Zonder abo is t idd niet te doen.. maar die balk staat boven inquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb alles uitgezet wat maar kon met abo. want had het ff zonder, naja snap wel dat er dan niemand meer op dit forum komt.
Zo erg is het nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms worden die berichten wel verwijderd..maar blijkbaar is dit of nog niet gelezen of niet zo erg om het te laten verwijderen..
ik heb hem niet?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zonder abo is t idd niet te doen.. maar die balk staat boven in
Prutser.quote:
Comazuipen omdat-ie eindelijk optyft?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen paar uurtjes saufen voor een afzwaaiende collega
Maaruh knalworstjequote:Op dinsdag 23 april 2024 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Morgen paar uurtjes saufen voor een afzwaaiende collega
Hadden ze die maar destijds weggehaald. U lijkt het soms alsof die tot je hersens is doorgedrongen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had een splinter in m'n oog toen ik die maakte.
Borrel. Niet helemaal optyfen, want gaat bij andere team werken maar zelfde verdiepingquote:
U?quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hadden ze die maar destijds weggehaald. U lijkt het soms alsof die tot je hersens is doorgedrongen.
Nu.quote:
That backfiredquote:
Ik heb een goede leermeester in jou.quote:
Wat andere dingen proberen, mag iets anders oppakken voor een klein gedeelte naast mijn huidige werkzaamheden. Moet alleen nog kijken wat. En schuin oog naar vacatures binnen en buiten organisatiequote:Op dinsdag 23 april 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maaruh knalworstje
Wat gaan je nu doen aan je verveling op je werk?
In of aanquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede leermeester in jou.
"in" is hier een Anglicismequote:
je bent ook nog wat te jong om je er maar bij neer te leggen en je tijd maar uit te zittenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat andere dingen proberen, mag iets anders oppakken voor een klein gedeelte naast mijn huidige werkzaamheden. Moet alleen nog kijken wat. En schuin oog naar vacatures binnen en buiten organisatie
Je kunt ook bij mister Tongyagi in de leer gaan!quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een goede leermeester in jou.
Dingdong?quote:
Ja daaromquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:55 schreef greysbones het volgende:
Je
[..]
je bent ook nog wat te jong om je er maar bij neer te leggen en je tijd maar uit te zitten
@Seven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou die heb ik liever ook niet in mijn hoofd hoor......seven.....
Ja de lente is behoorlijk gebolkt als ik de temperaturen ziequote:
Ja we zijn hier hard met klimaatverandering bezig met al die gigantische bolken hier.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de lente is behoorlijk gebolkt als ik de temperaturen zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |