jawel van mij wel, het was iets met borst kanker, nu weet ik ook helemaal niet de details. maar het had wss beter ff eerder ontdekt kunnen worden als wat het was.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je positief blijven en ook naar haar dat blijven uitstralen
Positief blijven bevorderd haar genezing net zo goed
Mag ik vragen waar het zit?
Ja dat is altijd met kanker, maar als het behandelbaar is is het al heel wat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
jawel van mij wel, het was iets met borst kanker, nu weet ik ook helemaal niet de details. maar het had wss beter ff eerder ontdekt kunnen worden als wat het was.
klopt, maar ik wist dit dus ook nog niet he, sinds februari ofzo, tis dat we ff buiten stonden te roken en ze vertelde, van ja kree ik heb kanker. en als ik de arts zo hoorde is het niet best.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is altijd met kanker, maar als het behandelbaar is is het al heel wat.
Zolang geduurd voor ze wist hoe of wat?quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:39 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar ik wist dit dus ook nog niet he, sinds februari ofzo, tis dat we ff buiten stonden te roken en ze vertelde, van ja kree ik heb kanker. en als ik de arts zo hoorde is het niet best.
ok ik nog helemaal positief enzo en gelukkig was waar want dit was voor de uitslag nog van onderzoek, wel behandelbaar. jajaja sindsdien en zie dr niet elke maand ofzo, chemo en bestraling. dus app af en toe ff met dr.
quote:
Was je niet aan het werk?quote:
Nu al?quote:
Ze hebben lekker aan je gezogen dus vannachtquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, snap het ook niet helemaal
Oh, 7 zie ik nu
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Voor je keuken of op je werk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zit op de electricien te wachten
Mja, zo te zien gaat ie nog steeds over hetzelfde onderwerp als 12 uur geleden, daar valt niet tegen op te bolken zonder zelf in slaap verveeld te worden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
O jee is Kree alweer over je heen gegaan AS
Snap ik, FF mag wel oppassen op deze manier haalt Kree hem nog inquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mja, zo te zien gaat ie nog steeds over hetzelfde onderwerp als 12 uur geleden, daar valt niet tegen op te bolken zonder zelf in slaap verveeld te worden.
Moet je werken?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen zin om op te staan, maar vrees dat het toch moet
Hey Monsterquote:
Waarom?quote:
Ik heb een klacht over een Mod, en die mag je niet hardop uiten dus ik zeg alleen dat ik er een TR over heb gezet.quote:
Huhquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een klacht over een Mod, en die mag je niet hardop uiten dus ik zeg alleen dat ik er een TR over heb gezet.
Samengevat, de Mod in kwestie veranderd een topic titel in NWS in een leugen, iets wat zelfs ontkracht wordt in de bron van het nieuws waar het topic over gaat.
En dit is echt slecht voor de verhoudingen.
It makes me mad
Is dit alles?quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb een klacht over een Mod, en die mag je niet hardop uiten dus ik zeg alleen dat ik er een TR over heb gezet.
Samengevat, de Mod in kwestie veranderd een topic titel in NWS in een leugen, iets wat zelfs ontkracht wordt in de bron van het nieuws waar het topic over gaat.
It makes me mad
Ja, maar ga proberen een overleg te verplaatsen, zodat ik vandaag thuis kan werken.quote:
Serieusquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Als ik de link naar het topic plaats, is dat een verkapte noemen van de naam van de Mod in kwestie.
En mod bashen mag niet.
Dan kan je inderdaad beter een TR zetten. Ik kom zelf amper in nwsquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:03 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
It makes me mad
Nou ja, als het lukt mooi meegenomen tochquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ga proberen een overleg te verplaatsen, zodat ik vandaag thuis kan werken.
Hihi maar recent zijn er meer. Je hebt gewoon niet genoeg naar beneden gescrolldquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha ik wilde nog editen en recent toevoegen.
En de muren hebben oren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja klopt.
Daar liegen ze ook in het nieuws.
Dan doe je betreffende mod even een DM.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Als ik de link naar het topic plaats, is dat een verkapte noemen van de naam van de Mod in kwestie.
En mod bashen mag niet.
Hey Moonquote:
Nee. Waarom zou ik? De betreffende mod uit zich als een racistische badaap, daar wil ik niks mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je betreffende mod even een DM.
Hey Moon. Ja hoor, hier alles goed. Bij jou ook?quote:
Ja ook goed, tis koud maar t zonnetje schijntquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moon. Ja hoor, hier alles goed. Bij jou ook?
Ja het zijn niet echt lente temperaturen. Maar achter het raam in het zonnetje is het wel lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ook goed, tis koud maar t zonnetje schijnt
Ongeveer helemaal niet gescrolldquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hihi maar recent zijn er meer. Je hebt gewoon niet genoeg naar beneden gescrolld
Succesquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik? De betreffende mod uit zich als een racistische badaap, daar wil ik niks mee te maken hebben
Ik heb een TR gezet.
Dat is vervelend, ik doe altijd een paracetamol nat maken en op de blaar, hij droogt dan eerder inquote:
Ik doe dat al jaren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Nooit van gehoord dat paracetamol trucje!!
Ik had vorige week een koortslip!quote:
Ja en het is ook niet echt mooi of zoquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had vorige week een koortslip!
Rotdingen.
Schoonmoeder van mijn dochter doet het altijd wegbranden (dan ben je niet helemaal lekker lijkt mij als je dat doet)quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Nooit van gehoord dat paracetamol trucje!!
O ik ook, is net twee dagen wegquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had vorige week een koortslip!
Rotdingen.
Hey Fogelquote:
Nee, ik had er maar lippenstift over gedaan. Heb in Luxemburg een goedje gehaald dat je eroverheen kan strijken en er dan een laagje op vormt. Beetje vergelijkbaar met zo'n pleistertje. Dat is wel handig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en het is ook niet echt mooi of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |