abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213308000
Van bouwval naar winst.
Na 11 jaar is de internationale hit Het Blok terug bij NET5! Vanaf maandag 22 april start deze verbouw-reality en gaan vier koppels met elkaar de strijd aan om een eigen bouwval kamer voor kamer op te leveren. Het programma wordt gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur.

Het meest succesvolle en grootste verbouwingsprogramma ter wereld keert terug bij Net5! Vier koppels krijgen ieder een eigen bouwval, waar zij intrekken én die zij kamer voor kamer moeten verbouwen. Binnen budget en natuurlijk met strakke deadlines! De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Niet alleen is dit een opwekker voor reality: het team dat het beste presteert, wint voordelen. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
pi_213308023
En de voice-over is Harm Edens met zijn duidelijk sarcastische ondertoon. PS: die denkt ook, ga mijn hachje wel redden als de NPO ter ziele raakt.
pi_213308165
En met Angela eens, doet ook pijn om te zien hoe hard de twee jonge stellen werkelijk bijna alle oude dingen slopen. Houd toch op, zeg, probeer het pand zoveel mogelijk in de mooie originele staat te houden, dat hoort gewoon. Bouw anders zelf op een stukje weiland jouw huis van je dromen. Verschrikkelijk. Over 20 jaar kotst de volgende bewoner op een kookeiland, zo uit de tijd. :|W
pi_213313203
Zo, begonnen met kijken! Dat jonge stel, zonder enig nadenken slopen! Geniaal. Lekkere televisie
pi_213315940
Dit is nergens terug te kijken, hè? Videoland ofzo?

Vond het vroegah altijd heerlijk om te kijken, " Ze maken mij de pis niet lauw" van die aannemer in het eerste seizoen blijft een gevleugelde uitspraak.

Heb nu 'plan serie opname' gedaan, maar zuks wordt vast vanaf het begin ergens op een verdwaalde zondag herhaald?

Iemand?
pi_213316035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:41 schreef Nielojram75 het volgende:

Vond het vroegah altijd heerlijk om te kijken, " Ze maken mij de pis niet lauw" van die aannemer in het eerste seizoen blijft een gevleugelde uitspraak.

Heb nu 'plan serie opname' gedaan, maar zuks wordt vast vanaf het begin ergens op een verdwaalde zondag herhaald?

Iemand?
Het staat op NLziet

Er zijn nog maar twee afleveringen, dus die mis je niet echt :) al zijn ze wel leuk :)
  woensdag 24 april 2024 @ 19:55:39 #7
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
pi_213318178
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 19:41 schreef Nielojram75 het volgende:

Iemand?
Inderdaad weer 'ouderwets' opnemen.

Dat stel dat de glas in lood deuren wegdoen! Zo zonde!
Zet het dan op marktplaats, heb je nog wat meer budget
🐱❤️
pi_213318719
Die oude schouwen ook zoiets. Unaniem zijn ze het eens om die weg te doen. Moet toegeven, het zijn niet de mooiste schouwen, maar toch, al zet je er een elektrisch kacheltje voor, het hoort een beetje bij zo'n oud pand.
  woensdag 24 april 2024 @ 23:54:07 #10
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_213318786
Ik erger me dood aan de "beganegrondjes" :X Wat een zeikwijf zeurende vrouw :X

#teamhansenfamke *O*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_213318797
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 23:54 schreef Ireth het volgende:
Ik erger me dood aan de "beganegrondjes" :X Wat een zeikwijf zeurende vrouw :X

#teamhansenfamke *O*
Ja en ik vind die van de bovenste verdieping ook niet echt sympathiek.

Hier ook #teamhansenfamke *O*
🐱❤️
pi_213318915
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2024 23:58 schreef PunkieePie het volgende:

[..]
Ja en ik vind die van de bovenste verdieping ook niet echt sympathiek.

Hier ook #teamhansenfamke *O*
Was dat het stel dat direct de stapelbedden op de zolder ging bezetten? En nu zat te prutsen met die katrol? Nog niet helemaal in beeld welk stel nu precies op welke etage zit. Wel aardig dat stel die een plantje brachten naar de buren voor de geluidsoverlast. Alle oude in elkaar geprutste kasten waren trouwens foeilelijk.
pi_213318958
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 00:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Was dat het stel dat direct de stapelbedden op de zolder ging bezetten? En nu zat te prutsen met die katrol? Nog niet helemaal in beeld welk stel nu precies op welke etage zit. Wel aardig dat stel die een plantje brachten naar de buren voor de geluidsoverlast. Alle oude in elkaar geprutste kasten waren trouwens foeilelijk.
Begane grond: Sanne en Daniël
Jonge ouders, gooien alles weg, plantje bij de buren

1e etage: René en Jessica
Beide (ex)defensie, waterleiding doorgezaagd

2e etage: Famke en Hans
Exen, hij bouwer en voorzitter vve

Bovenste verdieping: Jaïr en Anouk
Te rommelig voor aannemer, bedden claimen, katrol

Ik vind persoonlijk Sanne en Daniël en Famke en Hans het meest sympathiek. Ben benieuwd naar het einde van de eerste week waarin een ruimte wordt opgeleverd, dan gaan we een beetje zien wat de klus-/stijlkwaliteiten zijn.
  Moderator vrijdag 26 april 2024 @ 19:29:02 #14
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213335722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2024 01:17 schreef FYazz het volgende:

[..]
Begane grond: Sanne en Daniël
Jonge ouders, gooien alles weg, plantje bij de buren

1e etage: René en Jessica
Beide (ex)defensie, waterleiding doorgezaagd

2e etage: Famke en Hans
Exen, hij bouwer en voorzitter vve

Bovenste verdieping: Jaïr en Anouk
Te rommelig voor aannemer, bedden claimen, katrol

Ik vind persoonlijk Sanne en Daniël en Famke en Hans het meest sympathiek. Ben benieuwd naar het einde van de eerste week waarin een ruimte wordt opgeleverd, dan gaan we een beetje zien wat de klus-/stijlkwaliteiten zijn.
Ja dat zal volgende week wel zijn?

Ik vind Sanne en Daniël een beetje.. naïef? Met dat zij weg wilden gaan en dan vonden dat de rest ook niet hun schouw mocht verwijderen. Je zit wel in een wedstrijd :D Dat plantje voor de buren voelde echt mega als een sponsoractie :@ Maar klopt wel een beetje met hoe ze is, ook qua risico's nemen met parkeren etc.

Ik ben heel benieuwd, ik vind Hans en Famke ook wel leuk tot nu toe :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_213335742
Ja dat plantje... ik zou daar niet perse blijer van worden _O-
pi_213338048
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja dat plantje... ik zou daar niet perse blijer van worden _O-
Ja echt even een 'moetje' van de sponsor :+

Ik zou echt doodongelukkig worden als ik daar zou wonen. Wat een amateuristisch gedoe _O-
🐱❤️
pi_213345786
Net effe de eerste week zitten terugkijken, wegens nostalgische gevoelens bij de eerste reeksen O+

Welke idioot bij Talpa toch telkens denkt dat Dennis van der Geest een (goeie) presentator is mogen ze onmiddellijk ontslaan. Er zit geen enkel charisma of enthousiasme in die man en de grapjes die hij probeert te maken vallen als een baksteen. En die vallen er al genoeg.

Denkt met veel weemoed terug aan Erik van der Hoff die vol kinderlijk enthousiasme te pas en te onpas met een megafoon de hele buurt bij elkaar blèrde _O-

Qua koppels zitten Daniël en Sanne het meest in mijn irritatiezone. Haar stem doet mij huiveren en hij loopt er maar als een hondje achteraan. René en Jessica vinden zichzelf ook helemaal fantastisch maar vallen nog redelijk mee.
Hans en Famke zijn heerlijk no nonsense, en Jaïr en Anouk hebben een beetje de Calimero-vibes ("zij zijn groot en wij zijn klein en da's nie eerlijk, oooooo nee") maar zijn nog lichtjaren sympathieker dan Daniël en Sanne.

En ik mis opzichter Theo uit de vorige reeksen die altijd wel íets wist te vinden waarop iets aan te mekkeren was :D

Wel heerlijk om in het weekend achter elkaar te bingen dit, da's wel fijn aan zo'n dagelijkse variant.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_213345995
Helemaal gemist dit :o
Binnenkort snel wat afleveringen terugkijken.
  maandag 29 april 2024 @ 21:34:52 #19
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213366564
Die Sanne en Daniël :X
Wat gaan de met dat kind doen in die bouwval? Heeft ze toch niets te zoeken en heb je toch totaal geen tijd voor?!

En het is vooral nooit hun schuld. Niets geregeld/niet vooruit gepland en dan bij de rest klagen dat ze niet vooruit kunnen. :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213367714
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 21:34 schreef TaMieke het volgende:
Die Sanne en Daniël :X
Wat gaan de met dat kind doen in die bouwval? Heeft ze toch niets te zoeken en heb je toch totaal geen tijd voor?!

En het is vooral nooit hun schuld. Niets geregeld/niet vooruit gepland en dan bij de rest klagen dat ze niet vooruit kunnen. :{
Ik vraag me af of ze het werk onderschat of zichzelf overschat hebben.

Natuurlijk wel vervelend dat Jaïr en Anouk zich niet aan de tijd houden.
Anouk lijkt tijdens die camera interviewtjes er ook echt schijt aan te hebben.
Ze heeft volgens mij geluk dat Jaïr zo'n harde werker is.
🐱❤️
  dinsdag 30 april 2024 @ 15:31:57 #21
3542 Gia
User under construction
pi_213372159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 00:08 schreef PunkieePie het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze het werk onderschat of zichzelf overschat hebben.

Natuurlijk wel vervelend dat Jaïr en Anouk zich niet aan de tijd houden.
Anouk lijkt tijdens die camera interviewtjes er ook echt schijt aan te hebben.
Ze heeft volgens mij geluk dat Jaïr zo'n harde werker is.
Ben nu ook aan 't kijken, 3 afleveringen gezien, en viel me inderdaad op dat Jair en Anouk alles op eigen tempo doen en dat de rest daar maar op aan moet passen.
Zoals met die containers. Iedereen begint meteen puin te ruimen en zij nemen nog eerst een ochtendje rust, kopje thee, crackertje en beginnen de volgende dag wel een keer. Tja, dan zitten al 2 containers vol, waar zij niets in hebben gegooid en vinden ze dat zij recht hebben op 1 container voor zichzelf.

Gewoon onzin. Iedereen heeft rotzooi. Je bestelt, met z'n allen, net zolang containers totdat iedereen zijn puin kwijt is en deelt de rekening met z'n allen. Dan maakt het toch niet uit op welke dag je je puin erin gooit!

Vind dat het minst leuke stel.
Ook het andere jonge stel vind ik wel zeurderig overkomen.
De oudere stellen zijn in mijn ogen wat realistischer, waarbij ik vooral Famke en Hans het leukst vind en ook het best bezig met hergebruiken van spullen. Dat hout is nog goed, die deuren zijn ook goed. Dat zijn vaak eiken deuren in die oude huizen. Ga die maar es kopen!!

Morgen weer 3 afleveringen kijken.
pi_213376204
Jaër en Anouk ben ik wel benieuwd of hun relatie dit overleefd. Ze zijn zo snauwerig naar elkaar... Geen gezellig stel iig ;)
  woensdag 1 mei 2024 @ 08:13:11 #24
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213378656
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jaër en Anouk ben ik wel benieuwd of hun relatie dit overleefd. Ze zijn zo snauwerig naar elkaar... Geen gezellig stel iig ;)
Ik ben ook heel benieuwd. Weet sowieso niet of het slim is om jezelf hier voor op te geven als je nog maar zo kort samen bent. Vond het wel tof om te zien dat Anouk gewoon zelf aan de slag ging. Zie ik Sanne nog niet doen.

Bij Hans en Famke begin ik me ook meer en meer af te vragen waarom die zich hebben opgegeven om mee te doen. Zij vind alles zwaar, maar doet niets. En hij loopt de benen onder zn kont vandaan, voor haar. En dan blijkt dat ze uit elkaar zijn gegaan na/in een verbouwing 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213378689
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2024 08:13 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ik ben ook heel benieuwd. Weet sowieso niet of het slim is om jezelf hier voor op te geven als je nog maar zo kort samen bent. Vond het wel tof om te zien dat Anouk gewoon zelf aan de slag ging. Zie ik Sanne nog niet doen.

Bij Hans en Famke begin ik me ook meer en meer af te vragen waarom die zich hebben opgegeven om mee te doen. Zij vind alles zwaar, maar doet niets. En hij loopt de benen onder zn kont vandaan, voor haar. En dan blijkt dat ze uit elkaar zijn gegaan na/in een verbouwing 8)7
Ja idd! Anouk en Jaïr werken beiden wel hard. Alleen ze communiceren niet lekker... alleen maar fitten! Al hebben ze beiden wel een gun factor

En ja Hans en Famke... ga je uit elkaar in een verbouwing en dan dit. Hans mag ik wel trouwens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')