Mee eensquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het zijn niet echt lente temperaturen. Maar achter het raam in het zonnetje is het wel lekker
Lees net dat paracetamol dus niet helptquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik had er maar lippenstift over gedaan. Heb in Luxemburg een goedje gehaald dat je eroverheen kan strijken en er dan een laagje op vormt. Beetje vergelijkbaar met zo'n pleistertje. Dat is wel handig.
Dan denk je dat het lekker is buiten, tot je buiten komtquote:
Daarom heb ik dus zo'n film om er eerst overheen te smeren!quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net dat paracetamol dus niet helpthad ik eerder op moeten zoeken heb ik jaren paracetamol er op gesmeerd.
Heb die speciale pleisters ook wel eens gehad, maar die vind ik niet fijn zitten. Maar als je er lippenstift op smeert en er komt toevallen een druppeltje vocht uit die blaar heb je kans dag je hele lippen onder de blaren komen te zitten?
nee want zelf nooit aan gedacht, dus in feite van mss is er wat totdat diagnose zit niet zoveel tussen. paar weken.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang geduurd voor ze wist hoe of wat?
lente?quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
4 muggenbulten op mn rug
Wat is deze
Oh, wist je niet?quote:
Ja er als dat vocht elders komt zit die kans er wel in. Zo flimpje erover aanbrengen ken ik niet. Dat is wel handig, vooral als je kinderen hebt. Vooral hele kleintjesquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus zo'n film om er eerst overheen te smeren!
Maar heb eigenlijk nooit gehad dat de blaartjes zich verspreiden? Dat zou ook zonder lippenstift kunnen?
O gelukkig maar, was niet best als het zolang geduurd had.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
nee want zelf nooit aan gedacht, dus in feite van mss is er wat totdat diagnose zit niet zoveel tussen. paar weken.
Je bent waarschijnlijk een lekker hapje voor de muggenquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
4 muggenbulten op mn rug
Wat is deze
Ik word normaal gesproken nooit gestokenquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk een lekker hapje voor de muggen
Vreemd, en ook erg vroeg voor een mug.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik word normaal gesproken nooit gestoken
nou mijn mening, was al veel te lang als ik het verhaal dus hoor he, maar mn tante zat ergens in Afrika toen wss. dus het is aan de late kant al.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar, was niet best als het zolang geduurd had.
niet zeiken ouwe. zo gaat dit topic nou eenmaal.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man, we zijn 15 uur verder en het gaat nog steeds over hetzelfde
Ik lag nog lekker te slapen toen @Rob me wakker maakte omdat mijn telefoon zou gaan. Het bleek z'n eigen telefoon te zijnquote:
gehehe of twee dus, ik heb al gewoonte laat ze beneden, tenzij storingsdiensten ofzo.....quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lag nog lekker te slapen toen @:rob me wakker maakte omdat mijn telefoon zou gaan. Het bleek z'n eigen telefoon te zijn
En je had er ook al 7?quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
4 muggenbulten op mn rug
Wat is deze
Ze lagen in de woonkamerquote:Op dinsdag 23 april 2024 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe of twee dus, ik heb al gewoonte laat ze beneden, tenzij storingsdiensten ofzo.....
nou lekker laten gaan dus, en zie voicemail wel later als ik zin heb,,,, zo denk ikquote:
Wollah, kom naar Damsco dan jonguh!quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik word normaal gesproken nooit gestoken
Feit blijft dat het behandelbaar is, dat zou voor mij een opluchting zijnquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou mijn mening, was al veel te lang als ik het verhaal dus hoor he, maar mn tante zat ergens in Afrika toen wss. dus het is aan de late kant al.
jullie snappen niet, moet meer uitleggen, ze ging daar helemaal verliefd worden op iemand enzo, en echt die gozer is jonger als ik ben. maargoed ik heb daar neit gelijk oordeel over.
heel veel geld daarheen. en dat verklaard beetje de familie ruzie enzo als je het zo wil noemen.
maar ik ben dr neefje en geen broer of zus, maar zit er wel tussen.
ik ben het helemaal met haar eens btw, doe lekker wat je wil.
Morguhquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2024 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lag nog lekker te slapen toen @:rob me wakker maakte omdat mijn telefoon zou gaan. Het bleek z'n eigen telefoon te zijn
Hey ToTquote:
Ik vermoed onder de klamme lappenquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is onze Friese vriend eigenlijk? @:FreshFruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |