SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of misschien moet je je gedoe niet in ONZ postenquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:31 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms moet gewoon ff kletsen toch met vrouwen, die snappen dit meestal meer.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2024 03:33:43 ]![]()
het was nog een goeie nl toen ik dacht joh check het ff, of ik dikke dildo in me aars wilde en met handboeien ,.... no shit dat ik dit kreeg dus over chat. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
dat dusquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of misschien moet je je gedoe niet in ONZ posten![]()
tja ook, maar geen zin om weer ander topic te maken... vind t wel best zoquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Of misschien moet je je gedoe niet in ONZ postenDo what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fruit halenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bij de groenteboerquote:Op dinsdag 23 april 2024 03:42 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is onze Friese vriend eigenlijk? @:FreshFruit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: