jawel van mij wel, het was iets met borst kanker, nu weet ik ook helemaal niet de details. maar het had wss beter ff eerder ontdekt kunnen worden als wat het was.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:33 schreef Dotteke het volgende:
Dan moet je positief blijven en ook naar haar dat blijven uitstralen
Positief blijven bevorderd haar genezing net zo goed
Mag ik vragen waar het zit?
Ja dat is altijd met kanker, maar als het behandelbaar is is het al heel wat.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:35 schreef kree het volgende:
[..]
jawel van mij wel, het was iets met borst kanker, nu weet ik ook helemaal niet de details. maar het had wss beter ff eerder ontdekt kunnen worden als wat het was.
klopt, maar ik wist dit dus ook nog niet he, sinds februari ofzo, tis dat we ff buiten stonden te roken en ze vertelde, van ja kree ik heb kanker. en als ik de arts zo hoorde is het niet best.quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is altijd met kanker, maar als het behandelbaar is is het al heel wat.
Zolang geduurd voor ze wist hoe of wat?quote:Op dinsdag 23 april 2024 06:39 schreef kree het volgende:
[..]
klopt, maar ik wist dit dus ook nog niet he, sinds februari ofzo, tis dat we ff buiten stonden te roken en ze vertelde, van ja kree ik heb kanker. en als ik de arts zo hoorde is het niet best.
ok ik nog helemaal positief enzo en gelukkig was waar want dit was voor de uitslag nog van onderzoek, wel behandelbaar. jajaja sindsdien en zie dr niet elke maand ofzo, chemo en bestraling. dus app af en toe ff met dr.
quote:
Was je niet aan het werk?quote:
Nu al?quote:
Ze hebben lekker aan je gezogen dus vannachtquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, snap het ook niet helemaal
Oh, 7 zie ik nu
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2024 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Voor je keuken of op je werk?quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zit op de electricien te wachten
Mja, zo te zien gaat ie nog steeds over hetzelfde onderwerp als 12 uur geleden, daar valt niet tegen op te bolken zonder zelf in slaap verveeld te worden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
O jee is Kree alweer over je heen gegaan AS
Snap ik, FF mag wel oppassen op deze manier haalt Kree hem nog inquote:Op dinsdag 23 april 2024 07:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mja, zo te zien gaat ie nog steeds over hetzelfde onderwerp als 12 uur geleden, daar valt niet tegen op te bolken zonder zelf in slaap verveeld te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |