Wel de beste van de vier die we nu gehad hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:22 schreef Sableheart het volgende:
Die reactie van het publiek bij het opkomen van Turkije!
Zelf vind ik het niet geweldig, maar het is wel duidelijk een andere categorie dan we tot nu toe gehoord hebben.
Ik vind Turkije inderdaad een beter nummer dan Oostenrijk, maar geef de voorkeur aan Oostenrijk boven Turkijequote:Op zaterdag 27 april 2024 21:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel de beste van de vier die we nu gehad hebben
Apart ookquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:30 schreef Sableheart het volgende:
lekker nummer van Bosnie en Herzegovina
het is wel beter dan sommige van de radio nummers die we gehoord hebben, maar voor de stijl is het alsnog matigquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:34 schreef H_T het volgende:
Ik kan prima zonder deze Portugese inzending
De dame ziet er wel prettig uitquote:
Ik keek niet echt en was er wel over te spreken, maar dat zal dan daar door komenquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:56 schreef Sableheart het volgende:
de staging van Israel is storend.
het nummer klinkt wel goed.
In 2003 had ik al een account op Fokquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar had men hier al een paar jaar ervaring mee, hoor, dus zo moeilijk was het niet.
@H_T NailQueen is er weer!quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:16 schreef NailQueen het volgende:
Guess who's back. Back again. NailQueen is back. Go tell a friend
We zijn gered!quote:
Hierna. Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:28 schreef H_T het volgende:
Ik vond Polen wel aardig. Komt Belgiė nog eigenlijk?
Zonder te beseffen dat als niemand begrijpt wat je zingt, de kwaliteit van je muziek des te belangrijker wordtquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:32 schreef NailQueen het volgende:
Wat Belgie kan dat kunnen wij ook, aldus Treble.
Die waren er een jaar later pas voor het eerstquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
Ah, daar zijn de Belgen. Alleen keek ik niet naar mijn tv en dus gokte ik dat dit Albaniė was
Het werkt wel voor zequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:43 schreef Sableheart het volgende:
Zweden zat toen ook al op hun onorginele kwaliteit
dit is een veel betere versie van NaNaNaquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Waar een afterparty is, is ook Ome Serhat.
Hoho, ik heb ook inbreng gehad!quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:11 schreef Sableheart het volgende:
je hebt een mooie afterparty klaar gezet, @:NailQueen!
Greys en Cee interviewden hem een paar weken vooraf en hij barstte in lachen uit bij de suggestie dat hij de finale zou halenquote:
Ik heb hem nog nooit in zo'n map zien staan!quote:
Er zijn ook bars waar je zelf een youtubevideo kan aanzetten. Je komt er niet meer onderuitquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit in zo'n map zien staan!
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:24 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Scooch is de reden waardoor ik twee jaar te laat begon met Eurovisie kijken.
Eh, ik kan dan niet!quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zijn ook bars waar je zelf een youtubevideo kan aanzetten. Je komt er niet meer onderuit
In de jaren 2000 keek ik veel BBC. De eerste keer dat ik met het ESF in aanraking kwam, was via een aflevering van Top of the Pops in 2007. In het algemeen was ik erg enthousiast over de nummers, maar ze eindigden met "en dit is onze inzending dit jaar: Scooch". Daardoor kwam ik tot de conclusie dat wat ik daarvoor had gehoord, vergane glorie was, en begon ik pas met kijken als gevolg van het programma waarin ze Jade stuurden.quote:
2004 heb ik live gezien, maar toen in 2006 Finse monsters werden aangekondigd die bekend waren van nummers als 'The devil is a loser and he's my bitch' wilde ik die sowieso kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
In de jaren 2000 keek ik veel BBC. De eerste keer dat ik met het ESF in aanraking kwam, was via een aflevering van Top of the Pops in 2007. In het algemeen was ik erg enthousiast over de nummers, maar ze eindigden met "en dit is onze inzending dit jaar: Scooch". Daardoor kwam ik tot de conclusie dat wat ik daarvoor had gehoord, vergane glorie was, en begon ik pas met kijken als gevolg van het programma waarin ze Jade stuurden.
en hadden een iets minder memorabel nummerquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:31 schreef H_T het volgende:
In hetzelfde jaar als Jedward stuurden wij 3J's. Die maakten iets minder gebruik van het LED-scherm
San Marino?quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik mis dit jaar wel een goed (pop)rock nummer. Gate van Noorwegen komt hier het dichtst in de buurt
Ik moest er ook het landentopic voor doorscrollenquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh ja. Nee die was niet vergeten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |