Hier regelt de zon de temperatuur welquote:Op donderdag 25 april 2024 21:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh, hebben mensen nu geen verwarming aan? Hier is die 1 of 2 dagen uit geweest, twee weken geleden of zo, toen het een keer 20 graden was op zaterdag. Verder staat die gewoon al vanaf september te rammelen.
Staat gewoon aan hier.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh, hebben mensen nu geen verwarming aan? Hier is die 1 of 2 dagen uit geweest, twee weken geleden of zo, toen het een keer 20 graden was op zaterdag. Verder staat die gewoon al vanaf september te rammelen.
Hier nietquote:Op donderdag 25 april 2024 21:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier regelt de zon de temperatuur wel
Verder top geïsoleerd, dus de bewust inlatende zonnewarmte blijft ook goed hangen.
Je moet niks.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Evangelion het volgende:
Weer-app zegt volgende week 4 dagen 20+ graden maar ook alleen maar wolkjes![]()
moet ik nu blij zijn of niet
Gewoon eigenlijk altijd blij zijn.quote:Op donderdag 25 april 2024 22:08 schreef Evangelion het volgende:
Weer-app zegt volgende week 4 dagen 20+ graden maar ook alleen maar wolkjes![]()
moet ik nu blij zijn of niet
Waar is "hier"?quote:Op donderdag 25 april 2024 22:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier nietHuizen isoleren doen ze hier niet echt aan.
Maar goed, paar maanden per jaar dat we hier moeten verwarmen (met airco) is allemaal niet zo'n probleem.
Is al sinds maart steady tussen de 19.5 en 22.5 binnen gebleven zonder verwarmen.
Niks zo veranderlijk als het weerquote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef yvonne het volgende:
Nu weet ik nog steeds niks over zaterdag
Het verandert per dag.
Mêh!quote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als het weer
False news, het is altijd grijs en nat met kut wind.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niks zo veranderlijk als het weer
voor mij in Limburg geeft de app aan, 64% buien 15 graden.quote:Op donderdag 25 april 2024 23:07 schreef yvonne het volgende:
Nu weet ik nog steeds niks over zaterdag
Het verandert per dag.
WKN / Noodweer Dubai mogelijk gevolg kunstmatig opgewekte regenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het doorgegeven aan de LOEMINADI en ze nemen het mee naar achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |