Dat is ook wel deels toeval omdat 2020 net het jaar was waarin Alonso er een jaartje tussenuit gingquote:Op dinsdag 8 april 2025 22:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Brabham Stewart Piquet Fittipaldi Hill
Maar ik doelde op de mannen met 7 titels
Ik ga het niet fact checken maar ik zie op Reddit iemand zeggen dat Hamilton de enige is geweest die 2 wereldtitels heeft behaald waarbij de volledige rest van het veld van elkaar verschilde.
Dat klopt ja. Räikönnen was er tussen 2001 en 2021 afgezien van de jaren 2010 en 2011, maar toen werd Hamilton niet wereldkampioen en bovendien was Alonso er toen bij. Dus de statistiek klopt niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 09:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is ook wel deels toeval omdat 2020 net het jaar was waarin Alonso er een jaartje tussenuit ging
Al denk ik dat Raikkonen en Vettel er sowieso wel bij waren bij alle wereldtitels van Lewis?
Had moeten stoppen op zijn prime.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:30 schreef raptorix het volgende:
Als Hamilton een blanke was geweest zat hij al zeven seizoenen aan de kant.
Inderdaad, dan was hij eind 2018 ontslagen lijkt me, daarna was het niks meer.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:30 schreef raptorix het volgende:
Als Hamilton een blanke was geweest zat hij al zeven seizoenen aan de kant.
MISSIE VOLTOOIDquote:Op zondag 13 april 2025 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:
KOM OP LEWIS!
Je heb 1 opdracht deze middag Verstappen inhalen en achter je laten!
Volgens mij is hij ook binnen gehaald om sneller dan LeClerc te zijn en dat lukt nog niet echt op een uitschietertje na.quote:Op zondag 13 april 2025 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:
KOM OP LEWIS!
Je heb 1 opdracht deze middag Verstappen inhalen en achter je laten!
Dat soort bullshit doet Ferrari niet aan....quote:Op zondag 13 april 2025 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook binnen gehaald om sneller dan LeClerc te zijn en dat lukt nog niet echt op een uitschietertje na.
Meld je even in het Piastri-topic.quote:Op zondag 20 april 2025 20:42 schreef klaasweetalles het volgende:
goede race voor ham
punten zijn gewoon binnen
Stap je weer over?quote:Op zondag 20 april 2025 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meld je even in het Piastri-topic.
Daar is het goud nu te vinden.
Dat is heel mooiquote:Op zondag 20 april 2025 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:33:57 al
Waar slaat dit op? Het probleem ligt bij hem, dan kun je je team niet afvallen. Ferrari zou openlijk over wederzijdse overeenkomst wat betreft contractontbinding moeten praten.quote:Op maandag 21 april 2025 10:23 schreef Mylene het volgende:
Hamilton in zak en as na 'verschrikkelijke' race in Jeddah: '2025 wordt pijnlijk'
Lewis Hamilton had zondag geen verklaring voor zijn naar eigen zeggen slechte optreden in de Grand Prix van Saoedi-Arabië. De Ferrari-coureur vond zijn race in Jeddah "verschrikkelijk" en verwacht een pijnlijk restant van het Formule 1-seizoen.
Hamilton eindigde als zevende in de vijfde race van het seizoen. De zevenvoudig wereldkampioen eindigde 31 seconden achter teamgenoot Charles Leclerc. De Monegask bezorgde Ferrari de eerste podiumplek van dit seizoen door als derde te eindigen.
"Ik kan niets positief uit deze race halen", zei Hamilton tegen onder meer de BBC. "Het enige positieve is dat Charles op het podium is beland. Dat is geweldig voor het team."
"Maar verder was het verschrikkelijk. Het was echt niet fijn. Ik gleed alle kanten op. Het is echt slecht", zei Hamilton, die moeite heeft om de auto goed aan te voelen. "Maar ik kan niet één specifiek probleem aanwijzen en zeggen dat het daaraan ligt."
Hamilton verwacht dat hij ook bij de aankomende race in Miami op 4 mei met zijn Ferrari worstelt. "Ik weet niet hoe lang dit nog duurt. Op dit moment is er geen wondermiddel. Dit wordt een pijnlijk jaar."
https://www.nu.nl/formule(...)-wordt-pijnlijk.html
Ach. Hij had het beetje waardigheid dat hij nog had moeten nemen en z'n helm aan de wilgen moeten hangen. Dit is gewoon treurig aan het worden.quote:Op maandag 21 april 2025 10:23 schreef Mylene het volgende:
Hamilton in zak en as na 'verschrikkelijke' race in Jeddah: '2025 wordt pijnlijk'
Lewis Hamilton had zondag geen verklaring voor zijn naar eigen zeggen slechte optreden in de Grand Prix van Saoedi-Arabië. De Ferrari-coureur vond zijn race in Jeddah "verschrikkelijk" en verwacht een pijnlijk restant van het Formule 1-seizoen.
Hamilton eindigde als zevende in de vijfde race van het seizoen. De zevenvoudig wereldkampioen eindigde 31 seconden achter teamgenoot Charles Leclerc. De Monegask bezorgde Ferrari de eerste podiumplek van dit seizoen door als derde te eindigen.
"Ik kan niets positief uit deze race halen", zei Hamilton tegen onder meer de BBC. "Het enige positieve is dat Charles op het podium is beland. Dat is geweldig voor het team."
"Maar verder was het verschrikkelijk. Het was echt niet fijn. Ik gleed alle kanten op. Het is echt slecht", zei Hamilton, die moeite heeft om de auto goed aan te voelen. "Maar ik kan niet één specifiek probleem aanwijzen en zeggen dat het daaraan ligt."
Hamilton verwacht dat hij ook bij de aankomende race in Miami op 4 mei met zijn Ferrari worstelt. "Ik weet niet hoe lang dit nog duurt. Op dit moment is er geen wondermiddel. Dit wordt een pijnlijk jaar."
quote:Op maandag 21 april 2025 10:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Het probleem ligt bij hem, dan kun je je team niet afvallen. Ferrari zou openlijk over wederzijdse overeenkomst wat betreft contractontbinding moeten praten.
quote:Op maandag 21 april 2025 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach. Hij had het beetje waardigheid dat hij nog had moeten nemen en z'n helm aan de wilgen moeten hangen. Dit is gewoon treurig aan het worden.
Hamilton rijdt gewoon op de positie wat Ferrari ook vorig seizoen presteerde met andere rijdersquote:Op maandag 21 april 2025 10:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het beetje waardering dat hij nog hadJa, want de jaren 2007-2021 en 2023 tellen niet meer mee. Allemaal tot de laatste steen afgebroken. Zo zonde.
Pijnlijk, pijnlijk. Ben je 7-voudig wereldkampioen en dan zit je in deze positie.quote:Op maandag 21 april 2025 10:23 schreef Mylene het volgende:
Het blijft moeilijk, lezen wat ie gezegd heeft.quote:Op maandag 21 april 2025 12:04 schreef DKUp het volgende:
Leclerc wordt 3e en Hamilton 7e. Dezelfde “vreselijke” wagen waar het allemaal aan ligt.
https://www.autosport.com(...)-continues/10715542/quote:“Well, clearly the car is capable of being P3, so Charles did a great job today – so I can't blame it on the car.”
Daar vroegen ze om door. En strookt niet met de opmerking “enige positieve was het podium voor leclerc”.quote:Op maandag 21 april 2025 19:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Het blijft moeilijk, lezen wat ie gezegd heeft.
Hamilton was pressed by Sky Sports F1 as to how hard it was to drive, and the Ferrari driver said there was no hiding behind the performance of the car.
He added:
[..]
https://www.autosport.com(...)-continues/10715542/
Precies, verre van de beste. Zelfde niveau als zijn voorgangers.quote:Op maandag 21 april 2025 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hamilton rijdt gewoon op de positie wat Ferrari ook vorig seizoen presteerde met andere rijders
Conclusie het ligt niet aan Hamilton maar nog steeds aan de auto
Dankzij Sir Lewis Hamilton wordt Leclerc 3e en behaalt hiermee zijn eerste podium van dit seizoen.quote:Op maandag 21 april 2025 12:04 schreef DKUp het volgende:
Leclerc wordt 3e en Hamilton 7e. Dezelfde “vreselijke” wagen waar het allemaal aan ligt.
3: Leclerc. +8.1 seconden.quote:Op maandag 21 april 2025 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Conclusie het ligt niet aan Hamilton maar nog steeds aan de auto
Maar wel voor een veel hoger salaris.quote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies, verre van de beste. Zelfde niveau als zijn voorgangers.
ja nouja dat misgun ik hem niet eensquote:Op woensdag 23 april 2025 14:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Maar wel voor een veel hoger salaris.
Vergeet Hamiltons werk met experimentele setups niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Dankzij Sir Lewis Hamilton wordt Leclerc 3e en behaalt hiermee zijn eerste podium van dit seizoen.
Norris heeft 3 seconde verloren om de Ferrari van zich af te schudden.
Zijn mythe is over de houdbaarheidsdatum heen. Hij is niet ineens heel slecht geworden, hij was al die tijd al niet zo heel goed.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:28 schreef hoatzin het volgende:
Hij mag dan Sir zijn en zo maar Lewis, the GOAT qua punten, is over zijn houdbaarheidsdatum heen.
Ga rentenieren.
Hij zal het vast nog wel willen, maar z'n laatste 5 titels waren toch wel wat makkelijk behaald met die overpowered Mercedes en zelfs toen heeft hij 1 titel aan Rosberg moeten laten.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:59 schreef Beathoven het volgende:
Wat ook wel een beetje meespeelt is dat hij al 7 wereldkampioenschappen op naam heeft. Volgens mij heb je dat na een tijdje ook wel gezien.
Hij was voor zijn tijd de beste en nu is dat Verstappen. Het zit ook niet echt in zn karakter om de 8e te willen halen. Zelfs Verstappen gaf aan niet de ambitie te hebben om voor de aantallen te gaan. Ik denk dat de motivatie een beetje met de leeftijd aan het wegebben is. Hij rijdt nog voor het geld.
Titel aan Rosberg laten (Rosberg die MSC meerdere malen versloeg) had te maken met veel autopech.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zal het vast nog wel willen, maar z'n laatste 5 titels waren toch wel wat makkelijk behaald met die overpowered Mercedes en zelfs toen heeft hij 1 titel aan Rosberg moeten laten.
Maar dat is Schumacher nooit overkomen, je kan naar mijn mening nooit de goat zijn als iemand jou in hetzelfde materiaal heeft verslagen, pech hoort bij een mechanische sport.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Titel aan Rosberg laten (Rosberg die MSC meerdere malen versloeg) had te maken met veel autopech.
Daarnaast stopte Rosberg na het behalen van zijn titel.
Eigenlijk hoort Rosberg ook wat mij betreft in het rijtje beste ooit.
Volgens sir Lewis Hamilton is de beste coureur die hij ooit gekend heeft Robert Kubica.
Vettel heeft er ook zo bij gezeten.quote:Op maandag 21 april 2025 12:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Pijnlijk, pijnlijk. Ben je 7-voudig wereldkampioen en dan zit je in deze positie.
Kubica was een goede coureur maar zijn teamgenoot Heidfeld liet ie ook niet alle bochten zien bij Sauber-BMW.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Titel aan Rosberg laten (Rosberg die MSC meerdere malen versloeg) had te maken met veel autopech.
Daarnaast stopte Rosberg na het behalen van zijn titel.
Eigenlijk hoort Rosberg ook wat mij betreft in het rijtje beste ooit.
Volgens sir Lewis Hamilton is de beste coureur die hij ooit gekend heeft Robert Kubica.
Vettel is de jongste viervoudig wereldkampioen, niet bepaald aan het eind van z'n carričre dus toen hij op z'n 27ste in de Ferrari stapte.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vettel heeft er ook zo bij gezeten.
Genoeg rijders die op het eind van hun carriere nog bij Ferrari willen rijden maar geen wordt er nog wereldkampioen.
Die kaars is vrij snel uitgegaan, Vettel bereikte niks meer bij Ferrari.quote:Op vrijdag 25 april 2025 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Vettel is de jongste viervoudig wereldkampioen, niet bepaald aan het eind van z'n carričre dus toen hij op z'n 27ste in de Ferrari stapte.
Als MBS zo doorgaat is er een grote kans dat Max er gewoon mee stopt. En gelijk heeft hij, die gast is er een kleuterschool van aan het maken. Imo hoe eerder die MBS oprot hoe beter.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kaars is vrij snel uitgegaan, Vettel bereikte niks meer bij Ferrari.
Maar er zijn er meer geweest die aan het eind van hun carriere nog dachten dat zij hun team wel WK konden maken, Schumacher bij Mercedes werkte ook niet.
Wat dat betreft zou Max er ook slim aan doen om na Red Bull gewoon te stoppen, die gaat bijv Aston Martin geen WK maken.
Max kan er hoogstens voor zorgen dat het team beter wordt en er een jongere rijder kans heeft om de nieuwe WK te worden.
Dat is tenmiste wat resultaten uit het verleden zeggen, al biedt het geen garantie voor de toekomst.
Max heeft ook al gezegd dat hij zou stoppen als hij vader zou worden.quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Als MBS zo doorgaat is er een grote kans dat Max er gewoon mee stopt. En gelijk heeft hij, die gast is er een kleuterschool van aan het maken. Imo hoe eerder die MBS oprot hoe beter.
Als Max er nu al mee zou stoppen zou die zichzelf echt belachelijk makenquote:Op zaterdag 26 april 2025 00:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar er zijn er meer geweest die aan het eind van hun carriere nog dachten dat zij hun team wel WK konden maken, Schumacher bij Mercedes werkte ook niet.
Wat dat betreft zou Max er ook slim aan doen om na Red Bull gewoon te stoppen, die gaat bijv Aston Martin geen WK maken.
Max kan er hoogstens voor zorgen dat het team beter wordt en er een jongere rijder kans heeft om de nieuwe WK te worden.
Dat is tenmiste wat resultaten uit het verleden zeggen, al biedt het geen garantie voor de toekomst.
Op je hoogtepunt stoppen heet dat.quote:Op zondag 27 april 2025 11:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als Max er nu al mee zou stoppen zou die zichzelf echt belachelijk maken
Stoppen omdat je niet meer de juiste auto heb![]()
Of je de juiste auto heb is altijd een moment die niet te voorspellen is
Ik zie Mercedes nog eerder de juiste motor krijgen dan Red BUll de komende jaren
Onzin. Vettel reed WDC Raikkonen het snot voor de ogen maar moest het opnemen tegen de machtigste auto uit de geschiedenis van de F1, de stewards, RD en het gepruts van zijn eigen team, dat was net te veel.quote:Op zaterdag 26 april 2025 00:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
de man is net begonnen.....quote:Op zondag 27 april 2025 13:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Op je hoogtepunt stoppen heet dat.
Beter dat dan denken dat je nog kan winnen maar steevast achter je teamgenoot eindigt en de rookie die in jouw oude auto rijdt ook nog eens sneller is.
Terechte frustratie, die ook bij Charles heerst, over de onkunde van Ferrari.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:48 schreef Mylene het volgende:
F1 Miami: Lewis Hamilton laat frustraties de vrije loop tijdens verhitte boardradio's in Miami
De spanning binnen het Ferrari-team liep tijdens de Grand Prix van Miami hoog op toen Lewis Hamilton zijn onvrede over de teamorders liet blijken. De uitspraken van de zevenvoudig wereldkampioen kwamen tijdens een race waarin hij zichtbaar gefrustreerd was over de communicatie met zijn race-engineer en de strategieën van het team.
De race begon voor de Brit op harde banden, waarna hij overging naar mediums. Toen hij achter teamgenoot Charles Leclerc terechtkwam, begon de onvrede over de teamorders. De Monegask reed na de pitstops veel langzamer dan zijn teamgenoot en dat zorgde voor frustratie bij Hamilton. Hij vroeg zich af waarom hij achter Leclerc moest blijven, terwijl die zijn banden aan het opbranden was. De Italiaanse renstal besloot echter dat Hamilton achter Leclerc moest blijven om te profiteren van de DRS, iets wat niet in goede aarde viel bij de Brit.
Hamilton gefrustreerd
Hamiltons irritatie werd duidelijk toen hij uitriep: “Jullie gasten zijn echt... dit is totaal geen goede teamwork. Dat is alles wat ik wil zeggen.” Hij herinnerde zijn team eraan dat hij eerder in het seizoen in China voor Leclerc aan de kant was gegaan. Uiteindelijk besloot Ferrari de posities te wisselen, maar de recordkampioen reageerde met sarcasme: “Neem anders nog lekker een kopje thee om het erover te hebben!" Even later in de race was het wederom raak met vreemde beslissingen, toen men besloot om Leclerc opnieuw langs Hamilton te laten om de posities terug te wisselen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)in-miami/ar-AA1EaCib
Charles Leclerc is de baas en Lewis Hamilton de princes. Hij zal toch echt moeten wennen aan de rolverdeling. Genieten dit.
Op zich wel grappig, maar ze hadden hem 2 rondjes eerder aan Charles voorbij moeten laten, Ferrari does it the shitalian way.quote:Op maandag 5 mei 2025 10:48 schreef Mylene het volgende:
F1 Miami: Lewis Hamilton laat frustraties de vrije loop tijdens verhitte boardradio's in Miami
De spanning binnen het Ferrari-team liep tijdens de Grand Prix van Miami hoog op toen Lewis Hamilton zijn onvrede over de teamorders liet blijken. De uitspraken van de zevenvoudig wereldkampioen kwamen tijdens een race waarin hij zichtbaar gefrustreerd was over de communicatie met zijn race-engineer en de strategieën van het team.
De race begon voor de Brit op harde banden, waarna hij overging naar mediums. Toen hij achter teamgenoot Charles Leclerc terechtkwam, begon de onvrede over de teamorders. De Monegask reed na de pitstops veel langzamer dan zijn teamgenoot en dat zorgde voor frustratie bij Hamilton. Hij vroeg zich af waarom hij achter Leclerc moest blijven, terwijl die zijn banden aan het opbranden was. De Italiaanse renstal besloot echter dat Hamilton achter Leclerc moest blijven om te profiteren van de DRS, iets wat niet in goede aarde viel bij de Brit.
Hamilton gefrustreerd
Hamiltons irritatie werd duidelijk toen hij uitriep: “Jullie gasten zijn echt... dit is totaal geen goede teamwork. Dat is alles wat ik wil zeggen.” Hij herinnerde zijn team eraan dat hij eerder in het seizoen in China voor Leclerc aan de kant was gegaan. Uiteindelijk besloot Ferrari de posities te wisselen, maar de recordkampioen reageerde met sarcasme: “Neem anders nog lekker een kopje thee om het erover te hebben!" Even later in de race was het wederom raak met vreemde beslissingen, toen men besloot om Leclerc opnieuw langs Hamilton te laten om de posities terug te wisselen.
https://www.msn.com/nl-nl(...)in-miami/ar-AA1EaCib
Charles Leclerc is de baas en Lewis Hamilton de princes. Hij zal toch echt moeten wennen aan de rolverdeling. Genieten dit.
Welke dwaze actie precies?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
snelste ronde en 3e plek voor ham
en voor verstappen gebleven met zijn dwaze actie
te snel wegrijden bij een pittstop en dan zijn team de schuld gevenquote:
Dat kon niet, Sainz was veel te dichtbij. Ze hadden gewoon nooit de swap moeten maken, toegeven aan Hamilton's gezeik was een hele domme fout.quote:Op maandag 5 mei 2025 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel grappig, maar ze hadden hem 2 rondjes eerder aan Charles voorbij moeten laten, Ferrari does it the shitalian way.
quote:Op maandag 5 mei 2025 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
te snel wegrijden bij een pittstop en dan zijn team de schuld geven
#offtopic.quote:
Z'n banden waren toen nog goed/beter, achteraf is het altijd makkelijker, maar ik vond wel dat hij gelijk had, te laat toegeven was fout, toen had het geen zin meer.quote:Op maandag 5 mei 2025 15:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat kon niet, Sainz was veel te dichtbij. Ze hadden gewoon nooit de swap moeten maken, toegeven aan Hamilton's gezeik was een hele domme fout.
Zijn banden waren alleen maar tijdelijk beter omdat hij op de mediums zat en twee keer mazzel had met de VSC, hij had gewoon de pace niet. Jammer voor hem, maar het slaat nergens op om de race van Leclerc daarvoor te verzieken. Die had best nog een kans gehad om bij Antonelli te komen.quote:Op maandag 5 mei 2025 17:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n banden waren toen nog goed/beter, achteraf is het altijd makkelijker, maar ik vond wel dat hij gelijk had, te laat toegeven was fout, toen had het geen zin meer.
quote:Op maandag 5 mei 2025 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
te snel wegrijden bij een pittstop en dan zijn team de schuld geven
quote:
quote:
Ik ben zelf ook F! coureur geweest, ik weet donders goed hoe het werktquote:
Gefeliciteerd met je kleindochter Lily. Doe je zoon de groeten van ons.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben zelf ook F! coureur geweest, ik weet donders goed hoe het werkt
Welke Pitt?quote:Op maandag 5 mei 2025 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het proces gaat als volgt
Je rijdt de Pitt in
Je wacht totdat alle monteurs hun werk gedaan hebben
VERVOLGENS KIJK JE IN JE LINKERSPIEGEL OF ER VANUIT ACHTERUIT WAGENS MOGELIJK AANKOMEN voordat je gaat wegrijden
als er wat aankomt druk je niet op op het gaspedaal
komt er wat aan dan druk je niet op het gaspedaal en rij je weg als het vrijgegeven is
het is dus een kwestie van eigen verantwoordelijk om zelf ook in je spiegel te kijken voordat je op het gaspedaal drukt
ik hoop dat je het allemaal snapt wat hierboven staat anders wil ik je nog wel een paar dingen leren hoe het is om coureur te zijn.
Wel knap dat toen jij nog in de F1 reed, je de pitlane in je spiegel kon zien met de voltallige crew van een mannetje of 22 om je bolide heen. En hoe je in staat was om geen enkele seconde te verliezen door eerst nog even in je spiegel te kijken of de pitstraat vrij is, alvorens op het gas te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2025 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het proces gaat als volgt
Je rijdt de Pitt in
Je wacht totdat alle monteurs hun werk gedaan hebben
VERVOLGENS KIJK JE IN JE LINKERSPIEGEL OF ER VANUIT ACHTERUIT WAGENS MOGELIJK AANKOMEN voordat je gaat wegrijden
als er wat aankomt druk je niet op op het gaspedaal
komt er wat aan dan druk je niet op het gaspedaal en rij je weg als het vrijgegeven is
het is dus een kwestie van eigen verantwoordelijk om zelf ook in je spiegel te kijken voordat je op het gaspedaal drukt
ik hoop dat je het allemaal snapt wat hierboven staat anders wil ik je nog wel een paar dingen leren hoe het is om coureur te zijn.
Ook bijzonder dat je inderdaad die tijd verspilt om in je spiegel te kijken met een bijzonder kleine kans dat je iets ziet door de crew die om je auto staat terwijl je gewoon iemand in dienst hebt die de pitlane kan overzien en die daar dus speciaal voor staat om jou het signaal te geven.quote:Op maandag 5 mei 2025 22:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wel knap dat toen jij nog in de F1 reed, je de pitlane in je spiegel kon zien met de voltallige crew van een mannetje of 22 om je bolide heen. En hoe je in staat was om geen enkele seconde te verliezen door eerst nog even in je spiegel te kijken of de pitstraat vrij is, alvorens op het gas te gaan.
Hoe deed je dat?
Nipt achter zijn teammaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2025 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Knappe kwalificatie weer van de GOAT
Jij vindt dat hij pech heeft gehad?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Hele goede race van Hamilton
Beetje pech hoe de race verliep anders was hij mogelijk 3e geworden
Waarschijnlijk 2equote:Op maandag 19 mei 2025 12:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij pech heeft gehad?Waar was hij dan geëindigd zonder de safety car?
2021 called.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Mooi voor verstappen geëindigd
missie geslaagd
hoeveel wedstrijden heeft lecler gewonnen en hoeveel wedstrijden hebben lecler verstappen ten opzichte van hamilton gewonnenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
2021 called.
Maargoed, Charles outqualified hem weer.
7-1![]()
Start achter Max nuquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
missie geslaagd
Dit hele subforum is er vanwege Max, vrijwel niemand keek nog F1 nadat Jos gestopt is en begon pas weer te kijken nadat Max in 2016 in Spanje won.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Nederlandse media altijd maar met Hamilton bezig, dat bewijst alleen maar hoe groot Hamilton is
Nog steeds de populairste F1 allertijden wereldwijd
Schumacher was populairder.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
De Nederlandse media altijd maar met Hamilton bezig, dat bewijst alleen maar hoe groot Hamilton is
Nog steeds de populairste F1 allertijden wereldwijd
Max nu ook. En Hamilton is nergens...... gast heeft gewoon 7 jaar lang de mazzel gehad van een veruit superieure auto. Nu hij het met minder moet doen doet ie er niks speciaals mee.quote:
Missie niet geslaagd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
missie geslaagd
quote:
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:47 schreef damsco het volgende:
Gefeliciteerd @:klaasweetalles met de 5e plek
quote:Op zondag 25 mei 2025 13:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Max nu ook. En Hamilton is nergens...... gast heeft gewoon 7 jaar lang de mazzel gehad van een veruit superieure auto. Nu hij het met minder moet doen doet ie er niks speciaals mee.
Hamilton uitstekende race geredenquote:
Als als als..quote:Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hamilton uitstekende race gereden
Als hij gisteren niet genaaid was door clown Verstappen was hij vandaag 3e geworden
Man wat ben jij een naar mannetje. Gister werd Hamilton genaaid door Ferrari, niet Verstappen. Team gaf verkeerde informatie. Dat hoort bij Ferrari dat team blundert opzichtig van met dit soort strategische dingen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als hij gisteren niet genaaid was door clown Verstappen was hij vandaag 3e geworden
Bijna 50 seconden achter zijn teamgenoot en er 3 tienden achter in de kwalifcatie. Dat is geen goat, dat is wat de goat met zijn teamgenoot doet.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Of met pensioen gaat.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:47 schreef damsco het volgende:
Wordt wel tijd dat Hamilton een nieuwe race engineer krijgt.
De man die claimt dat iedereen met Hamilton bezig is is zelf alleen maar meer Verstappen bezig.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:57 schreef klaasweetalles het volgende:
missie geslaagd
Logische redenatie zegt mij dat LE Cler de betere ferrarie auto heeftquote:Op zondag 25 mei 2025 17:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Bijna 50 seconden achter zijn teamgenoot en er 3 tienden achter in de kwalifcatie. Dat is geen goat, dat is wat de goat met zijn teamgenoot doet.
mee eensquote:Op zondag 25 mei 2025 17:47 schreef damsco het volgende:
Wordt wel tijd dat Hamilton een nieuwe race engineer krijgt.
verstappen moet gewoon normaal doenquote:Op zondag 25 mei 2025 18:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De man die claimt dat iedereen met Hamilton bezig is is zelf alleen maar meer Verstappen bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |