Ik ook Bill, ik ookquote:
Dit was tweede in de Avrotros app tijdens de semi.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:29 schreef NailQueen het volgende:
Nederlandse huisvrouwen vonden dit geweldig. Doe maar normaal.
snap dit nog steeds niet helemaal.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nemo vierde in de semi dit jaar vond ik ook wel wat raar.
Ja, dat benadeelt hem ook gewoon. Maar goed, daar is nog het excuus dat er zo veel vrouwen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nemo vierde in de semi dit jaar vond ik ook wel wat raar.
We moeten echt nooit meer NF hebben (al is hier natuurlijk niet veel mis mee, maar heel veilig)quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit was tweede in de Avrotros app tijdens de semi.
Via de VAR?quote:
QFTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:33 schreef H_T het volgende:
Ik herinner me Blanka toch heel andersAllebei in oranje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit kan niet op tegen Maan met een DJquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
Dit zou er op een NSF in Nederland nooit doorkomen
Ik zoek wel eens op "Joost Klein" op twitter. In Nederland heb je mensen die nog ondersteboven zouden zijn als een act een paarse trui aan zou hebben. Alles is gekkigheid voor Truus en Hans.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
Hee jij bent er ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:39 schreef ijs_beer het volgende:
Op een gegeven moment hoor je 'm ook niet meer, zo zachtjes als ie murmelt.
Of Davina Michelle met een coverquote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet op tegen Maan met een DJ
Was het maar alleen Truus en Hans. Ook hun (klein)kinderen zitten vaak genoeg op diezelfde lijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zoek wel eens op "Joost Klein" op twitter. In Nederland heb je mensen die nog ondersteboven zouden zijn als een act een paarse trui aan zou hebben. Alles is gekkigheid voor Truus en Hans.
Dat schijnt zo te zijn.quote:
Mia en Dion?quote:
"Beste Luke Black,quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:38 schreef H_T het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |