Als die niet achter slot en grendel zit tegen die tijdquote:Op maandag 29 april 2024 15:13 schreef Janneke141 het volgende:
De enige die ik hem tegen zie houden is Trump.
Allen/Higgins niet uitsluiten.quote:Op maandag 29 april 2024 15:13 schreef Janneke141 het volgende:
De enige die ik hem tegen zie houden is Trump.
Ik ben bijna altijd team Wizard of Wishawquote:Op maandag 29 april 2024 20:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Allen/Higgins niet uitsluiten.
Wilson, Lisowski, Bingham zie ik het niet redden
de ene 1/2 finale zal Ronnie - Judd worden.
de finale zal denk of Allen of Higgins worden. Ik denk Allen want heeft net op tijd door dat je niet Higgins kunt verslaan met zijn eigen spelletje (wat ze matchplay noemen)
Alle tweede ronde partijen uiteindelijk eenzijdig maar vanavond maakt het dubbel en dwars goedquote:
Jack gunde hem de 11-9 dus wel zo eerlijk.quote:Op maandag 29 april 2024 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Bingham is een geweldige speler, en ik gun het hem enorm. Maar wat een dramatische fout maakt hij in de 2e of 3e bal van dit frame op 11-10 zeg. Hij knalt gewoon direct de hele tafel open. Alle rode helemaal uit elkaar, en Lisowski kan zo zonder moeite het frame gelijk uitspelen. 11-11 nu....wel spannend.
Bingham, Lisowski speelt precies in Ronnie's kaarten.quote:Op maandag 29 april 2024 22:43 schreef Janneke141 het volgende:
Wie zou het Ronnie moeilijker kunnen maken, Lisowski of Bingham?
Ja, kan mij goed herinneren dat Bingham met 13-9 won in de kwartfinale WK 2015 van Ronnie. Denk dat Bingham toen ook wereldkampioen werd.quote:Op maandag 29 april 2024 22:57 schreef EP3 het volgende:
En Bingham weet iig dat ie van m kan winnen. Heeft ook veel meer ervaring.
behalve deze rodequote:
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 29 april 2024 23:26 schreef wdn het volgende:
hij stak zijn hand niet op dus denk dat het bewust was
Dat gaat alsnog gebeurenquote:
Ronnie moet wel iets van weerstand hebben om met glans te winnenquote:Op maandag 29 april 2024 23:45 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd maakt me niet uit, in die zin dat ze allebei mogen winnen wat mij betreft.
Maar dat die vervelende Bingham gaat winnen vind ik erg jammer.
Wat is er zo vervelend aan Bingham?quote:Op maandag 29 april 2024 23:45 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd maakt me niet uit, in die zin dat ze allebei mogen winnen wat mij betreft.
Maar dat die vervelende Bingham gaat winnen vind ik erg jammer.
quote:Op maandag 29 april 2024 23:50 schreef wdn het volgende:
Als Higgings had verloren was hij uit de top 16 gevallen dus laat hem de finale maar halen
Hoorde ik dat gped? Pas de 8ste keer dat het op de laatste zwarte aankomt.
Goede vraag.quote:Op maandag 29 april 2024 23:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat is er zo vervelend aan Bingham?Higgins
Dat zie ik niet zo, eigenlijk. Ik kom dan eerder de foto van Hawkins tegen.quote:Op maandag 29 april 2024 23:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goede vraag.
Het ie eigenlijk meer dat als je in het woordenboek "saai" opzoekt, dat er een foto van Bingham staat.
Dat snap ik wel.quote:Op maandag 29 april 2024 23:50 schreef wdn het volgende:
Als Higgings had verloren was hij uit de top 16 gevallen dus laat hem de finale maar halen
Hoorde ik dat gped? Pas de 8ste keer dat het op de laatste zwarte aankomt.
Hij is geen Ebdonquote:Op maandag 29 april 2024 23:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Goede vraag.
Het ie eigenlijk meer dat als je in het woordenboek "saai" opzoekt, dat er een foto van Bingham staat.
Weinig van gezien, maar hij heeft er iig zojuist met n mooie dubbel op zwart 4 -4 van weten te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:28 schreef wdn het volgende:
Is Trump aan het klooien of is Jak goed bezig?
3-4 had ik niet verwacht.
Ik ben er zijdelings bij vanaf nuquote:Op dinsdag 30 april 2024 14:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
Weinig van gezien, maar hij heeft er iig zojuist met n mooie dubbel op zwart 4 -4 van weten te maken.
is al het hele tournooiquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:38 schreef Faraday01 het volgende:
Veel vreemde missers vanmiddag
En vooral rechtsonder
Higgins moet je wel 3x begraven voordat je echt van m af bent.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef wdn het volgende:
[..]
is al het hele tournooi
Higgins 0-3 Wilson Dat had ik niet verwacht
en wrs. 0-4 ook nog
Rechts midden doet inmiddels ook mee voor Binghamquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef wdn het volgende:
[..]
is al het hele tournooi
Higgins 0-3 Wilson Dat had ik niet verwacht
en wrs. 0-4 ook nog
en dan moet je nog steeds achterom kijkenquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:09 schreef EP3 het volgende:
[..]
Higgins moet je wel 3x begraven voordat je echt van m af bent.
Extreem lastige ballen maken om vervolgens onbegrijpelijk makkelijke ballen te missen. Het is een heel erg vreemde sessie snooker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |