Kerstboom al opgetuigdquote:Op donderdag 25 april 2024 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit wel meteen weer in de sfeer van winterse gezelligheid.
Slofjes aan, verwarming aan, kaarsjes aan, regen tegen de ramen.
Jaren '90 woning hier, blijft ook heeeeeel lang in huis hangen hier.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Perfect toch met waar je woont?![]()
Die moderne meuk die het 3 weken vasthoudt terwijl de hittegolf al voorbij is. Vreselijk, vind ik dan.
Fair enough. Hier was het vandaag een graadje of 18 en dat is het in december/januari ook regelmatig. Dus ik doe mee met de winterse gezelligheidquote:Op donderdag 25 april 2024 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Gelukkig ben je onderweg naar Utrechtquote:Op donderdag 25 april 2024 19:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Harde regen en net een bliksem in Den Haag.
Hier is het ook niet warm geweest, maar wat ik (en ik denk @bloodymary1 ook) bedoelde was dat je wel serieus voelde dat er wat warmte werd aangevoerd tov eerder in de middag bv.quote:Op donderdag 25 april 2024 18:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier gewoon de hele dag herfstig koud geweest.
Waar zie jij dat? Zo'n weerapp met icoontjes?quote:Op donderdag 25 april 2024 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
Voor zaterdag ziet het er hier vooralsnog niet al te best uit.
Geen zon en veel regen.
Ik weiger gewoon die verwarming nu nog aan te zettenquote:Op donderdag 25 april 2024 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
Staat sowieso geen wolk met een zonnetje in.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Waar zie jij dat? Zo'n weerapp met icoontjes?
Die zetten er vaak nog een wolk met regen neer als er wat buien zijn te verwachten, maar verder overwegend zonnig is.
Slim, nog even koelen voor de verzengende hitte zijn intrede doetquote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon die verwarming nu nog aan te zetten
Heb zelfs de ramen vandaag open gehouden.
Hmm.. nja we zullen zien. Voor hier lijkt het wel redelijk te worden.quote:Op donderdag 25 april 2024 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Staat sowieso geen wolk met een zonnetje in.
Voor de afgelopen dagen wel en dat klopte ook redelijk goed, bewolkt met zon tussendoor.
Maar ik ga sowieso geen Koningsdag vieren
Nattekat zat er vandaag gezellig zo bijquote:Op donderdag 25 april 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weiger gewoon die verwarming nu nog aan te zetten
Heb zelfs de ramen vandaag open gehouden.
Dat is idd wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 25 april 2024 19:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Slim, nog even koelen voor de verzengende hitte zijn intrede doet
Dat kan altijdquote:Op donderdag 25 april 2024 20:53 schreef PzKpfw het volgende:
Ook alweer strontverkouden. Andere jaren kon je rond deze tijd van het jaar al regelmatig in je shirtje buiten lopen
Hihahoquote:
Ik zet hem altijd zo laat mogelijk in het jaar weer aan, en zo vroeg mogelijk weer uit.quote:Op donderdag 25 april 2024 21:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh, hebben mensen nu geen verwarming aan? Hier is die 1 of 2 dagen uit geweest, twee weken geleden of zo, toen het een keer 20 graden was op zaterdag. Verder staat die gewoon al vanaf september te rammelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |