Hey Moon. Ja hoor, hier alles goed. Bij jou ook?quote:
Ja ook goed, tis koud maar t zonnetje schijntquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moon. Ja hoor, hier alles goed. Bij jou ook?
Ja het zijn niet echt lente temperaturen. Maar achter het raam in het zonnetje is het wel lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:19 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ja ook goed, tis koud maar t zonnetje schijnt
Ongeveer helemaal niet gescrolldquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hihi maar recent zijn er meer. Je hebt gewoon niet genoeg naar beneden gescrolld
Succesquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik? De betreffende mod uit zich als een racistische badaap, daar wil ik niks mee te maken hebben
Ik heb een TR gezet.
Dat is vervelend, ik doe altijd een paracetamol nat maken en op de blaar, hij droogt dan eerder inquote:
Ik doe dat al jaren.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Nooit van gehoord dat paracetamol trucje!!
Ik had vorige week een koortslip!quote:
Ja en het is ook niet echt mooi of zoquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had vorige week een koortslip!
Rotdingen.
Schoonmoeder van mijn dochter doet het altijd wegbranden (dan ben je niet helemaal lekker lijkt mij als je dat doet)quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Nooit van gehoord dat paracetamol trucje!!
O ik ook, is net twee dagen wegquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had vorige week een koortslip!
Rotdingen.
Hey Fogelquote:
Nee, ik had er maar lippenstift over gedaan. Heb in Luxemburg een goedje gehaald dat je eroverheen kan strijken en er dan een laagje op vormt. Beetje vergelijkbaar met zo'n pleistertje. Dat is wel handig.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en het is ook niet echt mooi of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |