf weten maar hij is niet traag.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik erger me altijd daaraan bij hem. Net als Ebdon vroeger, ook zo iemand.
Ja vreemd ik ookquote:Op woensdag 1 mei 2024 22:10 schreef Zorro het volgende:
Ik ben plotseling ineens erg fan van Jak Jones.
Als je hier geld op had ingezet dan kon je nu flink op vakantie.quote:
Ik zie Bingham best graag spelen, eigenlijk. Is n aanvallende speler die voor niets of niemand bang is.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:53 schreef Zorro het volgende:
Als ik tegen Bingham zou spelen zou ik me ook ziek ergeren aan dat trage irritante gedrag.
Had Lisowski hier maar gestaan, die speelt tenminste ook door.
Kyren en Bingham zijn wel echt sympathieke gasten volgens mij. Ik gun het Wilson deze keer wel. 32 jaar oud, en heeft een paar jaar geleden toch knap de finale gehaald waarin hij wel compleet kansloos was tegen Ronnie. Kyren heeft nog niet zo gek veel gewonnen trouwens. Vorig jaar meen ik mij te herinneren dat hij er bij de laatste 16 met 13-2 uitvloog tegen Higgins.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:50 schreef TAmaru het volgende:
Ik gun het Bingham wel maar denk dat Wilson het wel wint. Is wel echt een potentiële top 5-speler en zie hem hier ook wel meerdere keren de wereldtitel pakken. Hoop iig op Wilson-Bingham in de finale. Jones zou in elk geval een zeer zware teleurstelling zijn, maar ik mag hopen dat het nu toch wel afgelopen is voor hem.
Robertson vond juist extreem sportief. Hij had ook gewoon kunnen doen alsof z'n neus bloedde en de rode potten waar hij volgens hem niet op lag.quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:47 schreef koffieleuk het volgende:
Jullie dit al meegekregen? De beste ooit maar wat lelijke trekjes.
Dit akkefietje van net zal niet helpen.
[ x ]
Zowel Jones als Bingham hebben terecht gewonnen, maar toch ook wel omdat zowel Trump als O'Sullivan de raarste fouten maakten. Sowieso heb ik niet het idee dat het niveau dit WK heel hoog ligt.quote:Op woensdag 1 mei 2024 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
Laat Bingham nu maar winnen ook. Onverdiend is dat echt niet.
Halve finales zonder top tien spelers, ook wel een keer grappig.
Ik ging in eerste instantie ook met Robbo mee maar jammer dat dit er dan weer achter zit, dat is alles.quote:Op donderdag 2 mei 2024 01:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Robertson vond juist extreem sportief. Hij had ook gewoon kunnen doen alsof z'n neus bloedde en de rode potten waar hij volgens hem niet op lag.
Ik denk dat het wel klopt, maar dat Ronnie de rode überhaupt niet had kunnen potten en dat hij gewoon Desi wat wilde stangen. Ronnie is eigenlijk een nare man, hoewel ik sportief wel fan van hem ben.quote:Op donderdag 2 mei 2024 12:56 schreef GwaiLow het volgende:
Ik dacht dat het zo was gegaan:
Dus de scheids probeerde elke keer die zwarte neer te leggen maar die rolde steeds een klein stukje waardoor Ronnie rood niet kon spelen, kon hem niet “zien”. Uiteindelijk had ze hem dan toch dacht ze maar toen zei Ronnie nee nu kan ik de rode veel te makkelijk zien en raken. Dit klopt ook niet. Dus toen speelde hij een safety in plaats van dat hij de bal potte en een 9-7 voorsprong zou nemen
Dat zou dan wel sportief zijn van Ronnie. Tegenover Bingham dan iig.
Ja en hij later toe dat hij het haar lastig te wilde makenquote:Op donderdag 2 mei 2024 13:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel klopt, maar dat Ronnie de rode überhaupt niet had kunnen potten en dat hij gewoon Desi wat wilde stangen. Ronnie is eigenlijk een nare man, hoewel ik sportief wel fan van hem ben.
Voorlopig is het nog niet echt een gelijkspelletje.quote:
En precies op dat moment maakt hij een mooie clearance.quote:
Ik al zes maandenquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:19 schreef koffieleuk het volgende:
Stuart staat zowaar alweer een halfuur droog nu.
Copy paste, nu 8-8.quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:13 schreef koffieleuk het volgende:
Eerste sessie Gilbert/Wilson was best vermakelijk, gelukkig wat goeie breaks en lekker tempo erin. 4-4 klopt wel
Dott en Ebdon waren dat ook wel een beetje, maar dat waren toch wel twee uitstekende spelers. Murphy kwam ook uit het niets in 2005, maar die heeft zich daarna wel echt gehandhaafd en die speelde ook echt briljant in dat jaar, dus op zich had die het ook niet gestolen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:41 schreef Modus het volgende:
Jak Jones zou wel de meest kleurloze kampioen ooit zijn. Net zo kleurloos als zijn naam.
is het zijn achternaam 'Jak Jones' of is Jak zijn voornaam en waren de 'c's op bij het aangeven van de baby?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:41 schreef Modus het volgende:
Jak Jones zou wel de meest kleurloze kampioen ooit zijn. Net zo kleurloos als zijn naam.
Het is een Welshman, hij mag sowieso blij zijn dat zijn naam niet uit 11 medeklinkers bestaat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
is het zijn achternaam 'Jak Jones' of is Jak zijn voornaam en waren de 'c's op bij het aangeven van de baby?
Dat laatste, met alleen de voorletter is ie anders niet te onderscheiden van Welshman Jamie Jonesquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
is het zijn achternaam 'Jak Jones' of is Jak zijn voornaam en waren de 'c's op bij het aangeven van de baby?
Ik geniet van de wedstrijdquote:
ik wil eigenlijk die Jones niet in de finale zien maar ergens vind ik het ook wel mooi, gezien het collectief falen van de gehele top van de wereld (behalve Kyren Wilson).quote:
En dit kan dan vervolgens nog een paar keer gebeuren met deze snookerquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:54 schreef Zorro het volgende:
Ik kan mooi de kwlai van de F1 kijken, hier zijn ze nog wel even bezig
Wilson speelt wel behoorlijk dus dat wordt een stapje te ver denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:16 schreef koffieleuk het volgende:
Jak gaat het hele zooitje gewoon winnen toch.
Je hebt gelijk, en een stuk minder vlieguren ook de afgelopen weken. Maar op dit uur zie ik het even somber inquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wilson speelt wel behoorlijk dus dat wordt een stapje te ver denk ik
Ja, Wilson wint dit wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wilson speelt wel behoorlijk dus dat wordt een stapje te ver denk ik
Daarom zei ik eerder al, als Binham zo tegen Ronnie had gespeeld had ie met 13-4 of erger eraf gegaan in de kwartfinale. Pech voor Ronnie dat Bingmans net in die wedstrijd zijn ene goede wedstrijd van dit seizoen speelde.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Jak gewoon 0 century's, he? En Bingham 2 (?), Dat zegt eigenlijk hoe slecht Bingham was, en ook een beetje hoe saai Jak Jones zijn spel is. Hij is stabiel en consistent. Maar geen spektakel.
Dat is ook wel meer dan pech. Ronnie speelt snel en aanvallend en de tegenstander gaat daar dan ook in mee. Vaak spiegelen ze elkaar ook wel. Dat zag je ook bij Jones-Si en Jones-Trump. Jones haalde Si en Trump naar beneden tot op zijn niveau. En Bingham eigenlijk ook. Ik denk dat het bij Bingham ook wel speelt dat hij oud en niet in topvorm is en dat zo'n toernooi + kwalificaties gewoon te lang voor hem is.quote:Op zondag 5 mei 2024 09:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al, als Binham zo tegen Ronnie had gespeeld had ie met 13-4 of erger eraf gegaan in de kwartfinale. Pech voor Ronnie dat Bingmans net in die wedstrijd zijn ene goede wedstrijd van dit seizoen speelde.
Aantal behaalde centuries vertelt natuurlijk nooit het hele verhaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:52 schreef GwaiLow het volgende:
Jak gewoon 0 century's, he? En Bingham 2 (?), Dat zegt eigenlijk hoe slecht Bingham was, en ook een beetje hoe saai Jak Jones zijn spel is. Hij is stabiel en consistent. Maar geen spektakel.
Absoluut, Ronnie heeft eens genoemd dat hij blijer is met een goeie safety dan een goeie pot, dat wil wel veel zeggen denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:27 schreef vaarsuvius het volgende:
ik kan een aardig balletje potten maar hoe die mannen over zoveel meter precies op de mm het juiste plekje aan de band weten te spotten voor een safety zal me altijd een raadsel blijven
Het is ervaring , heel vaak doen.... Bij potten is het ook millimeter werk en op een gegeven moment gaat dat bijna vanzelf, je weet gewoon waar je de bal moet raken zonder er bij na te denken, en je lichaam hoeft het alleen nog maar uit te voeren. (wat natuurlijk niet vanzelf gaat) Je voelt het gewoon een beetje aan. Je weet niet eens waarom je weet dat een bal goed gaat, maar blijkbaar heb je dat zo vaak gezien dat je het weet.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:54 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Absoluut, Ronnie heeft eens genoemd dat hij blijer is met een goeie safety dan een goeie pot, dat wil wel veel zeggen denk ik.
quote:Op zondag 5 mei 2024 15:14 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een makkelijke overwinning van Kyren.
Al dacht in 1985 iedereen dat ook voor Davis bij 8-0
Of we krijgen een finale waar het maandagmiddag al gedaan is.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:14 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een makkelijke overwinning van Kyren.
Al dacht in 1985 iedereen dat ook voor Davis bij 8-0
Die kans acht ik dan wel weer iets groter jaquote:Op zondag 5 mei 2024 15:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of we krijgen een finale waar het maandagmiddag al gedaan is.
Altijd jammer als een finale geen enkele spanning kentquote:Op zondag 5 mei 2024 16:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kans acht ik dan wel weer iets groter ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |