Kunnen we eventueel zomer storm aan over houden.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:21 schreef aloa het volgende:
[..]
En wat voor rol gaan de restanten van orkanen spelen hier in Europa. Men verwacht een bovengemiddeld orkaanseizoen.
Meestal stranden ze ergens bij Ierland. Meest ideale want dan krijg je hier een zuidelijke stroming.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kunnen we eventueel zomer storm aan over houden.
Vorig jaar nog toch? Heb het liever niet, alles staat in blad namelijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Meestal stranden ze ergens bij Ierland. Meest ideale want dan krijg je hier een zuidelijke stroming.
Of het walst idd gewoon over je heen en je hebt een zomerstorm.
Maar Poly was geen restant van een orkaan. Die ontstaan toch vaak pas na half augustus. Althans, de meeste. Dat warmere water kan ook een veel nattere herfst opleveren.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vorig jaar nog toch? Heb het liever niet, alles staat in blad namelijk.
Als ie bij ierland gaat tollen krijgen we hier wel Spaanse toestanden idd
Geeft alleen maar schade idd.quote:Op woensdag 24 april 2024 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vorig jaar nog toch? Heb het liever niet, alles staat in blad namelijk.
Als ie bij ierland gaat tollen krijgen we hier wel Spaanse toestanden idd
Voor 2 mei staat er al een voorspelling vette onweersbuien en neerslag in the makingquote:Op woensdag 24 april 2024 14:27 schreef StateOfMind het volgende:
Dan hebben we Bloederigemarie, Yvonne en ik voor het vierendelen.
Paard erbij en gaaaaan
Mits slecht weer in mei
Ik dacht dat poly wel een restant was, my badquote:Op woensdag 24 april 2024 21:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar Poly was geen restant van een orkaan. Die ontstaan toch vaak pas na half augustus. Althans, de meeste. Dat warmere water kan ook een veel nattere herfst opleveren.
Precies.quote:
Ah de FB ...quote:Op woensdag 24 april 2024 21:20 schreef aloa het volgende:
Vorige deel was meer dan 196.000 keer bekeken in die 17 jaar![]()
@:Frutsel
[ afbeelding ]
Ik zie gemiddeld 15 graden voor midden staan nu? Maar dat is over 10+ dagen, weinig zin om zo ver vooruit te kijken. En al helemaal om je nu al druk over te maken.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:39 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een grap weer... eerst een paar dagen rond de 20 en daarna stort het weer compleet in richting de 11-12 graden. We worden gewoon besodemieterd!
quote:Op donderdag 25 april 2024 07:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zie gemiddeld 15 graden voor midden staan nu? Maar dat is over 10+ dagen, weinig zin om zo ver vooruit te kijken. En al helemaal om je nu al druk over te maken.
T/m woensdag 18-22 vanaf zaterdag, dus dat is wel prima en mooi. Tenminste lente temperaturen. Wel onbestendig met kans op onweersbuien. Nu is onweer wel mooi, maar regen hebben we voorlopig wel ff genoeg gehad.quote:Op donderdag 25 april 2024 07:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zie gemiddeld 15 graden voor midden staan nu? Maar dat is over 10+ dagen, weinig zin om zo ver vooruit te kijken. En al helemaal om je nu al druk over te maken.
Zeker, mag nu wel onderhand gaan opwarmen. Ook van mij hoorquote:Op donderdag 25 april 2024 08:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
T/m woensdag 18-22 vanaf zaterdag, dus dat is wel prima en mooi. Tenminste lente temperaturen. Wel onbestendig met kans op onweersbuien. Nu is onweer wel mooi, maar regen hebben we voorlopig wel ff genoeg gehad.
Edoch, fijn dat die grafkou iig even weg is
Geen idee of dat veel isquote:Op woensdag 24 april 2024 21:20 schreef aloa het volgende:
Vorige deel was meer dan 196.000 keer bekeken in die 17 jaar![]()
@:Frutsel
[ afbeelding ]
voor volgende week woensdag gewoon 24 graden hoor... en laat nou heel Europa een vrije dag hebben dan...quote:Op woensdag 24 april 2024 23:39 schreef PzKpfw het volgende:
Wat een grap weer... eerst een paar dagen rond de 20 en daarna stort het weer compleet in richting de 11-12 graden. We worden gewoon besodemieterd!
dan heb ik echt geen idee waarom daar zoveel op geklikt isquote:Op donderdag 25 april 2024 08:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie weinig topics voorbij komen die boven de 100.000 zitten.
Heb eens teruggekeken in WKN.... de 'centrale' informatieve topics over bijv. Aardbevingen, Vulkanen etc zitten rond de 60000-75000 views. Dat is iets wat ik me kan indenken als mensen daar gewoon bijlezen en/of informatie halen en de topics die actueel zijn lopen sneller en zijn dus eerder dicht voor je daar aan 30.000 views zit.quote:Op donderdag 25 april 2024 08:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie weinig topics voorbij komen die boven de 100.000 zitten.
17 jaar. Nog minder dan 6000 keer per jaar. Dan is het weer weinigquote:Op donderdag 25 april 2024 08:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dan heb ik echt geen idee waarom daar zoveel op geklikt is![]()
Zoveel viel er dus niet te zien
24 gr op woensdag...quote:Op donderdag 25 april 2024 09:20 schreef THEFXR het volgende:
volgende wk dinsdag 22 gr volgens mijn weerapp, is gelijk het hoogste voor 2 weken.
Dat idd. Ik kan me altijd wel een beetje ergeren aan mensen die waarde hechten aan een getalletje in hun weer-app twee weken vooruit.quote:Op donderdag 25 april 2024 07:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Met een korrel zou nemen jaquote:Op donderdag 25 april 2024 09:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat idd. Ik kan me altijd wel leen beetje ergeren aan mensen die waarde hechten aan een getalletje in hun weer-app twee weken vooruit.
Zal wel flink afgestraft worden met onweer.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 25 april 2024 09:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zal wel flink afgestraft worden met onweer.
RIP @RamboDirk 😱quote:Op woensdag 24 april 2024 21:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Voor 2 mei staat er al een voorspelling vette onweersbuien en neerslag in the making
hoest is het weer bij jou?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat idd. Ik kan me altijd wel een beetje ergeren aan mensen die waarde hechten aan een getalletje in hun weer-app twee weken vooruit.
Wat was jouw voorspelling ook weer...?quote:Op donderdag 25 april 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed dat mijn voorspelling enkel over de tweede helft van mei ging.
Prachtig weer als ik op vakantie benquote:Op donderdag 25 april 2024 10:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat was jouw voorspelling ook weer...?
Boeie, je zit dan in LAquote:Op donderdag 25 april 2024 10:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Prachtig weer als ik op vakantie ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2024 11:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Boeie, je zit dan in LA
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb er geen last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik gun de rest. Zou alleen wel lullig zijn als het echt alleen dan mooi is in dit land.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heb het doorgegeven aan de LOEMINADI en ze nemen het mee naar achterquote:Op donderdag 25 april 2024 13:49 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten eens een keer mooi weer uit het vliegtuig strooien ipv regen.
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op donderdag 25 april 2024 13:49 schreef THEFXR het volgende:
ze moeten eens een keer mooi weer uit het vliegtuig strooien ipv regen.
Droogste is onmogelijkquote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
We beginnen woensdag 1 mei direct met een zomerse dag van 25 graden.
TR gezet, elke keer C&P postenquote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Voor woensdag staan hier onweersbuien ingetekendquote:Op donderdag 25 april 2024 13:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |