SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tuurlijk, knul. Alles ligt aan een ander, en ZEKER nooit aan jouquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik lok helemaal niet uit zeg gewoon wat ik denk. En ok niet over eens mag.
verschil is in hoe jij post, jij lokt nl wel uit. denk er over... en succes.![]()
En nu weer klaar met jou
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 17:52:12 ]![]()
Rob.quote:![]()
Iets met BITCHES?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iemand anders had er niet weer over moeten beginnen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tuurlijk, knul. Alles ligt aan een ander, en ZEKER nooit aan jou![]()
Klaaarrrrr nou![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand anders had er niet weer over moeten beginnen.
Klaaarrrrr nou![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Klaaarrrrr nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar dient men gewoon respect voor te hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze met dodenherdenking normaal doen..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jou een beetje kennende.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:55 schreef ToT het volgende:
Whehehe ach ff plagen.
Maar ik zal me verder weer gedragen hoor!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doet er blijkbaar graag een plasje overquote:Op dinsdag 23 april 2024 17:52 schreef maily het volgende:
[..]
Klaaarrrrr nou![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Tja, sowieso maar er zijn altijd mensen die er anders over denken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar dient men gewoon respect voor te hebben.
Sommige mensen die onze geschiedenis niet delen vinden hun hedendaagse problemen belangrijker dan wat wij herdenken.![]()
Denk dat mensen die daar gaan klooien heel hard mogen gaan rennen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, sowieso maar er zijn altijd mensen die er anders over denken.
Sommige mensen die onze geschiedenis niet delen vinden hun hedendaagse problemen belangrijker dan wat wij herdenken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hequote:Op dinsdag 23 april 2024 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef vandaag![]()
![]()
Geef je op voor Masterchef.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe lang geleden hadden we die damschreeuwer ook al weer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk dat mensen die daar gaan klooien heel hard mogen gaan rennen.![]()
2010quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang geleden hadden we die damschreeuwer ook al weer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
2010quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang geleden hadden we die damschreeuwer ook al weer?![]()
Absoluut.quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar dient men gewoon respect voor te hebben.
Ik hoop dat dat ook zo is.![]()
Ik ga vanavond ook gewoon door met of werk (Excel) of ik ga nog een broek maken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gaat een spannende dag worden dusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Dot.quote:
ik heb dat nooit gezegd? nergens trouwens. jij meerdere keren wel trouwens naar mij?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tuurlijk, knul. Alles ligt aan een ander, en ZEKER nooit aan jou![]()
En nu weer klaar met jou
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb weer een abo nodig!F5'en zuigt!
![]()
inkoppertje
Smile, it's free therapy.![]()
Wat vind jij trouwens van de dodenherdenking?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gezegd? nergens trouwens. jij meerdere keren wel trouwens naar mij?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gezegd? nergens trouwens. jij meerdere keren wel trouwens naar mij?quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik lok helemaal niet uit zeg gewoon wat ik denk. En ok niet over eens mag.
verschil is in hoe jij post, jij lokt nl wel uit. denk er over... en succes.tuurlijk, knulletje
![]()
Heb jij al wel geslapen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef [
[quote][b]Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb dat nooit gezegd? nergens trouwens. jij meerdere keren wel trouwens naar mij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja; van profiteren!quote:Op dinsdag 23 april 2024 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga vanavond ook gewoon door met of werk (Excel) of ik ga nog een broek maken
Elastiek breed genoeg?![]()
![]()
alleen maar respect voor eigenlijk. en doe altijd 2 min stilte ook al ben ik alleen thuis.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat vind jij trouwens van de dodenherdenking?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]Keihard bij iemand in de reet zitten brullen?
![]()
![]()
![]()
Dat zal een echo geven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:00 schreef ToT het volgende:
[..]Keihard bij iemand in de reet zitten brullen?
Ik ben heel slecht in actsquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heel raar, want je heb mij niet op Blokkeren![]()
![]()
Hier vallen voor de tweede keer meer dood dan levende bijen van boven naar beneden wat betekent dat ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat jullie trainer weg?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier vallen voor de tweede keer meer dood dan levende bijen van boven naar beneden wat betekent dat ?![]()
Niet gevaccineerd?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier vallen voor de tweede keer meer dood dan levende bijen van boven naar beneden wat betekent dat ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wintersterfte kan nogquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier vallen voor de tweede keer meer dood dan levende bijen van boven naar beneden wat betekent dat ?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 18:04:58 ]![]()
Ik heb geen elastiek meerquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ja; van profiteren!
Elastiek breed genoeg?
Trotste mama van Ambar
jemig kap dan zelf ook ff hoor, sorry dat ik het moet zeggen maar haal er nu al weer een heel aantal uit waar ik vorige topic helemaal over veroordeeld werd?
maakt niet uit, ik heb er geen problemen mee, maar doe dan ook ff niet hetzelfde.
aardappel weet en die zal het wel zeggen
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je gaat nu zelf (weer) verder, he.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:05 schreef kree het volgende:
jemig kap dan zelf ook ff hoor, sorry dat ik het moet zeggen maar haal er nu al weer een heel aantal uit waar ik vorige topic helemaal over veroordeeld werd?
maakt niet uit, ik heb er geen problemen mee, maar doe dan ook ff niet hetzelfde.
aardappel weet en die zal het wel zeggen
Heb je dat zelf niet door?![]()
Gisteren eentje gekilled omdat we dachten dat het een wesp was maar volgens google is dit een bij dus maar laten zitten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Die beesten zijn nog aan het ontwaken denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
om niet eens, maar weet dat jij het in de gate houdquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je gaat nu zelf (weer) verder, he.
Heb je dat zelf niet door?
Kappen met uitlokken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:07 schreef kree het volgende:
[..]
om niet eens, maar weet dat jij het in de gate houd![]()
Of je horloge.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]als je niet oplet, ben je zo jezelf kwijt bij haar
Excel is my first love
And it will be my lastTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]als je niet oplet, ben je zo jezelf kwijt bij haar
Laatste keer dat hij ooit gezien is. Soms hoor je hem nog eens uit d'r reet brullen.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste keer dat hij ooit gezien is. Soms hoor je hem nog eens uit d'r reet brullen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: