Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Vooruit, een tweede duimpje dan maar vanwege de aardbeimilkshake, want daar heb ik nu ook ineens gruwelijk veel zin in.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eet vandaag patat, een kipburger én een XXL Milkshake (aardbei smaak)
Verwen jezelf lekker, je hebt het verdiendquote:Op zaterdag 27 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooruit, een tweede duimpje dan maar vanwege de aardbeimilkshake, want daar heb ik nu ook ineens gruwelijk veel zin in.
Het zal je niet verbazen maar ik doe met je meequote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat gewoon rijst met kip? Dat is toch niet te vreten?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Frietje speciaal voor een heel speciaal persoon?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat leek me gezien de gebeurtenissen in het middenoosten niet gepast
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Is dat gewoon rijst met kip? Dat is toch niet te vreten?
Geen saus of niks? Geen gerecht?
Ik doe Cevapici met djuvec rijst maar dan bulgur in plaats van rijst. .
Kaassausje uit een pakje?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"
Wat een lieve gedachtequote:Op zaterdag 27 april 2024 17:15 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Frietje Patat speciaal voor een heel speciaal persoon?
Wat voor een sausje heb jij daarbij?quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Met broccoli en een sausje, maar ik noem het gewoon altijd "rijst met kip"
Mexicano en twee picanto’squote:Op zaterdag 27 april 2024 18:12 schreef Zoon_John het volgende:
Wat voor een snack gaan we vanavond eten?
Taco's.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gebakken vis.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 27 april 2024 17:22 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Wat voor een sausje heb jij daarbij?
Kom goed thuis maat, maak me zorgen om je.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu naar huis (ben op amsterdam centraal)
Beste van heel Amsterdam hé maat. De trein naar Rotterdamquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga nu naar huis (ben op amsterdam centraal)
Amsterdam en Rotterdam zijn beide kots.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beste van heel Amsterdam hé maat. De trein naar Rotterdam
quote:Op vrijdag 26 april 2024 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben heel verdrietig. Ik kom er morgen op terug.
Voor haar hier, of voor jou daar?quote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Aanvraag verblijfsvergunning gedaan
De Schie?quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zit vanaf morgen weer een paar dagen in Rotterdam.
Nederland is al vol genoeg maar Scrummie moet nog meer buut'nlanders importeren hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je niet gewoon weer je medicatie opstarten? Dit is het net niet allemaal.quote:Op zaterdag 27 april 2024 20:38 schreef Zoon_John het volgende:
Mijn laatste topic in FB was geen belediging.
Haat, liefde, crisis, ik heb je gewoon gemist
Ze zullen je vertellen: "Zoon John wil GGMM alleen voor de leuke dingen"
Zeg hen dat ik Mario alleen speel, maar uit principe laat ik altijd een deel vrij.
Jullie kunnen allemaal praten, jullie kunnen praten wat jullie willen
Ik mis gewoon mijn vriend
Hopelijk schiet Geert even op met dat formeren danquote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Medicatie is troep maat.quote:Op zondag 28 april 2024 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon weer je medicatie opstarten? Dit is het net niet allemaal.
quote:Op zondag 28 april 2024 09:42 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Geen april peilingquote:
Ik heb nu zin in vlammetjes of zo.quote:Op zondag 28 april 2024 15:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hermien heeft hier een pittige mening over.
Lasagnaquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
KBR maatquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boemboe Nasi Gorengquote:Op zondag 28 april 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuke review. Ga niet kijken.quote:Op zondag 28 april 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Blue Eye Samurai(2023)8.7animation, action, adventure, drama, history, thriller377TV-MA16Maya Erskine, George Takei, Masi OkaDriven by a dream of revenge against those who made her an outcast in Edo-period Japan, a young warrior cuts a bloody path toward her destiny.Wel aardig7
Beetje een uitgebreide review dit keer maar wel het kijken waard.
@:GGMM @:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:Yvonne @:Madame_paon
matige review zeker een 8.5quote:Op zondag 28 april 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
Blue Eye Samurai(2023)8.7animation, action, adventure, drama, history, thriller377TV-MA16Maya Erskine, George Takei, Masi OkaDriven by a dream of revenge against those who made her an outcast in Edo-period Japan, a young warrior cuts a bloody path toward her destiny.Wel aardig7
Beetje een uitgebreide review dit keer maar wel het kijken waard.
@:GGMM @:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:Yvonne @:Madame_paon
jij bent echt een lekker movjequote:Op zondag 28 april 2024 17:54 schreef yvonne het volgende:
Ik heb Koreaans eten gehaald, ben benieuwd.
Topshowquote:Op zondag 28 april 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Luister jij ook naar de Eerste de Beste?
Graag review.quote:Op zondag 28 april 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Luister jij ook naar de Eerste de Beste?
Noord of Zuid?quote:Op zondag 28 april 2024 17:54 schreef yvonne het volgende:
Ik heb Koreaans eten gehaald, ben benieuwd.
quote:Op maandag 29 april 2024 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noord of Zuid?
Één keer Noord-Koreaans gegeten bij Pyongyang Chang Cold Noodles in Beijing. Dat was echt ongelooflijk lekker. Al denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan ooit zo uitgebreid heeft gegeten.
[..]
Noord of Zuid?
Één keer Noord-Koreaans gegeten bij Pyongyang Chang Cold Noodles in Beijing. Dat was echt ongelooflijk lekker. Al denk ik niet dat de gemiddelde Noord-Koreaan ooit zo uitgebreid heeft gegeten.
[..]
Noord of Zuid?
quote:Wat mij het meest aantrekt zijn de mooie obers hier. Het zijn niet alleen de obers die thee en water serveren, maar ook de zangers en dansers die zingen en dansen. Ze zijn allemaal jong, mooi, slank en gezellig.
Lolquote:Op maandag 29 april 2024 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Noord of Zuid?
Woordle 1045 5/6quote:Op maandag 29 april 2024 07:43 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1045 6/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 841 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:GGMM @:Rambodirk
Goedemorgen.
Gekeken onder werktijd?quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
Baby Reindeer (Netflix): 8.7/10
@:GGMM @:Coco @:onlogisch @:scrummie @:rambodirk
Graag het juiste format gebruiken.quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
quote:
Graag een mention volgende keer.quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
Beetje hoog.quote:Op maandag 29 april 2024 10:49 schreef Oriente het volgende:
Nee, maar het klopt wel. De serveerster droegen zeer leuke kleurrijke jurkjes die nogal op suikerspinnen leken.quote:Op maandag 29 april 2024 08:38 schreef alpeko het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In deze review van jou?
[..]
Echt hé. Sinds hij het een keer heeft uitbesteed aan @Scrummie gooit hij er met de pet naar.quote:
Nog steeds NIKSquote:maandag 29 april 2024 tussen 08:16 uur en 10:16 uur
quote:Op maandag 29 april 2024 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds NIKS
M'n hele planning naar de klote!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |