24 gr op woensdag...quote:Op donderdag 25 april 2024 09:20 schreef THEFXR het volgende:
volgende wk dinsdag 22 gr volgens mijn weerapp, is gelijk het hoogste voor 2 weken.
Dat idd. Ik kan me altijd wel een beetje ergeren aan mensen die waarde hechten aan een getalletje in hun weer-app twee weken vooruit.quote:Op donderdag 25 april 2024 07:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zie gemiddeld 15 graden voor midden staan nu? Maar dat is over 10+ dagen, weinig zin om zo ver vooruit te kijken. En al helemaal om je nu al druk over te maken.
Met een korrel zou nemen jaquote:Op donderdag 25 april 2024 09:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat idd. Ik kan me altijd wel leen beetje ergeren aan mensen die waarde hechten aan een getalletje in hun weer-app twee weken vooruit.
Zal wel flink afgestraft worden met onweer.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal wel flink afgestraft worden met onweer.
RIP @RamboDirk 😱quote:Op woensdag 24 april 2024 21:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Voor 2 mei staat er al een voorspelling vette onweersbuien en neerslag in the making
hoest is het weer bij jou?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat idd. Ik kan me altijd wel een beetje ergeren aan mensen die waarde hechten aan een getalletje in hun weer-app twee weken vooruit.
Wat was jouw voorspelling ook weer...?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed dat mijn voorspelling enkel over de tweede helft van mei ging.
Prachtig weer als ik op vakantie benquote:Op donderdag 25 april 2024 10:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat was jouw voorspelling ook weer...?
Boeie, je zit dan in LAquote:Op donderdag 25 april 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prachtig weer als ik op vakantie ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Boeie, je zit dan in LA
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb er geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik gun de rest. Zou alleen wel lullig zijn als het echt alleen dan mooi is in dit land.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heb het doorgegeven aan de LOEMINADI en ze nemen het mee naar achterquote:Op donderdag 25 april 2024 13:49 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten eens een keer mooi weer uit het vliegtuig strooien ipv regen.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:49 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten eens een keer mooi weer uit het vliegtuig strooien ipv regen.
Droogste is onmogelijkquote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
We beginnen woensdag 1 mei direct met een zomerse dag van 25 graden.
TR gezet, elke keer C&P postenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Voor woensdag staan hier onweersbuien ingetekendquote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |