Ik moet binnenkort een spreadsheet "herschrijven" met allemaal vlookup/countif/ifs expressies. Ik begrijp van de helft van de formules niet wat ze doen. Kon ik nu maar 5 jaar terug gaan in de tijd en mezelf vertellen dat het nergens op sloeg wat ik had gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe kun je nou niet warm worden van Excel?
In Amsterdam in de Kuipstraatquote:
2e en 3e stuk zijn veel mooier, maarja iedereen kent alleen dat riedeltje over het algemeen......quote:
Sowieso. En 5 voor de lunch morgenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik pannenkoek 4 bakken en eten?
Als je nog een 4 e op kanquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Een geprikte bij.quote:
Daarom simpel houdenquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort een spreadsheet "herschrijven" met allemaal vlookup/countif/ifs expressies. Ik begrijp van de helft van de formules niet wat ze doen. Kon ik nu maar 5 jaar terug gaan in de tijd en mezelf vertellen dat het nergens op sloeg wat ik had gedaan
6 is ook een mooi getalquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Sowieso. En 5 voor de lunch morgen
quote:
Ik zeg het ook nietquote:Op dinsdag 23 april 2024 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah dat zeg je toch niet, bijen en hommels hebben we nodig
In ieder geval bakken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:22 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet
ik typte het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |