Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mickytjuh op 22-04-2024 11:07:08 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hadden ze geen uitzendrechten voor zeiden ze bij ziggoquote:Op maandag 22 april 2024 10:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh wat stom dat ze niet alle seizoenen er op zetten danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ah stom zeg..quote:Op maandag 22 april 2024 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hadden ze geen uitzendrechten voor zeiden ze bij ziggo![]()
Ik ben het liefstOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat zei MrMickytjuh gisteren toch echtOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zou niet best zijn als hij wat anders zeiquote:Op maandag 22 april 2024 11:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat zei MrMickytjuh gisteren toch echtEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Hey Greyquote:Op maandag 22 april 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou niet best zijn als hij wat anders zei![]()
![]()
Grijsjequote:Op maandag 22 april 2024 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou niet best zijn als hij wat anders zei![]()
![]()
Uit bed dan maarOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mooonnnnnquote:
Lovvvquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Uit bed dan maar poging 3Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik wil niet! Want dan moet ik grote mensen dingen doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 11:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil niet! Want dan moet ik grote mensen dingen doenyou can do this
![]()
Blijf je lekker liggenquote:Op maandag 22 april 2024 11:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik wil niet! Want dan moet ik grote mensen dingen doen![]()
![]()
nog een koffie pakken of nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
wat is het stilletjes
zijn alle herrieschoppers aan het slapen?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat stoppen mislukt nu alDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Toilet verstoptDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
die zijn naar centrum van rotterdamquote:Op maandag 22 april 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
wat is het stilletjes
zijn alle herrieschoppers aan het slapen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan hem niet vindenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wat is daar te doen dan?quote:Op maandag 22 april 2024 11:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die zijn naar centrum van rotterdamEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Wat lees ik: Ongeluk vanwege scooteren over de trambaan op de Erasmusbrug, over de kop gegaan vanwege een gat in trambaanJe komt daar niet zomaar op de trambaan, is niet voor niets afgesloten voor overig verkeer
Uw ADH vitamine Worst
Ok, ik ging uit bedquote:![]()
En toen ging ik een boterham pakken.
En toen bleek het brood op te zijn.
Dus toen heb ik een halve paprika klein gesneden en gebakken met een eitje.
Het is niet het meest volle ontbijt ever, maar ik heb iets gegeten!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Uw ADH vitamine Worst
spijt dat ik heb gekliktquote:Op maandag 22 april 2024 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)rd-op-de-binnenrotte![]()
voetbal gedoeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
stond van alles voor de wc deur, en ik heb nog niet genoeg koffie hiervoor gehadquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bij jou?quote:Op maandag 22 april 2024 11:50 schreef drakin het volgende:
[..]
stond van alles voor de wc deur, en ik heb nog niet genoeg koffie hiervoor gehad![]()
bruin ei met zonnebrilquote:Op maandag 22 april 2024 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zegt die rare gast altijd waar Paul een ui van heeftUw ADH vitamine Worst
Alexquote:Op maandag 22 april 2024 11:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat zegt die rare gast altijd waar Paul een ui van heeft![]()
![]()
Ja was even druk bezig geweestquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja iddquote:Op maandag 22 april 2024 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rare gast wel, zie wel eens van die filmpjes op tik tok van hem man³
Uw ADH vitamine Worst
Goed vertoevenquote:
Praktisch elke dag ook verse sneeuw gehad
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Waar is Monsterkoekie eigenlijk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Waar is Justink dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die ligt bovenop Monsterkoekie natuurlijk.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ok ik ben vet productief mensenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ff lunchen en koffie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Yaraquote:Op maandag 22 april 2024 12:19 schreef Yara. het volgende:
Goedemiddag., pauze hier.
Niet lang trouwens. Boel te doen wel.![]()
![]()
HAloaquote:
R.I.P DTS.![]()
Lee zingt weer prachtig ynwa![]()
Zo mooi 🥲They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was lekker
quote:
Het schijnt dat er ook mensen zijn die gewoon niet van zoenen houden. Het is op zich natuurlijk ook niet heel hygiënisch
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Mooie beeldenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zwijgen is silverThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Sowquote:Op maandag 22 april 2024 12:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ben pas net wakker.Tot zover mijn ritme.
![]()
Laat op bed?![]()
Ja dat bedoel ik. Maar viel wel mee hoe laat volgens mij. Denk ik zo'n 12 uur geslapen. Was ook wel moe.quote:![]()
KOEKIEquote:Op maandag 22 april 2024 12:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Wat meer uren aan het werk dus minder foktijd
![]()
2.5 uur nog zwoegen.quote:Op maandag 22 april 2024 12:49 schreef MizzezAmy het volgende:
De ochtend weer overleefd, nog 3 uur te gaan...![]()
Ik heb nog van 15 tot 15:30 vergadering, ik twijfel of ik gaquote:
quote:Op maandag 22 april 2024 12:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb nog van 15 tot 15:30 vergadering, ik twijfel of ik ga![]()
Ik zit te wachten op lui van EP Labels&Advies die het energielabel van mijn woning komen opnemen. Zouden tussen 12:30 en 14:30 uur komen. En ze komen natuurlijk nooit vroeg, maar altijd laat
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Te vroeg is ook niet altijd fijn. Wel eens gehad dat de monteur om 9 uur zou komen, maar vervolgens om half 8 al aanbelde, omdat de buren de deur niet open deden.quote:Op maandag 22 april 2024 12:56 schreef DJMO het volgende:
Ik zit te wachten op lui van EP Labels&Advies die het energielabel van mijn woning komen opnemen. Zouden tussen 12:30 en 14:30 uur komen. En ze komen natuurlijk nooit vroeg, maar altijd laat
Op tijd komen, dat zou het fijnste zijn, of een half uurtje van tevoren een seintje geven, zodat je niet helemaal aan huis gebonden bent.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
ik ben wel bezigquote:
maar productief is wat andersEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nou je doet tenminste iets.quote:Op maandag 22 april 2024 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel bezig
maar productief is wat anders
Dat is al meer dan ik nu![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Hoi Schotelquote:![]()
![]()
![]()
Werd vandaag niet de keuken eruit gehaald of vergis ik me met de dag?
Die is er uit!quote:Op maandag 22 april 2024 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Schotel![]()
![]()
![]()
Werd vandaag niet de keuken eruit gehaald of vergis ik me met de dag?![]()
Mjah. Als ze er om 14:30 uur niet zijn, trek ik onverbiddelijk de deur achter me dicht. Dan maken ze maar een nieuwe, meer gedetailleerde, afspraak.quote:Op maandag 22 april 2024 12:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Te vroeg is ook niet altijd fijn. Wel eens gehad dat de monteur om 9 uur zou komen, maar vervolgens om half 8 al aanbelde, omdat de buren de deur niet open deden.
Op tijd komen, dat zou het fijnste zijn, of een half uurtje van tevoren een seintje geven, zodat je niet helemaal aan huis gebonden bent.Ik heb er één en ik ben er trots op
Jawel. Het is goed voor de gezamelijke weerstandquote:Op maandag 22 april 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook mensen zijn die gewoon niet van zoenen houden. Het is op zich natuurlijk ook niet heel hygiënisch
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 13:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
[..]
Jawel. Het is goed voor de gezamelijke weerstand10 secondjes of langer tongzoenen houdt mensen gezonder
![]()
![]()
![]()
quote:hoe lang zit je nu zonder keuken?
Mensen al aangeboden dat je wel bij hun mag koken, als ze ook mee mogen eten?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Meest smerige wat er is. Al die bacteriën in je speekselquote:Op maandag 22 april 2024 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]10 secondjes of langer tongzoenen houdt mensen gezonder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst gorgelen met mondwaterquote:Op maandag 22 april 2024 13:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Meest smerige wat er is. Al die bacteriën in je speeksel
quote:Op maandag 22 april 2024 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]10 secondjes of langer tongzoenen houdt mensen gezonder
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat hij wel eens kooktquote:Op maandag 22 april 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hoe lang zit je nu zonder keuken?
Mensen al aangeboden dat je wel bij hun mag koken, als ze ook mee mogen eten?![]()
Wat eten jullie vandaag? #inspiratieloosIk heb er één en ik ben er trots op
niet elektrisch poetsenquote:![]()
Sowieso elektrisch![]()
en flossen! anders zit er nog gore meuk tussen de tanden in![]()
Ik heb een tijdje met waterstofperoxide moeten gorgelen om bacteriën te doden, dat was ook wel vies. Liever zoenen met bacteriën danquote:
nu zin in een broodje met kaas en ham uit de oven of een broodje geitenkaasquote:
Straks weet ik nog niet wat ik ga maken.. soepie of lasagne uit de vriezer of rijst met groene curry en iets aan groenvoer erbij.
Hier ook iedere dag de vraag van de dag
Oh jaa dat is echt smerig!quote:Op maandag 22 april 2024 13:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje met waterstofperoxide moeten gorgelen om bacteriën te doden, dat was ook wel vies. Liever zoenen met bacteriën dan![]()
![]()
Zoenen met bacteriën is veul fijner
2 weken bij pappie en mammie etenquote:Op maandag 22 april 2024 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hoe lang zit je nu zonder keuken?
Mensen al aangeboden dat je wel bij hun mag koken, als ze ook mee mogen eten?![]()
![]()
Oh dat heb je je goed geregeldquote:Op maandag 22 april 2024 13:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
2 weken bij pappie en mammie eten![]()
Vorig jaar 4 maanden zonder keuken gezeten![]()
![]()
veel wegwerpbordjes doorheen gegaan![]()
edit is alweer 2 jaar geleden
quote:Op maandag 22 april 2024 13:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb je je goed geregeld![]()
Vorig jaar 4 maanden zonder keuken gezeten![]()
![]()
veel wegwerpbordjes doorheen gegaan![]()
edit is alweer 2 jaar geleden![]()
hoezo 4 maanden?
![]()
hele beneden verdieping gerenoveerdquote:![]()
![]()
Alles laten stuccen in de woonkamer plafond, muren. (drogen duurde ook wel even)
Vloerverwarming laten aanleggen etc etc
mannetjes moesten op elkaar wachten tot alles klaar was, niet alles liep zoals je het van te voren bedacht hebt..
Had zo'n campingplaatje met 2 kookdingen voor in de garage maar dat werkt niet echt fijn.Smile, it's free therapy.![]()
Zat ook nog een deur in de keuken dat werd een raam..
waren tig firma's hier bezig.![]()
was blij toen het allemaal klaar wasSmile, it's free therapy.![]()
zowaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee denk je ik?quote:Op maandag 22 april 2024 13:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man3 daar zou ik echt niet tegenkunnen![]()
![]()
Constant mensen over de vloer blehhhSmile, it's free therapy.![]()
Ik heb al kei veel voor mijn studie gedaan!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Juistquote:Op maandag 22 april 2024 13:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
niet elektrisch poetsen![]()
Sowieso elektrisch![]()
en flossen! anders zit er nog gore meuk tussen de tanden in![]()
![]()
![]()
Goed van jou!quote:Op maandag 22 april 2024 13:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb al kei veel voor mijn studie gedaan!!![]()
![]()
Boodschappen gedaan ✅They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe komtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb niets met wasmachines. Vind wassen niet leuk. Heb niet zo iets van: oh dan ga ik morgen lekker wassen of zo.quote:![]()
oef paar honderd euro lichter danquote:Op maandag 22 april 2024 13:47 schreef KoningWouter het volgende:
Morgen komt de nieuwe wasmachine
Ben nog nooit zo weinig enthousiast geweest voor wat ik gekocht hebSmile, it's free therapy.![]()
Yup dat is het enigequote:Op maandag 22 april 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef paar honderd euro lichter dan![]()
Ha ja zo wel handig om te hebben.quote:Op maandag 22 april 2024 13:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb niets met wasmachines. Vind wassen niet leuk. Heb niet zo iets van: oh dan ga ik morgen lekker wassen of zo.
Heb hier een gezamenlijke wasmachine en was altijd bij mijn vriendin.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat maar lekker draaien...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had er eerst een met wifi gevonden, maar dat bleek na beter zoeken echt een kutding te zijn.
Nu dus maar gewoon een met energielabel A+ en goede reviews gekocht.![]()
Ja essentieel. Heb het ook weken voor me uit geschovenquote:Op maandag 22 april 2024 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ha ja zo wel handig om te hebben.
Heb hier een gezamenlijke wasmachine en was altijd bij mijn vriendin.Maar nu is de schone was echt bijna op.
![]()
![]()
Onze wasmachine doet een muziekje wanneer hij klaar is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hip!quote:Op maandag 22 april 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Onze wasmachine doet een muziekje wanneer hij klaar is.![]()
![]()
Samsung?quote:Op maandag 22 april 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Onze wasmachine doet een muziekje wanneer hij klaar is.![]()
Heer Schotel.quote:
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die van mij ook met blauwe ledlampjes hopelijk werkt hij nog na een jaar bij moeders in de schuur.quote:Op maandag 22 april 2024 13:54 schreef FreshFruit het volgende:
Onze wasmachine doet een muziekje wanneer hij klaar is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet eten gaan halenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is die man toch lelijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik liever ook geen van beideOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie beiden wel graag op de TV, dan kan ik tenminste een andere zender op zetten
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreeg de link van de buurman,
https://www.tuinkriebels.(...)ernatief-of-verboden![]()
Dan moeten we ook stoppen met het strooien van zout in de winter![]()
Dat zei ik hem ook, want hij gooit strooizout als het glad is of gesneeuwd heeft.quote:Op maandag 22 april 2024 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we ook stoppen met het strooien van zout in de winterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Verboten!quote:Op maandag 22 april 2024 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik hem ook, want hij gooit strooizout als het glad is of gesneeuwd heeft.
Maar ik heb een licentie Bedrijfsvoeren Gewasbescherming, en ik hoor het voor het eerst, dus met boetes zal het wel meevallen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 3097 / +94 / +195 / 3396 / 4414
2. AardappelSchotel / 886 / +37 / +103 / 2470 / 2925
3. kree / 841 / +13 / +0 / 2111 / 2649
4. Dr.Mikey / 680 / +72 / +45 / 814 / 1087
5. Monsterkoekie / 674 / +0 / +0 / 2545 / 2827
6. drakin / 617 / +51 / +12 / 1563 / 1846
7. JustinK / 552 / +0 / +0 / 1982 / 2264
8. Superbadeendje / 523 / +14 / +23 / 1101 / 1405
9. MizzezAmy / 517 / +12 / +8 / 1548 / 1941
10. devzero / 512 / +24 / +1 / 758 / 987
11. HappyCharly / 512 / +6 / +6 / 1668 / 1904
12. hemarookworst / 425 / +19 / +13 / 866 / 1131
13. Lovely / 420 / +44 / +18 / 1401 / 1686
14. KillemWieft / 405 / +15 / +1 / 167 / 353
15. ieniminimuis / 318 / +9 / +0 / 1163 / 1386
16. aloa / 268 / +40 / +40 / 981 / 1131
17. Bally-b / 248 / +32 / +37 / 357 / 467
18. greysbones / 234 / +3 / +12 / 1069 / 1175
19. DerRabbit / 226 / +6 / +6 / 581 / 657
20. Rob / 221 / +19 / +2 / 314 / 407SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Round up.quote:Op maandag 22 april 2024 14:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zelf gebruik ik ammoniumnitraat, hoppa“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan vertrouw ik op jou en niemand ziet het wat ik achter het huis strooiquote:Op maandag 22 april 2024 14:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Verboten!
Maar ik heb een licentie Bedrijfsvoeren Gewasbescherming, en ik hoor het voor het eerst, dus met boetes zal het wel meevallen
Hij heeft mooi zijn eigenstukje achter de schuurtjes weggehaald.
Is ook niet goed voor milieu, maar niet strooien is dan gevaarlijk en dat wil je al helemaal niet hebbenquote:Op maandag 22 april 2024 14:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]![]()
Dan moeten we ook stoppen met het strooien van zout in de winterUw ADH vitamine Worst
Het is ook maar net waar je leest,op andere sites wordt het gewoon aangeraden.quote:Op maandag 22 april 2024 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vertrouw ik op jou en niemand ziet het wat ik achter het huis strooi
Hij heeft mooi zijn eigenstukje achter de schuurtjes weggehaald.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moeten we sneeuw en ijs in de winter maar gaan verbiedenquote:Op maandag 22 april 2024 14:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is ook niet goed voor milieu, maar niet strooien is dan gevaarlijk en dat wil je al helemaal niet hebben
Je kan precies vinden wat je wil horen tegenwoordig.quote:Op maandag 22 april 2024 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je leest,op andere sites wordt het gewoon aangeraden.![]()
Is toch al zeldzaam hierquote:Op maandag 22 april 2024 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moeten we sneeuw en ijs in de winter maar gaan verbiedenUw ADH vitamine Worst
Waarom zou hij anders een nieuwe keuken nemen?quote:Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Is idd maar een paar dagen per jaar glad, max een week.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja daarom, had het van iemand van hier dus rondgekeken op het net en niets gevonden dat het niiet mochtquote:Op maandag 22 april 2024 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook maar net waar je leest,op andere sites wordt het gewoon aangeraden.
Het lag zelfs bij intratuin
Ik steun deze motie.quote:Op maandag 22 april 2024 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moeten we sneeuw en ijs in de winter maar gaan verbieden
En gaat over tot de orde van de dag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Maar, ik wil sneeuwquote:Op maandag 22 april 2024 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik steun deze motie.
En gaat over tot de orde van de dag.
Zodat je weer zout kan strooien zeker?quote:
Ik heb lekker brood gehaald joh.
Donker bruin volkoren, en dan snijworst er op.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik hou van kokenquote:Op maandag 22 april 2024 14:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou hij anders een nieuwe keuken nemen?![]()
![]()
Lekker weertje welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de nachten koud komende dagen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja zelfs tot de 20 gradenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even raam open vanochtend en het was 16,5 graden. Volgens mij sinds december niet gebeurd
Uw ADH vitamine Worst
Je raam open?quote:Op maandag 22 april 2024 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
Even raam open vanochtend en het was 16,5 graden. Volgens mij sinds december niet gebeurd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is wel gelijk lekker weer als in Berlijn arriveer, terwijl de dagen ervoor slecht zijn![]()
Tijdens Koningsdag weg van NL zijn
Uw ADH vitamine Worst
Eindelijk beetje lente weer is wel lekker.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zal eens ervoor zorgen dat jij ook je ramen opentquote:
Uw ADH vitamine Worst
Mag ook wel het is bijna meiquote:Op maandag 22 april 2024 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eindelijk beetje lente weer is wel lekker.![]()
![]()
Ik vier geen koningsdagquote:Op maandag 22 april 2024 14:50 schreef hemarookworst het volgende:
Het is wel gelijk lekker weer als in Berlijn arriveer, terwijl de dagen ervoor slecht zijn![]()
Tijdens Koningsdag weg van NL zijn![]()
![]()
Laat de hele lente en zomer maar lekker verregenen als we toch zo lekker bezig zijnUw ADH vitamine Worst
Gewoon je lekker laten rijden in een koets en zwaaien naar het gepeupel tochquote:
Uw ADH vitamine Worst
Kutzooi. Chips is lekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is Prinsjesdag.quote:Op maandag 22 april 2024 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon je lekker laten rijden in een koets en zwaaien naar het gepeupel toch“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel plezierquote:
Het is koud maar wel mooiOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan gooi ik oranje pleepotten naar de Ridderzaalquote:Uw ADH vitamine Worst
NWS / Rookworst Hema/Unox en meer mogelijk per 1 juli verboden.quote:Op maandag 22 april 2024 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gooi ik oranje pleepotten naar de Ridderzaal![]()
Met een kek hoedje op?quote:Op maandag 22 april 2024 14:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan gooi ik oranje pleepotten naar de Ridderzaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 22 april 2024 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
NWS / Rookworst Hema/Unox en meer mogelijk per 1 juli verboden.
Uw ADH vitamine Worst
Ik zie een match.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij weet ook altijd alles hequote:Op maandag 22 april 2024 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zodat je weer zout kan strooien zeker?
IIs ook weer goed voor de licht metalen velgenquote:
ImmerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In dat geval BOLK ik jullie ook snoeihard en helemaal kapotOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Maar zeewater is toch ook zout.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is correct en tevens juistquote:
Ik heb laatst gehoord dat zout ook zoutig smaakt![]()
quote:
Zweet ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: