Kon ze het zeker als enige meezingen?quote:Op zaterdag 27 april 2024 01:45 schreef Evenstar het volgende:
Mijn dochtertje van zeven krijgt hier één keer per week les in het Nederlands en paar weken geleden kwam ze stuiterend terug met Europapa in haar hoofd, want haar docent had het opgezet.
In Zweden krijg je gewoon les over Eurovision
quote:
Hier is ook een les ontwikkeld bij de methode Blink lezen. Ik had het mijn groep beloofd, maar het was echt gericht op groep 7-8 en in het Engels (Engelse les). Dus toen keken we de clip nog maar eens, was ook goed.quote:Op zaterdag 27 april 2024 01:45 schreef Evenstar het volgende:
Mijn dochtertje van zeven krijgt hier één keer per week les in het Nederlands en paar weken geleden kwam ze stuiterend terug met Europapa in haar hoofd, want haar docent had het opgezet.
In Zweden krijg je gewoon les over Eurovision
quote:Op zaterdag 27 april 2024 08:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Bovenaan in de televote odds
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-tele
Ik ben me toch zó benieuwd! Zal er trouwens een uitzwaaimoment door de pers op Schiphol zijn? Voorgaande jaren was dat wel zo, maar Joost lijkt me niet echt het type ervoor. Misschien zit ie stiekem al in Malmö.quote:
Aan het begin van dit fragment zegt Sophie "nog zes dagen en dan reist de Nederlandse delegatie af naar Malmö"quote:Op zaterdag 27 april 2024 16:36 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik ben me toch zó benieuwd! Zal er trouwens een uitzwaaimoment door de pers op Schiphol zijn? Voorgaande jaren was dat wel zo, maar Joost lijkt me niet echt het type ervoor. Misschien zit ie stiekem al in Malmö.
Einde tijdperk Joost.quote:
Oekraïne heeft wel wat momentum gepakt, Kroatië dan weer niet.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
Komt door de rehearsal van Oekraïne. Maakt niet zoveel uit, sowieso weldat er 5 landen nog zo close zijn.
Ja Oekraïne ziet er echt fantastisch uit en gok dat de beelden ook net zo mooi zijn. Denk alsnog een grote kanshebber voor de winst ook.quote:Op zaterdag 27 april 2024 19:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oekraïne heeft wel wat momentum gepakt, Kroatië dan weer niet.
Ik zou dat ergens toch weer een kleine anticlimax vinden, maar met die diasporavoorsprong valt het niet uit te sluiten inderdaadquote:Op zaterdag 27 april 2024 19:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja Oekraïne ziet er echt fantastisch uit en gok dat de beelden ook net zo mooi zijn. Denk alsnog een grote kanshebber voor de winst ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitslag semi 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ben er even achteraan gegaan en als het goed is werkt alles sinds vanmorgen vroeg weer goed. 🤞🏼🧡quote:Op zondag 28 april 2024 10:36 schreef Dave het volgende:
Wat was dat gisteren eigenlijk met die database problemen? Goede generale voor over 2 weken….
Klopt, had alleen gisteravond een paar uur problemen.quote:Op zondag 28 april 2024 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben er even achteraan gegaan en als het goed is werkt alles sinds vanmorgen vroeg weer goed. 🤞🏼🧡
Aran, kom er maar in!quote:
Ongelofelijk, over twee weken zitten we al te discussiëren of het Rotterdam of Maastricht moet worden.quote:
Ergens ook wel weer bizar dat het dan weer voorbij is. Ik heb er echt een heel raar onderbuikgevoel bij dat ie vandeweek iedereen wegblaast en dat we gaan winnenquote:
Leeuwarden of Den Boschquote:Op zondag 28 april 2024 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, over twee weken zitten we al te discussiëren of het Rotterdam of Maastricht moet worden.
Nou Em, niet op de zaken vooruitlopen hè..quote:Op zondag 28 april 2024 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ongelofelijk, over twee weken zitten we al te discussiëren of het Rotterdam of Maastricht moet worden.
Ik zie het echt niet gebeuren tot iemand het roept en dan stap ik meteen op de trein.quote:Op zondag 28 april 2024 15:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ergens ook wel weer bizar dat het dan weer voorbij is. Ik heb er echt een heel raar onderbuikgevoel bij dat ie vandeweek iedereen wegblaast en dat we gaan winnen
We kunnen daar nu alvast mee beginnenquote:Op zondag 28 april 2024 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Tijdens een Koningsdag feestje werd de volgende staging ge-oppert: Dat Joost met een soort van kabel de lucht in wordt gehezen en over het publiek gaat en dan in het publiek word geplaatst en een moisepit creëert tijdens het hak gedeelte (en de rest van de crew op het podium blijft hakken)...quote:Op zondag 28 april 2024 16:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik merk dat ik steeds onrustiger wordt naar dinsdag toe
Alles gaat opeens in een sneltrein. Voor mijn gevoel kennen we pas net het nummer van Frankrijkquote:Op zondag 28 april 2024 15:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nog wel het mooiste vind aan dit jaar.quote:Op zondag 28 april 2024 17:22 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Het leeft inderdaad enorm in het land haha
Vind ik ook het leukst! Volgens mij vindt Joost dat ook het mooist. Hij heeft in ieder geval een paar keer in interviews aangegeven dat het voor hem nieuw is dat de radio zijn muziek draait en dat hij random op straat iemand Europapa hoort neuriën en dat dan iemand is die niet tot zijn "normale" fans behoort. Plus dat het Songfestival écht leeft en iedereen er zin in lijkt te hebben, heerlijk!quote:Op zondag 28 april 2024 17:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nog wel het mooiste vind aan dit jaar.
Dat Joost zo`n enorme gunfactor heeft en bijna iedereen hem lijkt te omarmen (op een paar zure pruimen na misschien).
Gover heeft met zijn maanlanding wel verwachtingen gecreëerd zo te lezenquote:Op zondag 28 april 2024 17:22 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Tijdens een Koningsdag feestje werd de volgende staging ge-oppert: Dat Joost met een soort van kabel de lucht in wordt gehezen en over het publiek gaat en dan in het publiek word geplaatst en een moisepit creëert tijdens het hak gedeelte (en de rest van de crew op het podium blijft hakken)...
Het leeft inderdaad enorm in het land haha
Nee volgens mij is dit een memequote:Op zondag 28 april 2024 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat er misschien nog een story achteraan zou komen met de rest van de tekst maar daar is iets mis gegaan denk ik? 😅 (bij hem, niet bij jou)
geen hond die dit snapt, behalve wat puisterige pubersquote:Op zondag 28 april 2024 19:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dit een meme
[ afbeelding ]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Me%20when%20the
Ik voel mij soms ook te oud hiervoor...![]()
Oh. Ja nee dit gaat echt vér boven m'n hoofd.quote:Op zondag 28 april 2024 19:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee volgens mij is dit een meme
[ afbeelding ]
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Me%20when%20the
Ik voel mij soms ook te oud hiervoor...![]()
Ja, dat dacht ik ook, maar er kwam niks.quote:Op zondag 28 april 2024 19:17 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat er misschien nog een story achteraan zou komen met de rest van de tekst maar daar is iets mis gegaan denk ik? 😅 (bij hem, niet bij jou)
quote:Op zondag 28 april 2024 19:43 schreef GeorgeM het volgende:
Weer naar 14% [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, 23% nu, 2 lager dan de 25 waar ze twee weken lang op stonden.quote:
Nu weer op 24%.quote:Op zondag 28 april 2024 20:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 23% nu, 2 lager dan de 25 waar ze twee weken lang op stonden.
Morgen is de repetitie van Zwitserland, ben benieuwd. Nog geen idee hoe dat eruit komt te zien.quote:
Ben ook heel benieuwd! Gelukkig lekker thuiswerkenquote:Op zondag 28 april 2024 20:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen is de repetitie van Zwitserland, ben benieuwd. Nog geen idee hoe dat eruit komt te zien.
Dat sentiment wordt wel interessant ja, al vraag ik me echt af of we op basis van deze fragmenten echt al een definitieve conclusie kunnen gaan trekkenquote:Op zondag 28 april 2024 20:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen is de repetitie van Zwitserland, ben benieuwd. Nog geen idee hoe dat eruit komt te zien.
Je zou na de reacties gisteren denken dat Oekraïne zou stijgen en Kroatië zou dalen, maar er gebeurt eigenlijk bijna niets. Denk dat het wachten wordt tot de eerste beelden van de tweede repetitie.quote:Op zondag 28 april 2024 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sentiment wordt wel interessant ja, al vraag ik me echt af of we op basis van deze fragmenten echt al een definitieve conclusie kunnen gaan trekken
quote:Gover Meit doet boekje open over songfestivalact Joost Klein: ‘Het blijft mij raken’
Hij vertrekt deze maandag samen met Joost Klein (26) naar Malmö, waar Europapa tijdens het Eurovisiesongfestival Europa moet gaan veroveren. Gover Meit (36) is de creative director en weet daardoor precies wat de tv-kijkers volgende week donderdag in de halve finales mogen verwachten. ,,Ik wil dat mensen er met open mond naar kijken.”
https://www.ad.nl/show/go(...)-mij-raken~abc9e3ae/
Ik vond dit wel geruststellend:quote:Op maandag 29 april 2024 07:14 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand dit helemaal lezen en vertellen of er nog wat nieuws instaat?
[..]
quote:Hoewel het moeilijker te verwezenlijken is met een Nederlandstalig liedje, hoop ik heel vurig dat de mensen het verhaal van het liedje gaan begrijpen. Ik wil dat mensen er met open mond naar kijken en meedansen, maar dat ook niet-Nederlandstalige mensen begrijpen waar we mee bezig zijn.
Ik heb in mijn leven veel Eurovisie-acts gezien en vaak zijn ze heel veilig of juist zo absurd dat je je afvraagt wat je zojuist is overkomen. Joost en ik streven altijd naar originaliteit, we hebben iets willen maken dat zowel Eurovisiewaardig is als onze authentieke stempel draagt. Wij vinden daar op een heel vernieuwende manier een weg in. Dat is een perfect huwelijk geworden, wat mij betreft.
Thanks! Ahh ben zo benieuwd.quote:
Nee niet echt. Geprobeerd wat opvallende quotes eruit te halen.quote:Op maandag 29 april 2024 07:14 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand dit helemaal lezen en vertellen of er nog wat nieuws instaat?
[..]
quote:Joost is al maandenlang aan het trainen met zijn stem, krijgt bijna dagelijks zangles en doet conditietraining. Dat heeft hem naar een hoger niveau gebracht. Bij zijn liveoptredens in 013 en de preparty’s hield hij zich wat dat betreft nog in. Ik vind dat Joost goed kan zingen.”
quote:Ik heb de act nu al honderden keren gezien en het blijft mij raken. Ik vermoed dat ook andere mensen straks bij de live-uitvoering met een brok in de keel zullen zitten. Laat het iets zijn waar we ook in de jaren hierna met plezier op terugkijken en geïnspireerd door blijven raken. Ik hoop dat we het opnemen in het Nederlandse televisiecanon.’’
quote:Op maandag 29 april 2024 08:36 schreef Em31 het volgende:
Net op Radio 2 de vraag hoe hij zich heeft voorbereid: 'mediteren en airfryen'.
quote:Op maandag 29 april 2024 08:36 schreef Em31 het volgende:
Ik ga er nu echt in geloven dat het apart wordt. Op een geweldige manier. Yes.quote:Op maandag 29 april 2024 08:25 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ja oké de verwachtingen laag houden lukt niet meer hoor.
Dit is inderdaad wel geruststellend. Ik weet nog steeds totaal niet wat ik moet verwachten maar ik denk dat het mooi wordtquote:
This is the way.quote:Op maandag 29 april 2024 08:36 schreef Em31 het volgende:
Dit jaquote:Op maandag 29 april 2024 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga er nu echt in geloven dat het apart wordt. Op een geweldige manier. Yes.
Sciencefiction, maanlandingquote:Op maandag 29 april 2024 08:25 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Bij die sciencefiction opmerking voel ik het ineens wel helemaal.quote:
Mooie post voordat we morgen traditioneel weer met z'n allen EVOL'end met plastic IKEA-lichtballen, veenlijken en Krumpers het ravijn in donderenquote:Op maandag 29 april 2024 09:21 schreef Greys het volgende:
Maar:
* een act waar mensen met open mond naar kijken
* conditietraining
* zangles
* een geweldig creatief team
* er zijn dus meerdere puntpakken
* er is dus iets aan de act dat hij geheim wil houden (goochelaar opmerking)
Etc.
Even een diepe buiging voor de voorbereidingen en enorme leukheid van Team Joost.
Kan daar nog een molentje bij?quote:Op maandag 29 april 2024 09:30 schreef Cee het volgende:
Light sabres darth vaders hologrammen van Willeke Alberti vliegende frietjes ik wil het allemaal.
Ik heb m’n stinkende best gedaan, maar nu is de beer losquote:Op maandag 29 april 2024 08:25 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
GMTAquote:Op maandag 29 april 2024 09:33 schreef Greys het volgende:
Vlammen fik sprinklers moshpit de hele klerezooi
En Käärijä weet dus de hele act al.quote:Op maandag 29 april 2024 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)ngfestival~a321b55f/
Met 20 koffers onderweg
Hardlopen met RTL Boulevardquote:Op maandag 29 april 2024 09:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)ngfestival~a321b55f/
Met 20 koffers onderweg
quote:Op maandag 29 april 2024 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mooie post voordat we morgen traditioneel weer met z'n allen EVOL'end met plastic IKEA-lichtballen, veenlijken en Krumpers het ravijn in donderen
Ik verwacht dat de airfryer ook meegaatquote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Momo het volgende:
[ x ]
1 gevuld met rode uien en knoflook, NOS denkt opschrijven dit
Voor degenen zonder insta:quote:Op maandag 29 april 2024 09:51 schreef Momo het volgende:
[ x ]
1 gevuld met rode uien en knoflook, NOS denkt opschrijven dit
Oke ik was heel lang sceptisch gezien ons verleden met staging, maar nu kan ik echt niet wachten tot morgen.quote:Op maandag 29 april 2024 07:31 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Nee niet echt. Geprobeerd wat opvallende quotes eruit te halen.
[..]
[..]
Wat is het verhaal achter dit?quote:Op maandag 29 april 2024 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor degenen zonder insta:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |