Ja, 23% nu, 2 lager dan de 25 waar ze twee weken lang op stonden.quote:
Nu weer op 24%.quote:Op zondag 28 april 2024 20:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, 23% nu, 2 lager dan de 25 waar ze twee weken lang op stonden.
Morgen is de repetitie van Zwitserland, ben benieuwd. Nog geen idee hoe dat eruit komt te zien.quote:
Ben ook heel benieuwd! Gelukkig lekker thuiswerkenquote:Op zondag 28 april 2024 20:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen is de repetitie van Zwitserland, ben benieuwd. Nog geen idee hoe dat eruit komt te zien.
Dat sentiment wordt wel interessant ja, al vraag ik me echt af of we op basis van deze fragmenten echt al een definitieve conclusie kunnen gaan trekkenquote:Op zondag 28 april 2024 20:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen is de repetitie van Zwitserland, ben benieuwd. Nog geen idee hoe dat eruit komt te zien.
Je zou na de reacties gisteren denken dat Oekraïne zou stijgen en Kroatië zou dalen, maar er gebeurt eigenlijk bijna niets. Denk dat het wachten wordt tot de eerste beelden van de tweede repetitie.quote:Op zondag 28 april 2024 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat sentiment wordt wel interessant ja, al vraag ik me echt af of we op basis van deze fragmenten echt al een definitieve conclusie kunnen gaan trekken
quote:Gover Meit doet boekje open over songfestivalact Joost Klein: ‘Het blijft mij raken’
Hij vertrekt deze maandag samen met Joost Klein (26) naar Malmö, waar Europapa tijdens het Eurovisiesongfestival Europa moet gaan veroveren. Gover Meit (36) is de creative director en weet daardoor precies wat de tv-kijkers volgende week donderdag in de halve finales mogen verwachten. ,,Ik wil dat mensen er met open mond naar kijken.”
https://www.ad.nl/show/go(...)-mij-raken~abc9e3ae/
Ik vond dit wel geruststellend:quote:Op maandag 29 april 2024 07:14 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand dit helemaal lezen en vertellen of er nog wat nieuws instaat?
[..]
quote:Hoewel het moeilijker te verwezenlijken is met een Nederlandstalig liedje, hoop ik heel vurig dat de mensen het verhaal van het liedje gaan begrijpen. Ik wil dat mensen er met open mond naar kijken en meedansen, maar dat ook niet-Nederlandstalige mensen begrijpen waar we mee bezig zijn.
Ik heb in mijn leven veel Eurovisie-acts gezien en vaak zijn ze heel veilig of juist zo absurd dat je je afvraagt wat je zojuist is overkomen. Joost en ik streven altijd naar originaliteit, we hebben iets willen maken dat zowel Eurovisiewaardig is als onze authentieke stempel draagt. Wij vinden daar op een heel vernieuwende manier een weg in. Dat is een perfect huwelijk geworden, wat mij betreft.
Thanks! Ahh ben zo benieuwd.quote:
Nee niet echt. Geprobeerd wat opvallende quotes eruit te halen.quote:Op maandag 29 april 2024 07:14 schreef Em31 het volgende:
Kan iemand dit helemaal lezen en vertellen of er nog wat nieuws instaat?
[..]
quote:Joost is al maandenlang aan het trainen met zijn stem, krijgt bijna dagelijks zangles en doet conditietraining. Dat heeft hem naar een hoger niveau gebracht. Bij zijn liveoptredens in 013 en de preparty’s hield hij zich wat dat betreft nog in. Ik vind dat Joost goed kan zingen.”
quote:Ik heb de act nu al honderden keren gezien en het blijft mij raken. Ik vermoed dat ook andere mensen straks bij de live-uitvoering met een brok in de keel zullen zitten. Laat het iets zijn waar we ook in de jaren hierna met plezier op terugkijken en geïnspireerd door blijven raken. Ik hoop dat we het opnemen in het Nederlandse televisiecanon.’’
quote:Op maandag 29 april 2024 08:36 schreef Em31 het volgende:
Net op Radio 2 de vraag hoe hij zich heeft voorbereid: 'mediteren en airfryen'.
quote:Op maandag 29 april 2024 08:36 schreef Em31 het volgende:
Ik ga er nu echt in geloven dat het apart wordt. Op een geweldige manier. Yes.quote:Op maandag 29 april 2024 08:25 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ja oké de verwachtingen laag houden lukt niet meer hoor.
Dit is inderdaad wel geruststellend. Ik weet nog steeds totaal niet wat ik moet verwachten maar ik denk dat het mooi wordtquote:
This is the way.quote:Op maandag 29 april 2024 08:36 schreef Em31 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |