Wel de beste van de vier die we nu gehad hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:22 schreef Sableheart het volgende:
Die reactie van het publiek bij het opkomen van Turkije!
Zelf vind ik het niet geweldig, maar het is wel duidelijk een andere categorie dan we tot nu toe gehoord hebben.
Ik vind Turkije inderdaad een beter nummer dan Oostenrijk, maar geef de voorkeur aan Oostenrijk boven Turkijequote:Op zaterdag 27 april 2024 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel de beste van de vier die we nu gehad hebben
Apart ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:30 schreef Sableheart het volgende:
lekker nummer van Bosnie en Herzegovina
het is wel beter dan sommige van de radio nummers die we gehoord hebben, maar voor de stijl is het alsnog matigquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik kan prima zonder deze Portugese inzending
De dame ziet er wel prettig uitquote:
Ik keek niet echt en was er wel over te spreken, maar dat zal dan daar door komenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:56 schreef Sableheart het volgende:
de staging van Israel is storend.
het nummer klinkt wel goed.
In 2003 had ik al een account op Fokquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar had men hier al een paar jaar ervaring mee, hoor, dus zo moeilijk was het niet.
@H_T NailQueen is er weer!quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Guess who's back. Back again. NailQueen is back. Go tell a friend
We zijn gered!quote:
Hierna. Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:28 schreef H_T het volgende:
Ik vond Polen wel aardig. Komt Belgiė nog eigenlijk?
Zonder te beseffen dat als niemand begrijpt wat je zingt, de kwaliteit van je muziek des te belangrijker wordtquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Wat Belgie kan dat kunnen wij ook, aldus Treble.
Die waren er een jaar later pas voor het eerstquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
Ah, daar zijn de Belgen. Alleen keek ik niet naar mijn tv en dus gokte ik dat dit Albaniė was
Het werkt wel voor zequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:43 schreef Sableheart het volgende:
Zweden zat toen ook al op hun onorginele kwaliteit
dit is een veel betere versie van NaNaNaquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Waar een afterparty is, is ook Ome Serhat.
Hoho, ik heb ook inbreng gehad!quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:11 schreef Sableheart het volgende:
je hebt een mooie afterparty klaar gezet, @:NailQueen!
Greys en Cee interviewden hem een paar weken vooraf en hij barstte in lachen uit bij de suggestie dat hij de finale zou halenquote:
Ik heb hem nog nooit in zo'n map zien staan!quote:
Er zijn ook bars waar je zelf een youtubevideo kan aanzetten. Je komt er niet meer onderuitquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in zo'n map zien staan!
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:24 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Scooch is de reden waardoor ik twee jaar te laat begon met Eurovisie kijken.
Eh, ik kan dan niet!quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zijn ook bars waar je zelf een youtubevideo kan aanzetten. Je komt er niet meer onderuit
In de jaren 2000 keek ik veel BBC. De eerste keer dat ik met het ESF in aanraking kwam, was via een aflevering van Top of the Pops in 2007. In het algemeen was ik erg enthousiast over de nummers, maar ze eindigden met "en dit is onze inzending dit jaar: Scooch". Daardoor kwam ik tot de conclusie dat wat ik daarvoor had gehoord, vergane glorie was, en begon ik pas met kijken als gevolg van het programma waarin ze Jade stuurden.quote:
2004 heb ik live gezien, maar toen in 2006 Finse monsters werden aangekondigd die bekend waren van nummers als 'The devil is a loser and he's my bitch' wilde ik die sowieso kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In de jaren 2000 keek ik veel BBC. De eerste keer dat ik met het ESF in aanraking kwam, was via een aflevering van Top of the Pops in 2007. In het algemeen was ik erg enthousiast over de nummers, maar ze eindigden met "en dit is onze inzending dit jaar: Scooch". Daardoor kwam ik tot de conclusie dat wat ik daarvoor had gehoord, vergane glorie was, en begon ik pas met kijken als gevolg van het programma waarin ze Jade stuurden.
en hadden een iets minder memorabel nummerquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:31 schreef H_T het volgende:
In hetzelfde jaar als Jedward stuurden wij 3J's. Die maakten iets minder gebruik van het LED-scherm
San Marino?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis dit jaar wel een goed (pop)rock nummer. Gate van Noorwegen komt hier het dichtst in de buurt
Ik moest er ook het landentopic voor doorscrollenquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ja. Nee die was niet vergeten hoor
daar staat the party's over toch voor?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Ik zocht nog even snel naar een toffe afsluiter
Dit is de afsluiter voor de afsluiterquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
daar staat the party's over toch voor?
quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:54 schreef NailQueen het volgende:
Dag vriendjes. Dag vriendinnetjes. Dat was het dan alweer
https://w2g.tv/?r=hriadx37rq5y3r8724quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen, je moet dat andere linkje delenDeze is alleen voor jou!
Wil ze daar wel even HEEL snel vanaf gaan? Daar zijn ze NIET voor bedoeldquote:
Ik heb goede dingen gehoord over de Finse inzendingquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:05 schreef BillDauterive het volgende:
Heerlijk! Lekker biertje erbij, veel mensen, gezelligNu nog hopen op een beetje leuke muziek.
oeh ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb goede dingen gehoord over de Finse inzending
Ik wist dat ze smaak hadquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:09 schreef Momo het volgende:
Kate van Go_A had zich dit jaar al uitgesproken voor Nemo
Estland ook!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:07 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
De inzendingen van Slovenie en Finland zijn deels nederlands!
Dat komt denk ik ook vooral omdat je de nummers nog niet zo goed kent. Dat hoor je elk jaar wel van mensen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Was wel echt een veel beter jaar dan dit jaar hč.
Ik vind dit ook wel een prima jaar maar vorig jaar was meer veelzijdigerquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Was wel echt een veel beter jaar dan dit jaar hč.
Mja vorig jaar had ik at this point al diverse favorieten, nu zit ik van mwe.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat komt denk ik ook vooral omdat je de nummers nog niet zo goed kent. Dat hoor je elk jaar wel van mensen.
Ja, die hadden ze thuis moeten laten. Hij wilde alleen in de finale komen en als je te goed bent voor de semi's, dan blijf je wat mij betreft maar thuis.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:15 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Graham hier echt het vijfde wiel.
jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:15 schreef BillDauterive het volgende:
@:Luctor.et.emergo, je kijkt ook mee, zit je ook in dit topic?
Ja dit vertaalde helaas niet echt goed naar het podium en op beeld.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:20 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit was een van mijn favorieten maar de staging viel wel tegen (net als bij Frankrijk)
Hier kleine 40 hapjes team #viesdikquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:21 schreef H_T het volgende:
Even wat kaasblokjes gepakt. Volgens het etiket is de kaas over de datum, maar omdat ie toch al extra oud is maak ik me daar niet druk om
Ja, iets te zakelijk en juryvriendelijk. Het tegenovergestelde van een vogel op het podium zeg maar.quote:
Dit is ook niet mijn eerste snack van de dagquote:
Ik ook Bill, ik ookquote:
Dit was tweede in de Avrotros app tijdens de semi.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Nederlandse huisvrouwen vonden dit geweldig. Doe maar normaal.
snap dit nog steeds niet helemaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nemo vierde in de semi dit jaar vond ik ook wel wat raar.
Ja, dat benadeelt hem ook gewoon. Maar goed, daar is nog het excuus dat er zo veel vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nemo vierde in de semi dit jaar vond ik ook wel wat raar.
We moeten echt nooit meer NF hebben (al is hier natuurlijk niet veel mis mee, maar heel veilig)quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was tweede in de Avrotros app tijdens de semi.
Via de VAR?quote:
QFTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:33 schreef H_T het volgende:
Ik herinner me Blanka toch heel andersAllebei in oranje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit kan niet op tegen Maan met een DJquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
Dit zou er op een NSF in Nederland nooit doorkomen
Ik zoek wel eens op "Joost Klein" op twitter. In Nederland heb je mensen die nog ondersteboven zouden zijn als een act een paarse trui aan zou hebben. Alles is gekkigheid voor Truus en Hans.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
Hee jij bent er ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Op een gegeven moment hoor je 'm ook niet meer, zo zachtjes als ie murmelt.
Of Davina Michelle met een coverquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet op tegen Maan met een DJ
Was het maar alleen Truus en Hans. Ook hun (klein)kinderen zitten vaak genoeg op diezelfde lijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zoek wel eens op "Joost Klein" op twitter. In Nederland heb je mensen die nog ondersteboven zouden zijn als een act een paarse trui aan zou hebben. Alles is gekkigheid voor Truus en Hans.
Dat schijnt zo te zijn.quote:
Mia en Dion?quote:
"Beste Luke Black,quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
Met een Frans liedje onderpresteren? Moet ik dit antwoorden zonder ruzie met Greys te krijgen?quote:
Wel vaak van die types met FvD ofzo in de bio.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was het maar alleen Truus en Hans. Ook hun (klein)kinderen zitten vaak genoeg op diezelfde lijn.
Luxemburg?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een Frans liedje onderpresteren? Moet ik dit antwoorden zonder ruzie met Greys te krijgen?
Ik ben hier nog steeds niet helemaal overheen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Zo jammer dat dit de teleurstelling van het jaar was
Die sowieso uiteraard. Maar het "een bruine boterham met kaas is ook eten"-calvinisme zit wel dieper in de maatschappij dan dat.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel vaak van die types met FvD ofzo in de bio.
Liedje van Slimane zit ook vol met woordjes die vaak als eerste leert in de brugklasquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
Elk jaar denk je dat het niet chauvinistischer kan. Totdat ze gewoon een vlag projecteren.
En een optreden met veel Frans pathos.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Liedje van Slimane zit ook vol met woordjes die vaak als eerste leert in de brugklas
Met de drag queens?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:45 schreef Guanabana het volgende:
Die ene intervalact was echt heel erg mooi. Jammer dat die niet in de finale zat.
Ja was eigenlijk best wel prima. Hooguit dat de presentatie wat schreeuwerig was. Maar goed, je kunt natuurljk ook niet ieder jaar die Italiaanse toppers hebben.quote:
Ik wilde nog even wachten op de repetities van de big 5. Ik kijk er morgen naarquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:46 schreef Momo het volgende:
ESF / ESF Nostradamus 2024
Trouwens mensen niet vergeten de Nostradamus in te vullen voor dinsdagavond!
Misschien even tussen de stickies weghalen? Valt ie wat meer op.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:46 schreef Momo het volgende:
Owja, goeie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:46 schreef Momo het volgende:
Die staan al in het rehearsal topicquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde nog even wachten op de repetities van de big 5. Ik kijk er morgen naar
Ja ik eens proberenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien even tussen de stickies weghalen? Valt ie wat meer op.
Vossen Hoeren zijn wel internationaalquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze dit jaar iets internationaals.
Liedjes over sekswerkers zijn geen garantie op succes, aldus Achillequote:
Dubbelklikkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. EtH is afgelopen. Nu volledig hier.
Hoe kan ik het beeld vergroten trouwens?
Ja, bijna al die nummers 5 van de voorgaande jaren sneuvelden uiteindelijk wel op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied stond een week voor het songfestival op 5 bij de bookies.
Joost Klein doet het vast beter dan Paloma Blanca
Ik dacht even dat Erik ten Hag was ontslagen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. EtH is afgelopen. Nu volledig hier.
Hoe kan ik het beeld vergroten trouwens?
Ja, ik begreep het ook even nietquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:55 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik dacht even dat Erik ten Hag was ontslagen.
Benieuwd naar Gaute volgend jaar in MGP, welk pak zal die nu kiezen?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Ben van Subwoolfer was spokeperson dus die zat niet in dat pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |