abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213308000
Van bouwval naar winst.
Na 11 jaar is de internationale hit Het Blok terug bij NET5! Vanaf maandag 22 april start deze verbouw-reality en gaan vier koppels met elkaar de strijd aan om een eigen bouwval kamer voor kamer op te leveren. Het programma wordt gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur.

Het meest succesvolle en grootste verbouwingsprogramma ter wereld keert terug bij Net5! Vier koppels krijgen ieder een eigen bouwval, waar zij intrekken én die zij kamer voor kamer moeten verbouwen. Binnen budget en natuurlijk met strakke deadlines! De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Niet alleen is dit een opwekker voor reality: het team dat het beste presteert, wint voordelen. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
pi_213308023
En de voice-over is Harm Edens met zijn duidelijk sarcastische ondertoon. PS: die denkt ook, ga mijn hachje wel redden als de NPO ter ziele raakt.
pi_213308165
En met Angela eens, doet ook pijn om te zien hoe hard de twee jonge stellen werkelijk bijna alle oude dingen slopen. Houd toch op, zeg, probeer het pand zoveel mogelijk in de mooie originele staat te houden, dat hoort gewoon. Bouw anders zelf op een stukje weiland jouw huis van je dromen. Verschrikkelijk. Over 20 jaar kotst de volgende bewoner op een kookeiland, zo uit de tijd. :|W
pi_213313203
Zo, begonnen met kijken! Dat jonge stel, zonder enig nadenken slopen! Geniaal. Lekkere televisie
pi_213315940
Dit is nergens terug te kijken, hè? Videoland ofzo?

Vond het vroegah altijd heerlijk om te kijken, " Ze maken mij de pis niet lauw" van die aannemer in het eerste seizoen blijft een gevleugelde uitspraak.

Heb nu 'plan serie opname' gedaan, maar zuks wordt vast vanaf het begin ergens op een verdwaalde zondag herhaald?

Iemand?
pi_213316035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:41 schreef Nielojram75 het volgende:

Vond het vroegah altijd heerlijk om te kijken, " Ze maken mij de pis niet lauw" van die aannemer in het eerste seizoen blijft een gevleugelde uitspraak.

Heb nu 'plan serie opname' gedaan, maar zuks wordt vast vanaf het begin ergens op een verdwaalde zondag herhaald?

Iemand?
Het staat op NLziet

Er zijn nog maar twee afleveringen, dus die mis je niet echt :) al zijn ze wel leuk :)
  woensdag 24 april 2024 @ 19:55:39 #7
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_213318178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:41 schreef Nielojram75 het volgende:

Iemand?
Inderdaad weer 'ouderwets' opnemen.

Dat stel dat de glas in lood deuren wegdoen! Zo zonde!
Zet het dan op marktplaats, heb je nog wat meer budget
🐱❤️
pi_213318719
Die oude schouwen ook zoiets. Unaniem zijn ze het eens om die weg te doen. Moet toegeven, het zijn niet de mooiste schouwen, maar toch, al zet je er een elektrisch kacheltje voor, het hoort een beetje bij zo'n oud pand.
  woensdag 24 april 2024 @ 23:54:07 #10
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_213318786
Ik erger me dood aan de "beganegrondjes" :X Wat een zeikwijf zeurende vrouw :X

#teamhansenfamke *O*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_213318797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 23:54 schreef Ireth het volgende:
Ik erger me dood aan de "beganegrondjes" :X Wat een zeikwijf zeurende vrouw :X

#teamhansenfamke *O*
Ja en ik vind die van de bovenste verdieping ook niet echt sympathiek.

Hier ook #teamhansenfamke *O*
🐱❤️
pi_213318915
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 23:58 schreef PunkieePie het volgende:

[..]
Ja en ik vind die van de bovenste verdieping ook niet echt sympathiek.

Hier ook #teamhansenfamke *O*
Was dat het stel dat direct de stapelbedden op de zolder ging bezetten? En nu zat te prutsen met die katrol? Nog niet helemaal in beeld welk stel nu precies op welke etage zit. Wel aardig dat stel die een plantje brachten naar de buren voor de geluidsoverlast. Alle oude in elkaar geprutste kasten waren trouwens foeilelijk.
pi_213318958
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 00:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Was dat het stel dat direct de stapelbedden op de zolder ging bezetten? En nu zat te prutsen met die katrol? Nog niet helemaal in beeld welk stel nu precies op welke etage zit. Wel aardig dat stel die een plantje brachten naar de buren voor de geluidsoverlast. Alle oude in elkaar geprutste kasten waren trouwens foeilelijk.
Begane grond: Sanne en Daniël
Jonge ouders, gooien alles weg, plantje bij de buren

1e etage: René en Jessica
Beide (ex)defensie, waterleiding doorgezaagd

2e etage: Famke en Hans
Exen, hij bouwer en voorzitter vve

Bovenste verdieping: Jaïr en Anouk
Te rommelig voor aannemer, bedden claimen, katrol

Ik vind persoonlijk Sanne en Daniël en Famke en Hans het meest sympathiek. Ben benieuwd naar het einde van de eerste week waarin een ruimte wordt opgeleverd, dan gaan we een beetje zien wat de klus-/stijlkwaliteiten zijn.
  Moderator vrijdag 26 april 2024 @ 19:29:02 #14
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213335722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 01:17 schreef FYazz het volgende:

[..]
Begane grond: Sanne en Daniël
Jonge ouders, gooien alles weg, plantje bij de buren

1e etage: René en Jessica
Beide (ex)defensie, waterleiding doorgezaagd

2e etage: Famke en Hans
Exen, hij bouwer en voorzitter vve

Bovenste verdieping: Jaïr en Anouk
Te rommelig voor aannemer, bedden claimen, katrol

Ik vind persoonlijk Sanne en Daniël en Famke en Hans het meest sympathiek. Ben benieuwd naar het einde van de eerste week waarin een ruimte wordt opgeleverd, dan gaan we een beetje zien wat de klus-/stijlkwaliteiten zijn.
Ja dat zal volgende week wel zijn?

Ik vind Sanne en Daniël een beetje.. naïef? Met dat zij weg wilden gaan en dan vonden dat de rest ook niet hun schouw mocht verwijderen. Je zit wel in een wedstrijd :D Dat plantje voor de buren voelde echt mega als een sponsoractie :@ Maar klopt wel een beetje met hoe ze is, ook qua risico's nemen met parkeren etc.

Ik ben heel benieuwd, ik vind Hans en Famke ook wel leuk tot nu toe :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_213335742
Ja dat plantje... ik zou daar niet perse blijer van worden _O-
pi_213338048
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja dat plantje... ik zou daar niet perse blijer van worden _O-
Ja echt even een 'moetje' van de sponsor :+

Ik zou echt doodongelukkig worden als ik daar zou wonen. Wat een amateuristisch gedoe _O-
🐱❤️
pi_213345786
Net effe de eerste week zitten terugkijken, wegens nostalgische gevoelens bij de eerste reeksen O+

Welke idioot bij Talpa toch telkens denkt dat Dennis van der Geest een (goeie) presentator is mogen ze onmiddellijk ontslaan. Er zit geen enkel charisma of enthousiasme in die man en de grapjes die hij probeert te maken vallen als een baksteen. En die vallen er al genoeg.

Denkt met veel weemoed terug aan Erik van der Hoff die vol kinderlijk enthousiasme te pas en te onpas met een megafoon de hele buurt bij elkaar blèrde _O-

Qua koppels zitten Daniël en Sanne het meest in mijn irritatiezone. Haar stem doet mij huiveren en hij loopt er maar als een hondje achteraan. René en Jessica vinden zichzelf ook helemaal fantastisch maar vallen nog redelijk mee.
Hans en Famke zijn heerlijk no nonsense, en Jaïr en Anouk hebben een beetje de Calimero-vibes ("zij zijn groot en wij zijn klein en da's nie eerlijk, oooooo nee") maar zijn nog lichtjaren sympathieker dan Daniël en Sanne.

En ik mis opzichter Theo uit de vorige reeksen die altijd wel íets wist te vinden waarop iets aan te mekkeren was :D

Wel heerlijk om in het weekend achter elkaar te bingen dit, da's wel fijn aan zo'n dagelijkse variant.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_213345995
Helemaal gemist dit :o
Binnenkort snel wat afleveringen terugkijken.
  maandag 29 april 2024 @ 21:34:52 #19
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213366564
Die Sanne en Daniël :X
Wat gaan de met dat kind doen in die bouwval? Heeft ze toch niets te zoeken en heb je toch totaal geen tijd voor?!

En het is vooral nooit hun schuld. Niets geregeld/niet vooruit gepland en dan bij de rest klagen dat ze niet vooruit kunnen. :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213367714
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 21:34 schreef TaMieke het volgende:
Die Sanne en Daniël :X
Wat gaan de met dat kind doen in die bouwval? Heeft ze toch niets te zoeken en heb je toch totaal geen tijd voor?!

En het is vooral nooit hun schuld. Niets geregeld/niet vooruit gepland en dan bij de rest klagen dat ze niet vooruit kunnen. :{
Ik vraag me af of ze het werk onderschat of zichzelf overschat hebben.

Natuurlijk wel vervelend dat Jaïr en Anouk zich niet aan de tijd houden.
Anouk lijkt tijdens die camera interviewtjes er ook echt schijt aan te hebben.
Ze heeft volgens mij geluk dat Jaïr zo'n harde werker is.
🐱❤️
  dinsdag 30 april 2024 @ 15:31:57 #21
3542 Gia
User under construction
pi_213372159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 00:08 schreef PunkieePie het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze het werk onderschat of zichzelf overschat hebben.

Natuurlijk wel vervelend dat Jaïr en Anouk zich niet aan de tijd houden.
Anouk lijkt tijdens die camera interviewtjes er ook echt schijt aan te hebben.
Ze heeft volgens mij geluk dat Jaïr zo'n harde werker is.
Ben nu ook aan 't kijken, 3 afleveringen gezien, en viel me inderdaad op dat Jair en Anouk alles op eigen tempo doen en dat de rest daar maar op aan moet passen.
Zoals met die containers. Iedereen begint meteen puin te ruimen en zij nemen nog eerst een ochtendje rust, kopje thee, crackertje en beginnen de volgende dag wel een keer. Tja, dan zitten al 2 containers vol, waar zij niets in hebben gegooid en vinden ze dat zij recht hebben op 1 container voor zichzelf.

Gewoon onzin. Iedereen heeft rotzooi. Je bestelt, met z'n allen, net zolang containers totdat iedereen zijn puin kwijt is en deelt de rekening met z'n allen. Dan maakt het toch niet uit op welke dag je je puin erin gooit!

Vind dat het minst leuke stel.
Ook het andere jonge stel vind ik wel zeurderig overkomen.
De oudere stellen zijn in mijn ogen wat realistischer, waarbij ik vooral Famke en Hans het leukst vind en ook het best bezig met hergebruiken van spullen. Dat hout is nog goed, die deuren zijn ook goed. Dat zijn vaak eiken deuren in die oude huizen. Ga die maar es kopen!!

Morgen weer 3 afleveringen kijken.
pi_213376204
Jaër en Anouk ben ik wel benieuwd of hun relatie dit overleefd. Ze zijn zo snauwerig naar elkaar... Geen gezellig stel iig ;)
  woensdag 1 mei 2024 @ 08:13:11 #24
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213378656
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaër en Anouk ben ik wel benieuwd of hun relatie dit overleefd. Ze zijn zo snauwerig naar elkaar... Geen gezellig stel iig ;)
Ik ben ook heel benieuwd. Weet sowieso niet of het slim is om jezelf hier voor op te geven als je nog maar zo kort samen bent. Vond het wel tof om te zien dat Anouk gewoon zelf aan de slag ging. Zie ik Sanne nog niet doen.

Bij Hans en Famke begin ik me ook meer en meer af te vragen waarom die zich hebben opgegeven om mee te doen. Zij vind alles zwaar, maar doet niets. En hij loopt de benen onder zn kont vandaan, voor haar. En dan blijkt dat ze uit elkaar zijn gegaan na/in een verbouwing 8)7
pi_213378689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:13 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Weet sowieso niet of het slim is om jezelf hier voor op te geven als je nog maar zo kort samen bent. Vond het wel tof om te zien dat Anouk gewoon zelf aan de slag ging. Zie ik Sanne nog niet doen.

Bij Hans en Famke begin ik me ook meer en meer af te vragen waarom die zich hebben opgegeven om mee te doen. Zij vind alles zwaar, maar doet niets. En hij loopt de benen onder zn kont vandaan, voor haar. En dan blijkt dat ze uit elkaar zijn gegaan na/in een verbouwing 8)7
Ja idd! Anouk en Jaïr werken beiden wel hard. Alleen ze communiceren niet lekker... alleen maar fitten! Al hebben ze beiden wel een gun factor

En ja Hans en Famke... ga je uit elkaar in een verbouwing en dan dit. Hans mag ik wel trouwens!
  woensdag 1 mei 2024 @ 08:22:21 #26
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213378742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja idd! Anouk en Jaïr werken beiden wel hard. Alleen ze communiceren niet lekker... alleen maar fitten! Al hebben ze beiden wel een gun factor

En ja Hans en Famke... ga je uit elkaar in een verbouwing en dan dit. Hans mag ik wel trouwens!
Ik mag Hans ook wel. Maar volgens mij is het vooral Famke die gestrest raakt van alles (het voorzitterschap) en dan gaat ze op Hans vitten dat hij het druk heeft. Vraag me sowieso af waarom Famke niet gewoon voorzitter is, ze doet verder niets. Maar dat is natuurlijk ook teveel werk....
pi_213378770
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:22 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ik mag Hans ook wel. Maar volgens mij is het vooral Famke die gestrest raakt van alles (het voorzitterschap) en dan gaat ze op Hans vitten dat hij het druk heeft. Vraag me sowieso af waarom Famke niet gewoon voorzitter is, ze doet verder niets. Maar dat is natuurlijk ook teveel werk....
Ja idd
Al heeft Hans denk ik een meer natuurlijk overwicht. Famke is niet onsympathiek. Alleen niet geschikt voor zo'n verbouwing
pi_213383979
Eindelijk het topic gevonden. Verbaasde me al dat het er niet was (maar zat bij tv te kijken).

Wat me ontzettend verbaasd is dat ze niet met elkaar een bouwliftje regelen. Ja kost geld, maar scheelt je een hoop tijd en vooral een hoop trappen lopen. Ben je vervolgens weer fitter om volop te klussen.

Zo zonde die deuren die eruit gesloopt zijn. Mijn eerste huisje was een appartement uit 1933 en waar de ensuite-deuren, de kasten en de schouw eruit gesloopt was. Zo zonde.

En dan die containers buiten. Laat continu die containers aanrukken en ophalen. Echt zo aso dit naar de buren. Vooral die latten met spijkers open en bloot.

Vorige seizoenen moesten ze ook naar hun werk, daar lijkt nu geen sprake van te zijn.
pi_213384072
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 17:26 schreef NedKelly het volgende:
Eindelijk het topic gevonden. Verbaasde me al dat het er niet was (maar zat bij tv te kijken).

Wat me ontzettend verbaasd is dat ze niet met elkaar een bouwliftje regelen. Ja kost geld, maar scheelt je een hoop tijd en vooral een hoop trappen lopen. Ben je vervolgens weer fitter om volop te klussen.

Zo zonde die deuren die eruit gesloopt zijn. Mijn eerste huisje was een appartement uit 1933 en waar de ensuite-deuren, de kasten en de schouw eruit gesloopt was. Zo zonde.

En dan die containers buiten. Laat continu die containers aanrukken en ophalen. Echt zo aso dit naar de buren. Vooral die latten met spijkers open en bloot.

Vorige seizoenen moesten ze ook naar hun werk, daar lijkt nu geen sprake van te zijn.
Helemaal met je eens! Ook die rotzooi op straat, allemachtig, dat ze dat niet eerder samen hebben geregeld. Ik erger mij bont en blauw aan die Sanne met haar gezeik dat ze haar kind mist, doe dan niet mee, mens!
pi_213384330
Laatste aflevering zag ik een lift staan, maar werd die niet gebruikt...? (ik denk dat ze een paar keer voor de show de trap hebben genomen)
Ook moet je normaal een ontheffing aanvragen voor die containers, die mag je niet zomaar overal neerzetten. Zeker niet op betaalde parkeerplekken.

Dus volgens mij is een hoop in scène gezet.
pi_213384429
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 18:05 schreef __Fokker__ het volgende:
Laatste aflevering zag ik een lift staan, maar werd die niet gebruikt...? (ik denk dat ze een paar keer voor de show de trap hebben genomen)
Ook moet je normaal een ontheffing aanvragen voor die containers, die mag je niet zomaar overal neerzetten. Zeker niet op betaalde parkeerplekken.

Dus volgens mij is een hoop in scène gezet.
Was die lift wel bij hen en niet bij de buren? Het was bij erkers. Hebben zij die? Alles zit boven/rechts van de linker voordeur toch?
pi_213384483
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 18:16 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Was die lift wel bij hen en niet bij de buren? Het was bij erkers. Hebben zij die? Alles zit boven/rechts van de linker voordeur toch?
Daar heb ik ook naar zitten kijken, de lange trap omhoog staat bij het pand met de erkers en zij hebben geen erkers aan de voorkant, dus dat zijn de buren.
pi_213385715
Waarom doen Sanne en Daniel mee? Wat een vreselijke mensen zeg. Nu al veel geklaag en alles rondom hun kind plannen. Leuk, maar zo ga je het niet redden.

Anouk en Jair hebben ook niet echt een hun factor. Ze werken uiteindelijk wel netjes en hebben een duidelijke visie/ plannen.

Zo jammer dat een aantal stellen al die mooie oude elementen eruit geslagen hebben.
pi_213386358
Wat ik ook niet begrijp, in het hele appartement komt vloerverwarming ivm energiezuinig. Hoe kunnen ze dan een slaapkamer gaan in richten voor vrijdag?
pi_213386435
Na nog een avond je kijken ben ik dat gevit van Sanne eigenlijk al zat. Wat een gezeur, gejank en gedoe.
pi_213386450
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 21:16 schreef Irri-tante het volgende:
Na nog een avond je kijken ben ik dat gevit van Sanne eigenlijk al zat. Wat een gezeur, gejank en gedoe.
Ja mee eens!
pi_213386680
Zo'n prachtig pand (waarde van 2 miljoen) van de Amsterdamse architecten school uit de jaren'30 binnen zeven weken naar zijn gallemiezen helpen door een stelletje klunzen. Die huisjesmelker cq eigenaar moet best een flink bod hebben gekregen van Talpa. :o
pi_213386788
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
Zo'n prachtig pand (waarde van 2 miljoen) van de Amsterdamse architecten school uit de jaren'30 binnen zeven weken naar zijn gallemiezen helpen door een stelletje klunzen. Die huisjesmelker cq eigenaar moet best een flink bod hebben gekregen van Talpa. :o
Het is echt pijnlijk wat ze doen :o
pi_213387449
Ik erger me ook aan Sanne (en Daniel) Maar wat is die Anouk een nare meid. Zo egoïstisch!
Zal Jaïr te soft zijn of schuilt hij zich achter haar omdat zij wat mondiger is?

Die stoel van het oudere stel vond ik trouwens wel spuuglelijk :X
🐱❤️
  donderdag 2 mei 2024 @ 09:00:30 #40
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213389426
Die stoelen waren allemaal lelijk, behalve die van Anouk en Jaïr.

Ik snap alleen niet dat Daniël zich wil laten omscholen naar timmerman als je niet eens een stoel uit en in elkaar kan krijgen. En Sanne claimt dat zij het allemaal snapt. Ga weg mens.
pi_213389827
De lift stond er nog steeds, lijkt me sterk dat de buren dagenlang een lift hebben staan....

En wat een prutsers die van de BG, heb je het voordeel dat je geen trappen op hoeft loop je alsnog gigantisch achter.
pi_213393306
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 09:48 schreef __Fokker__ het volgende:
De lift stond er nog steeds, lijkt me sterk dat de buren dagenlang een lift hebben staan....

En wat een prutsers die van de BG, heb je het voordeel dat je geen trappen op hoeft loop je alsnog gigantisch achter.
Tja, het gebrek aan hersencellen lijkt zich enigszins aan te tonen. Als je aan zo'n bouwklus begint met een klein kind thuis in Leeuwarden en tijd gaat besteden aan boodschappen in Amsterdam centrum die niks met de klus te maken hebben dan spoor je niet helemaal ;)
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_213393332
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 09:00 schreef TaMieke het volgende:
Die stoelen waren allemaal lelijk, behalve die van Anouk en Jaïr.

Ik snap alleen niet dat Daniël zich wil laten omscholen naar timmerman als je niet eens een stoel uit en in elkaar kan krijgen. En Sanne claimt dat zij het allemaal snapt. Ga weg mens.
Ach, het uit elkaar halen was erg goed gelukt. Alleen dat in elkaar zetten was het probleem :+
pi_213393343
Ik vind de keuzes in stoffen van de mannen in sommige gevallen wel bijzonder. Ze weten dat alles wat gemaakt wordt in die opdrachten het huis in moet en dan alsnog zulke keuzes maken...
pi_213393350
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:32 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
Tja, het gebrek aan hersencellen lijkt zich enigszins aan te tonen. Als je aan zo'n bouwklus begint met een klein kind thuis in Leeuwarden en tijd gaat besteden aan boodschappen in Amsterdam centrum die niks met de klus te maken hebben dan spoor je niet helemaal ;)
Ja! En telkens dat kind die bouwplaats op en continu erheen. En dan klagen dat ze het niet af krijgen op tijd... echt...
pi_213393406
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind de keuzes in stoffen van de mannen in sommige gevallen wel bijzonder. Ze weten dat alles wat gemaakt wordt in die opdrachten het huis in moet en dan alsnog zulke keuzes maken...
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex? Ok laat maar, 100.000 dus. Had op zijn minst verwacht dat ze hun eigen appartement mochten houden.
pi_213393438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:43 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex?
Het maakt wel dat er meer druk staat op de opdrachten. Niet alleen verlies een goede prijs, maar je verliest ook een stukje stijl. Het maakt het wel wat 'spannender', maar die lelijke gammele kasten ook _O- zo'n stoel kan je nog wel in een hoekje van een slaapkamer zetten met een mooi kleedje eroverheen.

Ik vind het wel humor iig
pi_213393451
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 16:43 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Dat flikker je natuurlijk als eerste weg, sowieso raar dat ze verplicht die troep in huis moeten zetten. Wat kunnen ze winnen eigenlijk? Hun eigen appartement of dat hele complex? Ok laat maar, 100.000 dus. Had op zijn minst verwacht dat ze hun eigen appartement mochten houden.
:o dat zou echt heel wat zijn, appartement winnen. De winnaar wordt toch bepaald door de hoogste waardevermeerdering
  donderdag 2 mei 2024 @ 17:44:52 #49
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213393992
Inderdaad heel jammer dat de originele dingen eruitgesloopt zijn. Eeuwig zonde. Verder erg genoten van trutje Sanne die erg weinig uitvoert maar Daniël overal de schuld van geeft. Haar slaafje. Zelf kreeg ze het voor elkaar om op dag 3 (of zo) in de P.C. Hooftstraat te gaan zitten met die dochter, bekende mensen kijken.
pi_213396556
Ik ben in staat om het geluid uit te zetten als ik Sanne hoor.

Die Anouk en Sanne kunnen wel goed commanderen en klagen. Vermoeiend!

En toch kijken? Soort van guilty pleasure denk ik.
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 20:50:07 #51
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213396594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 20:47 schreef Irri-tante het volgende:
Ik ben in staat om het geluid uit te zetten als ik Sanne hoor.

Die Anouk en Sanne kunnen wel goed commanderen en klagen. Vermoeiend!

En toch kijken? Soort van guilty pleasure denk ik.
Same same :9
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 2 mei 2024 @ 20:52:33 #52
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213396628
Wat the fuck. 18u naar Leeuwarden en ‘s ochtends weer in Amsterdam. Hoe komen we moe :')
pi_213398127
Anouk is wel een lekker wijf, maar wat een zure zeiktrut.

Sanne heeft nog geen poot uitgestoken en enkel zeiken om dat schijtkind van ze. Doe dan niet mee aansteller.

Hans en vooral Rene lekker bezig!
pi_213399317
Wat een drama over een splintertje _O-
pi_213399378
Wat is die Anouk een onaardige vrouw :o
Niet meehelpen met gezamenlijke dingen, geen poot uitsteken en wel zeiken... echt
  vrijdag 3 mei 2024 @ 08:36:07 #56
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_213399706
Daalt flink
maandag 22 april
278.000 kijkers
herhaling 1.13
18.000

vrijdag 26 april
146.000
Maar de herhaling om 1.23 in de nacht is verrassend hoog.
106.000
pi_213401363
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef spapaars het volgende:
Daalt flink
maandag 22 april
278.000 kijkers
herhaling 1.13
18.000

vrijdag 26 april
146.000
106.000
Niet zo gek, elke dag 45 minuten is gewoon too much. Zeker 40 minuten wordt gevuld met geklets en per ongeluk een paar minuten slopen of klussen. Programma had gewoon wekelijks moeten zijn, net als vroeger. Of 2x per week zoals MAFS desnoods.
pi_213402128
Het verbaasd mij dat zij het allemaal bijna/niet de deadline halen. In de Australische en Nieuw Zeelandse versie redden ze het gewoon
  vrijdag 3 mei 2024 @ 12:12:20 #59
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213402163
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het verbaasd mij dat zij het allemaal bijna/niet de deadline halen. In de Australische en Nieuw Zeelandse versie redden ze het gewoon
Krijgen ze daar ook maar een week om alles te doen? Ik vond het al kort. Weet ook niet meer hoeveel tijd ze vroeger kregen.

Vraag me wel af hoe het dan met de rest van de kamers gaat zijn, als je in de 2e week al achter loopt. Ooit moet het af en die tijd moet je dan van andere kamers afsnoepen. Maar dat lijken ze niet echt te snappen.

Snap sowieso niet dat Sanne en Daniel zeggen "ow we gaan het toch niet halen, dus doen we maar niets meer en gaan we naar huis".
pi_213402216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 12:12 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Krijgen ze daar ook maar een week om alles te doen? Ik vond het al kort. Weet ook niet meer hoeveel tijd ze vroeger kregen.

Vraag me wel af hoe het dan met de rest van de kamers gaat zijn, als je in de 2e week al achter loopt. Ooit moet het af en die tijd moet je dan van andere kamers afsnoepen. Maar dat lijken ze niet echt te snappen.

Snap sowieso niet dat Sanne en Daniel zeggen "ow we gaan het toch niet halen, dus doen we maar niets meer en gaan we naar huis".
In die landen wel, een week per ruimte.

Sanne en Daniël begrijp ik ook niet... waarom meedoen dan?
  Moderator vrijdag 3 mei 2024 @ 12:17:49 #61
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213402228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 08:36 schreef spapaars het volgende:
Daalt flink
maandag 22 april
278.000 kijkers
herhaling 1.13
18.000

vrijdag 26 april
146.000
106.000
Vind het best veel. Het lukt nu twee weken om het te volgen. Maar vind het best tijdrovend. Gelukkig met nlziet door de reclames heen.
pi_213402278
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 12:17 schreef Rene het volgende:

[..]
Vind het best veel. Het lukt nu twee weken om het te volgen. Maar vind het best tijdrovend. Gelukkig met nlziet door de reclames heen.
Ik kijk het regelmatig bij het ontbijt. Hun geklungel en gesteun en lijden aanzien maakt mijn boterhammetje zoveel lekkerder ;)
pi_213402923
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind een week persoonlijk erg kort. Zeker gezien alle beperkende factoren als bouwvoorschriften (logisch), 1 bakwagen, een verrotte fiets, verdiepingen zonder lift, amper plek voor containers (ver lopen). Snap dat er wat tempo en een wedstrijd element in moet zitten, maar ze zijn ook al minstens een halve dag kwijt aan een zinloze opdracht om een stoel te bekleden of een kast in elkaar te prutsen.

Kan niet anders dan dat dit ten koste gaat van de bouwkwaliteit.
pi_213403129
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik vind een week persoonlijk erg kort. Zeker gezien alle beperkende factoren als bouwvoorschriften (logisch), 1 bakwagen, een verrotte fiets, verdiepingen zonder lift, amper plek voor containers (ver lopen). Snap dat er wat tempo en een wedstrijd element in moet zitten, maar ze zijn ook al minstens een halve dag kwijt aan een zinloze opdracht om een stoel te bekleden of een kast in elkaar te prutsen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat je zo'n huis koopt, maar soit, wie ben ik!

Die stress en moeilijkheden maken het programma juist leuk! Als ze ruim de tijd krijgen is wat mij betreft de sjeu (schrijf je dat zo?) eruit
pi_213403259
Wat een meevaller, dat er zelfs 900 euro werd geboden voor die onhandige bakfiets! En ik blijf mij verbazen, er zou toch vloerverwarming worden aangelegd in de appartementen? Hoezo dan in een slaapkamer al een vloer leggen?

Anouk lijkt tenenkrommend egocentrisch en Sanne een jankbuil. Blijft heerlijke ergernis teevee :Y :P
pi_213403575
900¤ voor die bakfiets ?
pi_213403639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 13:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ze kunnen gewoon budget besteden aan zelf een bus huren, een lift huren, extra containers regelen. Het is niet zo dat ze het perse met alleen het materiaal moeten doen wat beschikbaar wordt gesteld, maar dan moeten ze het uit eigen budget betalen.
pi_213404953
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 14:24 schreef Woonbootjes het volgende:
900¤ voor die bakfiets ?
Door kenners en liefhebbers bleek het een antiek geval.
  vrijdag 3 mei 2024 @ 20:49:04 #70
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213408118
Ik ben heel benieuwd naar de rest van de weken, als Sanne beweerd dat de slaapkamer het moeilijkste is. :')
pi_213408592
Ben benieuwd hoe dat nieuwe stel is volgende week! Die paar seconden kwamen ze leuk over ^O^
Leuke twist
pi_213408598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 20:49 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de rest van de weken, als Sanne beweerd dat de slaapkamer het moeilijkste is. :')
Hahaha, ik gok dat dat eerlijk de keuken en badkamer zijn?
Heb zelf nooit wat gedaan op dit gebied hoor, maar veel aansluitwerk
  vrijdag 3 mei 2024 @ 21:28:31 #73
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213408609
Ik zag electriciteitsdraden uit het plafond komen op de BG. Dat hebben ze toch nooit zelf kunnen doen?
pi_213411788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 20:49 schreef TaMieke het volgende:
Haha ik dacht hetzelfde :D
pi_213411803
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zag electriciteitsdraden uit het plafond komen op de BG. Dat hebben ze toch nooit zelf kunnen doen?
twitter
pi_213416467
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 14:31 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ze kunnen gewoon budget besteden aan zelf een bus huren, een lift huren, extra containers regelen. Het is niet zo dat ze het perse met alleen het materiaal moeten doen wat beschikbaar wordt gesteld, maar dan moeten ze het uit eigen budget betalen.
Dat weet ik. Maar als je vervolgens geen kranen in de badkamer hebt dan sta je toch een beetje voor joker….

Dat budget is alles behalve ruim.
pi_213416499
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2024 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat je zo'n huis koopt, maar soit, wie ben ik!
Er is een reden dat de verkoop plaats vindt voor alles op TV komt ;)

quote:
Die stress en moeilijkheden maken het programma juist leuk! Als ze ruim de tijd krijgen is wat mij betreft de sjeu (schrijf je dat zo?) eruit
Ruim de tijd is een ander uiterste, maar een meer realistische tijd zou wel wenselijk zijn. Als je ziet dat alle stellen in tijdnood komen dan klopt er iets niet aan de gegeven tijd.
pi_213416984
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 16:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Er is een reden dat de verkoop plaats vindt voor alles op TV komt ;)
[..]
Ruim de tijd is een ander uiterste, maar een meer realistische tijd zou wel wenselijk zijn. Als je ziet dat alle stellen in tijdnood komen dan klopt er iets niet aan de gegeven tijd.
Oh dat van die verkoop wist ik niet! Snap dat wel, anders zou ik het echt nooit kopen (naja mij krijg je sowieso niet uit Groningen)

Het is realistisch als ze, net zoals in Nieuw Zeeland en Australië, werklui inhuren. Ze mogen ook eens per week klushulp van hun kring gratis laten komen.

Op zich snap ik wel waarom het niet lukt. Anouk en Jaïr die lopen enkel op elkaar te fitten en kunnen eigenlijk niet veel. Hans en Famke heeft een scheve werkverhouding. Hans neemt het VVE terecht heel serieus, maar Famke voert geen ene flikker uit. Dus Hans doet werk voor drie
En dan hebben we nog dat stel met dat kind, dat continu heen en weer reist. Veel janken weinig poetsen. Die zijn gewoon niet gefocust.

En dat succesvolle stel, ben daar ook even de naam van kwijt. Die hebben gewoon een verdeling, werkt door zonder gezeik. Ze weten heel duidelijk wie wat doet en weten hoe ze het moeten doen.

Maar goed, beste stuurman staan aan wal. Ik praat gemakkelijk
pi_213418099
Ik vind Femke er behoorlijk uitgeblust uit zien, weinig energie. Vond hun oplossing met die koof in de slaapkamer helemaal niet mooi. Om over Sanne en Daniel... |:(
pi_213421178
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2024 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat van die verkoop wist ik niet! Snap dat wel, anders zou ik het echt nooit kopen (naja mij krijg je sowieso niet uit Groningen)

Het is realistisch als ze, net zoals in Nieuw Zeeland en Australië, werklui inhuren. Ze mogen ook eens per week klushulp van hun kring gratis laten komen.

Op zich snap ik wel waarom het niet lukt. Anouk en Jaïr die lopen enkel op elkaar te fitten en kunnen eigenlijk niet veel. Hans en Famke heeft een scheve werkverhouding. Hans neemt het VVE terecht heel serieus, maar Famke voert geen ene flikker uit. Dus Hans doet werk voor drie
En dan hebben we nog dat stel met dat kind, dat continu heen en weer reist. Veel janken weinig poetsen. Die zijn gewoon niet gefocust.

En dat succesvolle stel, ben daar ook even de naam van kwijt. Die hebben gewoon een verdeling, werkt door zonder gezeik. Ze weten heel duidelijk wie wat doet en weten hoe ze het moeten doen.

Maar goed, beste stuurman staan aan wal. Ik praat gemakkelijk
Voor mij is meer de graadmeter Hans als professioneel klusser en Rene als echte aanpakker. Feit dat die het niet fatsoenlijk halen zegt mij genoeg.
pi_213425861
Die verschrikkelijke zeurstem van die Sanne :r
Oh man. Wat een type.
pi_213431650
Anouk die in haar badjas naar buiten komt als de anderen al bijna klaar zijn met opruimen om te vragen of ze nog kan helpen _O-

En Sanne die er een heel drama van maakte toen een houtsplinter in d'r handpalm kwam was ook een mooie _O-

Verder: opmerkelijk hoe snel Famke al uitgeblust is en niet verder komt dan... ja, wat eigenlijk? Hans is dus voor twee aan het werk, zit met overbodige ballast Famke op zijn nek en moet de hele kleuterklas ook nog in het gareel houden.

Jaïr en Anouk... op basis van hun deelname aan Het Blok zie ik hun relatie niet tot in oneindigheid doorgaan, eerlijk gezegd. Ze zitten vaak genoeg niet op één lijn (voor zover er sprake is van een lijn) en zeker Anouk lijkt zich meer druk te maken over hun image en impopulariteit bij de andere stellen dan echt met waar ze bezig zou moeten zijn. Valsspelen door een half afgewerkte slaapkamer op te leveren heeft dan ook geen nut.

René en Jessica laten zich niet afschrikken door al het dramagedoe en gaan gewoon eigengereid door. Zou mij op dit punt al niet eens meer verbazen als zij lachend het hele spel winnen uiteindelijk :D

En op basis waarvan Sanne en d'r schoothondje Daniël dachten dat meedoen aan Het Blok een goeie keuze zou zijn is mij onduidelijk. Zij kan sowieso alleen maar janken, hij staat er wat schaapachtig bij en verder snappen ze niks en kunnen ze nog minder. Die challenge met het bekleden van de stoel was daar weer een prachtig voorbeeld van _O-

Wat dat betreft kan dat koppel wat komende week de zolderruimte gaat betrekken net zo goed direct verhuizen naar de begane grond, want er moet zowat een wonder gebeuren willen Zeurstem en Schoothondje de hele rit uitzitten.

On the bright side: weinig Dennis deze week *O*
pi_213435385
Och arm Anouk kind, ergens geloof ik dat ze dat niet oprecht meende: "Beter oneerlijk winnen dan eerlijk verliezen." Enfin, steek dat maar in je zak met zo'n mentaliteit, daar wint niemand ooit een oorlog mee. Zou mij niks verbazen dat zij juist in een trappenhuis uit de jaren'30 lopen te klussen met ooit heel veel joodse bewoners.
pi_213435659
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Och arm Anouk kind, ergens geloof ik dat ze dat niet oprecht meende: "Beter oneerlijk winnen dan eerlijk verliezen." Enfin, steek dat maar in je zak met zo'n mentaliteit, daar wint niemand ooit een oorlog mee. Zou mij niks verbazen dat zij juist in een trappenhuis uit de jaren'30 lopen te klussen met ooit heel veel joodse bewoners.
Wat heeft dat laatste nou met dit programma te maken?
  maandag 6 mei 2024 @ 20:53:53 #85
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_213445245
"Hallo!! We zijn de nieuwe bovenburen!!" :W

I love the drama!!! *O*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_213445269
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 20:53 schreef Ireth het volgende:
"Hallo!! We zijn de nieuwe bovenburen!!" :W

I love the drama!!! *O*
Ja! Zien er wel uit als leuke mensen

Maar kan me voorstellen dat de rest baalt O-)
pi_213445741
Anouk heeft een kind van 10 (mond valt open)

Elke keer weer een verrassing in het programma.
pi_213445784
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 21:23 schreef Irri-tante het volgende:
Anouk heeft een kind van 10 (mond valt open)

Elke keer weer een verrassing in het programma.
Ze is 29 geloof ik
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 22:30:24 #89
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213446526
Pfoeh ik vind dat de andere stellen wel heftig reageren op Anne en Tim hoor. Het had wellicht gescheeld als Dennis daar wat openheid in had gegeven, en bijv. ook de uitleg die wij als kijkers krijgen (waarom ze later instromen en wat dat betekent voor de rest) aan de stellen had gegeven. Ik vind het nu best heftig lijken.

Wellicht dat ze het er morgen zelf naar maken hoor in de VvE, maar het lijkt wel echt 4-1.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_213446534
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ze is 29 geloof ik
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.
pi_213446544
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Kan qua leeftijd ook prima. Maar er is nog geen woord over gesproken. Of ik moet het gemist hebben. Sanne en Daniel hebben het over niets anders, maar het verbaasde me dat ik dat nog niet eerder gehoord had.
Daar heb je gelijk in
pi_213446735
Sanne ook weer lekker op de bank in Leeuwarden 😅
En die Daniel maar werken!

Ze hadden inderdaad vanuit het programma wat duidelijker moeten zijn naar de andere deelnemers over de komst van een nieuw stel.
Dat 4 tegen 1 is echt niet leuk..
Lijkt me wel een leuk stel overigens!
🐱❤️
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 22:56:17 #93
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213446820
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 22:31 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Het is volgens mij bij het voorstelrondje wel genoemd, was mij wel bijgebleven :Y
  maandag 6 mei 2024 @ 22:56:26 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213446822
40 Vierkante meter en getaxeerd op 320.000,-. Hoe is het mogelijk. Het nieuwe stel geeft wel weer een leuke oppepper aan het programma. En inderdaad Sanne in de relaxfauteuil thuis :) Daniël mag het opknappen.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 21:35:26 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213457024
Waarom zitten Tim en Anne niet in de VvE?
pi_213459395
Vier (!) smalle stijle trappen oplopen om in een 'loft' van 40 vierkante meter, met maar twee meter dakterras en minieme raampjes te gaan wonen voor bijna een half miljoen euro, dit is het voorbeeld van de gekte van de woningmarkt (en zeker Amsterdam) niet te geloven. Heb nu al medelijden met de kopers.
pi_213461617
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2024 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom zitten Tim en Anne niet in de VvE?
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.

Wel raar dat er geen VvE potje beschikbaar is gesteld, moet het trappenhuis straks ook vanuit het budget van de deelnemers zelf?
  woensdag 8 mei 2024 @ 08:03:21 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213462112
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 05:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Zitten ze volgens mij wel, maandag waren ze toch ook gelijk al bij de VvE vergadering. Maar als je wat wilt uit het VvE deel, zul je moeten overleggen met de rest van de VvE.

Wel raar dat er geen VvE potje beschikbaar is gesteld, moet het trappenhuis straks ook vanuit het budget van de deelnemers zelf?
Oh dat heb ik niet meegekregen. Ik dacht dat ze daar als gast waren.
pi_213465309
Snap niet als ze de schoorsteen van boven naar beneden moesten verwijderen omdat de boel anders zou instorten, waarom dat niet voor bovenste verdieping geld? Die staat toch net zo goed op de andere rookkkanelen?
pi_213466248
Ik weet dat het een wedstrijd is en zo. Alleen ik vind het echt lullig hoe ze tegen dat nieuwe stel doen...
  woensdag 8 mei 2024 @ 16:57:01 #101
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213467082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet dat het een wedstrijd is en zo. Alleen ik vind het echt lullig hoe ze tegen dat nieuwe stel doen...
Aan de andere kant, het nieuwe stel heeft ook een flink klusbudget. Daar zouden ze het weghalen van de schoorsteen misschien ook van kunnen betalen.
pi_213471016
Anouk... wat is ze onaardig naar Jaïr
  donderdag 9 mei 2024 @ 12:51:33 #103
3542 Gia
User under construction
pi_213478879
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2024 05:44 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Dan gaan Tim en Anne de kosten van de schoorsteen toch verrekenen!

Echt zo egoistisch dat de anderen daar niet aan mee wilden betalen. Vind Anouk het ergst. Alles wat fout gaat, is de schuld van Jair. Maf mens!!
pi_213478890
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Echt zo egoistisch dat de anderen daar niet aan mee wilden betalen. Vind Anouk het ergst. Alles wat fout gaat, is de schuld van Jair. Maf mens!!
Die Anouk gaat te keer als een verwend nest. Dat Jaïr dat pikt..!

Ben benieuwd of die relatie stand gaat houden. Denk dat die vlam wel dooft tijden of na het programma.

Verschrikkelijke vrouw
  donderdag 9 mei 2024 @ 12:58:10 #105
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213478902
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat was toen het nog niet bekend was hoeveel dat zou gaan kosten. Het blijkt maar 80 euro per stel te zijn.
pi_213478920
De schoorsteen staat op de schouw. Eerder moest er van boven naar beneden gesloopt worden zodat een schouw altijd ergens op steunde. Maar nu steunt de schouw van Anne en Tim toch ook nergens op? En die vangt nu al het gewicht van de schoorsteen op. Dat pleit er al voor dat de schoorsteen al eerder afgebroken had moeten worden, toch?

En hoe lang blijven Sanne en Daniël nog? Ze lopen dramatisch achter, zeuren alleen, zijn totaal niet realistisch en ze zijn meer bezig met hun dochter dan de verbouwing. Waarom doe je dan mee?
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_213478931
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:02 schreef d.k. het volgende:
De schoorsteen staat op de schouw. Eerder moest er van boven naar beneden gesloopt worden zodat een schouw altijd ergens op steunde. Maar nu steunt de schouw van Anne en Tim toch ook nergens op? En die vangt nu al het gewicht van de schoorsteen op. Dat pleit er al voor dat de schoorsteen al eerder afgebroken had moeten worden, toch?

En hoe lang blijven Sanne en Daniël nog? Ze lopen dramatisch achter, zeuren alleen, zijn totaal niet realistisch en ze zijn meer bezig met hun dochter dan de verbouwing. Waarom doe je dan mee?
Helemaal met je eens. Dat verhaal van de schoorstenen begrijp ik ook niet helemaal...

Sanne en Daniël... Die hebben het missen van hun kind enorm onderschat. Ik neem aan dat ze de hotelkosten ook moeten neerleggen van het budget? Dat is met eten geloof ik wel zo
pi_213479044
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die Anouk gaat te keer als een verwend nest. Dat Jaïr dat pikt..!

Ben benieuwd of die relatie stand gaat houden. Denk dat die vlam wel dooft tijden of na het programma.

Verschrikkelijke vrouw
Maar wel stom staan giebelen toen ze dat tafeltje verklootte :') Wat er trouwens leuk uit zag en ze best hadden kunnen winnen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213479136
Ik snap niet dat ze niet vantevoren wat geregeld hebben voor dat kind. Als je geen support om je heen hebt die dat voor 5 weken kunnen doen, dan moet je gewoon niet meedoen. Maar ik denk dat Sanne ook wil stoppen. Dat hotel lijkt me een idee van de productie. Hoop echt dat ze nog een ander stel kunnen laten invliegen om het over te nemen. Is in eerdere jaren ook wel gebeurd, onvrijwillig zelfs geloof ik

Ik vond Anouk eerst wel grappig maar ik word er nu echt heel ongemakkelijk van. Vind het eigenlijk randje emotional abuse
  donderdag 9 mei 2024 @ 13:45:57 #110
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213479181
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:38 schreef Cosima het volgende:
Ik snap niet dat ze niet vantevoren wat geregeld hebben voor dat kind. Als je geen support om je heen hebt die dat voor 5 weken kunnen doen, dan moet je gewoon niet meedoen. Maar ik denk dat Sanne ook wil stoppen. Dat hotel lijkt me een idee van de productie. Hoop echt dat ze nog een ander stel kunnen laten invliegen om het over te nemen. Is in eerdere jaren ook wel gebeurd, onvrijwillig zelfs geloof ik

Ik vond Anouk eerst wel grappig maar ik word er nu echt heel ongemakkelijk van. Vind het eigenlijk randje emotional abuse
Dat nieuwe stel zou het niet redden; de slaapkamer is nog lang niet af en de woonkamer stelt nog weinig voor. En binnenkort daar de oplevering al van.
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:09:49 #111
3542 Gia
User under construction
pi_213479375
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 12:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat was toen het nog niet bekend was hoeveel dat zou gaan kosten. Het blijkt maar 80 euro per stel te zijn.
"Oh, maar 400 euro, dan kunnen ze dat best zelf betalen!!"
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:17:55 #112
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213479430
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:09 schreef Gia het volgende:

[..]
"Oh, maar 400 euro, dan kunnen ze dat best zelf betalen!!"
Dat is toch ook zo? Ze hebben allemaal duizenden euro’s budget! Wat is dan 80 euro?
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:19:37 #113
3542 Gia
User under construction
pi_213479442
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat is toch ook zo? Ze hebben allemaal duizenden euro’s budget! Wat is dan 80 euro?
Maar....het is aan de buitenkant, dus valt dat onder de VvE!
Straks moet de gevel opnieuw gevoegd worden. Hoeft dit stel dan niet mee te betalen, omdat zij geen gevel hebben?
pi_213479521
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Straks moet de gevel opnieuw gevoegd worden. Hoeft dit stel dan niet mee te betalen, omdat zij geen gevel hebben?
Ik snap dat ook niet. Ze wilden allemaal de haard weg hebben. Dan moet de schoorsteen ook weg, en dat is een gezamelijk object wat de kosten ook zijn. Kan me voostellen dat het nu een principe kwestie gaat worden voor dat nieuwe stel. Ik zou als ik hun was ook een dealtje gemaakt hebben met de onderburen wat betreft touw en blok. De huur van dat ding splitten zodat je niet 5 trappen op en af hoeft met al dat puin. De draagbalk daarvoor hangt immers in hun appartement ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213479545
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik snap dat ook niet. Ze wilden allemaal de haard weg hebben. Dan moet de schoorsteen ook weg, en dat is een gezamelijk object wat de kosten ook zijn. Kan me voostellen dat het nu een principe kwestie gaat worden voor dat nieuwe stel. Ik zou als ik hun was ook een dealtje gemaakt hebben met de onderburen wat betreft touw en blok. De huur van dat ding splitten zodat je niet 5 trappen op en af hoeft met al dat puin. De draagbalk daarvoor hangt immers in hun appartement ;)
Dat zouden normale buren doen, die samen moeten leven. Deze mensen moeten tegen elkaar strijden
  donderdag 9 mei 2024 @ 14:44:16 #116
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213479694
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:19 schreef Gia het volgende:

[..]
Jeroen zei gisteren dat de schoorsteen voor de VvE was. Het trappenhuis idem dito. Het voegwerk waarschijnlijk ook. Als ik in een VvE zit en er is lekkage bij mijn buren die ook in de VvE zitten, moet ik toch meebetalen?
pi_213480100
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 14:44 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Jeroen zei gisteren dat de schoorsteen voor de VvE was. Het trappenhuis idem dito. Het voegwerk waarschijnlijk ook. Als ik in een VvE zit en er is lekkage bij mijn buren die ook in de VvE zitten, moet ik toch meebetalen?
Als de lekkage bv van het dak komt wel.
pi_213480232
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2024 13:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat nieuwe stel zou het niet redden; de slaapkamer is nog lang niet af en de woonkamer stelt nog weinig voor. En binnenkort daar de oplevering al van.
Maar ja dat is voor het huidige stel toch ook zo? En daarvan weet je zeker dat het nooit gaat lukken, niks aan. Zijn vast wel twee aanpakkers die het willen proberen. Misschien dat productie hen een klusjesman kan aanbieden om het iets eerlijker te maken.
pi_213481043
Ojee, dat gepruts met die mozieken. Bijna niemand houdt van kunst (best triest wel) en dan zie je ineens Jessica klodderen op een doek (huh, heeft ze daar tijd voor, ook al heel raar), niks mis met kunst schilderen, maar dit zag er ineens zo raar in beeld uit. Enfin zij zijn mijn favorieten nog steeds. Omdat zij als enigen nog die mooie suitedeuren behouden.
  Moderator donderdag 9 mei 2024 @ 16:56:13 #120
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213481262
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 15:29 schreef Cosima het volgende:

[..]
Maar ja dat is voor het huidige stel toch ook zo? En daarvan weet je zeker dat het nooit gaat lukken, niks aan. Zijn vast wel twee aanpakkers die het willen proberen. Misschien dat productie hen een klusjesman kan aanbieden om het iets eerlijker te maken.
Ja en volgens mij is er aan het einde vaak ook nog wel een inhaalweek oid toch?
pi_213487365
Weer een kromme-tenen-aflevering

Sanne laat je vent werken!

Die voorman (Jeroen heet hij toch) vind ik wel een fijne mam

Die Hans lijkt handig. Alleen stelt geen prioriteiten met Al zijn schroefjes en dingetjes... werkt hard, maar niet door

Van dat nieuwe stel, vooral die Anne, weet niet of ik haar nou leuk of irritant vind. Ze staat op die grens
pi_213487451
Och arme... dat plafond eruit :o
Zal die zeurvrouw fijn vinden en reageren

Wel onhandig om zulke dingen op de gok te doen
Niet technisch genoeg voor dit programma
pi_213487612
Of die hap uit het budget van 7000¤ is wel erg pittig
  donderdag 9 mei 2024 @ 22:29:42 #124
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213488787
Het was weer smullen. Het plafond van de begane grond moet eruit, hoe moet dat verder. Misschien worden Daniël en Sanne wel gewisseld. Die woonkamer krijgen ze never nooit af op tijd.
Leuke vent die Jeroen. Kent iemand Theo nog, de aannemer uit de voorgaande seizoenen?
pi_213489195
Krijg toch een beetje medelijden met Daniel, hij keek zo beteuterd. Die man werkt zich uit de naad (alleen op de verkeerde manier), och heden toch.
pi_213489322
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
Krijg toch een beetje medelijden met Daniel, hij keek zo beteuterd. Die man werkt zich uit de naad (alleen op de verkeerde manier), och heden toch.
En dan ook nog zo'n pin als vrouw

Hij werkt keihard. Alleen weet te weinig voor dit programma
  donderdag 9 mei 2024 @ 22:48:01 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213489697
De man heeft geen ruggengraat. :N
pi_213489712
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En dan ook nog zo'n pin als vrouw

Hij werkt keihard. Alleen weet te weinig voor dit programma
Inderdaad en dan ook nog dat gezeur over regel 10, 50 euro p/u voor externe bouwvakkers, als je een klus uitbesteed en de aannemer dat neemt voor 500 euro en die er 15 uren over doet ligt dat toch niet aan de opdrachtgever? Wat dat betreft ben ik het met feeksje Anouk eens, je vraagt om een klus, in hoeveel uur kun je dat fixen? Die zegt in 5 uur, mooi, dat is geregeld dan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Firuze60 op 09-05-2024 22:58:11 ]
pi_213493487
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 22:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Inderdaad en dan ook nog dat gezeur over regel 10, 50 euro p/u voor externe bouwvakkers, als je een klus uitbesteed en de aannemer dat neemt voor 500 euro en die er 15 uren over doet ligt dat toch niet aan de opdrachtgever? Wat dat betreft ben ik het met feeksje Anouk eens, je vraagt om een klus, in hoeveel uur kun je dat fixen? Die zegt in 5 uur, mooi, dat is geregeld dan.
Tja het is een wedstrijd/programma met regels, dus dan heb je je aan die regels te houden. Ik vind het grappig dat ze denken dat de Jessica en Rene ze verraden hebben: Hallo de camera heeft gisteren jullie hele onderhandeling met de stucers gefilmd. Rene zegt juist zelf dat je gewoon niet betrapt moet worden. Overigens, Anouk moet wel lagere prijzen afspreken vrees ik. Budget is niet bijgehouden en die geeft geld uit als water. "O we zien wel als het op is" :')

Tja en het plafond op de begane grond...ze hebben gewoon geen idee. Ze betalen 2 klussers al twee dagen (1600 euro) en dan verprutsen die zoiets. En in plaats van actie gaan ze vervolgens een vloer leggen en een bed opzetten |:( Bovendien, jij moet die klussers controleren, als je niet weet hoe het moet, zoek het op.
Ik geef ze nog een week en dan is het klaar, worden ze vervangen.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 11:00:39 #130
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_213495490
Je ziet in elk geval zo het verschil met australië en nieuw-zeeland waar er permanent toezicht is in de vorm van een Peter Wolfkamp of een Dan.
Zoveel dingetjes die hier fout gaan, die daar niet gebeuren.
Ook met betrekking tot veiligheid en bescherming.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_213495937
Ik zag een spoiler op twitter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213498454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 11:45 schreef NedKelly het volgende:
Ik zag een spoiler op twitter:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 10 mei 2024 @ 21:32:39 #133
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213506269
Terechte winnaars Hans en Famke. Mooi gedaan! Ik heb medelijden met Jaïr: hij wordt afgebrand door Anouk. Vaak onterecht want zelf kan ze ook niet alles. En bij Daniël en Sanne kwam niet naar voren dat dat hele plafond er weer uit moet. Dus geen echte oplevering. Hoe zit het trouwens met de slaapkamer?
pi_213506823
Wat een kreng is die Anouk
Ongelooflijk wat is ze super onaardig en drammerig
Ik hoop dat Jaïr haar snel dumpt
pi_213507652
Wat ik mij nu ook afvraag, hoe gaan ze het gezamenlijke trappenhuis opknappen? Die is aardig afgeragd inmiddels. Oh en ik gruwel van die plastic vloeren, snap dat het met vloerverwarming niet anders kan, maar man, wat vind ik dat lelijk.
pi_213507672
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 22:57 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik mij nu ook afvraag, hoe gaan ze het gezamenlijke trappenhuis opknappen? Die is aardig afgeragd inmiddels. Oh en ik gruwel van die plastic vloeren, snap dat het met vloerverwarming niet anders kan, maar man, wat vind ik dat lelijk.
Plastic vloeren? Ligt toch gewone vloer in?
pi_213507703
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Plastic vloeren? Ligt toch gewone vloer in?
Kunststoflaminaat ;)
  vrijdag 10 mei 2024 @ 23:02:38 #138
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213507715
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 23:01 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kunststoflaminaat ;)
Oh dat kost punten…
pi_213507799
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 23:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oh dat kost punten…
Het is praktisch en makkelijk schoon te houden, maar doet mij denken aan ouderwets zeil.
pi_213507909
Loop een beetje achter met kijken, maar Anouk is
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een kreng is die Anouk
Ongelooflijk wat is ze super onaardig en drammerig
Ik hoop dat Jaïr haar snel dumpt
Loop een beetje achter met kijken, maar sjemie, het is wel erg, ja.
pi_213507931
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
Loop een beetje achter met kijken, maar Anouk is
[..]
Loop een beetje achter met kijken, maar sjemie, het is wel erg, ja.
Ja en misschien is Jaïr niet de snelste, maar hij doet wel zijn best om goed werk af te leveren

En zij steekt amper een poot uit
pi_213508010
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 23:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja en misschien is Jaïr niet de snelste, maar hij doet wel zijn best om goed werk af te leveren

En zij steekt amper een poot uit
Moest wel een beetje lachen om haar opmerking over de kritiek van de interieur styliste en jurylid die zei:" Het lijkt wel een wachtkamer van een cosmetische kliniek." Anouk: "Daar komt ze zelf vast vaak." _O-
pi_213508191
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 23:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Moest wel een beetje lachen om haar opmerking over de kritiek van de interieur styliste en jurylid die zei:" Het lijkt wel een wachtkamer van een cosmetische kliniek." Anouk: "Daar komt ze zelf vast vaak." _O-
Haha ja
pi_213508362
En terechte winnaars Hans en Famke, ook de kritiek op die verticale schrootjeswand vond ik terecht, erg lelijk wel. Vond ook de nis met die flessen wijn van Famke weer niet zo geweldig, waarom niet daar ook de originele kastdeur?

Kortom een hoop geklooi in een authentiek pand.

[ Bericht 7% gewijzigd door Firuze60 op 11-05-2024 00:05:09 ]
pi_213511143
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2024 23:09 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is praktisch en makkelijk schoon te houden, maar doet mij denken aan ouderwets zeil.
Zo ziet het er in het echt niet uit. De leverancier is een sponsor dus ze moet n die vloer wel gebruiken. Bovendien goed zelf te leggen en werkt prima met dat vloerverwarmingssysteem wat ze ook verplicht zijn te gebruiken.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 13:53:45 #146
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213515672
Ik wou dat er meer kijkers waren. :{
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 14:48:28 #147
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213516400
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Of die hap uit het budget van 7000¤ is wel erg pittig
Dit snapte ik niet zo goed :? Ze mochten er zelf niets over beslissen?

Aan de andere kant: een mooi dakterras zal je huis wel met ruim 7K in waarde vermeerderen, dus in dat opzicht :P
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 14:52:08 #148
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213516447
Inderdaad Hans en Famke terechte winnaars :Y En gunde ze die opsteker ook wel :Y
pi_213516683
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 14:52 schreef Meke het volgende:
Inderdaad Hans en Famke terechte winnaars :Y En gunde ze die opsteker ook wel :Y
Ja, ze hebben een enorme gunfactor en gewoon ook terecht gewonnen
pi_213516690
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 14:48 schreef Meke het volgende:

[..]

Aan de andere kant: een mooi dakterras zal je huis wel met ruim 7K in waarde vermeerderen, dus in dat opzicht :P
Ja... ik ben erg benieuwd wat ze ervan gaan maken!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 16:04:03 #151
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213517548
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 14:48 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja die zaken staan al vast: hekwerk en dergelijke. Kost hen 7000,-
pi_213517592
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja die zaken staan al vast: hekwerk en dergelijke. Kost hen 7000,-
De airco werd ook genoemd, maar mijn aanname is toch dat dat voor iedereen is?
pi_213517638
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee die is denk ik hard nodig op de bovenste verdieping. Zal er bloedheet worden in de zomer.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 16:09:51 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213517660
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat lijkt me alleen voor de bovenste etage. Omdat die vol in de zon staat.
pi_213517726
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee die is denk ik hard nodig op de bovenste verdieping. Zal er bloedheet worden in de zomer.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat lijkt me alleen voor de bovenste etage. Omdat die vol in de zon staat.
Oh ja, dat klinkt wel logisch :@
pi_213522079
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 16:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Als er een warmtepomp geinstalleerd is met vloerverwarming is dat automatisch ook een airco.
  zondag 12 mei 2024 @ 19:04:15 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213539727
Zouden ze eigenlijk nog iets aan die open nok doen? Ze hebben alles er afgesloopt maar mooi is anders.
  maandag 13 mei 2024 @ 11:12:14 #158
3542 Gia
User under construction
pi_213544924
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 13:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wou dat er meer kijkers waren. :{
Ik kijk ook, maar loop nog ongeveer een week achter. Vandaar dat ik weinig post.
pi_213545282
Oh oh oh, wat een gedoe met Tim en Anne die opeens in Het Blok gedropt worden :D Al vond ik die schuldbewuste houding van Anne wel wat treurig hoor. Maar goed, zij is ook een typje dat alles en iedereen "lief O+" vindt. En graag kilo's wil verliezen maar niet telkens de trappen op en af wil terwijl Tim al een magere lat is _O-

Calimero-koppel Jaïr en Anouk dat meteen in een stuip schiet van "oh, maar dan gaan zij natuurlijk samenklitten met de andere oudjes en zijn wij weer de outsiders en da's nie eerlijk, ooooooo nee!" Al zou ik dat heel goed begrijpen vanuit de anderen want aangezien Miss Perfect en d'r Toyboy al amper onderling kunnen communiceren zonder dat er een heel serviesgoed aan diggelen gaat, zal het communiceren met anderen ook geen pretje zijn :X

Zeurstem en Schoothondje klooien ook maar weer wat aan, alhoewel: Schoothondje klooit wat aan, want Zeurstem is alleen maar bezig met "Liefieja Noweeeeee". Mooi ook hoe aannemer Jeroen zich hardop afvraagt of ze de hele rit wel zullen uitzitten :D Ik had inmiddels verwacht dat ze wel exit zouden zijn, maar helaas. Al zou het voor een vervangend koppel ook wel de hel zijn als ze verder moeten in de puinhoop die wordt achtergelaten, inclusief de enorme en onhandige meubels die in een veel te smalle woonkamer zijn gedumpt met lichtspotjes direct boven de tuindeuren en achter de gordijnrails _O- _O- _O-

Hans en Famke hebben terecht gewonnen deze week, al is het voornamelijk het werk van Hans en de helpers, want Famke is óf doodmoe, óf ze heeft pijntjes waarvoor ze urenlang bij dokters en specialisten moet zijn, óf ze gaat 'boodschapjes' doen, óf ze zondert zich af voor de inrichting van de kamer en zelfs dan lukt het nog niet om alle meubels en accessoires op tijd te hebben :')

En René en Jessica ploeteren intussen gestaag en zonder gemor door. Het enige wat mij daarbij opvalt is tijdens de interview-stukjes: als Jessica aan het woord is staart René als voor dood in het niets :D _O-
pi_213545620
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 11:59 schreef PeterKelder het volgende:
Oh oh oh, wat een gedoe met Tim en Anne die opeens in Het Blok gedropt worden :D Al vond ik die schuldbewuste houding van Anne wel wat treurig hoor. Maar goed, zij is ook een typje dat alles en iedereen "lief O+" vindt. En graag kilo's wil verliezen maar niet telkens de trappen op en af wil terwijl Tim al een magere lat is _O-

Calimero-koppel Jaïr en Anouk dat meteen in een stuip schiet van "oh, maar dan gaan zij natuurlijk samenklitten met de andere oudjes en zijn wij weer de outsiders en da's nie eerlijk, ooooooo nee!" Al zou ik dat heel goed begrijpen vanuit de anderen want aangezien Miss Perfect en d'r Toyboy al amper onderling kunnen communiceren zonder dat er een heel serviesgoed aan diggelen gaat, zal het communiceren met anderen ook geen pretje zijn :X

Zeurstem en Schoothondje klooien ook maar weer wat aan, alhoewel: Schoothondje klooit wat aan, want Zeurstem is alleen maar bezig met "Liefieja Noweeeeee". Mooi ook hoe aannemer Jeroen zich hardop afvraagt of ze de hele rit wel zullen uitzitten :D Ik had inmiddels verwacht dat ze wel exit zouden zijn, maar helaas. Al zou het voor een vervangend koppel ook wel de hel zijn als ze verder moeten in de puinhoop die wordt achtergelaten, inclusief de enorme en onhandige meubels die in een veel te smalle woonkamer zijn gedumpt met lichtspotjes direct boven de tuindeuren en achter de gordijnrails _O- _O- _O-

Hans en Famke hebben terecht gewonnen deze week, al is het voornamelijk het werk van Hans en de helpers, want Famke is óf doodmoe, óf ze heeft pijntjes waarvoor ze urenlang bij dokters en specialisten moet zijn, óf ze gaat 'boodschapjes' doen, óf ze zondert zich af voor de inrichting van de kamer en zelfs dan lukt het nog niet om alle meubels en accessoires op tijd te hebben :')

En René en Jessica ploeteren intussen gestaag en zonder gemor door. Het enige wat mij daarbij opvalt is tijdens de interview-stukjes: als Jessica aan het woord is staart René als voor dood in het niets :D _O-
Goede analyse _O_
pi_213551960
Anouk die tegen Jaïr zegt dat hij zijn jas moet aandoen
pi_213552180
Ik vraag me toch af waarom Anouk steeds die badjas aan heeft tijdens het klussen/ spullen boven krijgen etc.
  Moderator maandag 13 mei 2024 @ 21:22:18 #164
5428 crew  miss_sly
pi_213552395
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:11 schreef Irri-tante het volgende:
Ik vraag me toch af waarom Anouk steeds die badjas aan heeft tijdens het klussen/ spullen boven krijgen etc.
Ik vraag me over Anouk wel meer af :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213552424
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:11 schreef Irri-tante het volgende:
Omdat ze al sliep geloof ik
pi_213552431
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vraag me over Anouk wel meer af :')
Ik voel weinig positieve emoties bij haar
  maandag 13 mei 2024 @ 21:33:19 #167
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213552592
Dat was weer smullen. BG krijgt het niet af; zo’n badkamer is niet simpel. Plus ze hebben nog achterstallig werk. En de derde verdieping werkt chaotisch; dat wordt ‘m ook niet.
pi_213552771
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat was weer smullen. BG krijgt het niet af; zo’n badkamer is niet simpel. Plus ze hebben nog achterstallig werk. En de derde verdieping werkt chaotisch; dat wordt ‘m ook niet.
Weet jij wat de consequenties zijn wanneer het niet lukt?
  maandag 13 mei 2024 @ 22:00:35 #169
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213553023
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Weet jij wat de consequenties zijn wanneer het niet lukt?
Misschien worden ze gewisseld?
pi_213553812
De derde is niet alleen chaos, het is er ook gevaarlijk, dus ik snap wel dat ze daar op aangesproken werden. Dat prinses Anouk vervolgens niets doet tot knecht jair thuis is...tja. En als klap op de vuurpijl zetten ze dan de tegels in de hal op de enige vluchtroute voor alle bewoners |:(
Ook die uitspraak over het budget. Ze hebben geen idee maar weten tegelijkertijd zeker dat hun manier van werken prima is. Tuurlijk joh.

Het mooiste was nog wel de uitspraak van de BG, dat ze het zo strak gepland hadden dat ze een dag over zouden houden. Hoe dan?

En die arme Famke, ik herkende de kast. Die is enorm irritant om op te bouwen en is wankel als ie staat. Inkopen bij de Ikea was in dit geval sneller en beter geweest.
pi_213557769
Wat een chaos was dat op de stoep met al dat afgeleverd materiaal voor de badkamers. Moest er om lachen dat er toiletten waren verwisseld. En Anouk en Jair... :X Je kunt toch bedenken dat zoveel tegels van 80 bij 80 retezwaar is om drie trappen omhoog te zeulen, manoman, had een bouwlift gehuurd, daar waren de zolder en Hans en Famke ook vast wel voor in geweest. Wat weinig samenwerking, sjemie.
  Moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 21:05:03 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213563180
Wat een frustrerende vrouwen, die Anouk en Sanne. Doen. Geen. Ene. Tering. Fuck. Mijn hemel.
pi_213563313
Vrouwen dragen dat wel vaak een badjas
pi_213563474
Echt een extreme voetveeg die man van Sanne

Anouk en Sanne zijn 2 zeikende nietsnutten die amper wat uitvoeren. Die bolle van de 4e loopt ook alleen maar te zuchten.
pi_213563684
Mooie actie met dat wegrijden
  dinsdag 14 mei 2024 @ 21:29:44 #176
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213563695
Neeeejjjj, is er nog zoveel te doen gaat die muts van de BG naar voetbal in Friesland. Wat een draak, volstrekt nutteloos. En die Daniël is een deurmat.
pi_213564443
Anouk die denkt dat ze de positiviteit zelve is :X

Wat een vreselijke meiden die Sanne en Anouk :r

Daniel is echt een softie
🐱❤️
pi_213564512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 22:23 schreef PunkieePie het volgende:
Anouk die denkt dat ze de positiviteit zelve is :X

Wat een vreselijke meiden die Sanne en Anouk :r

Daniel is echt een softie
Als dat positief is... de wereld is dan een duistere plek
pi_213564945
Elke avond verbaas ik me weer. Als je denkt dat het niet gekker dan, dan gebeurt er weer iets waarvan je denk . Hoe dan? Sanne grijpt in ieder geval alles aan om niet aanwezig te zijn.

Goed dat Sanne werd aangesproken op haar niets doen. Al had ik niet de indruk dat de boodschap echt overkwam.

Anouk en Jaïr, wat een stel. Wel een positieve reclame voor je keukenwrapbedrijf, deze twee. Not.
Vreselijk wat kan zij te keer gaan.

Goed dat Famke die bus gelijk wilde nemen. Dan moet je maar op tijd zijn en als je te laat bent even bellen dat je later ben.
pi_213565036
Aaarghh, hoe erg wil je ergernisteevee hebben? Muts Sanne, hoi liefje, moet naar ons kindje, zoek het verder maar uit, zie wel hoe het is als ik terugkeer. Anouk (in bed liggend zonder bedbodem haar SM te updaten): huh, liefje, wat en hoe, doe gewoon iets en val mij niet lastig met je gezeur.

:D 8)7 o|O
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 07:13:48 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213566056
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Aaarghh, hoe erg wil je ergernisteevee hebben? Muts Sanne, hoi liefje, moet naar ons kindje, zoek het verder maar uit, zie wel hoe het is als ik terugkeer. Anouk (in bed liggend zonder bedbodem haar SM te updaten): huh, liefje, wat en hoe, doe gewoon iets en val mij niet lastig met je gezeur.

:D 8)7 o|O
En daarna boos worden omdat er iets gebeurd waarvan ze niet wist wat er gebeurde wat ze heeft een meninkje.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:28:57 #182
5428 crew  miss_sly
pi_213566504
In vergelijking met het Autralische blok vind ik dat je hier maar ontzettend weinig echt hard werk ziet. Ik zie vooral mensen een beetje rondhangen en soms wat platen tegen een muur monteren. En een ploeg werklui inhuren om voor je te werken heeft toch heel weinig met Het Blok te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213567177
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 23:01 schreef Irri-tante het volgende:
Goed dat Famke die bus gelijk wilde nemen. Dan moet je maar op tijd zijn en als je te laat bent even bellen dat je later ben.
Ik had op de heenweg elke rotonde op 2 banden genomen en zo hard mogelijk opgetrokken en geremd. Had ook die 4 plaatjes niet toegestaan, ze moeten het maar eens leren met hun te laat zijn.
  woensdag 15 mei 2024 @ 21:34:16 #184
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213575018
Beetje matige aflevering. Helaas wonnen Sanne en Daniël die kleiwedstrijd. En helaas hoefde de vloer van Jair en Anouk er niet uit. Ik vind hun appartement eruitzien alsof er met punaises, plakband en paperclips is gewerkt. En die vloer zag er zo korrelig uit.
Mijn favorieten Jessica en René gaan als een speer. Werken zeer geordend en geroutineerd. De autopech van beroepsbeller Sanne was toch weer een lichtpuntje 😆
pi_213575095
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Beetje matige aflevering. Helaas wonnen Sanne en Daniël die kleiwedstrijd. En helaas hoefde de vloer van Jair en Anouk er niet uit. Ik vind hun appartement eruitzien alsof er met punaises, plakband en paperclips is gewerkt. En die vloer zag er zo korrelig uit.
Mijn favorieten Jessica en René gaan als een speer. Werken zeer geordend en geroutineerd. De autopech van beroepsbeller Sanne was toch weer een lichtpuntje 😆
Dat huis zou ik van het zooitje ongeregeld minst willen
Al is het huis van Daniel en Sanne ook houtje touwtje
pi_213575176
10 minuten van huis, is er dan geen familie/vrienden/cambuur supporter die haar even kan oppikken?
pi_213575517
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef __Fokker__ het volgende:
10 minuten van huis, is er dan geen familie/vrienden/cambuur supporter die haar even kan oppikken?
Oh wacht... in Friesland ja... dacht even bij Amsterdam
pi_213575567
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Vind Tim en Anne ook erg leuk en professioneel werken. Hans en Famke ook sympathiek.
pi_213575583
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Vind Tim en Anne ook erg leuk en professioneel werken. Hans en Famke ook sympathiek.
Eens. Het zijn vooral Sanne en Anouk die negatieve energie hebben
Vind het wel een verademing dat Jaïr vandaag was assertiever was
pi_213576132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh wacht... in Friesland ja... dacht even bij Amsterdam
Dubbel account? Of huhh
🐱❤️
pi_213576372
Ergernis dit keer voor Famke: "Ik ben hier veel te oud voor." Jankjankjank, altijd moeilijk, moeilijk, moeilijk. Hans is bijna continu positief.
pi_213577132
Nou hoef ik geen huis in Amsterdam, maar als ik de koper van de derde was zou ik de garantie willen dat die badkamervloer waterdicht is.

En die Daniël, Hij gaat vanuit Amsterdam zijn liefje redden terwijl zij 10 minuten van huis is. Waarom?
En Sanne wil wel een hotelovernachting winnen. Muts, je zit bijna elke dag in een hotel...
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 07:28:10 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213577339
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef d.k. het volgende:
Nou hoef ik geen huis in Amsterdam, maar als ik de koper van de derde was zou ik de garantie willen dat die badkamervloer waterdicht is.

En die Daniël, Hij gaat vanuit Amsterdam zijn liefje redden terwijl zij 10 minuten van huis is. Waarom?
En Sanne wil wel een hotelovernachting winnen. Muts, je zit bijna elke dag in een hotel...
Hebben kennelijk geen vrienden die ff 10 minuten gaan slepen?
pi_213577366
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:28 schreef Rene het volgende:

[..]
Hebben kennelijk geen vrienden die ff 10 minuten gaan slepen?
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etc
pi_213578268
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:31 schreef d.k. het volgende:

[..]
Met een kindje van wat is het, anderhalf ofzo? Dan is er toch altijd wel iemand op minder dan een uur rijden die dat ff kan doen? Want nu kost het veel tijd, zijn ze pas in de ochtend weer terug etc
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....

:D
pi_213578860
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Misschien moeten we er iets voor bedenken, denk dat ik een gat in de markt gevonden heb. Een dienst waar je een paar euro per jaar aan betaald en dan bij pech onderweg je auto komt repareren en als dat niet kan je thuisbren...... ehhh... wacht ff....

Taxi, uber, familie, vrienden.... Of je vriend die op 2 uur afstand zit, een huis verbouwd voor een wedstrijd en daarmee hopeloos achterloopt. Gelukkig is ze heel goed in dingen regelen.
pi_213582875
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ze wilde niet 2 uur wachten op die dienst, die was wel gebeld. Maar hij zei ook: belachelijk dat ze er met 1,5-2 uur pas zijn. Tsja, je bent natuurlijk de enige op wie ze wachten om een keer te bellen.
pi_213583227
Ben wel benieuwd naar die ruzie met de werklui en Anouk vanavond. Een paar dagen terug bleek dat er ook al een ploeg plotseling vertrokken was, dat zal ook niet zomaar zonder reden zijn geweest.
pi_213583309
Die Anouk is wel zo dom. Elke keer als een debieletje lachen en net doen of ze het beter weet dan de professionals. Niet gek dat men wegrent. En ook extra dom van haar, dat keuken "vrepp" bedrijf van haar kan ze ook wel sluiten denk ik.

Je zou maar het appartement van Hans en Famke gekocht hebben en nu al die lekkage en ellende zien. Of weten dat de douchevloer bij jezelf (appartement Anouk en Jair) crap is en verkeerd is gestort. Leuk dat Jeroen het wel gelooft, maar iedere gek kan zien dat het ondeugdelijk is en voor problemen gaat zorgen in de toekomst.
pi_213583403
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 06:36 schreef d.k. het volgende:

Je bedoelt waarschijnlijk de tweede verdieping met die kneuzen op de derde. :D
pi_213583437
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 23:38 schreef Firuze60 het volgende:
Ergernis dit keer voor Famke: "Ik ben hier veel te oud voor." Jankjankjank, altijd moeilijk, moeilijk, moeilijk. Hans is bijna continu positief.
Snap wel waarom die relatie niet gewerkt heeft
  donderdag 16 mei 2024 @ 17:32:35 #202
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213583540
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 07:31 schreef d.k. het volgende:

[..]
Ze stond tussen Franeker en Leeuwarden. Bijna thuis.
pi_213583626
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 17:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ze stond tussen Franeker en Leeuwarden. Bijna thuis.
Ja, belachelijk! Maar wat heel raar is, hebben zij twee auto's? En waarom moest ze dan een huurauto inschakelen om kleine spulletjes te halen? Beetje vreemd allemaal.
pi_213583682
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 17:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, belachelijk! Maar wat heel raar is, hebben zij twee auto's? En waarom moest ze dan een huurauto inschakelen om kleine spulletjes te halen? Beetje vreemd allemaal.
Het leek erop dat hij in de huurauto vertrok
pi_213583698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 17:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Het leek erop dat hij in de huurauto vertrok
En die hadden ze gehuurd voor zeven weken? 8)7
  donderdag 16 mei 2024 @ 18:16:03 #206
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213584097
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 17:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En die hadden ze gehuurd voor zeven weken? 8)7
Dat is toch zo’n Greenwheels? Die pak je als die nodig hebt.
pi_213584584
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 18:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat is toch zo’n Greenwheels? Die pak je als die nodig hebt.
Ok, toch blijft het geforceerd overkomen.
pi_213585219
Harm de voiceover wordt ook met de dag cynischer. Die is wel brilliant.
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:05:47 #209
505036 tufkac
Liflaflof
pi_213585706
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2024 19:37 schreef Soury het volgende:
Harm de voiceover wordt ook met de dag cynischer. Die is wel brilliant.
Het wordt ook steeds moeilijker om niet cynisch te zijn als je naar dit programma kijkt
Give every man thine ear, but few thy voice
Take each man's censure, but reserve thy judgment.
pi_213585723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:05 schreef tufkac het volgende:

[..]
Het wordt ook steeds moeilijker om niet cynisch te zijn als je naar dit programma kijkt
Het is gewoon niet te geloven, maar toch wel lekker om vanaf de luie bank je kapot te ergeren. _O-
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:08:27 #211
505036 tufkac
Liflaflof
pi_213585756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Het is gewoon niet te geloven, maar toch wel lekker om vanaf de luie bank je kapot te ergeren. _O-
Zo is 't. Heerlijke mens-erger-je-tv ;)
pi_213585819
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:08 schreef tufkac het volgende:

[..]
Zo is 't. Heerlijke mens-erger-je-tv ;)
En zo'n programma waar ik de beste stuurman aan wal ben _O- kritiek geven terwijl ik er zelf niks van kan
pi_213585842
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En zo'n programma waar ik de beste stuurman aan wal ben _O- kritiek geven terwijl ik er zelf niks van kan
Hier ook eentje, hoor, hahahaha! Alleen wij pretenderen niets.
pi_213585867
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hier ook eentje, hoor, hahahaha! Alleen wij pretenderen niets.
Inderdaad :) ook nul schuldgevoel hoor ;)
Als iemand besluit mee te doen aan een televisieprogramma oid kun je kritiek verwachten.
pi_213585922
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Inderdaad :) ook nul schuldgevoel hoor ;)
Als iemand besluit mee te doen aan een televisieprogramma oid kun je kritiek verwachten.
Precies, ik zou in mijn broek schijten voor zo'n project, laat staan met een camera op je neus.
pi_213586021
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Precies, ik zou in mijn broek schijten voor zo'n project, laat staan met een camera op je neus.
Ja en als je niet tegen stress kan en krijg je destemeer kritiek

Anouk is irritant, maar ik denk dat haar boze gedoe ook gewoon van stress komt. Ze is vast geen lieverdje zonder camera (zoals dat gezeur rondom die jas van Jaïr), maar het is denk ik een stuk erger met al die stress. En verbouwen wat ze niet kunnen, financiële stress, tijdsdruk, problemen met hulp en die camera continu op haar neus... denk dat ze daar nog meer een kreng van wordt
pi_213586393
Wat ik niet begrijp is waarom de vrouwen niet mee sjouwen. Natuurlijk minder kracht, maar dan toch trager of lichtere dingen tillen? Dat helemaal niet meehelpen begrijp ik niet
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:49:39 #218
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213586445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ik niet begrijp is waarom de vrouwen niet mee sjouwen. Natuurlijk minder kracht, maar dan toch trager of lichtere dingen tillen? Dat helemaal niet meehelpen begrijp ik niet
Mee eens. Alleen Anne helpt mee.
pi_213586519
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Mee eens. Alleen Anne helpt mee.
Klopt

Al is het vanaf de bus het naar de voordeur tillen zodat de mannen iets minder ver hoeven. Of de eerste trap op en de mannen vanaf daar of grote dingen samen etc.

Maar goed... ik zal wel een rare vrouw zijn
  donderdag 16 mei 2024 @ 20:56:01 #220
505036 tufkac
Liflaflof
pi_213586570
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je lijkt me de perfecte kandidaat! *)
pi_213586823
Oooh zoals ze de schuld op Daniel afschuifd terwijl hij werkt en zij niks doet! Ongehoord gewoon
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:11:09 #222
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213586860
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klopt

Al is het vanaf de bus het naar de voordeur tillen zodat de mannen iets minder ver hoeven. Of de eerste trap op en de mannen vanaf daar of grote dingen samen etc.

Maar goed... ik zal wel een rare vrouw zijn
Allemaal behalve Anne laten ze het fysieke werk over aan hun mannen.
pi_213586923
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Allemaal behalve Anne laten ze het fysieke werk over aan hun mannen.
Op beeld dan, maar wel vrouwonvriendelijk bevestigend.
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:30:53 #224
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213587123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Op beeld dan, maar wel vrouwonvriendelijk bevestigend.
Famke doet niets fysieks, Sanne bijna niet, Anouk bijna niet en Jessica ook niet. Ik kan er toch echt niets anders van maken.
pi_213587156
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Famke doet niets fysieks, Sanne bijna niet, Anouk bijna niet en Jessica ook niet. Ik kan er toch echt niets anders van maken.
Op beeld doen ze echt werkelijk bijna niets, maar die kerels van hun ook nauwelijks. Slappe zooi en beetje tillen.
pi_213587693
Ik denk dat Jessica en zelfs Anouk buiten beeld wel wat werk verrichten. En misschien Famke ook nog wel een klein beetje.
Denk alleen dat ze het grote saaie sjouwwerk niet/nauwelijks doen.

Ik vind sowieso dat ze te weinig laten zien van het werk dat ze daadwerkelijk doen. De focus ligt er veel op de drama en gesprekjes voor de camera.
Alhoewel ik het stukje van Jessica in haar werk wel interessant vond.
🐱❤️
pi_213590418
Jessica zie je geregeld werken? Famke ook, maar die heeft simpelweg last van fysieke ongemakken (geen idee waarom je dan meedoet eigenlijk, dat zal niet nieuw zijn lijkt mij). Doel je niet op Sanne en Anouk?

Anouk en Sanne steken geen poot uit. Anouk doet alleen dom lachen omdat ze een olifant en mug nog niet uit elkaar kan houden en dat op die manier probeert te verbergen. Sanne is alleen maar aan het janken om dat kind en dat ze naar huis wil.

Als Anouk en Sanne zich normaal zouden gedragen dan waren ze zoveel verder geweest. Maar ja, te dom en te simpel en dan krijg je dit. Jair lijkt eindelijk wat ballen te groeien, maar die Daniël is gewoon een slapjanus. Daar is niets mis mee, iedereen is zoals hij is, maar het is walgelijk om te zien hoe hij publiekelijk geschoffeerd wordt door zijn jankerd.

Tim en Anne net als Rene en Jessica gewoon harde werkers. Dat komt wel goed. Logisch dat Anne even naar de kinderen gaan, die werkte vervolgens ook gewoon door mét de kinderen. Tim is heel handig, maar moet duidelijk nog leren dat hij meer mensen moet inhuren om de klus af te krijgen. Maar daar hadden alle stellen in de eerste 2 weken moeite mee. Sowieso is vaak de prijs die je kan winnen zo hoog dat je daarvoor best veel werklui kan inhuren, dat kan soms dus een goede gok zijn. In geval van Tim en Anne had ik daarop gegokt, die hoeven slechts 1 ruimte en als je die af hebt en wint heb je op ongeveer alle koppels (op Rene en Jessica na) een voorsprong voor de volgende ruimte. Anouk/Jair en Sanne/Daniel lopen hopeloos achter, Hans en Famke steeds op de rand.

Tactisch was de beste zet geweest van Tim/Anne om vol mensen in te huren om enerzijds puin weg te lopen (en dus zelf minder moe en tijd voor andere dingen) en anderzijds om meer te doen na de ruwbouw van de badkamer. Dan hadden ze met vlag en wimpel gewonnen, geld verdiend en vol gas naar de volgende ruimte kunnen gaan.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:30:26 #228
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213598588
Mooie badkamer van Anouk en Jaïr! Luxe en stijlvol.
Eindelijk staat er een sanctie op het niet afhebben van alle opgeleverde kamers. Dat wordt weer wat bij Snuf en Snuitje op de BG.
Is het jullie ook opgevallen dat er geen houtwerk wordt geschilderd? Misschien wel ter voorkoming van prutswerk.
pi_213598787
Badkamerbehang? Wat lijkt mij dat een waardeloos product, dat valt na een aantal jaren vochtslurpen toch zo van het plafond?
pi_213598809
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:44 schreef Firuze60 het volgende:
Badkamerbehang? Wat lijkt mij dat een waardeloos product, dat valt na een aantal jaren vochtslurpen toch zo van het plafond?
Dat viel mij ook op idd

Maar voor hun moet het er nu mooi uitzien en alle kinderziektes zijn voor de kopers
pi_213598928
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat viel mij ook op idd

Maar voor hun moet het er nu mooi uitzien en alle kinderziektes zijn voor de kopers
Ja, lol, wie koopt nu zo'n houwtjetouwtje knullig gefixed appartement voor die prijs? (heb al geloerd op Funda)
pi_213598955
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Mooie badkamer van Anouk en Jaïr! Luxe en stijlvol.
Eindelijk staat er een sanctie op het niet afhebben van alle opgeleverde kamers. Dat wordt weer wat bij Snuf en Snuitje op de BG.
Is het jullie ook opgevallen dat er geen houtwerk wordt geschilderd? Misschien wel ter voorkoming van prutswerk.
Maar kei slecht afgewerkt en met prutswerk. En je moet slank zijn om er te kunnen douchen. Dus mooi voor het oog en daar houdt het mee op.
pi_213598994
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, lol, wie koopt nu zo'n houwtjetouwtje knullig gefixed appartement voor die prijs? (heb al geloerd op Funda)
Ik heb geen verstand van huizenprijzen, maar zelfs ik zie dat het kortdurende kwaliteit is bij sommigen
  vrijdag 17 mei 2024 @ 21:58:12 #234
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213599024
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb geen verstand van huizenprijzen, maar zelfs ik zie dat het kortdurende kwaliteit is bij sommigen
Er is wel toezicht op. Maar je ziet het niet dat er bijgestuurd wordt.
pi_213599031
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Touche
pi_213599053
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Touche
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Dat is te hopen, ja.
pi_213599099
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 21:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
[..]
Dat is te hopen, ja.
Naja YouTube zal het allemaal perfect uitleggen ;)
pi_213599128
Ik ben dat Jaïr assertiever wordt. Einde voetveeg! Dat nare gesnauw de hele tijd van Anouk
pi_213599179
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben dat Jaïr assertiever wordt. Einde voetveeg! Dat nare gesnauw de hele tijd van Anouk
haha, lol, hij blijft nog steeds een watje en die zeurstem (knauwend fries accent) werkt op mijn zenuwen, hoor nog liever plat Rotterdams. :D
pi_213599209
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:07 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
haha, lol, hij blijft nog steeds een watje en die zeurstem (knauwend fries accent) werkt op mijn zenuwen, hoor nog liever plat Rotterdams. :D
Naja...hij zegt er iig wat van nu.

Haar accent valt me niet zo op eigenlijk :@
pi_213599249
Oef 500¤ boete :o
Dat zijn 10 werkuren
pi_213599259
Zo heerlijk ergeren, Anouk zit op de rand van een bed (zonder bedbodem) een broodje te (vr)eten en probeert weer iets te regelen. _O-
pi_213599273
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 22:13 schreef Firuze60 het volgende:
Zo heerlijk ergeren, Anouk zit op de rand van een bed (zonder bedbodem) een broodje te (vr)eten en probeert weer iets te regelen. _O-
Ja hoe die meid zo slank is
Zal wel handig geknipt en geplakt zijn
pi_213600149
Schande dat Anouk en Jair wonnen met een badkamer die verre van af was. Los van het feit dat het er echt afschuwelijk uitzag met die rara hoeken, het was gewoon niet af en bruikbaar. Er is, mijn inziens, geen badkamer opgeleverd.

Eerlijk was geweest als Rene en Jessica de badkamer hadden gewonnen en Anouk en Jair het toilet. Want dat was wél af.
pi_213600152
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 23:42 schreef GereDathan het volgende:
Schande dat Anouk en Jair wonnen met een badkamer die verre van af was. Los van het feit dat het er echt afschuwelijk uitzag met die rara hoeken, het was gewoon niet af en bruikbaar. Er is, mijn inziens, geen badkamer opgeleverd.

Eerlijk was geweest als Rene en Jessica de badkamer hadden gewonnen en Anouk en Jair het toilet. Want dat was wél af.
Mee eens!
pi_213601008
Wat jammer dat er op smaak beoordeeld is en niet op kwaliteit/ afwerking en of de ruimte echt al klaar was. Er moest nog gevoegd worden.

Het eerste dat mij opviel was dat de lijnen van de tegels niet overal doorliepen. Dat zou mij elke dag echt enorm storen.

Ik vraag me af in hoeverre de badkamer van Jaïr en Anouk praktisch is. Hij kijkt ook zo groot in een toch kleine Amsterdamse bovenwoning. Waar is de opbergruimte.

Wel weer Anouk in haar badjas.
En elke dag vraag ik me weer af waarom Sanne meedoet! Duidelijk is dat het allemaal niet aan haar ligt. Als zij er is ,dan loopt alles op rolletjes. (Vindt ze zelf dan)
pi_213602135
Erg verbaasd over de winnaars van de badkamer. Hoezo telt kwaliteit helemaal niet meer mee? En waarom bestaat het cijfer niet uit 2 delen, deel styling en deel bouwkwaliteit (door een ander gegeven dan deze jury).

Vond de badkamerindeling ook heel raar. 2 smalle wastafels aan elke kant een doorloop en dan ook 2 smalle douches.
Ook al ben ik alleen, ik heb liever een brede wastafel aan 1 muur en dan aan de muur er tegenover een hele brede douche. Veel praktischer.
Dit oogt qua kleur en tegels wel hotelsjiek, maar het is maar behelpen qua ruimte.
pi_213602147
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 09:35 schreef NedKelly het volgende:
Erg verbaasd over de winnaars van de badkamer. Hoezo telt kwaliteit helemaal niet meer mee? En waarom bestaat het cijfer niet uit 2 delen, deel styling en deel bouwkwaliteit (door een ander gegeven dan deze jury).

Vond de badkamerindeling ook heel raar. 2 smalle wastafels aan elke kant een doorloop en dan ook 2 smalle douches.
Ook al ben ik alleen, ik heb liever een brede wastafel aan 1 muur en dan aan de muur er tegenover een hele brede douche. Veel praktischer.
Dit oogt qua kleur en tegels wel hotelsjiek, maar het is maar behelpen qua ruimte.
Bij de Australische en Nieuw Zeelandse versie geven ze wel meerdere cijfers, nu is het vrij vaag besloten
pi_213604969
Vind het sowieso zonde dat niemand heeft gekozen voor een wat klassiekere badkamer met mooie chrome kranen geblokte tegels op vloer enzo iets wat meer bij het pand zou passen. Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes :{
pi_213604992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 13:27 schreef Soury het volgende:
Vind het sowieso zonde dat niemand heeft gekozen voor een wat klassiekere badkamer met mooie chrome kranen geblokte tegels op vloer enzo iets wat meer bij het pand zou passen. Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes :{
Ja eens, hetzelfde verhaal met die prachtige schuifdeuren en alle ruimtes... Het zijn zulke mooie, oude huizen en die worden gewoon gemold. Doodzonde
pi_213605014
quote:

Het zijn allemaal van die vt wonen ruimtes :{
Hotel chique!
  zaterdag 18 mei 2024 @ 13:44:51 #252
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213605169
Ik vond de badkamer van René en Jessica basic, een beetje fantasieloos. Die van Anouk en Jair daarentegen bijzonder door de vorm en de mooie tegels. Maar inderdaad: af was het niet.
  zaterdag 18 mei 2024 @ 14:44:08 #253
505036 tufkac
Liflaflof
pi_213605554
quote:
Ja, een huis want voldoet aan de modegrillen is misschien wel het makkelijkst te verkopen denken ze?
En misschien wordt er ook nog wel enigszins gestuurd door één of andere sponsor.

Ik heb overigens even op funda naar het eindresultaat zitten kijken, een paar appartementen zien er op zich nog best aardig uit. Niet dat ik er zou willen wonen, maar toch.
pi_213605620
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:44 schreef tufkac het volgende:

[..]
Ja, een huis want voldoet aan de modegrillen is misschien wel het makkelijkst te verkopen denken ze?
En misschien wordt er ook nog wel enigszins gestuurd door één of andere sponsor.

Ik heb overigens even op funda naar het eindresultaat zitten kijken, een paar appartementen zien er op zich nog best aardig uit. Niet dat ik er zou willen wonen, maar toch.
Op geen enkele foto van funda staan de badkamers? Wat ook nogal overbodig is zijn de dubbele douche of wastafels. Het zijn niet bepaald woningen voor een gezin met meer dan één kind. Zonde van de ruimte
  zaterdag 18 mei 2024 @ 15:01:50 #255
505036 tufkac
Liflaflof
pi_213605661
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Op geen enkele foto van funda staan de badkamers? Wat ook nogal overbodig is zijn de dubbele douche of wastafels. Het zijn niet bepaald woningen voor een gezin met meer dan één kind. Zonde van de ruimte
Ik bedoelde ook meer de algemene indruk van het gehele apartement, niet specifiek op de badkamers gelet.
Zal wel een reden voor zijn dat die niet op de foto staan ;)
pi_213605671
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 15:01 schreef tufkac het volgende:

[..]
Ik bedoelde ook meer de algemene indruk van het gehele apartement, niet specifiek op de badkamers gelet.
Zal wel een reden voor zijn dat die niet op de foto staan ;)
Ja snap ik, daarom keek ik ook even. :P
  Moderator zaterdag 18 mei 2024 @ 19:11:04 #257
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_213608854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 14:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Dubbele wastafel, wanneer je die hebt - wil je die houden _O_ !!!!
  zaterdag 18 mei 2024 @ 19:14:26 #258
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213608905
De keukens staan er ook niet op :?
pi_213612089
Programma is wel redelijk af zo? Boeit blijkbaar niet of het af is of überhaupt werkt, zolang het maar leuk eruit ziet? Waarom zou je nog aandacht schenken aan loodgieters werk, werkende stopcontacten of ander "onzichtbare" afwerking als het er toch niet toe doet.
pi_213612494
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 23:46 schreef __Fokker__ het volgende:
Programma is wel redelijk af zo? Boeit blijkbaar niet of het af is of überhaupt werkt, zolang het maar leuk eruit ziet? Waarom zou je nog aandacht schenken aan loodgieters werk, werkende stopcontacten of ander "onzichtbare" afwerking als het er toch niet toe doet.
Omdat dit een enorm slecht voorbeeld is. Even een huisje wrappen? Ok joh
  zondag 19 mei 2024 @ 07:37:07 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_213613352
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goede analyse _O_
Ik zou de zeurstem aan Anouk hebben toebedeeld, mijn hemel.

En het valt mij op dat de twee jongste vrouwen met hun zeiklevel een man hebben die behoorlijk gedwee is.

Afgelopen twee dagen marathon gekeken. Heerlijk, geweldig programma.
pi_213613412
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2024 19:14 schreef Boca_Raton het volgende:
De keukens staan er ook niet op :?
Denk vanwege het programma, dat nog niet alles is weggegeven. Het stond een paar dagen voordat we de woonkamers af konden zien op Funda.
  zondag 19 mei 2024 @ 07:59:23 #263
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_213613430
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 20:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja en als je niet tegen stress kan en krijg je destemeer kritiek

Anouk is irritant, maar ik denk dat haar boze gedoe ook gewoon van stress komt. Ze is vast geen lieverdje zonder camera (zoals dat gezeur rondom die jas van Jaïr), maar het is denk ik een stuk erger met al die stress. En verbouwen wat ze niet kunnen, financiële stress, tijdsdruk, problemen met hulp en die camera continu op haar neus... denk dat ze daar nog meer een kreng van wordt
Dat ziet Anouk zelf toch anders op een aantal punten. Wat betreft verbouwen staat ze er lekker relaxt in 'als niemand ons vertelt hoe dat moet, dan doen we het zoals we zelf denken'. Financiële stress? 'geen idee hoe we er voorstaan, maar we geven gewoon uit, we merken vanzelf wanneer het niet meer kan. Wat maakt het uit of je dat dagelijks of wekelijks bijhoudt' (wat vervolgens ook niet wekelijks wordt bijgehouden). Die tijdsdruk ligt natuurlijk vooral aan Jair, die werkt veel te sloom, hij denkt teveel na, doet een ochtend over een vloertje, terwijl het gewoon zijn werk is! Dat kan ze dan toch beter zelf doen, om te concluderen dat Jair stoer loopt te doen zodra hij instemt met haar voorstel. De werklui worden niet goed aangestuurd door Jair, hij is niet duidelijk genoeg en schat de boel verkeerd in.

Anouk heeft het zwaar, want waar komt toch al die 'pech' vandaan.

Tijdens stress val je terug op ingesleten gedragspatronen. Het is te hopen dat het blok dat versterkt, anders heeft Jair echt geen leven.
  zondag 19 mei 2024 @ 08:05:45 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_213613474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 23:03 schreef GereDathan het volgende:
Anouk is wel een lekker wijf, maar wat een zure zeiktrut.

-knip-
Grijp je kans. Met Jair wil ze zo echt niet trouwen.
pi_213614761
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2024 08:05 schreef Marrije het volgende:

[..]
Grijp je kans. Met Jair wil ze zo echt niet trouwen.
Nee bedankt, ik ga liever voor inhoud dan verpakking. Anouk laat eens te meer zien dat een leuke verpakking geen garantie op fatsoenlijke inhoud is.
pi_213623481
Week 4 vanmiddag effe lekker achter elkaar zitten kijken :9

Ze zijn amper begonnen aan de nieuwe opdracht of de planning van Miss Perfect en d'r Toyboy ligt alweer op z'n gat. Aannemer Jeroen komt met een waarschuwing dat de pleuriszooi ASAP moet worden opgeruimd, maar Anouk wacht op Jaïr voor ze ook maar één dingetje oppakt. En zo gaat het de hele tijd maar door. Mevrouw doet amper wat behalve klagen op anderen en vooral op Jaïr, weet niet hoe iets moet worden afgehandeld, ligt in bed op d'r telefoon te scrollen of heeft ineens me-time met d'r kind. Hoe de fucksels deze twee de weekopdracht gewonnen hebben is mij een raadsel, maar het is blijkbaar al zoals Miss Perfect zelf zei: zolang het er maar mooi uitziet. Wat eigenlijk precies op haar slaat: het ziet er mooi uit, maar daar houdt het ook wel op.

Wel keihard gelachen om de loodgieter en elektricien van Jaïr en Anouk die één interview-soundbite hebben over de pleuriszooi in het appartement _O- _O- _O-

Een verdieping lager bij Hans en Famke was het niet veel beter, want Famke mag niet teveel stressen van de holistisch arts :') Die vrouw is verpleegster maar alles is te zwaar, te vermoeiend, te moeilijk. Ook niet bepaald reclame voor de zorgsector, is het wel? Hans blijft intussen gewoon Hans: lekker doorgaan, geen gezeik. Valt me trouwens op dat er deze week geen VVE-gedoe was. That's a first.

Ook geen gezeik bij René en Jessica, maar wel "een bolus in de bonus" :D _O- Dochterlief is trouwens een spitting image van beide ouders, daar zal nooit twijfel over kunnen ontstaan. En zoonlief gaat z'n ouders achterna bij defensie. Ongetwijfeld een groot moment, maar René en Jessica gaan daarna over tot de orde van de dag.

Wat niet gezegd kan worden van Zeurstem en Schoothondje. Dat blijft ook een rampenfonds, en als ik eerlijk ben vooral dankzij Zeurstem Sanne. Of ze ziet het niet meer zitten, of moet ineens een hele dag naar FC Cambuur, of gaat weer een hele dag op pad met Liefieja Noweeeeee of heeft een mental breakdown als d'r auto het begeeft tien minuten voor ze weer thuis is - en in ALLE gevallen mag Schoothondje Daniël het opknappen. En dan nog teleurgesteld zijn dat ze wéér geen oplevering halen, really?! Een briefje aan de jury gaat dan ook niet meer helpen hoor.

En Tim en Anne zitten voornamelijk in hun eigen zolderbubbel. Die doen gewoon hun ding, zoals decouperen op de reling van een trap.

Het valt me wel op dat Dennis als 'host' van het programma echt geen fuck te doen heeft, behalve tweemaal per week in die loods staan. Het bericht dat ze voor een challenge naar de loods moeten komen wordt per kaartje gestuurd, want stel je voor dat hij in de buurt van het pand komt :') Hell, zelfs in de loods komt ie amper in de buurt van de kandidaten en verder heeft hij het empathisch vermogen van een baksteen. Hoezo is hij op dit programma gezet als ie er toch amper iets voor doet?

On a positive note: de editors hebben ein-de-lijk een goede edit gemaakt van de begintune, na drie weken aanklooien _O-
pi_213623668
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 23:39 schreef PeterKelder het volgende:
Week 4 vanmiddag effe lekker achter elkaar zitten kijken :9

Ze zijn amper begonnen aan de nieuwe opdracht of de planning van Miss Perfect en d'r Toyboy ligt alweer op z'n gat. Aannemer Jeroen komt met een waarschuwing dat de pleuriszooi ASAP moet worden opgeruimd, maar Anouk wacht op Jaïr voor ze ook maar één dingetje oppakt. En zo gaat het de hele tijd maar door. Mevrouw doet amper wat behalve klagen op anderen en vooral op Jaïr, weet niet hoe iets moet worden afgehandeld, ligt in bed op d'r telefoon te scrollen of heeft ineens me-time met d'r kind. Hoe de fucksels deze twee de weekopdracht gewonnen hebben is mij een raadsel, maar het is blijkbaar al zoals Miss Perfect zelf zei: zolang het er maar mooi uitziet. Wat eigenlijk precies op haar slaat: het ziet er mooi uit, maar daar houdt het ook wel op.

Wel keihard gelachen om de loodgieter en elektricien van Jaïr en Anouk die één interview-soundbite hebben over de pleuriszooi in het appartement _O- _O- _O-

Een verdieping lager bij Hans en Famke was het niet veel beter, want Famke mag niet teveel stressen van de holistisch arts :') Die vrouw is verpleegster maar alles is te zwaar, te vermoeiend, te moeilijk. Ook niet bepaald reclame voor de zorgsector, is het wel? Hans blijft intussen gewoon Hans: lekker doorgaan, geen gezeik. Valt me trouwens op dat er deze week geen VVE-gedoe was. That's a first.

Ook geen gezeik bij René en Jessica, maar wel "een bolus in de bonus" :D _O- Dochterlief is trouwens een spitting image van beide ouders, daar zal nooit twijfel over kunnen ontstaan. En zoonlief gaat z'n ouders achterna bij defensie. Ongetwijfeld een groot moment, maar René en Jessica gaan daarna over tot de orde van de dag.

Wat niet gezegd kan worden van Zeurstem en Schoothondje. Dat blijft ook een rampenfonds, en als ik eerlijk ben vooral dankzij Zeurstem Sanne. Of ze ziet het niet meer zitten, of moet ineens een hele dag naar FC Cambuur, of gaat weer een hele dag op pad met Liefieja Noweeeeee of heeft een mental breakdown als d'r auto het begeeft tien minuten voor ze weer thuis is - en in ALLE gevallen mag Schoothondje Daniël het opknappen. En dan nog teleurgesteld zijn dat ze wéér geen oplevering halen, really?! Een briefje aan de jury gaat dan ook niet meer helpen hoor.

En Tim en Anne zitten voornamelijk in hun eigen zolderbubbel. Die doen gewoon hun ding, zoals decouperen op de reling van een trap.

Het valt me wel op dat Dennis als 'host' van het programma echt geen fuck te doen heeft, behalve tweemaal per week in die loods staan. Het bericht dat ze voor een challenge naar de loods moeten komen wordt per kaartje gestuurd, want stel je voor dat hij in de buurt van het pand komt :') Hell, zelfs in de loods komt ie amper in de buurt van de kandidaten en verder heeft hij het empathisch vermogen van een baksteen. Hoezo is hij op dit programma gezet als ie er toch amper iets voor doet?

On a positive note: de editors hebben ein-de-lijk een goede edit gemaakt van de begintune, na drie weken aanklooien _O-
_O- _O- _O- _O- Hardop gelachen en waard om het helemaal te quoten. Spot on. Toch blijven kijken, jajajaja. :D
pi_213624738
Ik ben eindelijk bij. Mijn hemel Sanne en Anouk, wat een vreselijke vrouwen. Maar dat die mannen dat allemaal pikken?

Als mijn vriend zo tegen mij praat, zoals Anouk, had ik na 1 dag al gezegd, tabee. Ik zie haar alleen maar in haar badjas in het bed, dingen op haar telefoon doen. Kan zijn dat ze dingen aan het regelen is, maar waarom zien we dan constant Jair werklui bellen en dan weer terugbellen omdat Anouk het er niet mee eens is. Bel dan zelf ook die lui.

Ik zou hun appartement never nooit niet kopen, het is allemaal maar voor de schone schijn maar lijkt mij niet heel goed voor de lange termijn, al vond ik hun badkamer wel heel mooi.

Sanne die is er meer niet dan wel. Wat ik niet snap is dat ze meedoen aan dit programma omdat ze niet zoveel tijd voor hun dochter hadden? Maar nu helemaal niet?
pi_213625377
Vergeet niet dat het tv is. Van elke kandidaat wordt in de montage een karikatuur gemaakt: de perfecte klusser, de luilak, de dombo, het secreet etc.
En dat allemaal zodat wij ons kunnen ergeren aan en herkennen in iemand.
pi_213631202
En ik zit weer klaar voor het drama
pi_213631427
Oh die Anouk :r
Valsspelen blijkbaar en toch een grote bek opentrekken
pi_213631442
Popcorn erbij en kijken maar weer!
pi_213631460
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 20:47 schreef Irri-tante het volgende:
Popcorn erbij en kijken maar weer!
Ja! Helaas weer reclame -O-
  maandag 20 mei 2024 @ 21:13:37 #274
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213631773
Kostte die badkamer van Anne en Tim nou 30.000,-?
pi_213631814
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Kostte die badkamer van Anne en Tim nou 30.000,-?
Is dat duur? Geen verstand van zulke dingen
  maandag 20 mei 2024 @ 21:28:35 #276
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213631990
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Is dat duur? Geen verstand van zulke dingen
Volgens mij wel. Een paar verdwaalde tegels en wat sanitair.
pi_213632012
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Volgens mij wel. Een paar verdwaalde tegels en wat sanitair.
En dan moet de keuken en al witgoed e.d.
  maandag 20 mei 2024 @ 21:31:14 #278
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213632028
Het zal Anouk nog opbreken die houding van ‘we hebben niemand nodig’.
pi_213632040
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Het zal Anouk nog opbreken die houding van ‘we hebben niemand nodig’.
Ja... ze jaagt iedereen tegen zich in het harnas
  maandag 20 mei 2024 @ 21:33:08 #280
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213632053
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
En dan moet de keuken en al witgoed e.d.
Precies. En ze hebben nu nog 15000,- over, daar moet ook het dakterras nog van gebeuren, dat is 7000,-.
pi_213632077
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Precies. En ze hebben nu nog 15000,- over, daar moet ook het dakterras nog van gebeuren, dat is 7000,-.
Ja en dat is alleen voor de verplichte zaken. Dan moet het terras nog ingericht worden
  maandag 20 mei 2024 @ 21:37:44 #282
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213632104
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja en dat is alleen voor de verplichte zaken. Dan moet het terras nog ingericht worden
Wat vond jij van de aflevering van vandaag?
pi_213632131
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Wat vond jij van de aflevering van vandaag?
Sowieso vermakelijk

Dat ongeluk van Hans, met zijn oog en toen met die knetterstroom; onhandig en onveilig en tja...

Anouk heb ik wel medelijden mee. Iedereen tegen zich jagen. En ze krijgt hierdoor echt overal een slechte naam. En oneerlijk winnen... tja... niet mijn additite

Sanne verraste me positief! Handen uit de mouwen....en Daniel die even assertief reageerde

Wat ik van het nieuwe stel vind weet ik niet. Die man is sympathiek. Alleen zij is zo "grappig" in het afschuiven van taken

Jessica en man vind ik gewoon heel leuke mensen
  maandag 20 mei 2024 @ 21:46:09 #284
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213632178
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Sowieso vermakelijk

Dat ongeluk van Hans, met zijn oog en toen met die knetterstroom; onhandig en onveilig en tja...

Anouk heb ik wel medelijden mee. Iedereen tegen zich jagen. En ze krijgt hierdoor echt overal een slechte naam. En oneerlijk winnen... tja... niet mijn additite

Sanne verraste me positief! Handen uit de mouwen....en Daniel die even assertief reageerde

Wat ik van het nieuwe stel vind weet ik niet. Die man is sympathiek. Alleen zij is zo "grappig" in het afschuiven van taken

Jessica en man vind ik gewoon heel leuke mensen
Ik ben het grotendeels met je eens. Ik hoop dat Jessica en René winnen, of Hans.
pi_213632194
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik ben het grotendeels met je eens. Ik hoop dat Jessica en René winnen, of Hans.
Ja Rene was de naam. En die andere zijn Tim en ?

Ik ben het hiermee eens idd
Gun het Rene en Jessica het meest, want die gewoon alles af hebben.
  maandag 20 mei 2024 @ 21:48:59 #286
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213632201
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja Rene was de naam. En die andere zijn Tim en ?

Ik ben het hiermee eens idd
Gun het Rene en Jessica het meest, want die gewoon alles af hebben.
Tim en Anne.
pi_213632207
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Tim en Anne.
Anne was het idd

Mijn vermogen om namen te onthouden... _O-
  maandag 20 mei 2024 @ 21:51:51 #288
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213632225
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Anne was het idd

Mijn vermogen om namen te onthouden... _O-
Tot morgen weer 😄
pi_213632229
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Tot morgen weer 😄
Yes! Zin in
pi_213637223
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Yes! Zin in
Hier ook zin in, gisteren was het wel weer lekker ergeren. Het leek wel alsof ze niet in de gaten hadden dat die ruzie te horen was (stond geen camera op), ging aardig hard tegen hard en manoman die Anouk.
pi_213637234
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 15:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hier ook zin in, gisteren was het wel weer lekker ergeren. Het leek wel alsof ze niet in de gaten hadden dat die ruzie te horen was (stond geen camera op), ging aardig hard tegen hard en manoman die Anouk.
Ja... dat was een heel heftige ruzie
En idd, Anouk liet zich kennen. Al lijkt Renee me ook een irritante om ruzie mee te hebben _O-
pi_213637457
Ik vind Rene eik een vervelende arrogante kerel. :@
pi_213637513
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 15:37 schreef Soury het volgende:
Ik vind Rene eik een vervelende arrogante kerel. :@
Kan ik me ook wel indenken...hij is erg zelfverzekerd... tot te
pi_213637652
Rene had toch gewoon gelijk gisteren tijdens die ruzie? Ze hebben de bakwagen gebruikt om voor 8 uur naar Eindhoven te rijden om daar tegels te halen. Dat is tegen de regel 'niet werken voor 8 uur'

Bij de vorige oplevering moest iedereen toch ook de eerdere kamers afwerken? Dat is bij niemand bekeken volgens mij. De enigen die helemaal bij zijn, zijn Rene en Jessica volgens mij.
pi_213637678
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 16:03 schreef d.k. het volgende:
Rene had toch gewoon gelijk gisteren tijdens die ruzie? Ze hebben de bakwagen gebruikt om voor 8 uur naar Eindhoven te rijden om daar tegels te halen. Dat is tegen de regel 'niet werken voor 8 uur'

Bij de vorige oplevering moest iedereen toch ook de eerdere kamers afwerken? Dat is bij niemand bekeken volgens mij. De enigen die helemaal bij zijn, zijn Rene en Jessica volgens mij.
Ben het met je eens. Ik mag Rene wel, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich ergeren aan zijn zelfverzekerheid
pi_213637689
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ben het met je eens. Ik mag Rene wel, maar kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich ergeren aan zijn zelfverzekerheid
Tja, je bent ex militair of je bent het niet denk ik. Hij is wel gewoon van het doorpakken en niet lullen maar poetsen.
pi_213637705
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 16:08 schreef d.k. het volgende:

[..]
Tja, je bent ex militair of je bent het niet denk ik. Hij is wel gewoon van het doorpakken en niet lullen maar poetsen.
Ja en hij heeft humor :)
  dinsdag 21 mei 2024 @ 21:30:56 #298
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213641129
Anouk zit er echt over in dat de lekkage bij Hans, bij haar vandaan komt. NOT. Beetje asociaal. Dat schrikkoment van Daniël en Sanne bij hun lijsten 😄 Dat wordt nog wat.
pi_213642059
Mwah, in de aflevering van vanavond neem ik het toch iets op voor Anouk. Ze is wel recht voor zijn raap en zegt gewoon midden in het gezicht van de andere kandidaten wat ze denkt (arme Jair moet daar ook in geloven). Famke en Jessica lijken dan wel wat achterbakser.

Gun trouwens Hans en Famke de overwinning.
pi_213642398

Sanne _O-
Blijkbaar ooit meegedaan aan een Miss World verkiezing..

Ik ben ook wel team Rene
Ze blijven ook maar regels verbreken, die Anouk en Jaïr
🐱❤️
pi_213643844
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2024 22:56 schreef Firuze60 het volgende:
Mwah, in de aflevering van vanavond neem ik het toch iets op voor Anouk. Ze is wel recht voor zijn raap en zegt gewoon midden in het gezicht van de andere kandidaten wat ze denkt (arme Jair moet daar ook in geloven). Famke en Jessica lijken dan wel wat achterbakser.

Gun trouwens Hans en Famke de overwinning.
En ergens is het meer een fout van de jury/programma dan zij zelf dat ze gewonnen hebben, maartoch.
Ow en die foto :X :X :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')