@AnneXquote:Op vrijdag 26 april 2024 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is 27 april t/m 5 mei overal voorjaarsvakantie. Anders hadden wij eind mei niet vrij genomen
Je liet me even schrikken!
En de week erna op heel veel scholen. Maar dat is nog geen eind mei.quote:
De komende 2 weken heet ‘Meivakantie’ en de laatste week van mei heetquote:
Voorjaarsvakantie is toch juist rond februari/maart?quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
De komende 2 weken heet ‘Meivakantie’ en de laatste week van mei heet
‘Voorjaarsvakantie’ volgens de schoolgids.
Sorry voor de verwarring. Tis niet logisch.
@:Lucky_Strike
Hup @:Lonaa je kunt het.
In het dorp hier staat ook een megatent. Handig met een grote tentleverancier in het dorp. Leuk, tentfeesten 🎶🎼
Ik zie m hier niet bij staanquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
De komende 2 weken heet ‘Meivakantie’ en de laatste week van mei heet
‘Voorjaarsvakantie’ volgens de schoolgids.
Sorry voor de verwarring. Tis niet logisch.
Hup @:Lonaa je kunt het.
In het dorp hier staat ook een megatent. Handig met een grote tentleverancier in het dorp. Leuk, tentfeesten 🎶🎼
Wat jij zegt…het is het Pinksterweekend!quote:Op vrijdag 26 april 2024 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zie m hier niet bij staan
https://www.rijksoverheid(...)lvakanties-2023-2024
Gelukkig voor jullie en onsquote:Op vrijdag 26 april 2024 12:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat jij zegt…het is het Pinksterweekend!
Ws. verkeerd overgenomen van een oude school website oid.
Klinkt als bescherming tegen een infectieziektequote:Op vrijdag 26 april 2024 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij ons heette dat Hepivak![]()
HEmelvaart PInkster VAKantie
quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen in de Jordaan ook de jaarlijkse traditie:
[ afbeelding ]
Die dame heet Maxima…quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb daar vorige zomer nog een drankje gedaan. Met een overheerlijke empanada van de buren.
Wie is die vrouw eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:23 schreef AnneX het volgende:
Moest ook 2 x kijken.
Vanmiddag met de neus in de Lintjes uitreiking in het theater gevallen.![]()
Drukte en wel 3 geëerde dorpsgenoten van de 19.
En weer meer dan 50 handtekeningen gescore’d. Ben gewoon bij de uitgang gaan staan en vriendelijk gevraagd. Alleen de Burgemeester en gemeenteraadsleden tekenden niet. Goh.Wat een goed idee om daar te gaan staan. Op dat moment is iedereen vrolijk en blij en eerder geneigd om te tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Mini troost, mijn achternichtje had dat ook maar dat gaat al weer een paar maanden goed.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef Myraela het volgende:
Jongens, buikkrampjes doen pijn bij m'n dochter. Dat krijst ze zo hard dat ze vast wil dat meer mensen het horen, dus ik deel het maar met jullie omdat ze voor andere mensen buiten gehoorafstand is.
Ik had ooit een briljant filmpje van een meneer die een buig/vouwmethode had voor babybuikjes met lucht en dus kramp.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef Myraela het volgende:
Jongens, buikkrampjes doen pijn bij m'n dochter. Dat krijst ze zo hard dat ze vast wil dat meer mensen het horen, dus ik deel het maar met jullie omdat ze voor andere mensen buiten gehoorafstand is.
Nee dat is Hepivac.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt als bescherming tegen een infectieziekte
Gossie.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef Myraela het volgende:
Ja, dat is vreselijk om te horen. Sterkte er mee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef Myraela het volgende:
Ja, die komt regelmatig voorbij op mijn Tiktok.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:13 schreef Syrena het volgende:
Ik had ooit een briljant filmpje van een meneer die een buig/vouwmethode had voor babybuikjes met lucht en dus kramp.
Het hielp mij toen enorm![]()
(ja, voor mijzelf ja) maar ik kan hem niet meer vinden. Hopelijk doet het algoritme nu wat en komt het langs bij je.
I feel you kleine M
Als ik andere mensen hoor, valt het hier wel mee. Korte vlagen zijn ontroostbaar, maar daarna valt ze met een beetje aandacht wel weer in slaap. Zolang ze maar bij je kan liggen. En anders is de magische borst er nog. Ze gebruikt een oplossing voor al haar problemen en emoties die ik ook graag gebruik: eten.quote:Op vrijdag 26 april 2024 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat is vreselijk om te horen. Sterkte er mee.
Je kan eventueel het consultatie bureau vragen om advies. Je kan ze vasthouden op een bepaalde manier om te verlichten. Of infacol gebruiken.
Mag een paar druppeltjes venkelthee nog?quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:46 schreef Myraela het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 26 april 2024 17:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Mag een paar druppeltjes venkelthee nog?
Da’s vervelendquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:21 schreef borisz het volgende:
Avond
Bedoeling was camino. Het werd Maarten van Rossumpad 2 tussen Den Bosch en Rossum. Gelet op morgen, maar ook een kleine blessure was 17km prima ipv 25
Heb bij wandelingen al een maandje last van mijn linker bil... Meestal komt het halverwege het lopen maar nu was het vanaf km1...
Hč getquote:Op vrijdag 26 april 2024 18:21 schreef borisz het volgende:
Avond
Bedoeling was camino. Het werd Maarten van Rossumpad 2 tussen Den Bosch en Rossum. Gelet op morgen, maar ook een kleine blessure was 17km prima ipv 25
Heb bij wandelingen al een maandje last van mijn linker bil... Meestal komt het halverwege het lopen maar nu was het vanaf km1...
quote:
Tis 'maar' een lichte irritatie, maar nu wel vanaf het begin de wandeling aanwezig. 25 zou ik ook door kunnen lopen. Maar goed eerst maar eens langs fysio ma voor adviesquote:
Waarvan dan😇 Leuke hobby.quote:
Slim.👍🏼 En handig dat jij dat kan doen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Peugeot heeft verzonnen dat het voor een bestuurder niet wenselijk is een benaderbare cup-houder in de auto te hebben.
Dus ik print nu een cuphouder die precies past in een opbergvak.
MrsFietsie is bijna toe aan het 1e deelexamen: de bijzondere kunstjes.
Nee zaken die licht flexibel moeten blijven en onder invloed van vocht en zepige substanties moeten blijven werken vragen een vorm van ABS oid. Dat kan ik niet printenquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Slim.👍🏼 En handig dat jij dat kan doen.
Wat print je nog meer zoal?
Miele heeft een nieuwe poederlade gestuurd van ¤48,— onder garantie.
Had je die ook kunnen printen?
Kunstjes: circus rijden?
Okay, dat is wel handig. Mijn man is nooit erg ver gekomen met zijn 3d-printer.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
Peugeot heeft verzonnen dat het voor een bestuurder niet wenselijk is een benaderbare cup-houder in de auto te hebben.
Wat handig dat dat zo zelf kunt maken, en leuk ook.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:28 schreef fietsie het volgende:
MrsFietsie is bijna toe aan het 1e deelexamen: de bijzondere kunstjes.
Om bepaalde vaardigheden te toetsen (kijken, remmen, koppelen, slippende koppeling rijden, motor scheef houden enz) hebben mensen internationaal diverse oefeningen bedacht waar dat in "verstopt" zit.quote:
Ow, dat is wel jammer. Ik print denk ik iedere maand wel iets nuttigs. Laatst nog een flexibelrubberen zonneschermpje voor mijn motorfiets navigatie.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dat is wel handig. Mijn man is nooit erg ver gekomen met zijn 3d-printer.Het was een erg korte hobby.
quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ow, dat is wel jammer. Ik print denk ik iedere maand wel iets nuttigs. Laatst nog een flexibelrubberen zonneschermpje voor mijn motorfiets navigatie.
Heb er nu ook een printdraad inzitten van mais-suikers die een flexibel resultaat oplevert, leek me voor een bekerhouder wel fijn
[ afbeelding ]
Dat mag ook wel, morgen zal het vast niet gebeurenquote:Op vrijdag 26 april 2024 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Onverwacht beide een vrije avond. Om half 6 thuis, wat hoognodige prutsdingen gedaan, shoarma besteld, in slaap gevallen op de bank. Net wakker.
Wel ook wat energie leverende dingen in het vizier ?quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:17 schreef Lonaa het volgende:
Onverwacht beide een vrije avond. Om half 6 thuis, wat hoognodige prutsdingen gedaan, shoarma besteld, in slaap gevallen op de bank. Net wakker.
En een stukje muscle memory voor nood ingrepen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om bepaalde vaardigheden te toetsen (kijken, remmen, koppelen, slippende koppeling rijden, motor scheef houden enz) hebben mensen internationaal diverse oefeningen bedacht waar dat in "verstopt" zit.
Doe je de oefening binnen de gestelde eisen, dan beheers je dus die vaardigheden
Zeker. Maar daarna was in slaap vallen ingewikkeld en de wekker was vroeg.quote:
Dat zit in de kleine dingen deze dagen.quote:Op vrijdag 26 april 2024 23:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel ook wat energie leverende dingen in het vizier ?
Dat hier is inmiddels ook zonder zon, en met hemelwater.quote:Op zaterdag 27 april 2024 10:04 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. Rondje gelopen, douche, ontbijt, planten water, ingepakt en door naar B om daar de vrijmarkt af te gaan. Benieuwd of 't wat is... zijn kant van het land is geloof ik een stukje minder zonnig dan hier, dus ik hoop maar dat de hele boel er niet in het water gevallen is. Verder is het een kakdorp dus áls er vrijmarkt is hebben ze vast dure zooi
Hier ook. Wel sneu voor alle feestvierdersquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:11 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat hier is inmiddels ook zonder zon, en met hemelwater.
Ik dacht ook de naam te herkennen van krokettenkunstquote:Op zaterdag 27 april 2024 11:54 schreef AnneX het volgende:
@:derLudolf Inderdaad droog en best zonnig. Tot nu toe…
Max heeft het ongelooflijk goed naar het zin! En de hele familie.
Goed gedaan.
Edit: ook de krokettenkunstenaar. 😎
En wat wordt er veel gedanst in Emmen.
Klopt hij had een Argentijnse kroket ontwikkeld die bij de Brasserie en Zwetser (tegenover de HEMAxima) op het terras werd geserveerd. Eric van Oosterhout heeft het van de week nog bij Op1 genoemd.quote:Op zaterdag 27 april 2024 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht ook de naam te herkennen van krokettenkunst
Niets mis met de deka tompoes, heb er 1,5 op sinds gisterenquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:56 schreef Blues het volgende:
Gisteren op werk een stukje hema oranjetompoes gehad. Niks mis mee
Vandaag nam g van de Deka oranjetompoesjes mee. Vanavond eentje proeven.
Vandaag heerlijk uitgeslapen, wasjes aan het doen, bed verschonen, gestofzuigd.
Straks even in de 'oranje' straat hier in het dorp een biertje halen en bands luisteren.
#dagboek
Dat laatste, heel scherp mes (stond er zelf van te kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:37 schreef derLudolf het volgende:
Hoe eet je een halve tompouce, alleen bovenkant, alleen de overkant of ben je erin geslaagd eentje doormidden te snijden
Wie eet er dan ook halve gebakjesquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:37 schreef derLudolf het volgende:
Hoe eet je een halve tompouce, alleen bovenkant, alleen de overkant of ben je erin geslaagd eentje doormidden te snijden
Ik had bezoek en de anderen zaten in de vriezerquote:
Net bij editie nl was (volgens mij) Constantijn enorm enthousiast over die kroket. Er zal wel een bestelling komenquote:Op zaterdag 27 april 2024 18:46 schreef derLudolf het volgende:
Rien had een filmpje op FB gezet. Willy en consorten hebben ook kroketten gehad dus, dacht alleen op dat terras daar.
Was z'n zoon trouwens.
Niveautje van commentaar trouwens "het is warm zo te zien, want Alexia heeft haar jas inmiddels uitgedaan"
Voor audiodistriptie zijn speciale zenders toch?
Hé Jan hoe is het met je? Ben je nu nog op vakantie gegaan?quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Moet ook weer eens kroketten maken, leuk werk. En de beloning is zo groot
Man is nu ziekquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé Jan hoe is het met je? Ben je nu nog op vakantie gegaan?
Viel het corona effect een beetje mee…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:58 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje dan heb je ook geen tompouce?
Hoe beviel de Hollandse appeltaart en lukte de brownies?
De lokale tompouce. Wat valt op?Extra slagoom (of merengue) ertussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:58 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje dan heb je ook geen tompouce?
Hoe beviel de Hollandse appeltaart en lukte de brownies?
De lokale tompouce. Wat valt op?nee tompouce kennen ze hier niet, maar ik houd sowieso niet van tompouce, dus daar mis ik niks aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Tompouce uit de supermarkt zouden ze moeten verbieden, wordt zo hard op bezuinigd qua kwaliteitquote:Op zaterdag 27 april 2024 13:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jumbo tompouce geproefd (n.a.v. de test in het AD). Wel de Oranjevariant en niet de lentevariant.
Vind die vd AH lekkerder. De Jumbo-variant heeft weliswaar dunnere, knapperige koek maar de banketbakkersroom smaakt werkelijk nérgens naar. En dat is toch het grootste deel vh gebakje.
Overigens vind ik persoonlijk ook de verhouding tussen koek en room in onbalans bij de Jumbo-variant (doordat de koek dunner is dus).
Makkelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:37 schreef derLudolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Je bent nog niet jarigquote:
en ik word vermoord als ik het weer vergeet he?quote:
Welneequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik word vermoord als ik het weer vergeet he?
Welk nummer?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had dat nummer echt al jaren niet meer gehoord totdat ik in een strandtent in Kroatië zat. Ik denk WTF hoor ik nou joh![]()
Truequote:Op zaterdag 27 april 2024 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zo'n beetje het onzerigste van al onze nummers.
Misschien kun je ff checken anders. Dit is wat ik heb staan nuquote:
quote:Matthias Reim - verdammt ich lieb dich
Heart - Alone
Skid Row - I remember you
Toto - Stop loving you
Tiffany - I think we're alone now
Bon Jovi - In these arms
Whitesnake - Here I go again on my own
Whitesnake - Is this love
Metallica - Whiskey in the jar (alleen voor haar)
Kansas - Dust in the wind
10 CC - I'm not in love
U2 - With or without you
Bon Jovi - Lie to me
Aha - Take on Me
Van Halen - Why can't this be love
Berlin - Take my breath away
Foreigner - I wanna know what love is
Michael Bolton - How am I supposed to live without you
Scorpions - Winds of change
Mr Big - To be with you
Bon Jovi - Born to be my baby
Bon Jovi - This ain't a love song
Toto - Hold the line
NIET MEER:
Outfield - Your love
Die laatste ken ik nietquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je ff checken anders. Dit is wat ik heb staan nu
[..]
Shit, ik bedoelde Tiffanyquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien kun je ff checken anders. Dit is wat ik heb staan nu
[..]
Nou dat verklaart de NIET MEER> Rest still stands?quote:
Rest staatquote:Op zaterdag 27 april 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat verklaart de NIET MEER> Rest still stands?
Vage slagroom, dikker? gemaakt. Met een vanille smaakje.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Extra slagoom (of merengue) ertussen?
Ik heb de singlequote:
Omdat bezoek. Dus delen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:50 schreef derLudolf het volgende:
Maar dan nog, waarom een halve tompouce
Ja ik heb de single van U2 - Mysterious Ways. Ergens. Het maakt allemaal erg weinig uitquote:Op zaterdag 27 april 2024 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de single
But then again, ik heb ook Boys, boys, boys van Sabrina![]()
Omdat je kinderen ook Bossche bol willen en niet kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 23:50 schreef derLudolf het volgende:
Maar dan nog, waarom een halve tompouce
quote:Op zondag 28 april 2024 07:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Omdat je kinderen vrouw ook Bossche bol willen en niet kunnenkan kiezen.
Het lukt. Vandaag Koningsdag breken in de binnenstad maar wel op dooie gemak. Morgen wat losse flodders en die dag en de dagen erna een installatie klus. Das wel prutsen maar niet hard werken zeg maar. En geen debiele tijdens.quote:Op zondag 28 april 2024 09:25 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Lonaa![]()
Lukt het met de drukte allemaal? Bijna weer wat rustiger toch?
Ik had overigens ook geen tompouce, maar wel vrijdag een stukje daim taart bij Ikea, dus dat reken ik ook goed
Halve etenquote:Op zondag 28 april 2024 09:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik mijn laatste tompoes had. Bosche Bollen, heerlijk, maar ben altijd misselijk na het eten van 1. Teveel slagroom
Daar komt dat door. Zet een stuk echte vlaai en een stuk multvlaai vlaai naast elkaar. Neem dan een hapje van de laatste, spoel je mond en dan van de echtequote:Op zondag 28 april 2024 14:04 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat klinkt al beter dan de afgelopen dagen in elk geval @:Lonaa! Goed bezig![]()
@:Cat-astrophe kat in knieholteik ga zo een dutje doen op de bank. Meestal eindigt dat met wakker worden met kat1 bij mn knieholte en kat2 bij mn buik
![]()
Vlaaial ben ik een barbaar want ik vind multivlaai ook lekker. Maar dat komt denk ik omdat ik nog nooit échte vlaai op heb
Je hebt ze ook in een mini-versie.quote:Op zondag 28 april 2024 09:36 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik mijn laatste tompoes had. Bosche Bollen, heerlijk, maar ben altijd misselijk na het eten van 1. Teveel slagroom
Ik ben sinds oud en nieuw gestopt met alcohol. Verder niets. Verlies een kilo per maand zonder enige moeitequote:Op zondag 28 april 2024 14:49 schreef Blues het volgende:
Net de 2e, laatste TP opgegeten bij een bakkie thee.
Morgen weer eens normaal doen en paar onsjes (liefst paar kilo) te downgraden
Nou. Dat. Ik ging als een tierelier tot Pasen, toen was het ineens klaar. Vanaf morgen alle ruime om weer dagelijks te gaan lopen, door de werkplanning. Vandaag nog uitkateren en vet eten, morgen lopen en mager leven.quote:Op zondag 28 april 2024 14:49 schreef Blues het volgende:
Net de 2e, laatste TP opgegeten bij een bakkie thee.
Morgen weer eens normaal doen en paar onsjes (liefst paar kilo) te downgraden
Ik moet gewoon (..) stoppen met zo rond 2200 uur chips/kaasbolletjes/vierkantjes/nog meer chips te snaaien.quote:Op zondag 28 april 2024 15:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ben sinds oud en nieuw gestopt met alcohol. Verder niets. Verlies een kilo per maand zonder enige moeite
Als je gewoon dingen die geen officiële afkorting zijn, uitschrijft kan iedereen je volgenquote:
Een beetje te gezellig geloof ikquote:
Ik ben QAquote:Op zondag 28 april 2024 16:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je gewoon dingen die geen officiële afkorting zijn, uitschrijft kan iedereen je volgen
Oh gotquote:Op zondag 28 april 2024 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een beetje te gezellig geloof ikIk heb hem nog nooit zo lallend aan de telefoon gehad.
"Ja hallo liefje hiihaaha whoeps voorzichtig. We hebben hihi een supergoed plan bedacht oh ooh. Ik blijf gewoon hier slapen haha kijk nou uit man whahaja oh bochtje. He kijk nou whaha vuurwerk hihi. Oeps ik struikel whaha gnork."
Whaha, kan hij zich dit gesprek ook nog herinnerenquote:Op zondag 28 april 2024 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een beetje te gezellig geloof ikIk heb hem nog nooit zo lallend aan de telefoon gehad.
"Ja hallo liefje hiihaaha whoeps voorzichtig. We hebben hihi een supergoed plan bedacht oh ooh. Ik blijf gewoon hier slapen haha kijk nou uit man whahaja oh bochtje. He kijk nou whaha vuurwerk hihi. Oeps ik struikel whaha gnork."
Nope. Totaal niet.quote:Op zondag 28 april 2024 17:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Whaha, kan hij zich dit gesprek ook nog herinneren
SPOILER: foto van de lade!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen alcohol drinkt (of blowt 😜) dan krijg je ook rond die tijd geen snaai honger.quote:Op zondag 28 april 2024 16:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik moet gewoon (..) stoppen met zo rond 2200 uur chips/kaasbolletjes/vierkantjes/nog meer chips te snaaien.
Gewoonte die er in geslopen is.
En wat lager in de khd. Niet te.
Dan schommel ik vanzelf weer wat naar benee.
Dat is onzin.quote:Op zondag 28 april 2024 18:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je geen alcohol drinkt (of blowt 😜) dan krijg je ook rond die tijd geen snaai honger.
+1quote:Op zondag 28 april 2024 18:28 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is onzin.
Groetjes, het levende bewijs
Drink niet maar kan altijd eten.quote:Op zondag 28 april 2024 18:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je geen alcohol drinkt (of blowt 😜) dan krijg je ook rond die tijd geen snaai honger.
Hier ook niet hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:29 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje komt even naar koningsdag zwaaien..
zit nog steeds niet in mn systeem
+2quote:
quote:Op zondag 28 april 2024 17:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fietsen kun je niet genoeg hebben.quote:Op zondag 28 april 2024 19:42 schreef Tele6 het volgende:
Gister een legpuzzel gescoord bij de vrijmarkt. Viel me tegen wel, die vrijmarkt -- markt in mijn stad is toch niet te evenaren.
@:Blues wordt het code geel? Ik dacht juist dat het beter werd?
@:vlindertje89 lade![]()
B en ik hebben vanmiddag een rondje gefietst. Ik had toch al een OV-fiets gehaald gister. Maar zo'n OV-fiets is voor langere stukken echt niet fijn (ook een stuk te klein voor me) en nu had B het erover om een tweedehands stadsfiets voor me te zoeken voor bij hem. Wel weer een goed voorbeeld van de +1-regel: "de oplossing voor al je fietsgerelateerde problemen is de aanschaf van een nieuwe fiets"
Ik heb er thuis drie staan sinds de kerst -- stadsfiets, toerfiets, mountainbike. Afgelopen herfst is er wel een stadsfiets naar de eeuwige jachtvelden vertrokken, de naaf was aan gort. Dus in principe is er ruimte voor vervanging van die stadsfietsquote:Op zondag 28 april 2024 19:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fietsen kun je niet genoeg hebben.
Hier is er 1 naar schoonheidsspecialiste, voor een nieuwe ketting, en dan ben ik toch blij dat er een tweede op reserve staat...
En heb je ook nog modelletjes met een dubbelfunctie? Trainen en recreatie?quote:Op zondag 28 april 2024 19:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb er thuis drie staan sinds de kerst -- stadsfiets, toerfiets, mountainbike. Afgelopen herfst is er wel een stadsfiets naar de eeuwige jachtvelden vertrokken, de naaf was aan gort. Dus in principe is er ruimte voor vervanging van die stadsfiets
Fietsten vandaag allemaal lui door het dorp op trekking fietsen, bepakt en zo. Een of andere tocht van 1000km zei men. Dacht nog dat dat wel iets voor jou wasquote:Op zondag 28 april 2024 19:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb er thuis drie staan sinds de kerst -- stadsfiets, toerfiets, mountainbike. Afgelopen herfst is er wel een stadsfiets naar de eeuwige jachtvelden vertrokken, de naaf was aan gort. Dus in principe is er ruimte voor vervanging van die stadsfiets
Ik weet niet wat je bedoelt, ik vind trainen ook een vorm van recreatie?quote:Op zondag 28 april 2024 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
En heb je ook nog modelletjes met een dubbelfunctie? Trainen en recreatie?
Ahja maar een stadsfiets lijkt me, gezien waar je woont, een object wat ook gewoon verdwijnen kan, of dubbelgevouwen aan zijn slot kan hangen?quote:Op zondag 28 april 2024 20:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, ik vind trainen ook een vorm van recreatie?
De toerfiets is het meest veelzijdige ding. Die vervangt de stadsfiets bij pech, ik rijd ermee naar een stad verderop of naar familie, en ik rij er trainingsritjes op met broertje op z'n nieuwe gravelbike.
Klinkt leuk, wat voor iets was het? Kan zo 123 niet een 1000 km evenement vinden van dit weekend.quote:Op zondag 28 april 2024 19:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fietsten vandaag allemaal lui door het dorp op trekking fietsen, bepakt en zo. Een of andere tocht van 1000km zei men. Dacht nog dat dat wel iets voor jou was
Valt mee hoor. Werk en thuis hebben veilige stallingen. En in vergelijking met de dikke e-bikes waar iedereen nu op rijdt is mijn 10+ jaar oude, 3 versnellingen, lelijke fietstassen stadsfiets niet zo'n aantrekkelijk dingquote:Op zondag 28 april 2024 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja maar een stadsfiets lijkt me, gezien waar je woont, een object wat ook gewoon verdwijnen kan, of dubbelgevouwen aan zijn slot kan hangen?
Mjah ik ben wel stadsfietsen kwijtgeraakt in "bewaakte stalling".. of ze nu echt iets bewaken is me altijd ontgaan...quote:Op zondag 28 april 2024 20:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Werk en thuis hebben veilige stallingen. En in vergelijking met de dikke e-bikes waar iedereen nu op rijdt is mijn 10+ jaar oude, 3 versnellingen, lelijke fietstassen stadsfiets niet zo'n aantrekkelijk ding
Werk en thuis zijn stallingen waar je een sleutel/pas voor nodig hebt dus dat vertrouw ik welquote:Op zondag 28 april 2024 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah ik ben wel stadsfietsen kwijtgeraakt in "bewaakte stalling".. of ze nu echt iets bewaken is me altijd ontgaan...
Luxe! Ik heb mijn grootste fiets hier thuis in de stalling nog aan de ketting liggen...quote:Op zondag 28 april 2024 20:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Werk en thuis zijn stallingen waar je een sleutel/pas voor nodig hebt dus dat vertrouw ik wel
Waar!quote:Op zondag 28 april 2024 19:42 schreef Tele6 het volgende:
Gister een legpuzzel gescoord bij de vrijmarkt. Viel me tegen wel, die vrijmarkt -- markt in mijn stad is toch niet te evenaren.
@:Blues wordt het code geel? Ik dacht juist dat het beter werd?
@:vlindertje89 lade![]()
B en ik hebben vanmiddag een rondje gefietst. Ik had toch al een OV-fiets gehaald gister. Maar zo'n OV-fiets is voor langere stukken echt niet fijn (ook een stuk te klein voor me) en nu had B het erover om een tweedehands stadsfiets voor me te zoeken voor bij hem. Wel weer een goed voorbeeld van de +1-regel: "de oplossing voor al je fietsgerelateerde problemen is de aanschaf van een nieuwe fiets"
Ergens heeft dit wel iets mooisquote:Op zondag 28 april 2024 21:03 schreef vlindertje89 het volgende:
En de laatste is een oude fiets van ex, waarvan in elk geval de ketting kapot is/eraf ligt en al meerdere keren er weer op is gelegd maar steeds weer eraf gaat.
2002 zal van de basisschool af zijn gok ikquote:Op zondag 28 april 2024 21:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb 1 fietsbare fiets. Een Cortina transportfiets, echt topding.
Mogelijk staan er nog drie in mijn schuur![]()
Eentje die ik kreeg toen ik ging studeren (2008), daarvan ligt de ketting eraf (en die heb ik er al 2x opnieuw op gelegd). En er zit een behoorlijke slag in het voorwiel.
Eentje die ik kreeg toen ik naar de basisschool ging (2002), daarvan is de achterband lek. Om die te vervangen moet denk ik het wiel eraf, maar alle bouten/schroefjes/moeren die er zitten zijn zo verroest dat ik me afvraag of je dat nog los krijgt, en als ja, of je het dan ooit nog in elkaar krijgt. Ook zijn de versnellingen deels stuk.
En de laatste is een oude fiets van ex, waarvan in elk geval de ketting kapot is/eraf ligt en al meerdere keren er weer op is gelegd maar steeds weer eraf gaat.
Ha, ja, ik bedoelde naar de middelbare school ging inderdaadquote:Op zondag 28 april 2024 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
2002 zal van de basisschool af zijn gok ik
Ik was ook al aan het rekenen geslagenquote:Op zondag 28 april 2024 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
2002 zal van de basisschool af zijn gok ik
quote:Op zondag 28 april 2024 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Eindelijk de aspergesaus van @:lucky-strike kunnen proberen en…![]()
Had van de week ook rabarber gekocht, ik ben een gelukkig mens
Je geboortejaar plus 12 toch of ben je op de basisschool blijven zitten?quote:Op zondag 28 april 2024 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Hoefde niet veel te rekenen. 2 jaar ouder dan ik ben. Wist alleen niet zeker welk jaar ik van de basisschool af ding,2003 of 2004.
Wel dat m'n opa dood ging toen ik in groep 8 zat. En dat we in die week ook een nieuwe auto kregen. 48 NT SN, en de eerste telating daarvan was in 2004 aldus de RDW
Ik ben echt dol op rabarber. Koop het van de week weer en vries dan een paar porties in. En meer dan vorig seizoen want ik was al in november door mijn voorraadquote:Op zondag 28 april 2024 21:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
En rabarberIk heb dit jaar weer geen rabarber. Ik besloot in februari om mijn plant in vieren te hakken en verder door de tuin te verspreiden. Dat is geslaagd maar het was veel te laat in de winter. Dat had ik in november moeten doen. Alle vier de nieuwe planten leven maar zijn nog zo iel dat ik er niet van kan oogsten helaas.
@:tele6, meer fietsen![]()
Ik deed gisteren een rondje vrijmarkt in een buurdorp. Ik vond er een gloednieuw spel Uno voor 1 euro. Die stond nog op mijn lijst van caravanspelletjes. Nu mis ik voorlopig alleen nog Regenwormen.
@:derludolf, ik heb net een fles Brander mayo opengemaakt. Helaas geen succes. Veel te zoet
Ik heb zojuist geīnformeerd naar haar saus-status. Want sausquote:Op zondag 28 april 2024 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op rabarber. Koop het van de week weer en vries dan een paar porties in. En meer dan vorig seizoen want ik was al in november door mijn voorraad![]()
Maar echt, die saus is lekker. Niet je hele voorraad verkopen hoor, want ik wil nog zeker 2 potjes
En ook #teamvlaai en #teamasperges en #teamlekkeretenquote:
Ik had vorig jaar van iemand zo’n zakje gekregen maggi of knorr. Erg zout. Ik @Lucky-Strike haar saus zit iets frissig wat ik niet kan thuisbrengen (pannetje leeggeliktquote:Op zondag 28 april 2024 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geīnformeerd naar haar saus-status. Want saus
Ik heb zo’n pan, van creuset. 2x gebruikt, bij de 2e keer glipte die uit m’n handen want te zwaar. Nooit meer gebruikt, maar hij lacht me iedere keer toe wanneer ik de pannenlade open. Nou denk ik weer, ga rabarber tarte tatin maken 😉quote:Op zondag 28 april 2024 21:46 schreef fietsie het volgende:
Ik zag laatst een tarte tatin gemaakt worden van rabarber; in een pan zonder steel werd caramel gemaakt; daarin ging keurig strak gesneden een sluitende laat stukken rabarber, en daaroverheen een laag bladerdeeg.
Dit werd gebakken, en omgedraaid.
Komt goed, ik heb nog wel een paar kilo staanquote:Op zondag 28 april 2024 21:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben echt dol op rabarber. Koop het van de week weer en vries dan een paar porties in. En meer dan vorig seizoen want ik was al in november door mijn voorraad![]()
Maar echt, die saus is lekker. Niet je hele voorraad verkopen hoor, want ik wil nog zeker 2 potjes
Ook voor jouquote:Op zondag 28 april 2024 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb zojuist geīnformeerd naar haar saus-status. Want saus
Niet laten vallen dan!quote:Op zondag 28 april 2024 21:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb zo’n pan, van creuset. 2x gebruikt, bij de 2e keer glipte die uit m’n handen want te zwaar. Nooit meer gebruikt, maar hij lacht me iedere keer toe wanneer ik de pannenlade open. Nou denk ik weer, ga rabarber tarte tatin maken 😉
Nee, sowieso omdraaien boven het aanrecht. Maar mijn polsen werken natuurlijk al niet zoals zou moeten en dan die handeling met een zware hete pan was geen succes (biogaze in huis gelukkig)quote:
Ik ga daar ook wat ruimte voor vrijmakenquote:Op zondag 28 april 2024 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier ook #teamlekkereten.
Ik ben aan het toewerken naar het schoonmaken van de vriezer in de aanloop van diverse aankopen. De eerste aankoop wordt een grote bestelling bij Krokettenkunst. Ik ging even op hun site neuzen en kwam tot 25 soorten die ik wel wil. Zo groot moet die bestelling nou ook weer niet worden
quote:Op zondag 28 april 2024 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb nog wel een paar kilo staan
[..]
Ook voor jou
O jaaa! Ook alweer te lang niet meer besteld. En Crisp ook niet.quote:Op zondag 28 april 2024 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben aan het toewerken naar het schoonmaken van de vriezer in de aanloop van diverse aankopen. De eerste aankoop wordt een grote bestelling bij Krokettenkunst. Ik ging even op hun site neuzen en kwam tot 25 soorten die ik wel wil. Zo groot moet die bestelling nou ook weer niet worden
Magische dingen, vriezersquote:Op zondag 28 april 2024 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O jaaa! Ook alweer te lang niet meer besteld. En Crisp ook niet.
Op de een of andere manier wordt mijn vriezer maar niet legerTikje meer maaltijden plannen zou vast helpen.
Wij keken ook en schrokken zo van de prijs van ons winkelmandje, dat ik het weggeklikt hebquote:Op zondag 28 april 2024 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een leuk account heb jij🐱🐱quote:Op zondag 28 april 2024 23:23 schreef vlindertje89 het volgende:
De saus van @:Lucky_Strike zag er lekker uit op je insta-foto, @:Kaatje1! De rest ook overigens
En Lucky, als je kruiden ineens een katten account als volger hebben, it's me. Ik krijg trek van je foto's
![]()
Als vroege leerling bent klopt dat allicht.quote:Op zondag 28 april 2024 21:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je geboortejaar plus 12 toch of ben je op de basisschool blijven zitten?
Geen idee, heb het ook niet direct van een van de deelnemers.quote:Op zondag 28 april 2024 20:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klinkt leuk, wat voor iets was het? Kan zo 123 niet een 1000 km evenement vinden van dit weekend.
Voorlopig vind ik 200 km op een dag trouwens wel ver genoeg. Afgelopen woensdag kreeg ik op de mountainbike best wel last van een stijve rug na een tijdje, dus hoop maar dat dat eenmalig was. Begin het spannend te vinden of het wel gaat lukken (vooral of het gaat lukken om het de hele weg leuk te hebben)
Wat kunnen jouw katten knap slapen. Ook al zulke talentjesquote:Op zondag 28 april 2024 23:23 schreef vlindertje89 het volgende:
De saus van @:Lucky_Strike zag er lekker uit op je insta-foto, @:Kaatje1! De rest ook overigens
En Lucky, als je kruiden ineens een katten account als volger hebben, it's me. Ik krijg trek van je foto's
![]()
Goedkoop is het niet inderdaad. Maar als ik troep eet, eet ik liever lekkere troep.quote:Op zondag 28 april 2024 23:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij keken ook en schrokken zo van de prijs van ons winkelmandje, dat ik het weggeklikt heb![]()
Mss als we wat ruimer zitten eens proberen.
Hahaha ja, slapen is zeker wel een talent van zequote:Op maandag 29 april 2024 08:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat kunnen jouw katten knap slapen. Ook al zulke talentjes
[..]
Goedkoop is het niet inderdaad. Maar als ik troep eet, eet ik liever lekkere troep.
Gewoon een keer een nachtje Veenhuizen doen, daar kun je ze ook allemaal proeven en is best een leuke omgeving (inclusief naastgelegen brouwerij).quote:Op zondag 28 april 2024 23:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij keken ook en schrokken zo van de prijs van ons winkelmandje, dat ik het weggeklikt heb![]()
Mss als we wat ruimer zitten eens proberen.
1 of 2 cl per whisky inderdaad…quote:Op maandag 29 april 2024 16:05 schreef AnneX het volgende:
Whiskey weekend. Alleen maar nippen, denk ik zo.
Ik ga bijna @Blues geloven dat er toch dingen zijn afgesproken bij Arnout Hauben, sommige dingen zijn te toevallig. Was wel weer een fijne aflevering.quote:Op maandag 29 april 2024 16:05 schreef AnneX het volgende:
Whiskey weekend. Alleen maar nippen, denk ik zo.
Rustig in het dorp, vakantie.
Nu zit ik buiten, en de vogels gaan mij te keer. Fluit….fiet fiet…
Gisteravond wandelde Aernout en companen door de Koloniën van Weldadigheid en langs het kerkje daar, waar ik een sanitaire stop maakte. 😎
De aanwezigen komen o.a. uit Japan, Taiwan, China, Australië, USA en uit bijna alle Europese landen, met opvallend veel Scandinaviërs. Sommigen komen alleen voor het weekend, sommigen plakken er een vakantie aan vast. Het is geen centraal georganiseerde Jamboree of zo, iedereen regelt zijn verblijf zelf.quote:Op maandag 29 april 2024 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat leuk @:madmaster hebben die mensen er dan een vakantie rondom en waar kwamen ze vandaan?
Altijd fijnquote:Op maandag 29 april 2024 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Op de terugweg ging ik medicijnen voor Elin ophalen, kreeg ik zomaar korting (blijkbaar 1x per jaar), geen 50 euro maar 17mijn oma is nog jong
quote:Op maandag 29 april 2024 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De aanwezigen komen o.a. uit Japan, Taiwan, China, Australië, USA en uit bijna alle Europese landen, met opvallend veel Scandinaviërs. Sommigen komen alleen voor het weekend, sommigen plakken er een vakantie aan vast. Het is geen centraal georganiseerde Jamboree of zo, iedereen regelt zijn verblijf zelf.
De centrale reden van de samenkomst is de jaarlijkse Whisky Fair in Limburg a/d Lahn op de laatste zaterdag en zondag van april, waar allerlei importeurs, handelaren, veilinghuizen en verzamelaars hun flessen (al dan niet in delen per glas) verkopen. Het is de grootste en best bezette whisky beurs van Europa.
Rondom de Fair zijn er allerlei activiteiten, vaak ook georganiseerd door de aanwezige liefhebbers die met bekenden afspreken. Zo is er op vrijdagavond een diner waar je bij aanwezig kan zijn, mits je een fles whisky meeneemt die aan de gestelde voorwaarden voldoet. Die fles stel je dan min of meer beschikbaar aan alle aanwezigen.
De meeste bezoekers hebben sowieso een fles whisky bij zich, die gedeeld wordt tijdens de rest van het weekend.
Op zaterdag en zondag zijn er allerlei tastings, georganiseerd door professionals én liefhebbers, waar je tegen betaling aan deel kan nemen.
https://whiskyfair.de/
Een impressie van de centrale hal (het theater in Limburg a/d Lahn), maar ook de kelder en 1e etage staan vol met whisky stands:
[ afbeelding ]
Kan altijdquote:Op maandag 29 april 2024 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja @:sarabi ik was ook erg blij met de korting, heeft iets te maken met chronische ziekte.
Kunnen jullie het populaire bier niet extra brouwen (nul verstand ervan)
Pfoe, de kat van 6 miljoenquote:Op maandag 29 april 2024 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Altijd fijn
Ik ging vandaag nieuw voer, insuline en prednison voor de kat halen. De dierenartsassistent vond het een flinke rekening. Toen ik zei wat we de afgelopen 3 weken kwijt waren aan de dierenarts schrok ze helemaal. Nu hopen dat de komende maand rustiger is en ik alleen over een paar weken weer nieuwe insuline hoef te kopen.
We hebben geen verzekering. En nu mankeren ze te veel om nog te laten verzekeren.quote:Op maandag 29 april 2024 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Pfoe, de kat van 6 miljoen![]()
Hebben jullie een verzekering of valt dit hier niet onder?
Lekker bezigquote:Op maandag 29 april 2024 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De drempel is overmijn vaste pannenkoekenbakker is een beetje uit t zicht. En om nou in mijn eentje naar zo’n restaurant te gaan is ook weer zo wat, dus de stoute schoenen aangetrokken. Tegen mijn principes in zo’n kant en klaar pak gekocht en 4 van die dingen gebakken. Op de eerste na kwamen ze heel uit de pan (dat was me nog nooit gelukt) en waren prima te eten. Alleen een beetje te dik, dus van de week nog maar een keer.
Volgende keer zonder zo’n fles maar helemaal echt
Dat is wel fijn ja.quote:Op maandag 29 april 2024 18:37 schreef Sarabi het volgende:
We hebben geen verzekering. En nu mankeren ze te veel om nog te laten verzekeren.
Nu denken de dierenartsen wel heel erg mee en proberen ze ook zoveel mogelijk korting te geven waar kan
Katten....gotta love themquote:Op maandag 29 april 2024 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja.
Bij mijn dierenarts in Utrecht was gespreid betalen ook een mogelijkheid gelukkig.
Ooit een poes gehad die een hele HELE dure operatie moest.
(en paar weken daarna wegliep)
Drempel overquote:Op maandag 29 april 2024 19:22 schreef Kaatje1 het volgende:
De drempel is overmijn vaste pannenkoekenbakker is een beetje uit t zicht. En om nou in mijn eentje naar zo’n restaurant te gaan is ook weer zo wat, dus de stoute schoenen aangetrokken. Tegen mijn principes in zo’n kant en klaar pak gekocht en 4 van die dingen gebakken. Op de eerste na kwamen ze heel uit de pan (dat was me nog nooit gelukt) en waren prima te eten. Alleen een beetje te dik, dus van de week nog maar een keer.
Volgende keer zonder zo’n fles maar helemaal echt
Ja ik las het. Wat zijn katten toch ubersterkquote:Op maandag 29 april 2024 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Och die kat @:blues wat een rotzak. Dit gelezen? Kat die per ongeluk per post naar Californië werd gestuurd gezond aangetroffen https://www.nu.nl/dieren/(...)nd-aangetroffen.html
Pannenkoekenrestaurant op 120 meter, dat zou niet goed zijn voor mij, daar ging ik wonen![]()
Grrr dingetje met zoetjes was open gegaan in mijn rugtas, wat een gepiel om dat er allemaal weer uit te krijgen
quote:Op maandag 29 april 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:
Een boeiende bak muzikale herrie:Hij zingt vals maar het is m vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 april 2024 23:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik deed vandaag een mini-Lonaa.
Feestje op het werk, wat ik altijd met twee collega’s klaarzet. De ene is chronisch altijd al wat stuk, de ander ging gisteren door haar rug heen. Flink gesjouwd dus.
Net voor ik thuis vertrok was poes al aan het kijken naar een muis. Die prompt onder de wasmachine verdween. Net melde het beest zich piepend in de woonkamer![]()
Ene faalkat kon er vanaf de bank net een oog voor open doen. De ander iets-minder-faalkat bleek nog in staat richting muis te wandelen… en hem langs zich heen weg te zien rennen
quote:Op maandag 29 april 2024 16:10 schreef Molo het volgende:
@:isabeau
De Hema heeft weer zonnebrandcrčme voor je gezicht. Niet helemaal zo suuuuperfijn matterend als die tot vorig jaar verkocht werd, maar wel fijn spul en zelfde geurtje als eerder.
Tipje
Dat is niet fraai. Verkeerd geslapen of afgelopen weelend ontstaan met tillen oid?quote:
Denk raar gelegen in combinatie met gisteren hele dag op een sketchy kuttrapje boven mn hoofd werken op een bowlingbaan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is niet fraai. Verkeerd geslapen of afgelopen weelend ontstaan met tillen oid?
Kun je niet een heel hoge barkruk ofzo nemen en dan zitten ?quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Denk raar gelegen in combinatie met gisteren hele dag op een sketchy kuttrapje boven mn hoofd werken op een bowlingbaan.
Voelt al wel wat beter sinds ik het bed uit ben en wat beweeg.
Gelukkig hoef ik nog maar 2 of 3 dagen op een sketchy trapje op een bowlingbaan boven mn hoofd te werken.
Denk je? Die dit inmiddels lang en breed weer binnen. Of bedoel je, dat je hem begraven hebtquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Muis liet zich vanmorgen weer een paar keer zien
Katten vonden het geen reden om hun katten ding te gaan doen. Sterker nog: toen muis in een hoekje dook en ik poes ervoor zette…. Wandelde die terug naar de stoel waar ik uit opstond om daar verder te grillen![]()
Met dank aan hoekje, kom en dienblad kon ik muis toen zelf vangen![]()
Onderweg naar buiten nog een ontsnapping met tweede vangactie (sorry muis, maar dat je zo verschrikt stil bleef zitten was erg helpend) en nu woont hij weer in de tuin.
Het is 3 en halve meter hoog.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je niet een heel hoge barkruk ofzo nemen en dan zitten ?
Het is minder glas dan ik dacht.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Da’s vast ook eng @:lonaa is er niet iets handigers te bedenken? Hoe deed Michelangelo dat?
Jouw katten weten dat hun personeel het toch wel doet, waarom zouden zij de moeite nemenquote:Op dinsdag 30 april 2024 10:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Muis liet zich vanmorgen weer een paar keer zien
Katten vonden het geen reden om hun katten ding te gaan doen. Sterker nog: toen muis in een hoekje dook en ik poes ervoor zette…. Wandelde die terug naar de stoel waar ik uit opstond om daar verder te grillen![]()
Met dank aan hoekje, kom en dienblad kon ik muis toen zelf vangen![]()
Onderweg naar buiten nog een ontsnapping met tweede vangactie (sorry muis, maar dat je zo verschrikt stil bleef zitten was erg helpend) en nu woont hij weer in de tuin.
Daar zijn nette werktrappen voor te koop met een mooie beugel om in te staanquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is 3 en halve meter hoog.
We zijn wel iets heel gaafs aan het maken.
Daarvoor is toch Boels om een (rol)steiger te huren indien nodig.quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Denk raar gelegen in combinatie met gisteren hele dag op een sketchy kuttrapje boven mn hoofd werken op een bowlingbaan.
Gelukkig hoef ik nog maar 2 of 3 dagen op een sketchy trapje op een bowlingbaan boven mn hoofd te werken.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]voor de tip!
Ik liet deze gestoorde control freak kerk sekte gisteren in een whatsapp groep zien, en ik zei nog dat ik me wel achter regel 75 kon scharen(en ja, de sekte met alle idioterie is echt en breidt zich uit: https://imgur.com/gallery/lT3kMxg
Jane is insane.
En je bent uiteraard ook goed verzekerd voor letsel/arbeidsongeschiktheid?quote:Op dinsdag 30 april 2024 07:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat leuk, hoe lang is het geleden?quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:15 schreef AnneX het volgende:
Straks lunch aan de overkant met een vroegere vriendin, die ik lang niet heb gesproken.
Het telefoongesprek klonk als vanouds.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:59 schreef Tuindier het volgende:
Hoi! Ben ik weer eens. Weinig te melden momenteel.
Ik kreeg net wel een nieuwsbrief van het een-of-ander en daarin ging het over huizenruil met iemand in Denemarken, en dat ze wel nieuwsgierig was, ook naar het eten.
Dat duurde even voor ik doorhad hoe ze dat bedoelde.
Zekerquote:Op dinsdag 30 april 2024 11:28 schreef Molo het volgende:
[..]
En je bent uiteraard ook goed verzekerd voor letsel/arbeidsongeschiktheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een puttertje gespot
Blues in F&F / Vrije vogels #8
Té lang, zeiden wij beiden. Oud en nieuw nieuws gedeeld.quote:
Dat duurt mij nog en ik heb het niet door.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:59 schreef Tuindier het volgende:
Hoi! Ben ik weer eens. Weinig te melden momenteel.
Ik kreeg net wel een nieuwsbrief van het een-of-ander en daarin ging het over huizenruil met iemand in Denemarken, en dat ze wel nieuwsgierig was, ook naar het eten.
Dat duurde even voor ik doorhad hoe ze dat bedoelde.
👍🏼quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:52 schreef Blues het volgende:
Helemaal door de duinen fietsen gaat nog niet overal goedDat wordt een biathlon. Fietsen en pootje baden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een puttertje gespot
Blues in F&F / Vrije vogels #8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Vacatures loopt wel het een en het ander, maar procedures duren typisch best lang en tot nu toe nog geen wederzijdse match gevonden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat duurt mij nog en ik heb het niet door.
Hoe is het met de vacatures? Zķ veel vrije tijd was toch niks voor jou?
Gelukkig maar. Met je ziel onder de arm kom je ook niet ver.quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Vacatures loopt wel het een en het ander, maar procedures duren typisch best lang en tot nu toe nog geen wederzijdse match gevonden.
Vrije tijd besteden begint al aardig te wennen gelukkig. En op dagen zoals vandaag lukt dat zeker.
Lekker idee Boor!quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:51 schreef borisz het volgende:
Druk. Paar energiesluperpende dossiers en ook één leuke op werk... Maar ja bijna vakantie
Aan de wandel van Tele naar Z80 en iets verderquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lekker idee Boor!
Potverdrie,…ik zit nog (steeds) buiten met koffie…
Je loopt aan de verkeerde kant van de B9quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Aan de wandel van Tele naar Z80 en iets verder. En langs Pa (die woont in Millingen).
Hemelvaartsdag heen maandag terug. Rest vd week vrij. Div verplichtingen en leuke dingen die week besloten me tot het maken van een kort tripje. Of te wel het Duitse deel van het Romeinse Limespad
Jij zit boven het spoor?quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Je loopt aan de verkeerde kant van de B9
quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Met je ziel onder de arm kom je ook niet ver.
Voor de moestuinierders hier een vraag: in een buurtuin staat doorgeschoten rabarber…is die nog ‘gewoon’ te gebruiken voor toet en taart?Wat een mooie plant eigenlijk. Ik ken alleen een paar bladeren bij de grond, zo zag die van mijn moeder er meestal uit. Verder geen antwoord op je vraag, want dat weet ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
De weg van Millingen naar Kleve komt bij mij dicht in de buurt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij zit boven het spoor?
Of ten weste van de B9 beneden het spoor?
Lentuhquote:Op dinsdag 30 april 2024 21:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lekker idee Boor!
Potverdrie,…ik zit nog (steeds) buiten met koffie…
Van de Nederlandse grens tot zo goed als Frankrijk. 450Km lang. Het is maar wat je ineens stoppen noemt.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:54 schreef derLudolf het volgende:
B9 dat is toch die Bundesstraße die ineens stopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |