Het staat op NLzietquote:Op woensdag 24 april 2024 19:41 schreef Nielojram75 het volgende:
Dit is nergens terug te kijken, hè? Videoland ofzo?
Vond het vroegah altijd heerlijk om te kijken, " Ze maken mij de pis niet lauw" van die aannemer in het eerste seizoen blijft een gevleugelde uitspraak.
Heb nu 'plan serie opname' gedaan, maar zuks wordt vast vanaf het begin ergens op een verdwaalde zondag herhaald?
Iemand?
Inderdaad weer 'ouderwets' opnemen.quote:Op woensdag 24 april 2024 19:41 schreef Nielojram75 het volgende:
Dit is nergens terug te kijken, hè? Videoland ofzo?
Vond het vroegah altijd heerlijk om te kijken, " Ze maken mij de pis niet lauw" van die aannemer in het eerste seizoen blijft een gevleugelde uitspraak.
Heb nu 'plan serie opname' gedaan, maar zuks wordt vast vanaf het begin ergens op een verdwaalde zondag herhaald?
Iemand?
Ja en ik vind die van de bovenste verdieping ook niet echt sympathiek.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:54 schreef Ireth het volgende:
Ik erger me dood aan de "beganegrondjes"Wat een zeikwijf zeurende vrouw
![]()
#teamhansenfamke
Was dat het stel dat direct de stapelbedden op de zolder ging bezetten? En nu zat te prutsen met die katrol? Nog niet helemaal in beeld welk stel nu precies op welke etage zit. Wel aardig dat stel die een plantje brachten naar de buren voor de geluidsoverlast. Alle oude in elkaar geprutste kasten waren trouwens foeilelijk.quote:Op woensdag 24 april 2024 23:58 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja en ik vind die van de bovenste verdieping ook niet echt sympathiek.
Hier ook #teamhansenfamke
Begane grond: Sanne en Daniëlquote:Op donderdag 25 april 2024 00:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Was dat het stel dat direct de stapelbedden op de zolder ging bezetten? En nu zat te prutsen met die katrol? Nog niet helemaal in beeld welk stel nu precies op welke etage zit. Wel aardig dat stel die een plantje brachten naar de buren voor de geluidsoverlast. Alle oude in elkaar geprutste kasten waren trouwens foeilelijk.
Ja dat zal volgende week wel zijn?quote:Op donderdag 25 april 2024 01:17 schreef FYazz het volgende:
[..]
Begane grond: Sanne en Daniël
Jonge ouders, gooien alles weg, plantje bij de buren
1e etage: René en Jessica
Beide (ex)defensie, waterleiding doorgezaagd
2e etage: Famke en Hans
Exen, hij bouwer en voorzitter vve
Bovenste verdieping: Jaïr en Anouk
Te rommelig voor aannemer, bedden claimen, katrol
Ik vind persoonlijk Sanne en Daniël en Famke en Hans het meest sympathiek. Ben benieuwd naar het einde van de eerste week waarin een ruimte wordt opgeleverd, dan gaan we een beetje zien wat de klus-/stijlkwaliteiten zijn.
Ja echt even een 'moetje' van de sponsorquote:Op vrijdag 26 april 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja dat plantje... ik zou daar niet perse blijer van worden
Ik vraag me af of ze het werk onderschat of zichzelf overschat hebben.quote:Op maandag 29 april 2024 21:34 schreef TaMieke het volgende:
Die Sanne en Daniël![]()
Wat gaan de met dat kind doen in die bouwval? Heeft ze toch niets te zoeken en heb je toch totaal geen tijd voor?!
En het is vooral nooit hun schuld. Niets geregeld/niet vooruit gepland en dan bij de rest klagen dat ze niet vooruit kunnen.
Ben nu ook aan 't kijken, 3 afleveringen gezien, en viel me inderdaad op dat Jair en Anouk alles op eigen tempo doen en dat de rest daar maar op aan moet passen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:08 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het werk onderschat of zichzelf overschat hebben.
Natuurlijk wel vervelend dat Jaïr en Anouk zich niet aan de tijd houden.
Anouk lijkt tijdens die camera interviewtjes er ook echt schijt aan te hebben.
Ze heeft volgens mij geluk dat Jaïr zo'n harde werker is.
Ik ben ook heel benieuwd. Weet sowieso niet of het slim is om jezelf hier voor op te geven als je nog maar zo kort samen bent. Vond het wel tof om te zien dat Anouk gewoon zelf aan de slag ging. Zie ik Sanne nog niet doen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaër en Anouk ben ik wel benieuwd of hun relatie dit overleefd. Ze zijn zo snauwerig naar elkaar... Geen gezellig stel iig
Ja idd! Anouk en Jaïr werken beiden wel hard. Alleen ze communiceren niet lekker... alleen maar fitten! Al hebben ze beiden wel een gun factorquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Weet sowieso niet of het slim is om jezelf hier voor op te geven als je nog maar zo kort samen bent. Vond het wel tof om te zien dat Anouk gewoon zelf aan de slag ging. Zie ik Sanne nog niet doen.
Bij Hans en Famke begin ik me ook meer en meer af te vragen waarom die zich hebben opgegeven om mee te doen. Zij vind alles zwaar, maar doet niets. En hij loopt de benen onder zn kont vandaan, voor haar. En dan blijkt dat ze uit elkaar zijn gegaan na/in een verbouwing
Ik mag Hans ook wel. Maar volgens mij is het vooral Famke die gestrest raakt van alles (het voorzitterschap) en dan gaat ze op Hans vitten dat hij het druk heeft. Vraag me sowieso af waarom Famke niet gewoon voorzitter is, ze doet verder niets. Maar dat is natuurlijk ook teveel werk....quote:Op woensdag 1 mei 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Anouk en Jaïr werken beiden wel hard. Alleen ze communiceren niet lekker... alleen maar fitten! Al hebben ze beiden wel een gun factor
En ja Hans en Famke... ga je uit elkaar in een verbouwing en dan dit. Hans mag ik wel trouwens!
Ja iddquote:Op woensdag 1 mei 2024 08:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik mag Hans ook wel. Maar volgens mij is het vooral Famke die gestrest raakt van alles (het voorzitterschap) en dan gaat ze op Hans vitten dat hij het druk heeft. Vraag me sowieso af waarom Famke niet gewoon voorzitter is, ze doet verder niets. Maar dat is natuurlijk ook teveel werk....
Helemaal met je eens! Ook die rotzooi op straat, allemachtig, dat ze dat niet eerder samen hebben geregeld. Ik erger mij bont en blauw aan die Sanne met haar gezeik dat ze haar kind mist, doe dan niet mee, mens!quote:Op woensdag 1 mei 2024 17:26 schreef NedKelly het volgende:
Eindelijk het topic gevonden. Verbaasde me al dat het er niet was (maar zat bij tv te kijken).
Wat me ontzettend verbaasd is dat ze niet met elkaar een bouwliftje regelen. Ja kost geld, maar scheelt je een hoop tijd en vooral een hoop trappen lopen. Ben je vervolgens weer fitter om volop te klussen.
Zo zonde die deuren die eruit gesloopt zijn. Mijn eerste huisje was een appartement uit 1933 en waar de ensuite-deuren, de kasten en de schouw eruit gesloopt was. Zo zonde.
En dan die containers buiten. Laat continu die containers aanrukken en ophalen. Echt zo aso dit naar de buren. Vooral die latten met spijkers open en bloot.
Vorige seizoenen moesten ze ook naar hun werk, daar lijkt nu geen sprake van te zijn.
Was die lift wel bij hen en niet bij de buren? Het was bij erkers. Hebben zij die? Alles zit boven/rechts van de linker voordeur toch?quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:05 schreef __Fokker__ het volgende:
Laatste aflevering zag ik een lift staan, maar werd die niet gebruikt...? (ik denk dat ze een paar keer voor de show de trap hebben genomen)
Ook moet je normaal een ontheffing aanvragen voor die containers, die mag je niet zomaar overal neerzetten. Zeker niet op betaalde parkeerplekken.
Dus volgens mij is een hoop in scène gezet.
Daar heb ik ook naar zitten kijken, de lange trap omhoog staat bij het pand met de erkers en zij hebben geen erkers aan de voorkant, dus dat zijn de buren.quote:Op woensdag 1 mei 2024 18:16 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Was die lift wel bij hen en niet bij de buren? Het was bij erkers. Hebben zij die? Alles zit boven/rechts van de linker voordeur toch?
Ja mee eens!quote:Op woensdag 1 mei 2024 21:16 schreef Irri-tante het volgende:
Na nog een avond je kijken ben ik dat gevit van Sanne eigenlijk al zat. Wat een gezeur, gejank en gedoe.
Het is echt pijnlijk wat ze doenquote:Op woensdag 1 mei 2024 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
Zo'n prachtig pand (waarde van 2 miljoen) van de Amsterdamse architecten school uit de jaren'30 binnen zeven weken naar zijn gallemiezen helpen door een stelletje klunzen. Die huisjesmelker cq eigenaar moet best een flink bod hebben gekregen van Talpa.
Tja, het gebrek aan hersencellen lijkt zich enigszins aan te tonen. Als je aan zo'n bouwklus begint met een klein kind thuis in Leeuwarden en tijd gaat besteden aan boodschappen in Amsterdam centrum die niks met de klus te maken hebben dan spoor je niet helemaalquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:48 schreef __Fokker__ het volgende:
De lift stond er nog steeds, lijkt me sterk dat de buren dagenlang een lift hebben staan....
En wat een prutsers die van de BG, heb je het voordeel dat je geen trappen op hoeft loop je alsnog gigantisch achter.
Ach, het uit elkaar halen was erg goed gelukt. Alleen dat in elkaar zetten was het probleemquote:Op donderdag 2 mei 2024 09:00 schreef TaMieke het volgende:
Die stoelen waren allemaal lelijk, behalve die van Anouk en Jaïr.
Ik snap alleen niet dat Daniël zich wil laten omscholen naar timmerman als je niet eens een stoel uit en in elkaar kan krijgen. En Sanne claimt dat zij het allemaal snapt. Ga weg mens.
Ja! En telkens dat kind die bouwplaats op en continu erheen. En dan klagen dat ze het niet af krijgen op tijd... echt...quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, het gebrek aan hersencellen lijkt zich enigszins aan te tonen. Als je aan zo'n bouwklus begint met een klein kind thuis in Leeuwarden en tijd gaat besteden aan boodschappen in Amsterdam centrum die niks met de klus te maken hebben dan spoor je niet helemaal
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex? Ok laat maar, 100.000 dus. Had op zijn minst verwacht dat ze hun eigen appartement mochten houden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de keuzes in stoffen van de mannen in sommige gevallen wel bijzonder. Ze weten dat alles wat gemaakt wordt in die opdrachten het huis in moet en dan alsnog zulke keuzes maken...
Het maakt wel dat er meer druk staat op de opdrachten. Niet alleen verlies een goede prijs, maar je verliest ook een stukje stijl. Het maakt het wel wat 'spannender', maar die lelijke gammele kasten ookquote:Op donderdag 2 mei 2024 16:43 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex?
quote:Op donderdag 2 mei 2024 16:43 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex? Ok laat maar, 100.000 dus. Had op zijn minst verwacht dat ze hun eigen appartement mochten houden.
Same samequote:Op donderdag 2 mei 2024 20:47 schreef Irri-tante het volgende:
Ik ben in staat om het geluid uit te zetten als ik Sanne hoor.
Die Anouk en Sanne kunnen wel goed commanderen en klagen. Vermoeiend!
En toch kijken? Soort van guilty pleasure denk ik.
Niet zo gek, elke dag 45 minuten is gewoon too much. Zeker 40 minuten wordt gevuld met geklets en per ongeluk een paar minuten slopen of klussen. Programma had gewoon wekelijks moeten zijn, net als vroeger. Of 2x per week zoals MAFS desnoods.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef spapaars het volgende:
Daalt flink
maandag 22 april
278.000 kijkers
herhaling 1.13
18.000
vrijdag 26 april
146.000
Maar de herhaling om 1.23 in de nacht is verrassend hoog.
106.000
Krijgen ze daar ook maar een week om alles te doen? Ik vond het al kort. Weet ook niet meer hoeveel tijd ze vroeger kregen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het verbaasd mij dat zij het allemaal bijna/niet de deadline halen. In de Australische en Nieuw Zeelandse versie redden ze het gewoon
In die landen wel, een week per ruimte.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Krijgen ze daar ook maar een week om alles te doen? Ik vond het al kort. Weet ook niet meer hoeveel tijd ze vroeger kregen.
Vraag me wel af hoe het dan met de rest van de kamers gaat zijn, als je in de 2e week al achter loopt. Ooit moet het af en die tijd moet je dan van andere kamers afsnoepen. Maar dat lijken ze niet echt te snappen.
Snap sowieso niet dat Sanne en Daniel zeggen "ow we gaan het toch niet halen, dus doen we maar niets meer en gaan we naar huis".
Vind het best veel. Het lukt nu twee weken om het te volgen. Maar vind het best tijdrovend. Gelukkig met nlziet door de reclames heen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef spapaars het volgende:
Daalt flink
maandag 22 april
278.000 kijkers
herhaling 1.13
18.000
vrijdag 26 april
146.000
Maar de herhaling om 1.23 in de nacht is verrassend hoog.
106.000
Ik kijk het regelmatig bij het ontbijt. Hun geklungel en gesteun en lijden aanzien maakt mijn boterhammetje zoveel lekkerderquote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:17 schreef Rene het volgende:
[..]
Vind het best veel. Het lukt nu twee weken om het te volgen. Maar vind het best tijdrovend. Gelukkig met nlziet door de reclames heen.
Ik vind een week persoonlijk erg kort. Zeker gezien alle beperkende factoren als bouwvoorschriften (logisch), 1 bakwagen, een verrotte fiets, verdiepingen zonder lift, amper plek voor containers (ver lopen). Snap dat er wat tempo en een wedstrijd element in moet zitten, maar ze zijn ook al minstens een halve dag kwijt aan een zinloze opdracht om een stoel te bekleden of een kast in elkaar te prutsen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het verbaasd mij dat zij het allemaal bijna/niet de deadline halen. In de Australische en Nieuw Zeelandse versie redden ze het gewoon
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zo'n huis koopt, maar soit, wie ben ik!quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind een week persoonlijk erg kort. Zeker gezien alle beperkende factoren als bouwvoorschriften (logisch), 1 bakwagen, een verrotte fiets, verdiepingen zonder lift, amper plek voor containers (ver lopen). Snap dat er wat tempo en een wedstrijd element in moet zitten, maar ze zijn ook al minstens een halve dag kwijt aan een zinloze opdracht om een stoel te bekleden of een kast in elkaar te prutsen.
Kan niet anders dan dat dit ten koste gaat van de bouwkwaliteit.
Ze kunnen gewoon budget besteden aan zelf een bus huren, een lift huren, extra containers regelen. Het is niet zo dat ze het perse met alleen het materiaal moeten doen wat beschikbaar wordt gesteld, maar dan moeten ze het uit eigen budget betalen.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vind een week persoonlijk erg kort. Zeker gezien alle beperkende factoren als bouwvoorschriften (logisch), 1 bakwagen, een verrotte fiets, verdiepingen zonder lift, amper plek voor containers (ver lopen). Snap dat er wat tempo en een wedstrijd element in moet zitten, maar ze zijn ook al minstens een halve dag kwijt aan een zinloze opdracht om een stoel te bekleden of een kast in elkaar te prutsen.
Kan niet anders dan dat dit ten koste gaat van de bouwkwaliteit.
Hahaha, ik gok dat dat eerlijk de keuken en badkamer zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de rest van de weken, als Sanne beweerd dat de slaapkamer het moeilijkste is.
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 3 mei 2024 20:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de rest van de weken, als Sanne beweerd dat de slaapkamer het moeilijkste is.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zag electriciteitsdraden uit het plafond komen op de BG. Dat hebben ze toch nooit zelf kunnen doen?
Dat weet ik. Maar als je vervolgens geen kranen in de badkamer hebt dan sta je toch een beetje voor joker….quote:Op vrijdag 3 mei 2024 14:31 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon budget besteden aan zelf een bus huren, een lift huren, extra containers regelen. Het is niet zo dat ze het perse met alleen het materiaal moeten doen wat beschikbaar wordt gesteld, maar dan moeten ze het uit eigen budget betalen.
Er is een reden dat de verkoop plaats vindt voor alles op TV komtquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zo'n huis koopt, maar soit, wie ben ik!
Ruim de tijd is een ander uiterste, maar een meer realistische tijd zou wel wenselijk zijn. Als je ziet dat alle stellen in tijdnood komen dan klopt er iets niet aan de gegeven tijd.quote:Die stress en moeilijkheden maken het programma juist leuk! Als ze ruim de tijd krijgen is wat mij betreft de sjeu (schrijf je dat zo?) eruit
Oh dat van die verkoop wist ik niet! Snap dat wel, anders zou ik het echt nooit kopen (naja mij krijg je sowieso niet uit Groningen)quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er is een reden dat de verkoop plaats vindt voor alles op TV komt
[..]
Ruim de tijd is een ander uiterste, maar een meer realistische tijd zou wel wenselijk zijn. Als je ziet dat alle stellen in tijdnood komen dan klopt er iets niet aan de gegeven tijd.
Voor mij is meer de graadmeter Hans als professioneel klusser en Rene als echte aanpakker. Feit dat die het niet fatsoenlijk halen zegt mij genoeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat van die verkoop wist ik niet! Snap dat wel, anders zou ik het echt nooit kopen (naja mij krijg je sowieso niet uit Groningen)
Het is realistisch als ze, net zoals in Nieuw Zeeland en Australië, werklui inhuren. Ze mogen ook eens per week klushulp van hun kring gratis laten komen.
Op zich snap ik wel waarom het niet lukt. Anouk en Jaïr die lopen enkel op elkaar te fitten en kunnen eigenlijk niet veel. Hans en Famke heeft een scheve werkverhouding. Hans neemt het VVE terecht heel serieus, maar Famke voert geen ene flikker uit. Dus Hans doet werk voor drie
En dan hebben we nog dat stel met dat kind, dat continu heen en weer reist. Veel janken weinig poetsen. Die zijn gewoon niet gefocust.
En dat succesvolle stel, ben daar ook even de naam van kwijt. Die hebben gewoon een verdeling, werkt door zonder gezeik. Ze weten heel duidelijk wie wat doet en weten hoe ze het moeten doen.
Maar goed, beste stuurman staan aan wal. Ik praat gemakkelijk
Wat heeft dat laatste nou met dit programma te maken?quote:Op zondag 5 mei 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Och arm Anouk kind, ergens geloof ik dat ze dat niet oprecht meende: "Beter oneerlijk winnen dan eerlijk verliezen." Enfin, steek dat maar in je zak met zo'n mentaliteit, daar wint niemand ooit een oorlog mee. Zou mij niks verbazen dat zij juist in een trappenhuis uit de jaren'30 lopen te klussen met ooit heel veel joodse bewoners.
Ja! Zien er wel uit als leuke mensenquote:Op maandag 6 mei 2024 20:53 schreef Ireth het volgende:
"Hallo!! We zijn de nieuwe bovenburen!!"![]()
I love the drama!!!
Ze is 29 geloof ikquote:Op maandag 6 mei 2024 21:23 schreef Irri-tante het volgende:
Anouk heeft een kind van 10 (mond valt open)
Elke keer weer een verrassing in het programma.
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.quote:
Daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.
Het is volgens mij bij het voorstelrondje wel genoemd, was mij wel bijgeblevenquote:Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom zitten Tim en Anne niet in de VvE?
Oh dat heb ik niet meegekregen. Ik dacht dat ze daar als gast waren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 05:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.
Wel raar dat er geen VvE potje beschikbaar is gesteld, moet het trappenhuis straks ook vanuit het budget van de deelnemers zelf?
Aan de andere kant, het nieuwe stel heeft ook een flink klusbudget. Daar zouden ze het weghalen van de schoorsteen misschien ook van kunnen betalen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het een wedstrijd is en zo. Alleen ik vind het echt lullig hoe ze tegen dat nieuwe stel doen...
Dan gaan Tim en Anne de kosten van de schoorsteen toch verrekenen!quote:Op woensdag 8 mei 2024 05:44 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.
Wel raar dat er geen VvE potje beschikbaar is gesteld, moet het trappenhuis straks ook vanuit het budget van de deelnemers zelf?
Die Anouk gaat te keer als een verwend nest. Dat Jaïr dat pikt..!quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan gaan Tim en Anne de kosten van de schoorsteen toch verrekenen!
Echt zo egoistisch dat de anderen daar niet aan mee wilden betalen. Vind Anouk het ergst. Alles wat fout gaat, is de schuld van Jair. Maf mens!!
Dat was toen het nog niet bekend was hoeveel dat zou gaan kosten. Het blijkt maar 80 euro per stel te zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan gaan Tim en Anne de kosten van de schoorsteen toch verrekenen!
Echt zo egoistisch dat de anderen daar niet aan mee wilden betalen. Vind Anouk het ergst. Alles wat fout gaat, is de schuld van Jair. Maf mens!!
Helemaal met je eens. Dat verhaal van de schoorstenen begrijp ik ook niet helemaal...quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:02 schreef d.k. het volgende:
De schoorsteen staat op de schouw. Eerder moest er van boven naar beneden gesloopt worden zodat een schouw altijd ergens op steunde. Maar nu steunt de schouw van Anne en Tim toch ook nergens op? En die vangt nu al het gewicht van de schoorsteen op. Dat pleit er al voor dat de schoorsteen al eerder afgebroken had moeten worden, toch?
En hoe lang blijven Sanne en Daniël nog? Ze lopen dramatisch achter, zeuren alleen, zijn totaal niet realistisch en ze zijn meer bezig met hun dochter dan de verbouwing. Waarom doe je dan mee?
Maar wel stom staan giebelen toen ze dat tafeltje verkloottequote:Op donderdag 9 mei 2024 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die Anouk gaat te keer als een verwend nest. Dat Jaïr dat pikt..!
Ben benieuwd of die relatie stand gaat houden. Denk dat die vlam wel dooft tijden of na het programma.
Verschrikkelijke vrouw
Dat nieuwe stel zou het niet redden; de slaapkamer is nog lang niet af en de woonkamer stelt nog weinig voor. En binnenkort daar de oplevering al van.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:38 schreef Cosima het volgende:
Ik snap niet dat ze niet vantevoren wat geregeld hebben voor dat kind. Als je geen support om je heen hebt die dat voor 5 weken kunnen doen, dan moet je gewoon niet meedoen. Maar ik denk dat Sanne ook wil stoppen. Dat hotel lijkt me een idee van de productie. Hoop echt dat ze nog een ander stel kunnen laten invliegen om het over te nemen. Is in eerdere jaren ook wel gebeurd, onvrijwillig zelfs geloof ik
Ik vond Anouk eerst wel grappig maar ik word er nu echt heel ongemakkelijk van. Vind het eigenlijk randje emotional abuse
"Oh, maar 400 euro, dan kunnen ze dat best zelf betalen!!"quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat was toen het nog niet bekend was hoeveel dat zou gaan kosten. Het blijkt maar 80 euro per stel te zijn.
Dat is toch ook zo? Ze hebben allemaal duizenden euro’s budget! Wat is dan 80 euro?quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:09 schreef Gia het volgende:
[..]
"Oh, maar 400 euro, dan kunnen ze dat best zelf betalen!!"
Maar....het is aan de buitenkant, dus valt dat onder de VvE!quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Ze hebben allemaal duizenden euro’s budget! Wat is dan 80 euro?
Ik snap dat ook niet. Ze wilden allemaal de haard weg hebben. Dan moet de schoorsteen ook weg, en dat is een gezamelijk object wat de kosten ook zijn. Kan me voostellen dat het nu een principe kwestie gaat worden voor dat nieuwe stel. Ik zou als ik hun was ook een dealtje gemaakt hebben met de onderburen wat betreft touw en blok. De huur van dat ding splitten zodat je niet 5 trappen op en af hoeft met al dat puin. De draagbalk daarvoor hangt immers in hun appartementquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar....het is aan de buitenkant, dus valt dat onder de VvE!
Straks moet de gevel opnieuw gevoegd worden. Hoeft dit stel dan niet mee te betalen, omdat zij geen gevel hebben?
Dat zouden normale buren doen, die samen moeten leven. Deze mensen moeten tegen elkaar strijdenquote:Op donderdag 9 mei 2024 14:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ze wilden allemaal de haard weg hebben. Dan moet de schoorsteen ook weg, en dat is een gezamelijk object wat de kosten ook zijn. Kan me voostellen dat het nu een principe kwestie gaat worden voor dat nieuwe stel. Ik zou als ik hun was ook een dealtje gemaakt hebben met de onderburen wat betreft touw en blok. De huur van dat ding splitten zodat je niet 5 trappen op en af hoeft met al dat puin. De draagbalk daarvoor hangt immers in hun appartement
Jeroen zei gisteren dat de schoorsteen voor de VvE was. Het trappenhuis idem dito. Het voegwerk waarschijnlijk ook. Als ik in een VvE zit en er is lekkage bij mijn buren die ook in de VvE zitten, moet ik toch meebetalen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar....het is aan de buitenkant, dus valt dat onder de VvE!
Straks moet de gevel opnieuw gevoegd worden. Hoeft dit stel dan niet mee te betalen, omdat zij geen gevel hebben?
Als de lekkage bv van het dak komt wel.quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jeroen zei gisteren dat de schoorsteen voor de VvE was. Het trappenhuis idem dito. Het voegwerk waarschijnlijk ook. Als ik in een VvE zit en er is lekkage bij mijn buren die ook in de VvE zitten, moet ik toch meebetalen?
Maar ja dat is voor het huidige stel toch ook zo? En daarvan weet je zeker dat het nooit gaat lukken, niks aan. Zijn vast wel twee aanpakkers die het willen proberen. Misschien dat productie hen een klusjesman kan aanbieden om het iets eerlijker te maken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat nieuwe stel zou het niet redden; de slaapkamer is nog lang niet af en de woonkamer stelt nog weinig voor. En binnenkort daar de oplevering al van.
Ja en volgens mij is er aan het einde vaak ook nog wel een inhaalweek oid toch?quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:29 schreef Cosima het volgende:
[..]
Maar ja dat is voor het huidige stel toch ook zo? En daarvan weet je zeker dat het nooit gaat lukken, niks aan. Zijn vast wel twee aanpakkers die het willen proberen. Misschien dat productie hen een klusjesman kan aanbieden om het iets eerlijker te maken.
En dan ook nog zo'n pin als vrouwquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Krijg toch een beetje medelijden met Daniel, hij keek zo beteuterd. Die man werkt zich uit de naad (alleen op de verkeerde manier), och heden toch.
Inderdaad en dan ook nog dat gezeur over regel 10, 50 euro p/u voor externe bouwvakkers, als je een klus uitbesteed en de aannemer dat neemt voor 500 euro en die er 15 uren over doet ligt dat toch niet aan de opdrachtgever? Wat dat betreft ben ik het met feeksje Anouk eens, je vraagt om een klus, in hoeveel uur kun je dat fixen? Die zegt in 5 uur, mooi, dat is geregeld dan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan ook nog zo'n pin als vrouw
Hij werkt keihard. Alleen weet te weinig voor dit programma
Tja het is een wedstrijd/programma met regels, dus dan heb je je aan die regels te houden. Ik vind het grappig dat ze denken dat de Jessica en Rene ze verraden hebben: Hallo de camera heeft gisteren jullie hele onderhandeling met de stucers gefilmd. Rene zegt juist zelf dat je gewoon niet betrapt moet worden. Overigens, Anouk moet wel lagere prijzen afspreken vrees ik. Budget is niet bijgehouden en die geeft geld uit als water. "O we zien wel als het op is"quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ook nog dat gezeur over regel 10, 50 euro p/u voor externe bouwvakkers, als je een klus uitbesteed en de aannemer dat neemt voor 500 euro en die er 15 uren over doet ligt dat toch niet aan de opdrachtgever? Wat dat betreft ben ik het met feeksje Anouk eens, je vraagt om een klus, in hoeveel uur kun je dat fixen? Die zegt in 5 uur, mooi, dat is geregeld dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:45 schreef NedKelly het volgende:
Ik zag een spoiler op twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plastic vloeren? Ligt toch gewone vloer in?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik mij nu ook afvraag, hoe gaan ze het gezamenlijke trappenhuis opknappen? Die is aardig afgeragd inmiddels. Oh en ik gruwel van die plastic vloeren, snap dat het met vloerverwarming niet anders kan, maar man, wat vind ik dat lelijk.
Kunststoflaminaatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Plastic vloeren? Ligt toch gewone vloer in?
Loop een beetje achter met kijken, maar sjemie, het is wel erg, ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een kreng is die Anouk
Ongelooflijk wat is ze super onaardig en drammerig
Ik hoop dat Jaïr haar snel dumpt
Ja en misschien is Jaïr niet de snelste, maar hij doet wel zijn best om goed werk af te leverenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Loop een beetje achter met kijken, maar Anouk is
[..]
Loop een beetje achter met kijken, maar sjemie, het is wel erg, ja.
Moest wel een beetje lachen om haar opmerking over de kritiek van de interieur styliste en jurylid die zei:" Het lijkt wel een wachtkamer van een cosmetische kliniek." Anouk: "Daar komt ze zelf vast vaak."quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en misschien is Jaïr niet de snelste, maar hij doet wel zijn best om goed werk af te leveren
En zij steekt amper een poot uit
Haha jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moest wel een beetje lachen om haar opmerking over de kritiek van de interieur styliste en jurylid die zei:" Het lijkt wel een wachtkamer van een cosmetische kliniek." Anouk: "Daar komt ze zelf vast vaak."
Zo ziet het er in het echt niet uit. De leverancier is een sponsor dus ze moet n die vloer wel gebruiken. Bovendien goed zelf te leggen en werkt prima met dat vloerverwarmingssysteem wat ze ook verplicht zijn te gebruiken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is praktisch en makkelijk schoon te houden, maar doet mij denken aan ouderwets zeil.
Dit snapte ik niet zo goedquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Of die hap uit het budget van 7000¤ is wel erg pittig
Ja, ze hebben een enorme gunfactor en gewoon ook terecht gewonnenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:52 schreef Meke het volgende:
Inderdaad Hans en Famke terechte winnaarsEn gunde ze die opsteker ook wel
Ja... ik ben erg benieuwd wat ze ervan gaan maken!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit snapte ik niet zo goedZe mochten er zelf niets over beslissen?
Aan de andere kant: een mooi dakterras zal je huis wel met ruim 7K in waarde vermeerderen, dus in dat opzicht
Ja die zaken staan al vast: hekwerk en dergelijke. Kost hen 7000,-quote:Op zaterdag 11 mei 2024 14:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit snapte ik niet zo goedZe mochten er zelf niets over beslissen?
Aan de andere kant: een mooi dakterras zal je huis wel met ruim 7K in waarde vermeerderen, dus in dat opzicht
De airco werd ook genoemd, maar mijn aanname is toch dat dat voor iedereen is?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja die zaken staan al vast: hekwerk en dergelijke. Kost hen 7000,-
Nee die is denk ik hard nodig op de bovenste verdieping. Zal er bloedheet worden in de zomer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De airco werd ook genoemd, maar mijn aanname is toch dat dat voor iedereen is?
Dat lijkt me alleen voor de bovenste etage. Omdat die vol in de zon staat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De airco werd ook genoemd, maar mijn aanname is toch dat dat voor iedereen is?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is denk ik hard nodig op de bovenste verdieping. Zal er bloedheet worden in de zomer.
Oh ja, dat klinkt wel logischquote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen voor de bovenste etage. Omdat die vol in de zon staat.
Als er een warmtepomp geinstalleerd is met vloerverwarming is dat automatisch ook een airco.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is denk ik hard nodig op de bovenste verdieping. Zal er bloedheet worden in de zomer.
Goede analysequote:Op maandag 13 mei 2024 11:59 schreef PeterKelder het volgende:
Oh oh oh, wat een gedoe met Tim en Anne die opeens in Het Blok gedropt wordenAl vond ik die schuldbewuste houding van Anne wel wat treurig hoor. Maar goed, zij is ook een typje dat alles en iedereen "lief
" vindt. En graag kilo's wil verliezen maar niet telkens de trappen op en af wil terwijl Tim al een magere lat is
Calimero-koppel Jaïr en Anouk dat meteen in een stuip schiet van "oh, maar dan gaan zij natuurlijk samenklitten met de andere oudjes en zijn wij weer de outsiders en da's nie eerlijk, ooooooo nee!" Al zou ik dat heel goed begrijpen vanuit de anderen want aangezien Miss Perfect en d'r Toyboy al amper onderling kunnen communiceren zonder dat er een heel serviesgoed aan diggelen gaat, zal het communiceren met anderen ook geen pretje zijn
Zeurstem en Schoothondje klooien ook maar weer wat aan, alhoewel: Schoothondje klooit wat aan, want Zeurstem is alleen maar bezig met "Liefieja Noweeeeee". Mooi ook hoe aannemer Jeroen zich hardop afvraagt of ze de hele rit wel zullen uitzittenIk had inmiddels verwacht dat ze wel exit zouden zijn, maar helaas. Al zou het voor een vervangend koppel ook wel de hel zijn als ze verder moeten in de puinhoop die wordt achtergelaten, inclusief de enorme en onhandige meubels die in een veel te smalle woonkamer zijn gedumpt met lichtspotjes direct boven de tuindeuren en achter de gordijnrails
![]()
![]()
Hans en Famke hebben terecht gewonnen deze week, al is het voornamelijk het werk van Hans en de helpers, want Famke is óf doodmoe, óf ze heeft pijntjes waarvoor ze urenlang bij dokters en specialisten moet zijn, óf ze gaat 'boodschapjes' doen, óf ze zondert zich af voor de inrichting van de kamer en zelfs dan lukt het nog niet om alle meubels en accessoires op tijd te hebben
En René en Jessica ploeteren intussen gestaag en zonder gemor door. Het enige wat mij daarbij opvalt is tijdens de interview-stukjes: als Jessica aan het woord is staart René als voor dood in het niets![]()
Ik vraag me over Anouk wel meer afquote:Op maandag 13 mei 2024 21:11 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Anouk steeds die badjas aan heeft tijdens het klussen/ spullen boven krijgen etc.
Omdat ze al sliep geloof ikquote:Op maandag 13 mei 2024 21:11 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Anouk steeds die badjas aan heeft tijdens het klussen/ spullen boven krijgen etc.
Weet jij wat de consequenties zijn wanneer het niet lukt?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat was weer smullen. BG krijgt het niet af; zo’n badkamer is niet simpel. Plus ze hebben nog achterstallig werk. En de derde verdieping werkt chaotisch; dat wordt ‘m ook niet.
Misschien worden ze gewisseld?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet jij wat de consequenties zijn wanneer het niet lukt?
Als dat positief is... de wereld is dan een duistere plekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:23 schreef PunkieePie het volgende:
Anouk die denkt dat ze de positiviteit zelve is![]()
Wat een vreselijke meiden die Sanne en Anouk![]()
Daniel is echt een softie
En daarna boos worden omdat er iets gebeurd waarvan ze niet wist wat er gebeurde wat ze heeft een meninkje.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Aaarghh, hoe erg wil je ergernisteevee hebben? Muts Sanne, hoi liefje, moet naar ons kindje, zoek het verder maar uit, zie wel hoe het is als ik terugkeer. Anouk (in bed liggend zonder bedbodem haar SM te updaten): huh, liefje, wat en hoe, doe gewoon iets en val mij niet lastig met je gezeur.
![]()
![]()
Ik had op de heenweg elke rotonde op 2 banden genomen en zo hard mogelijk opgetrokken en geremd. Had ook die 4 plaatjes niet toegestaan, ze moeten het maar eens leren met hun te laat zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:01 schreef Irri-tante het volgende:
Goed dat Famke die bus gelijk wilde nemen. Dan moet je maar op tijd zijn en als je te laat bent even bellen dat je later ben.
Dat huis zou ik van het zooitje ongeregeld minst willenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje matige aflevering. Helaas wonnen Sanne en Daniël die kleiwedstrijd. En helaas hoefde de vloer van Jair en Anouk er niet uit. Ik vind hun appartement eruitzien alsof er met punaises, plakband en paperclips is gewerkt. En die vloer zag er zo korrelig uit.
Mijn favorieten Jessica en René gaan als een speer. Werken zeer geordend en geroutineerd. De autopech van beroepsbeller Sanne was toch weer een lichtpuntje 😆
Oh wacht... in Friesland ja... dacht even bij Amsterdamquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef __Fokker__ het volgende:
10 minuten van huis, is er dan geen familie/vrienden/cambuur supporter die haar even kan oppikken?
Vind Tim en Anne ook erg leuk en professioneel werken. Hans en Famke ook sympathiek.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje matige aflevering. Helaas wonnen Sanne en Daniël die kleiwedstrijd. En helaas hoefde de vloer van Jair en Anouk er niet uit. Ik vind hun appartement eruitzien alsof er met punaises, plakband en paperclips is gewerkt. En die vloer zag er zo korrelig uit.
Mijn favorieten Jessica en René gaan als een speer. Werken zeer geordend en geroutineerd. De autopech van beroepsbeller Sanne was toch weer een lichtpuntje 😆
Eens. Het zijn vooral Sanne en Anouk die negatieve energie hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:14 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vind Tim en Anne ook erg leuk en professioneel werken. Hans en Famke ook sympathiek.
Dubbel account? Of huhhquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wacht... in Friesland ja... dacht even bij Amsterdam
Hebben kennelijk geen vrienden die ff 10 minuten gaan slepen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef d.k. het volgende:
Nou hoef ik geen huis in Amsterdam, maar als ik de koper van de derde was zou ik de garantie willen dat die badkamervloer waterdicht is.
En die Daniël, Hij gaat vanuit Amsterdam zijn liefje redden terwijl zij 10 minuten van huis is. Waarom?
En Sanne wil wel een hotelovernachting winnen. Muts, je zit bijna elke dag in een hotel...
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etcquote:Op donderdag 16 mei 2024 07:28 schreef Rene het volgende:
[..]
Hebben kennelijk geen vrienden die ff 10 minuten gaan slepen?
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:31 schreef d.k. het volgende:
[..]
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etc
Taxi, uber, familie, vrienden.... Of je vriend die op 2 uur afstand zit, een huis verbouwd voor een wedstrijd en daarmee hopeloos achterloopt. Gelukkig is ze heel goed in dingen regelen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....
Ze wilde niet 2 uur wachten op die dienst, die was wel gebeld. Maar hij zei ook: belachelijk dat ze er met 1,5-2 uur pas zijn. Tsja, je bent natuurlijk de enige op wie ze wachten om een keer te bellen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....
Je bedoelt waarschijnlijk de tweede verdieping met die kneuzen op de derde.quote:Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef d.k. het volgende:
Nou hoef ik geen huis in Amsterdam, maar als ik de koper van de derde was zou ik de garantie willen dat die badkamervloer waterdicht is.
En die Daniël, Hij gaat vanuit Amsterdam zijn liefje redden terwijl zij 10 minuten van huis is. Waarom?
En Sanne wil wel een hotelovernachting winnen. Muts, je zit bijna elke dag in een hotel...
Snap wel waarom die relatie niet gewerkt heeftquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:38 schreef Firuze60 het volgende:
Ergernis dit keer voor Famke: "Ik ben hier veel te oud voor." Jankjankjank, altijd moeilijk, moeilijk, moeilijk. Hans is bijna continu positief.
Ze stond tussen Franeker en Leeuwarden. Bijna thuis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 07:31 schreef d.k. het volgende:
[..]
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etc
Ja, belachelijk! Maar wat heel raar is, hebben zij twee auto's? En waarom moest ze dan een huurauto inschakelen om kleine spulletjes te halen? Beetje vreemd allemaal.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze stond tussen Franeker en Leeuwarden. Bijna thuis.
Het leek erop dat hij in de huurauto vertrokquote:Op donderdag 16 mei 2024 17:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, belachelijk! Maar wat heel raar is, hebben zij twee auto's? En waarom moest ze dan een huurauto inschakelen om kleine spulletjes te halen? Beetje vreemd allemaal.
En die hadden ze gehuurd voor zeven weken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het leek erop dat hij in de huurauto vertrok
Dat is toch zo’n Greenwheels? Die pak je als die nodig hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En die hadden ze gehuurd voor zeven weken?
Ok, toch blijft het geforceerd overkomen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is toch zo’n Greenwheels? Die pak je als die nodig hebt.
Het wordt ook steeds moeilijker om niet cynisch te zijn als je naar dit programma kijktquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:37 schreef Soury het volgende:
Harm de voiceover wordt ook met de dag cynischer. Die is wel brilliant.
Het is gewoon niet te geloven, maar toch wel lekker om vanaf de luie bank je kapot te ergeren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef tufkac het volgende:
[..]
Het wordt ook steeds moeilijker om niet cynisch te zijn als je naar dit programma kijkt
Zo is 't. Heerlijke mens-erger-je-tvquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te geloven, maar toch wel lekker om vanaf de luie bank je kapot te ergeren.
En zo'n programma waar ik de beste stuurman aan wal benquote:
Hier ook eentje, hoor, hahahaha! Alleen wij pretenderen niets.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En zo'n programma waar ik de beste stuurman aan wal benkritiek geven terwijl ik er zelf niks van kan
Inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook eentje, hoor, hahahaha! Alleen wij pretenderen niets.
Precies, ik zou in mijn broek schijten voor zo'n project, laat staan met een camera op je neus.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaadook nul schuldgevoel hoor
Als iemand besluit mee te doen aan een televisieprogramma oid kun je kritiek verwachten.
Ja en als je niet tegen stress kan en krijg je destemeer kritiekquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, ik zou in mijn broek schijten voor zo'n project, laat staan met een camera op je neus.
Mee eens. Alleen Anne helpt mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom de vrouwen niet mee sjouwen. Natuurlijk minder kracht, maar dan toch trager of lichtere dingen tillen? Dat helemaal niet meehelpen begrijp ik niet
Kloptquote:
Je lijkt me de perfecte kandidaat!quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Precies, ik zou in mijn broek schijten voor zo'n project, laat staan met een camera op je neus.
Allemaal behalve Anne laten ze het fysieke werk over aan hun mannen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Al is het vanaf de bus het naar de voordeur tillen zodat de mannen iets minder ver hoeven. Of de eerste trap op en de mannen vanaf daar of grote dingen samen etc.
Maar goed... ik zal wel een rare vrouw zijn
Op beeld dan, maar wel vrouwonvriendelijk bevestigend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Allemaal behalve Anne laten ze het fysieke werk over aan hun mannen.
Famke doet niets fysieks, Sanne bijna niet, Anouk bijna niet en Jessica ook niet. Ik kan er toch echt niets anders van maken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op beeld dan, maar wel vrouwonvriendelijk bevestigend.
Op beeld doen ze echt werkelijk bijna niets, maar die kerels van hun ook nauwelijks. Slappe zooi en beetje tillen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Famke doet niets fysieks, Sanne bijna niet, Anouk bijna niet en Jessica ook niet. Ik kan er toch echt niets anders van maken.
Dat viel mij ook op iddquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamerbehang? Wat lijkt mij dat een waardeloos product, dat valt na een aantal jaren vochtslurpen toch zo van het plafond?
Ja, lol, wie koopt nu zo'n houwtjetouwtje knullig gefixed appartement voor die prijs? (heb al geloerd op Funda)quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op idd
Maar voor hun moet het er nu mooi uitzien en alle kinderziektes zijn voor de kopers
Maar kei slecht afgewerkt en met prutswerk. En je moet slank zijn om er te kunnen douchen. Dus mooi voor het oog en daar houdt het mee op.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Mooie badkamer van Anouk en Jaïr! Luxe en stijlvol.
Eindelijk staat er een sanctie op het niet afhebben van alle opgeleverde kamers. Dat wordt weer wat bij Snuf en Snuitje op de BG.
Is het jullie ook opgevallen dat er geen houtwerk wordt geschilderd? Misschien wel ter voorkoming van prutswerk.
Ik heb geen verstand van huizenprijzen, maar zelfs ik zie dat het kortdurende kwaliteit is bij sommigenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, lol, wie koopt nu zo'n houwtjetouwtje knullig gefixed appartement voor die prijs? (heb al geloerd op Funda)
Er is wel toezicht op. Maar je ziet het niet dat er bijgestuurd wordt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van huizenprijzen, maar zelfs ik zie dat het kortdurende kwaliteit is bij sommigen
Touchequote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er is wel toezicht op. Maar je ziet het niet dat er bijgestuurd wordt.
quote:
Dat is te hopen, ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er is wel toezicht op. Maar je ziet het niet dat er bijgestuurd wordt.
haha, lol, hij blijft nog steeds een watje en die zeurstem (knauwend fries accent) werkt op mijn zenuwen, hoor nog liever plat Rotterdams.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben dat Jaïr assertiever wordt. Einde voetveeg! Dat nare gesnauw de hele tijd van Anouk
Naja...hij zegt er iig wat van nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
haha, lol, hij blijft nog steeds een watje en die zeurstem (knauwend fries accent) werkt op mijn zenuwen, hoor nog liever plat Rotterdams.
Ja hoe die meid zo slank isquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
Zo heerlijk ergeren, Anouk zit op de rand van een bed (zonder bedbodem) een broodje te (vr)eten en probeert weer iets te regelen.
Mee eens!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:42 schreef GereDathan het volgende:
Schande dat Anouk en Jair wonnen met een badkamer die verre van af was. Los van het feit dat het er echt afschuwelijk uitzag met die rara hoeken, het was gewoon niet af en bruikbaar. Er is, mijn inziens, geen badkamer opgeleverd.
Eerlijk was geweest als Rene en Jessica de badkamer hadden gewonnen en Anouk en Jair het toilet. Want dat was wél af.
Bij de Australische en Nieuw Zeelandse versie geven ze wel meerdere cijfers, nu is het vrij vaag beslotenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:35 schreef NedKelly het volgende:
Erg verbaasd over de winnaars van de badkamer. Hoezo telt kwaliteit helemaal niet meer mee? En waarom bestaat het cijfer niet uit 2 delen, deel styling en deel bouwkwaliteit (door een ander gegeven dan deze jury).
Vond de badkamerindeling ook heel raar. 2 smalle wastafels aan elke kant een doorloop en dan ook 2 smalle douches.
Ook al ben ik alleen, ik heb liever een brede wastafel aan 1 muur en dan aan de muur er tegenover een hele brede douche. Veel praktischer.
Dit oogt qua kleur en tegels wel hotelsjiek, maar het is maar behelpen qua ruimte.
Ja eens, hetzelfde verhaal met die prachtige schuifdeuren en alle ruimtes... Het zijn zulke mooie, oude huizen en die worden gewoon gemold. Doodzondequote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:27 schreef Soury het volgende:
Vind het sowieso zonde dat niemand heeft gekozen voor een wat klassiekere badkamer met mooie chrome kranen geblokte tegels op vloer enzo iets wat meer bij het pand zou passen. Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes
Hotel chique!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:27 schreef Soury het volgende:
Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes
Ja, een huis want voldoet aan de modegrillen is misschien wel het makkelijkst te verkopen denken ze?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:27 schreef Soury het volgende:
Vind het sowieso zonde dat niemand heeft gekozen voor een wat klassiekere badkamer met mooie chrome kranen geblokte tegels op vloer enzo iets wat meer bij het pand zou passen. Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes
Op geen enkele foto van funda staan de badkamers? Wat ook nogal overbodig is zijn de dubbele douche of wastafels. Het zijn niet bepaald woningen voor een gezin met meer dan één kind. Zonde van de ruimtequote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:44 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ja, een huis want voldoet aan de modegrillen is misschien wel het makkelijkst te verkopen denken ze?
En misschien wordt er ook nog wel enigszins gestuurd door één of andere sponsor.
Ik heb overigens even op funda naar het eindresultaat zitten kijken, een paar appartementen zien er op zich nog best aardig uit. Niet dat ik er zou willen wonen, maar toch.
Ik bedoelde ook meer de algemene indruk van het gehele apartement, niet specifiek op de badkamers gelet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Op geen enkele foto van funda staan de badkamers? Wat ook nogal overbodig is zijn de dubbele douche of wastafels. Het zijn niet bepaald woningen voor een gezin met meer dan één kind. Zonde van de ruimte
Ja snap ik, daarom keek ik ook even.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:01 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer de algemene indruk van het gehele apartement, niet specifiek op de badkamers gelet.
Zal wel een reden voor zijn dat die niet op de foto staan
Dubbele wastafel, wanneer je die hebt - wil je die houdenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Op geen enkele foto van funda staan de badkamers? Wat ook nogal overbodig is zijn de dubbele douche of wastafels. Het zijn niet bepaald woningen voor een gezin met meer dan één kind. Zonde van de ruimte
Omdat dit een enorm slecht voorbeeld is. Even een huisje wrappen? Ok johquote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:46 schreef __Fokker__ het volgende:
Programma is wel redelijk af zo? Boeit blijkbaar niet of het af is of überhaupt werkt, zolang het maar leuk eruit ziet? Waarom zou je nog aandacht schenken aan loodgieters werk, werkende stopcontacten of ander "onzichtbare" afwerking als het er toch niet toe doet.
Ik zou de zeurstem aan Anouk hebben toebedeeld, mijn hemel.quote:
Denk vanwege het programma, dat nog niet alles is weggegeven. Het stond een paar dagen voordat we de woonkamers af konden zien op Funda.quote:
Dat ziet Anouk zelf toch anders op een aantal punten. Wat betreft verbouwen staat ze er lekker relaxt in 'als niemand ons vertelt hoe dat moet, dan doen we het zoals we zelf denken'. Financiële stress? 'geen idee hoe we er voorstaan, maar we geven gewoon uit, we merken vanzelf wanneer het niet meer kan. Wat maakt het uit of je dat dagelijks of wekelijks bijhoudt' (wat vervolgens ook niet wekelijks wordt bijgehouden). Die tijdsdruk ligt natuurlijk vooral aan Jair, die werkt veel te sloom, hij denkt teveel na, doet een ochtend over een vloertje, terwijl het gewoon zijn werk is! Dat kan ze dan toch beter zelf doen, om te concluderen dat Jair stoer loopt te doen zodra hij instemt met haar voorstel. De werklui worden niet goed aangestuurd door Jair, hij is niet duidelijk genoeg en schat de boel verkeerd in.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en als je niet tegen stress kan en krijg je destemeer kritiek
Anouk is irritant, maar ik denk dat haar boze gedoe ook gewoon van stress komt. Ze is vast geen lieverdje zonder camera (zoals dat gezeur rondom die jas van Jaïr), maar het is denk ik een stuk erger met al die stress. En verbouwen wat ze niet kunnen, financiële stress, tijdsdruk, problemen met hulp en die camera continu op haar neus... denk dat ze daar nog meer een kreng van wordt
Grijp je kans. Met Jair wil ze zo echt niet trouwen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:03 schreef GereDathan het volgende:
Anouk is wel een lekker wijf, maar wat een zure zeiktrut.
-knip-
Nee bedankt, ik ga liever voor inhoud dan verpakking. Anouk laat eens te meer zien dat een leuke verpakking geen garantie op fatsoenlijke inhoud is.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Grijp je kans. Met Jair wil ze zo echt niet trouwen.
quote:Op zondag 19 mei 2024 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
Week 4 vanmiddag effe lekker achter elkaar zitten kijken
Ze zijn amper begonnen aan de nieuwe opdracht of de planning van Miss Perfect en d'r Toyboy ligt alweer op z'n gat. Aannemer Jeroen komt met een waarschuwing dat de pleuriszooi ASAP moet worden opgeruimd, maar Anouk wacht op Jaïr voor ze ook maar één dingetje oppakt. En zo gaat het de hele tijd maar door. Mevrouw doet amper wat behalve klagen op anderen en vooral op Jaïr, weet niet hoe iets moet worden afgehandeld, ligt in bed op d'r telefoon te scrollen of heeft ineens me-time met d'r kind. Hoe de fucksels deze twee de weekopdracht gewonnen hebben is mij een raadsel, maar het is blijkbaar al zoals Miss Perfect zelf zei: zolang het er maar mooi uitziet. Wat eigenlijk precies op haar slaat: het ziet er mooi uit, maar daar houdt het ook wel op.
Wel keihard gelachen om de loodgieter en elektricien van Jaïr en Anouk die één interview-soundbite hebben over de pleuriszooi in het appartement![]()
![]()
![]()
Een verdieping lager bij Hans en Famke was het niet veel beter, want Famke mag niet teveel stressen van de holistisch artsDie vrouw is verpleegster maar alles is te zwaar, te vermoeiend, te moeilijk. Ook niet bepaald reclame voor de zorgsector, is het wel? Hans blijft intussen gewoon Hans: lekker doorgaan, geen gezeik. Valt me trouwens op dat er deze week geen VVE-gedoe was. That's a first.
Ook geen gezeik bij René en Jessica, maar wel "een bolus in de bonus"![]()
Dochterlief is trouwens een spitting image van beide ouders, daar zal nooit twijfel over kunnen ontstaan. En zoonlief gaat z'n ouders achterna bij defensie. Ongetwijfeld een groot moment, maar René en Jessica gaan daarna over tot de orde van de dag.
Wat niet gezegd kan worden van Zeurstem en Schoothondje. Dat blijft ook een rampenfonds, en als ik eerlijk ben vooral dankzij Zeurstem Sanne. Of ze ziet het niet meer zitten, of moet ineens een hele dag naar FC Cambuur, of gaat weer een hele dag op pad met Liefieja Noweeeeee of heeft een mental breakdown als d'r auto het begeeft tien minuten voor ze weer thuis is - en in ALLE gevallen mag Schoothondje Daniël het opknappen. En dan nog teleurgesteld zijn dat ze wéér geen oplevering halen, really?! Een briefje aan de jury gaat dan ook niet meer helpen hoor.
En Tim en Anne zitten voornamelijk in hun eigen zolderbubbel. Die doen gewoon hun ding, zoals decouperen op de reling van een trap.
Het valt me wel op dat Dennis als 'host' van het programma echt geen fuck te doen heeft, behalve tweemaal per week in die loods staan. Het bericht dat ze voor een challenge naar de loods moeten komen wordt per kaartje gestuurd, want stel je voor dat hij in de buurt van het pand komtHell, zelfs in de loods komt ie amper in de buurt van de kandidaten en verder heeft hij het empathisch vermogen van een baksteen. Hoezo is hij op dit programma gezet als ie er toch amper iets voor doet?
On a positive note: de editors hebben ein-de-lijk een goede edit gemaakt van de begintune, na drie weken aanklooien
Is dat duur? Geen verstand van zulke dingenquote:Op maandag 20 mei 2024 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Kostte die badkamer van Anne en Tim nou 30.000,-?
Volgens mij wel. Een paar verdwaalde tegels en wat sanitair.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat duur? Geen verstand van zulke dingen
En dan moet de keuken en al witgoed e.d.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Een paar verdwaalde tegels en wat sanitair.
Ja... ze jaagt iedereen tegen zich in het harnasquote:Op maandag 20 mei 2024 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zal Anouk nog opbreken die houding van ‘we hebben niemand nodig’.
Precies. En ze hebben nu nog 15000,- over, daar moet ook het dakterras nog van gebeuren, dat is 7000,-.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan moet de keuken en al witgoed e.d.
Ja en dat is alleen voor de verplichte zaken. Dan moet het terras nog ingericht wordenquote:Op maandag 20 mei 2024 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Precies. En ze hebben nu nog 15000,- over, daar moet ook het dakterras nog van gebeuren, dat is 7000,-.
Wat vond jij van de aflevering van vandaag?quote:Op maandag 20 mei 2024 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en dat is alleen voor de verplichte zaken. Dan moet het terras nog ingericht worden
Sowieso vermakelijkquote:Op maandag 20 mei 2024 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat vond jij van de aflevering van vandaag?
Ik ben het grotendeels met je eens. Ik hoop dat Jessica en René winnen, of Hans.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sowieso vermakelijk
Dat ongeluk van Hans, met zijn oog en toen met die knetterstroom; onhandig en onveilig en tja...
Anouk heb ik wel medelijden mee. Iedereen tegen zich jagen. En ze krijgt hierdoor echt overal een slechte naam. En oneerlijk winnen... tja... niet mijn additite
Sanne verraste me positief! Handen uit de mouwen....en Daniel die even assertief reageerde
Wat ik van het nieuwe stel vind weet ik niet. Die man is sympathiek. Alleen zij is zo "grappig" in het afschuiven van taken
Jessica en man vind ik gewoon heel leuke mensen
Ja Rene was de naam. En die andere zijn Tim en ?quote:Op maandag 20 mei 2024 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ben het grotendeels met je eens. Ik hoop dat Jessica en René winnen, of Hans.
Tim en Anne.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja Rene was de naam. En die andere zijn Tim en ?
Ik ben het hiermee eens idd
Gun het Rene en Jessica het meest, want die gewoon alles af hebben.
Tot morgen weer 😄quote:Op maandag 20 mei 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Anne was het idd
Mijn vermogen om namen te onthouden...
Hier ook zin in, gisteren was het wel weer lekker ergeren. Het leek wel alsof ze niet in de gaten hadden dat die ruzie te horen was (stond geen camera op), ging aardig hard tegen hard en manoman die Anouk.quote:
Ja... dat was een heel heftige ruziequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hier ook zin in, gisteren was het wel weer lekker ergeren. Het leek wel alsof ze niet in de gaten hadden dat die ruzie te horen was (stond geen camera op), ging aardig hard tegen hard en manoman die Anouk.
Kan ik me ook wel indenken...hij is erg zelfverzekerd... tot tequote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:37 schreef Soury het volgende:
Ik vind Rene eik een vervelende arrogante kerel.
Ben het met je eens. Ik mag Rene wel, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich ergeren aan zijn zelfverzekerheidquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:03 schreef d.k. het volgende:
Rene had toch gewoon gelijk gisteren tijdens die ruzie? Ze hebben de bakwagen gebruikt om voor 8 uur naar Eindhoven te rijden om daar tegels te halen. Dat is tegen de regel 'niet werken voor 8 uur'
Bij de vorige oplevering moest iedereen toch ook de eerdere kamers afwerken? Dat is bij niemand bekeken volgens mij. De enigen die helemaal bij zijn, zijn Rene en Jessica volgens mij.
Tja, je bent ex militair of je bent het niet denk ik. Hij is wel gewoon van het doorpakken en niet lullen maar poetsen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben het met je eens. Ik mag Rene wel, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich ergeren aan zijn zelfverzekerheid
Ja en hij heeft humorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef d.k. het volgende:
[..]
Tja, je bent ex militair of je bent het niet denk ik. Hij is wel gewoon van het doorpakken en niet lullen maar poetsen.
En ergens is het meer een fout van de jury/programma dan zij zelf dat ze gewonnen hebben, maartoch.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Mwah, in de aflevering van vanavond neem ik het toch iets op voor Anouk. Ze is wel recht voor zijn raap en zegt gewoon midden in het gezicht van de andere kandidaten wat ze denkt (arme Jair moet daar ook in geloven). Famke en Jessica lijken dan wel wat achterbakser.
Gun trouwens Hans en Famke de overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |