De toon is prima, in context totaal niks mis mee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 01:24 schreef Za het volgende:
[..]
...
Maar goed, indien hij PVV had gezegd ipv Wilders, was de toon al anders geweest.
Fortuyn zou ook de grootste worden, gaf ook af op de Islam, er zijn parallellen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 01:31 schreef VelitoX het volgende:
De toon is prima, in context totaal niks mis mee.
Maarja meeneertje Wilders moet gaan zitten uitleggen waarom het zogenaamd een persoonlijke bedreiging is, met natuurlijk Fortuyn dr bij halen.... ("de context uit het verleden" in zn lachwekkende aangifte), lol.
Het staat je vrij overal aangifte van te doen.quote:Gaan we dan ook met zn allen aangifte doen tegen Wilders omdat ie Breivik inspireerde tot zn daden? Of de tig keer dat ie anderen van alles toewenst, die daarna dreigende malloten op bezoek krijgen? Uiteindelijk is het gewoon afleiding voor het formatiefalen, want zelfs dat is natuurlijk de schuld van "links".
rov 3.2.2:quote:Op maandag 22 april 2024 23:01 schreef Za het volgende:
Zie onder meer Hoge Raad 15 december 2020, ECLI:NL:HR:2020:2020.
Doei Geertquote:Het strafbare feit waartoe wordt opgeruid, moet rechtstreeks in het geschrift zijn aangeduid, maar daarbij hoeven niet de woorden van de strafwet te zijn gebruikt. Een herkenbare omschrijving van het feit waartoe wordt opgeruid volstaat.
Ach welnee.quote:Op dinsdag 23 april 2024 03:00 schreef Za het volgende:
Maar dat maakt zijn leven er niet veiliger op, en de woorden van Timmermans zijn in dat kader onverantwoordelijk.
Wat is hier dan zo polariserend aan?quote:Op dinsdag 23 april 2024 05:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ach ja, Wilders is ongetwijfeld hypocriet, maar dat hoort er wel een beetje bij in Den Haag. Timmermans roept ook enerzijds dat er teveel polarisatie is, dat de politiek verhard, en roept anderzijds ook deze dingen over Wilders. Tja.
'deze dingen' zegt 'iequote:Op dinsdag 23 april 2024 05:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ach ja, Wilders is ongetwijfeld hypocriet, maar dat hoort er wel een beetje bij in Den Haag. Timmermans roept ook enerzijds dat er teveel polarisatie is, dat de politiek verhard, en roept anderzijds ook deze dingen over Wilders. Tja.
Kwalificeren is wat anders dan wat timmermans impliceerde. Zeker gezien zijn achterban en het trackrecord.quote:Op maandag 22 april 2024 23:14 schreef Momo het volgende:
Wilders onderzoekt met jurist of aangifte tegen Timmermans zinvol is: ’Spelen op de man? Dat pik ik niet meer’
Maar gaat Wilders dan ook stoppen met bijvoorbeeld Kaag een heks te noemen? En recent was er ook nog iemand een eng mannetje volgens Wilders toch? Of gaat dit enkel 1 kant op, niet meer op de man/vrouw spelen?
Er zijn meer uitspraken van hen geweest die op mensen gericht waren die wel een enge strekking hadden geloof ikquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kwalificeren is wat anders dan wat timmermans impliceerde. Zeker gezien zijn achterban en het trackrecord.
Ja? Staat zijn achterban wel eens bij politici aan de voordeur? Kan je iets meer kunnen zeggen over dat zogenaamde trackrecord.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kwalificeren is wat anders dan wat timmermans impliceerde. Zeker gezien zijn achterban en het trackrecord.
Als je samen moet werken met een partij die zionisme tot racisme bestempeld, dan heb je meteen een verdeelde achterban. De uitslag bij die stemming was 40 - 60!! 40% van de leden bestempelt zionisme tot racisme. En daar moet je het land mee gaan regeren?quote:
Dat kun je niet meer ongedaan maken. Als iemand hiervan foute neigingen zou krijgen, zoals Volkert vroeger, dan gaan die niet meer weg als Franske zegt dat je Wilders niets mag doen.quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:14 schreef Vallon het volgende:
Het zou Timmermans meer dan sieren dat hij volmondig de verhaspeling weerspreekt dat het vanzelfsprekend nooit en nimmer de bedoeling kan zijn om Wilders als persoon te elimineren en ook nooit is toegestaan - ook niet in de haat/liefde - om die ergens van te gaan weerhouden.
Timmermans hoeft zich niet te excuseren voor zijn gebruikte woorden, met wel of niet een 's' maar kan wel extra zijn "intentie" benadrukken om een mogelijke bedoeling tot oproep weg te nemen die iemand hierin zou kunnen beluisteren.
Hij zei dan ook: Ik zal niets nalaten....quote:Op dinsdag 23 april 2024 00:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
echt hoor, je hebt nog nooit iemand horen zeggen dat ie 'ergens alles aan gaat doen'?
Stel dat Wilders had gezegd: "We moeten er alles aan doen (geen middel schuwen) om Kaag uit de regering te houden."quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Er zijn meer uitspraken van hen geweest die op mensen gericht waren die wel een enge strekking hadden geloof ik
Zijn achterban stuurt bedreigende mails en tweets, waartegen Wilders al meermalen aangifte heeft gedaan en waardoor hij al jarenlang beveiligd dient te worden.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:17 schreef opgebaarde het volgende:
Ja? Staat zijn achterban wel eens bij politici aan de voordeur? Kan je iets meer kunnen zeggen over dat zogenaamde trackrecord.
Ja, en wat wil je daar nu precies mee zeggen tegen mij?quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Stel dat Wilders had gezegd: "We moeten er alles aan doen (geen middel schuwen) om Kaag uit de regering te houden."
En dan volgen er incidenten bij haar woning.
Gegarandeerd dat er dan aangifte was gedaan tegen Wilders om deze woorden.
Bron?quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Zijn achterban stuurt bedreigende mails en tweets, waartegen Wilders al meermalen aangifte heeft gedaan en waardoor hij al jarenlang beveiligd dient te worden.
Dat dit de achterban van TimmerFrans is, is natuurlijk helemaal niet waar, maar framet wel lekker.quote:
Net zo min als dat bv de 'fakkeldrager' iemand van de achterban van Wilders zou zijn (zoals hier en daar in de afgelopen posts gesuggereerd wordt). Die gast is een religekkie met een poster van Gideon van Meijeren boven zijn bed.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat dit de achterban van TimmerFrans is, is natuurlijk helemaal niet waar, maar framet wel lekker.
Dat wanneer Wilders exact hetzelfde gezegd zou hebben met Kaag als onderwerp, er ook aangifte gedaan zou zijn tegen Wilders.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, en wat wil je daar nu precies mee zeggen tegen mij?
Ik mis denk ik even de uitleg van deze boodschap aan mijn adres.
Want dit heb ik in ieder geval nooit ontkent.
Ach, de Telegraaf en haar lezers leveren ons land liever uit aan Poetin dan dat Timmermans premier wordt. Dit valt nog mee…quote:Op dinsdag 23 april 2024 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, wie zou nou reageren op zo’n stelling? Normale, evenwichtige mensen of PVV aanhangers met hun minderwaardigheids- en Messias-complexen?
en er staan rechtse malloten voor de deur van Kaag en diverse linkse politici worden beveiligd. Wilders wordt beveiligd vanwege islamitische haatbaarden die de achterlijke uitspraken van wilders niet kunnen verwerken. Wilders wordt zo ver ik weet niet vanwege links beveiligd en ik denk dat je gewoon zit te lullen omdat jij zoals wel meer PVVers geen enkele kritiek of wanklank kunnen verwerkenquote:Op dinsdag 23 april 2024 08:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Zijn achterban stuurt bedreigende mails en tweets, waartegen Wilders al meermalen aangifte heeft gedaan en waardoor hij al jarenlang beveiligd dient te worden.
Op zich lopen die achterbannen wel behoorlijk in elkaar over.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:40 schreef Montagui het volgende:
[..]
Net zo min als dat bv de 'fakkeldrager' iemand van de achterban van Wilders zou zijn (zoals hier en daar in de afgelopen posts gesuggereerd wordt). Die gast is een religekkie met een poster van Gideon van Meijeren boven zijn bed.
Overige 'opwachters' waren eerder achterban van BBB (en Fvd) dan die van Wilders.
Maar inderdaad, het framet zo lekker.
Waren geen PVV-stemmers, zie post nummer 160.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:46 schreef opgebaarde het volgende:
en er staan rechtse malloten voor de deur van Kaag
En die stemmen vooral PvdA en GL en zijn derhalve hun achterban.quote:en diverse linkse politici worden beveiligd. Wilders wordt beveiligd vanwege islamitische haatbaarden die de achterlijke uitspraken van wilders niet kunnen verwerken.
Als Wilders beveiligd moet worden vanwege haatbaarden die op PvdA/GL stemmen, dan wordt hij beveiligd vanwege links.quote:Wilders wordt zo ver ik weet niet vanwege links beveiligd en ik denk dat je gewoon zit te lullen omdat jij zoals wel meer PVVers geen enkele kritiek of wanklank kunnen verwerken
Net als die van (extreem) linkse partijen in combinatie met de bedreigingen vanuit de moslimwereld aan Wilders.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:46 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Op zich lopen die achterbannen wel behoorlijk in elkaar over.
Toon dit maar eens aan.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Waren geen PVV-stemmers, zie post nummer 160.
[..]
En die stemmen vooral PvdA en GL en zijn derhalve hun achterban.
[..]
Als Wilders beveiligd moet worden vanwege haatbaarden die op PvdA/GL stemmen, dan wordt hij beveiligd vanwege links.
Dat zou het alleen niet. Alleen Wilders is zo kleinzerig en alleen zijn sympathisanten vallen ervoor.quote:Op dinsdag 23 april 2024 08:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat wanneer Wilders exact hetzelfde gezegd zou hebben met Kaag als onderwerp, er ook aangifte gedaan zou zijn tegen Wilders.
Derhalve is de aangifte tegen Timmermans terecht!!
Maar goed, Wilders heeft dit niet gezegd, alleen dat Kaag een 'heks' was. Dat is geen opruiing, maar niet netjes. Totaal niet te vergelijken met de uitspraak van Timmermans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |