SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk, knul. Alles ligt aan een ander, en ZEKER nooit aan jouquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik lok helemaal niet uit zeg gewoon wat ik denk. En ok niet over eens mag.
verschil is in hoe jij post, jij lokt nl wel uit. denk er over... en succes.![]()
En nu weer klaar met jou
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 17:52:12 ]![]()
Rob.quote:![]()
Iets met BITCHES?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iemand anders had er niet weer over moeten beginnen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tuurlijk, knul. Alles ligt aan een ander, en ZEKER nooit aan jou![]()
Klaaarrrrr nou![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders had er niet weer over moeten beginnen.
Klaaarrrrr nou![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Klaaarrrrr nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar dient men gewoon respect voor te hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze met dodenherdenking normaal doen..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jou een beetje kennende.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
Whehehe ach ff plagen.
Maar ik zal me verder weer gedragen hoor!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doet er blijkbaar graag een plasje overquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Klaaarrrrr nou![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Tja, sowieso maar er zijn altijd mensen die er anders over denken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar dient men gewoon respect voor te hebben.
Sommige mensen die onze geschiedenis niet delen vinden hun hedendaagse problemen belangrijker dan wat wij herdenken.![]()
Denk dat mensen die daar gaan klooien heel hard mogen gaan rennen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, sowieso maar er zijn altijd mensen die er anders over denken.
Sommige mensen die onze geschiedenis niet delen vinden hun hedendaagse problemen belangrijker dan wat wij herdenken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 23 april 2024 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef vandaag![]()
![]()
Geef je op voor Masterchef.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe lang geleden hadden we die damschreeuwer ook al weer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk dat mensen die daar gaan klooien heel hard mogen gaan rennen.![]()
2010quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang geleden hadden we die damschreeuwer ook al weer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2010quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang geleden hadden we die damschreeuwer ook al weer?![]()
Absoluut.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar dient men gewoon respect voor te hebben.
Ik hoop dat dat ook zo is.![]()
Ik ga vanavond ook gewoon door met of werk (Excel) of ik ga nog een broek maken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gaat een spannende dag worden dusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Dot.quote:
ik heb dat nooit gezegd? nergens trouwens. jij meerdere keren wel trouwens naar mij?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tuurlijk, knul. Alles ligt aan een ander, en ZEKER nooit aan jou![]()
En nu weer klaar met jou
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb weer een abo nodig!F5'en zuigt!
![]()
inkoppertje
Wat vind jij trouwens van de dodenherdenking?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gezegd? nergens trouwens. jij meerdere keren wel trouwens naar mij?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gezegd? nergens trouwens. jij meerdere keren wel trouwens naar mij?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik lok helemaal niet uit zeg gewoon wat ik denk. En ok niet over eens mag.
verschil is in hoe jij post, jij lokt nl wel uit. denk er over... en succes.tuurlijk, knulletje
![]()
Heb jij al wel geslapen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef [
[quote][b]Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gezegd? nergens trouwens. jij meerdere keren wel trouwens naar mij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja; van profiteren!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanavond ook gewoon door met of werk (Excel) of ik ga nog een broek maken
Elastiek breed genoeg?![]()
![]()
alleen maar respect voor eigenlijk. en doe altijd 2 min stilte ook al ben ik alleen thuis.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van de dodenherdenking?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]Keihard bij iemand in de reet zitten brullen?
![]()
![]()
![]()
Dat zal een echo geven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]Keihard bij iemand in de reet zitten brullen?
Ik ben heel slecht in actsquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel raar, want je heb mij niet op Blokkeren![]()
![]()
Hier vallen voor de tweede keer meer dood dan levende bijen van boven naar beneden wat betekent dat ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat jullie trainer weg?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier vallen voor de tweede keer meer dood dan levende bijen van boven naar beneden wat betekent dat ?![]()
Niet gevaccineerd?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier vallen voor de tweede keer meer dood dan levende bijen van boven naar beneden wat betekent dat ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wintersterfte kan nogquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier vallen voor de tweede keer meer dood dan levende bijen van boven naar beneden wat betekent dat ?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 18:04:58 ]![]()
Ik heb geen elastiek meerquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ja; van profiteren!
Elastiek breed genoeg?
Trotste mama van Ambar
jemig kap dan zelf ook ff hoor, sorry dat ik het moet zeggen maar haal er nu al weer een heel aantal uit waar ik vorige topic helemaal over veroordeeld werd?
maakt niet uit, ik heb er geen problemen mee, maar doe dan ook ff niet hetzelfde.
aardappel weet en die zal het wel zeggen
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je gaat nu zelf (weer) verder, he.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:05 schreef kree het volgende:
jemig kap dan zelf ook ff hoor, sorry dat ik het moet zeggen maar haal er nu al weer een heel aantal uit waar ik vorige topic helemaal over veroordeeld werd?
maakt niet uit, ik heb er geen problemen mee, maar doe dan ook ff niet hetzelfde.
aardappel weet en die zal het wel zeggen
Heb je dat zelf niet door?![]()
Gisteren eentje gekilled omdat we dachten dat het een wesp was maar volgens google is dit een bij dus maar laten zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Die beesten zijn nog aan het ontwaken denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
om niet eens, maar weet dat jij het in de gate houdquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je gaat nu zelf (weer) verder, he.
Heb je dat zelf niet door?
Kappen met uitlokken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
om niet eens, maar weet dat jij het in de gate houd![]()
Of je horloge.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]als je niet oplet, ben je zo jezelf kwijt bij haar
Excel is my first love
And it will be my lastTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]als je niet oplet, ben je zo jezelf kwijt bij haar
Laatste keer dat hij ooit gezien is. Soms hoor je hem nog eens uit d'r reet brullen.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste keer dat hij ooit gezien is. Soms hoor je hem nog eens uit d'r reet brullen.![]()
![]()
Hoe kun je nou niet warm worden van Excel?
Trotste mama van Ambar
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik borrel niet 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen vertrouwen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zeg ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elise.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je moet kiezen. Zij of Siswet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet binnenkort een spreadsheet "herschrijven" met allemaal vlookup/countif/ifs expressies. Ik begrijp van de helft van de formules niet wat ze doen. Kon ik nu maar 5 jaar terug gaan in de tijd en mezelf vertellen dat het nergens op sloeg wat ik had gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe kun je nou niet warm worden van Excel?![]()
![]()
In Amsterdam in de Kuipstraatquote:
Een levensgrote laarzenwinkel
Vol met laarzen
Rubberen laarzen
Rubberen kaplaarzen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2e en 3e stuk zijn veel mooier, maarja iedereen kent alleen dat riedeltje over het algemeen......quote:
Sowieso. En 5 voor de lunch morgenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik pannenkoek 4 bakken en eten?![]()
Als je nog een 4 e op kanquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik pannenkoek 4 bakken en eten?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een geprikte bij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom simpel houdenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort een spreadsheet "herschrijven" met allemaal vlookup/countif/ifs expressies. Ik begrijp van de helft van de formules niet wat ze doen. Kon ik nu maar 5 jaar terug gaan in de tijd en mezelf vertellen dat het nergens op sloeg wat ik had gedaanTrotste mama van Ambar
Met Excel kom je er wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
6 is ook een mooi getalquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso. En 5 voor de lunch morgen![]()
![]()
Nah dat zeg je toch niet, bijen en hommels hebben we nodigquote:
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik zeg het ook nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah dat zeg je toch niet, bijen en hommels hebben we nodig
ik typte het![]()
In ieder geval bakken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik pannenkoek 4 bakken en eten?
Als je hem vandaag niet opeet heb je alvast een ontbijt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet
ik typte het![]()
Wat betalen ze per nacht?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met zo`n dikke vel er op.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:29 schreef Kissingbird het volgende:
Nee wel eens geprobeerd maar vind ik niet zo lekker warme melk met honing“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij met honing.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kerel!quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Gerookte paling.quote:
echt niet? lekker joh heerlijk vind ik het ook gerookte makreel ff helemaal uit te pulken. beetje mayo en wit broodje en gaanquote:
Sommige mensen nemen het label onzin te serieusTrotste mama van Ambar
Markeel wel en haring en zalm en tonijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
echt niet? lekker joh heerlijk vind ik het ook gerookte makreel ff helemaal uit te pulken. beetje mayo en wit broodje en gaan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Monsato heeft allang gepatenteerde gewassen gemaakt waar geen bijen voor nodig zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Nee
https://beelife.nl/blog-n(...)d%20ook%20verdwijnen.
Die worden schathemeltjerijker dan dat ze al zijn.![]()
deels geslaagd voor Katwijks inburger examenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Markeel wel en haring en zalm en tonijn
Lekker stuiteren Ienie.quote:
Ik heb net wel een plasje gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sommige mensen denken daar anders over!quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
beter boter op je hoofd dan pies![]()
![]()
Tis maar waar je van houdtquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
beter boter op je hoofd dan pies
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Patricia denkt daar anders over.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
beter boter op je hoofd dan pies“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grote jongenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb net wel een plasje gedaan.
Ja nee tegenwoordig kun je operatief een redelijk echte laten fabriceren; geen tuitje meer nodig!quote:![]()
![]()
Laat jij eerst eens operatief je tuitje verwijderenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee tegenwoordig kun je operatief een redelijk echte laten fabriceren; geen tuitje meer nodig!
Dan praten we verder
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat jij eerst eens operatief je tuitje verwijderen
Dan praten we verderNEEN!!!
![]()
Niet dat beeldquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]Moet ik The Weeping Angels weer tevoorschijn halen?
[ afbeelding ]
Amy had ook een beeld in d'r hoofd!
Was het maar dat beeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou die heb ik liever ook niet in mijn hoofd hoor......seven.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet dat beeld
Was het maar dat beeld![]()
![]()
Wie weet zit die er alquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou die heb ik liever ook niet in mijn hoofd hoor......seven.....
zie niet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
Die sponsorbalk hè
Die is ook niet okDo what you love, love what you do!![]()
Sommige dingen zouden gewoon geweigerd moeten wordenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sponsorbolk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
Die sponsorbalk hè
Die is ook niet okActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
ik heb alles uitgezet wat maar kon met abo. want had het ff zonder, naja snap wel dat er dan niemand meer op dit forum komt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Soms worden die berichten wel verwijderd..maar blijkbaar is dit of nog niet gelezen of niet zo erg om het te laten verwijderen..quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sommige dingen zouden gewoon geweigerd moeten worden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zonder abo is t idd niet te doen.. maar die balk staat boven inquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb alles uitgezet wat maar kon met abo. want had het ff zonder, naja snap wel dat er dan niemand meer op dit forum komt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo erg is het nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms worden die berichten wel verwijderd..maar blijkbaar is dit of nog niet gelezen of niet zo erg om het te laten verwijderen..
Maar het trekt ook geen mensen aan ..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik heb hem niet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zonder abo is t idd niet te doen.. maar die balk staat boven inDo what you love, love what you do!![]()
Prutser.quote:
Morgen paar uurtjes saufen voor een afzwaaiende collega
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Comazuipen omdat-ie eindelijk optyft?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen paar uurtjes saufen voor een afzwaaiende collega![]()
![]()
Maaruh knalworstjequote:Op dinsdag 23 april 2024 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen paar uurtjes saufen voor een afzwaaiende collega
Wat gaan je nu doen aan je verveling op je werk?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hadden ze die maar destijds weggehaald. U lijkt het soms alsof die tot je hersens is doorgedrongen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had een splinter in m'n oog toen ik die maakte.
Borrel. Niet helemaal optyfen, want gaat bij andere team werken maar zelfde verdiepingquote:Uw ADH vitamine Worst
U?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden ze die maar destijds weggehaald. U lijkt het soms alsof die tot je hersens is doorgedrongen.![]()
![]()
Nu.quote:
That backfiredquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb een goede leermeester in jou.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat andere dingen proberen, mag iets anders oppakken voor een klein gedeelte naast mijn huidige werkzaamheden. Moet alleen nog kijken wat. En schuin oog naar vacatures binnen en buiten organisatiequote:Op dinsdag 23 april 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maaruh knalworstje
Wat gaan je nu doen aan je verveling op je werk?Uw ADH vitamine Worst
In of aanquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede leermeester in jou.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"in" is hier een Anglicismequote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Jeje bent ook nog wat te jong om je er maar bij neer te leggen en je tijd maar uit te zittenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat andere dingen proberen, mag iets anders oppakken voor een klein gedeelte naast mijn huidige werkzaamheden. Moet alleen nog kijken wat. En schuin oog naar vacatures binnen en buiten organisatieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kunt ook bij mister Tongyagi in de leer gaan!quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede leermeester in jou.![]()
![]()
Dingdong?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja daaromquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
Je
[..]
je bent ook nog wat te jong om je er maar bij neer te leggen en je tijd maar uit te zittenUw ADH vitamine Worst
@Seven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou die heb ik liever ook niet in mijn hoofd hoor......seven.....![]()
Ja de lente is behoorlijk gebolkt als ik de temperaturen ziequote:Uw ADH vitamine Worst
Ja we zijn hier hard met klimaatverandering bezig met al die gigantische bolken hier.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de lente is behoorlijk gebolkt als ik de temperaturen zie
Kunnen we beter kleiner doen:![]()
![]()
ik las gatverquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Reality vind ik gaver, maar deze is ook erg goed!Uw ADH vitamine Worst
Dokter Whoquote:Op dinsdag 23 april 2024 19:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we zijn hier hard met klimaatverandering bezig met al die gigantische bolken hier.
Kunnen we beter kleiner doen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:@ -Springquote:
hier gaat iets fout .....![]()
Hee, nog 2 punten en ik ga over @Superbadeendje heen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Koppijn krijg je van dat soort fouten!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:13 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
@ -Spring
hier gaat iets fout .....![]()
![]()
Toen ik die aflevering voor het eerst zag, had ik zoets van: "WTF is this crap?"quote:
Die opname van The Doctor die alles uitlegde was heel mysterieus, maar bij die angels had ik eerst zoiets van: "Moet dit spannend zijn of zo?"![]()
Meneer sandersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ludoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: