SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of misschien moet je je gedoe niet in ONZ postenquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms moet gewoon ff kletsen toch met vrouwen, die snappen dit meestal meer.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 03:33:43 ]![]()
het was nog een goeie nl toen ik dacht joh check het ff, of ik dikke dildo in me aars wilde en met handboeien ,.... no shit dat ik dit kreeg dus over chat. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
dat dusquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of misschien moet je je gedoe niet in ONZ posten![]()
tja ook, maar geen zin om weer ander topic te maken... vind t wel best zoquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of misschien moet je je gedoe niet in ONZ postenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fruit halenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij de groenteboerquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is onze Friese vriend eigenlijk? @:FreshFruit![]()
Een nieuwe dagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bedtijd hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik maak me ernstig zorgen over jullie kinders btw?
in het algemeen ook echt. wat je ziet op tik tok is niet realiet
of denk je als je een camera vasthoudt dat jee alles maar mag flikken
Ik snap btw de leuke filmpjes erover, maar die staan niet daar.
dikke lul gek. Ik zou je een harde rechtse geven en je hele camera de grond in trappen. flikker op zeg. jeugd van tegenwoordig.Do what you love, love what you do!![]()
heb wel neefjes en nichtje btw. maar zou ze slaan als het aan mij lag. Soks dus want verder zijn ze lief.Do what you love, love what you do!![]()
zeker gelukkig maar toch.quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:01 schreef KillemWieft het volgende:
Jij lult sowieso wel makkelijk (lees: veel).Do what you love, love what you do!![]()
hoewel zou ik kunnen ze slaan...... dacht al aan riem enzo....
maarja neeeeeeej kan t niet en zijn ze denk te lief voor enzo, maargoed laat het aan de ouders om ze op te voeden dan..... ik ben wel van beetje harde aanpak hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Thank jij ookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:01 schreef kree het volgende:
heb wel neefjes en nichtje btw. maar zou ze slaan als het aan mij lag. Soks dus want verder zijn ze lief.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
sl dat mietige gedoe. gewoon ff harde pets, niks mis mee. dat zal ze leren.Do what you love, love what you do!![]()
weet wel en dan gaan ze huilen enzo, maargoed het is neit kinderen pijn doen he. tis meer de schrik als pijn.
Maar dikke lul ik ben er helemaal voorstander van, en dan na 10 min is het wel weer ok. En hebben ze lesje geleerd wel ipv notty step, allang al gezien niet heel effectief. wel na een pets trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Mwa, mensen die niet kunnen tuchtigen zonder te slaan kunnen sowieso niet opvoeden. Dat soort lui kan beter geen tikken uitdelen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:08 schreef kree het volgende:
sl dat mietige gedoe. gewoon ff harde pets, niks mis mee. dat zal ze leren.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kijk er is een verschil in slaan enzo he? weet je soms wil ik ze ook knock out slaan, maar dart is niet de manier, ff tik joh. er wordt al veel te veel drama daarover gemaakt.quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mwa, mensen die niet kunnen tuchtigen zonder te slaan kunnen sowieso niet opvoeden. Dat soort lui kan beter geen tikken uitdelen.
doet echt niet pijn ofzo maar leert wel.Do what you love, love what you do!![]()
zit nou ook niet meer 40 jaar terug en dat ik kinderen met een riem wil slaan.
Denk ook niet nodig opzich. het gaat wel om context ermee. maar ok ff tik ofzo zie ik echt geen kwaad in.Do what you love, love what you do!![]()
hoewel kan me een aantal voorstellen waar het voor zou helpen, maar die zijn niet echt kinderen meer. zweepslagen gewoon geven, zou goed idee zijn.Do what you love, love what you do!![]()
M’n moeder sloeg een keer een pollepel stuk op mij. Was niet de eerste en ook niet de laatste keer dat ik klappen heb gekregen, dus veel schoot ze er niet mee op.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
vinden jullie trouwens dat ik daarmee teverl ga?
tik vind zelf niet eigenlijk, en sterker nog het is uitzondering denk. laat staan andere kinderen. maar vindt er niks ergs aan?Do what you love, love what you do!![]()
mss maar goed dan dat ik geen kinderen heb, en zou ze niet slaan. maarja soms is het nmss wel handig.Do what you love, love what you do!![]()
O jeee. 🤣Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
lol. jullie weten echt wel dat ik geen kinderen ga slaan.
maar ben wel voor corrigerende tik iig.
Do what you love, love what you do!![]()
Hey ASquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Onrustig, had mijn dochter hier die niet lekker in der vel zit, dus bij ieder geluidje was ik wakker.
Maar ze heeft gelukkig de hele nacht doorgeslapen.
Net de ontbijttafel gedekt. Ze moet straks wel werken dus als ze er uit komt zo staat het onbijt klaar.
En jij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
Onrustig, had mijn dochter hier die niet lekker in der vel zit, dus bij ieder geluidje was ik wakker.
Net de ontbijttafel gedekt. Ze moet straks wel werken dus als ze er uit komt zo staat het onbijt klaar.
En jij?lieffffff
Ook beetje onrustig, heb nogal wat hoestbuien de laatste tijdquote:Op dinsdag 23 april 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
En jij?![]()
Niet meer dan normaal tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat je ma tafel voor je dekt en ontbijtje klaar zet, gehehehe. denk dat de laatste keer was toen ik 9 ofzo was op basisschool. heel snel daarna was het doe het zelf maar. gehehehequote:Do what you love, love what you do!![]()
O dat heb ik altijd voor de kinderen gedaan en ook tussen de middag als ze uit school kwamen.
En nu als de kleinkinderen hier logeren dek ik ook de tafel
Dat vinden ze altijd leuk en gezellig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou met basis school hier was dat ook nog wel, want gingen we tussen de middag naar huis ook om te eten.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
O dat heb ik altijd voor de kinderen gedaan en ook tussen de middag als ze uit school kwamen.
En nu als de kleinkinderen hier logeren dek ik ook de tafel
Dat vinden ze altijd leuk en gezellig.
is geloof ik nu niet meer.
maar daarna moest ik het toch echt zelf doen, hahaha geen problemen mee verder hoor. maargoed dat strookt soms niet met hoe het bij iedereen is wist ik al
Tegenwoordig is dat wat ik zo hoor ook niet meer zo linke en rechts zie/hoor.
Kids worden met een boterham voor de tv gezet.
Ik vond het altijd een 'belangrijk'moment van de dag. Tijd hebben om te luisteren wat de kids die dag hadden beleefd. Of gewoon zo maar gezellig kletsen met zijn allen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
no way dat dat voor me klaar gelegd werd lunch pakketje, het grappige is jaaaaaaren later natuurlijk door ellende dat ik bij mijn tante ff heb gelogeerd, die deed dat dan weer wel. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Morguh Bb
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk ook, maar voor zover ik zie. en kijk ik naar neefjes enzo. die hebben geen middag pauze meer?quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:09 schreef Dotteke het volgende:
Tegenwoordig is dat wat ik zo hoor ook niet meer zo linke en rechts zie/hoor.
Kids worden met een boterham voor de tv gezet.
Ik vond het altijd een 'belangrijk'moment van de dag. Tijd hebben om te luisteren wat de kids die dag hadden beleefd. Of gewoon zo maar gezellig kletsen met zijn allen.
gaat aan 1 stuk door. wij kwamen vroeger gewoon thuis tussen de middag van kwart over twaalf denk en half 2 weer verder....?Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat is tegenwoordig niet meer ze gaan door en zijn in de middag dan eerder vrij.
Maaruh heb jij al weer vrij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
of en dan vrij en spelen met vriendjes buiten etc etc. najagoeie ouwe tijd.Do what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op dinsdag 23 april 2024 06:13 schreef Dotteke het volgende:
Ja dat is tegenwoordig niet meer ze gaan door en zijn in de middag dan eerder vrij.
Maaruh heb jij al weer vrij?
Volgens mij heb jij mee vrije dagen dan dat je werkt of nietquote:
tenminste heb het ff overlegd, moest er ff beetje tussen uit ofzo gewoon. teveel gedoe teveel gezeur teveel gestrest.Do what you love, love what you do!![]()
Op je werk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:15 schreef kree het volgende:
tenminste heb het ff overlegd, moest er ff beetje tussen uit ofzo gewoon. teveel gedoe teveel gezeur teveel gestrest.
Of trek je het niet omdat je hele nachten doorhaalt als je vrij bent en als je weer moet werken je helemaal kapoet ben en minder kan hebben?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmmmms was het maar zo..... is niet zo, maar ik neem nooit lange vakanties tot nu toe, dus kan ze spreiden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mee vrije dagen dan dat je werkt of nietDo what you love, love what you do!![]()
Hoe lang heb je nu dan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms was het maar zo..... is niet zo, maar ik neem nooit lange vakanties tot nu toe, dus kan ze spreiden.
Ik zie je toch veel hier posten en als je hier post ben je vrij de volgende dag dacht ik?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat is het niet echt.. tis meer ook met prive en gezeik en bv dat met mn tante waardoor ik wakker lig. maargoed alsnog hoor want lijkt voor jullie wss heel veel want jullie zien momenten dat ik hier post. over het algemeen werk ik toch echt 40 uur per week als het niet meer isquote:Op dinsdag 23 april 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op je werk?
Of trek je het niet omdat je hele nachten doorhaalt als je vrij bent en als je weer moet werken je helemaal kapoet ben en minder kan hebben?
O misschien moet je je leven eens iets gezonder in gaan delen?quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is het niet echt.. tis meer ook met prive en gezeik en bv dat met mn tante waardoor ik wakker lig. maargoed alsnog hoor want lijkt voor jullie wss heel veel want jullie zien momenten dat ik hier post. over het algemeen werk ik toch echt 40 uur per week als het niet meer is
Dat van je tante is niet leuk, maar het ie goed behandelbaar zei je tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag en rij voorzichtigquote:
nou het is behandelbaar, en verder heb je wss gelijk wel.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O misschien moet je je leven eens iets gezonder in gaan delen?
Dat van je tante is niet leuk, maar het ie goed behandelbaar zei je toch
Dan moet je positief blijven en ook naar haar dat blijven uitstralen
Positief blijven bevorderd haar genezing net zo goed
Mag ik vragen waar het zit?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mss he. en heb btw hierover gepraat ook hoor op werk, dus heb dus beetje speling.
Ik weet niet, het is allemaal niet onwijs hard werken, maar wel heel veel en veel verantwoording. en cursus achter cursus. Ik merk ofzo dat ik het soort beetje niet trek mss? wil me ook niet aanstellen, want vind me werk heel leuk etc. maar merk iets toch dat ik denk van dat ik na een dag thuis kom en denk pppfffffff
weet niet echt hoe ik het uit moet leggen.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: