Maar Russell hebben ze ook klaargestoomd. hebben ze zelfs nog extra lang bij Williams laten rijden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 21:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Max naar Mercedes gaat is het waarschijnlijk Russell die moet vertrekken en Antonelli die blijft. Antonelli is al jaren door Mercedes klaargestoomd om in de F1 te rijden. Die laten ze na een jaar niet vallen.
Antonelli is de nwe messias voor Mercedes. Dat is Russell nooit geweest. En dat was ook duidelijk te merken vóór hij bij Mercedes zelf reed en nu is het nog steeds overduidelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar Russell hebben ze ook klaargestoomd. hebben ze zelfs nog extra lang bij Williams laten rijden.
Willen ze de gok nemen dat Antonelli beter is of blijven ze bij de vertrouwde Russell die ook prima resultaten laat zien.
Max is geloof ik nog steeds de nieuwe Messias voor Mercedesquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Antonelli is de nwe messias voor Mercedes. Dat is Russell nooit geweest
Prema is niet neer wat het geweest is de afgelopen jaren. Had moeite met het begrijpen van de nieuwe F2 wagen. Al gaat het wel beter de laatste races. Bearman won de sprintrace vanmiddag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max is geloof ik nog steeds de nieuwe Messias voor Mercedes![]()
Maar Antonelli is inderdaad wel flink gehyped, doet het op het moment alleen niet echt super in de F2 (Bearman ook niet trouwens, Hadjar wel maar die krijgt dan weer geen stoeltje, net als Liam Lawson.
Lawson is nog wel in de race om Ricciardo te gaan vervangen, al had Horner er andere ideeën over.
Horner zei dat Lawson evt ook uitgeleend kon worden aan Williams maar die hebben nu met Colapinto een nieuwe rijder.
Helmut had al wel gezegd dat Lawson komend jaar in de F1 rijdt.
Dan moet ie dus wel Ricciardo gaan vervangen.
Als Lawson komend jaar geen stoeltje krijgt bij Red Bull (incl Vcarb) dan is hij vrij om elders een stoeltje te vinden en is alle investering voor niets geweest (voor RB dan)
Tsunoda kan ook alvast opzoek gaan naar een nieuw stoeltje, in 2026 loopt het contract met Honda af en onderdeel van die dieal was dat er een Japanner in de wagen zou rijden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Prema is niet neer wat het geweest is de afgelopen jaren. Had moeite met het begrijpen van de nieuwe F2 wagen. Al gaat het wel beter de laatste races. Bearman won de sprintrace vanmiddag.
En Liam uitlenen aan Williams was alleen dit jaar. Alleen wilde Williams dat niet omdat Red Bull hem op elk moment terug wou kunnen vragen. Dus misschien zijn ze nog wat van plan met Lawson. Volgend jaar kan hij misschien uitgeleend worden aan Sauber, als hij niet dan al in de RB plaatsneemt, en kunnen ze hem dan het jaar erop in de RB zetten. Samen met Hadjar, die dan volgend seizoen de reserve mag zijn. Ik verwacht Tsunoda en Ricciardo in 2026 in ieder geval niet meer in de RB.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 22:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tsunoda kan ook alvast opzoek gaan naar een nieuw stoeltje, in 2026 loopt het contract met Honda af en onderdeel van die dieal was dat er een Japanner in de wagen zou rijden.
Het is al officieel geen Honda motor meer maar officieus nog wel.
https://www.blick.ch/spor(...)rkus-id20158525.htmlquote:Unter den heiss diskutierten Themen der beiden vergangenen Tage im Fahrerlager waren auch die zwei exklusiven Blick-Geschichten: Ricciardo bei Racing Bulls nach Singapur raus, Lawson rein. Und: Der WM-Letzte Bottas bekommt in Hinwil einen neuen Vertrag. Dementis gab es in beiden heiklen Fällen keine! Man bastelt jetzt in Faenza und Hinwil nur noch an den offiziellen Pressemitteilungen herum.
Eerder geruchten dat Lawson Perez gaat vervangen volgend seizoen en dat Hadjar het lege stoeltje bij Vcarb overneemt.quote:Op zondag 22 september 2024 08:17 schreef THEFXR het volgende:
gelukkig geen geruchten dat Ric, Per gaat vervangen na Mex en Lawson vervangt hem bij vcarb
Er gaan ook geruchten dat Lawson volgend jaar bij VCARB blijft en Hadjar dan ook reservecoureur blijft (de rol die Lawson dit jaar had).quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerder geruchten dat Lawson Perez gaat vervangen volgend seizoen en dat Hadjar het lege stoeltje bij Vcarb overneemt.
Al lijkt het mij dat Red Bull Perez ook nog niet kwijt wil, in 2026 kunnen ze 'm nog weleens nodig hebben als Max naar een ander team zou gaan.
En ook over Yuki gaan er geruchten dat die naar Aston Martin zou gaan (omdat die dan met Honda motoren gaan rijden)
Maar dat zijn allemaal nog geruchten, als Aston Martin Max zou kunnen krijgen dan hebben ze Yuki ook niet meer nodig.
En Yuki is ook niet beter dan Alonso... wel beter dan Stroll maar gaat daddy z'n zoon uit het team gooien?
Een team met Max en Yuki lijkt me ook niet echt geweldig trouwens.
Piastri zit voorlopig goed bij McLaren, die kan mogelijk volgend jaar WK worden daar.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er gaan ook geruchten dat Lawson volgend jaar bij VCARB blijft en Hadjar dan ook reservecoureur blijft (de rol die Lawson dit jaar had).
En dat er dan een ander in plaats van Perez bij RBR gaat rijden. Las al namen als Piastri en Colapinto.
Max kan ook gewoon stoppen en wat anders gaan doen of verder simmen, geld genoeg.quote:Op zaterdag 28 september 2024 16:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eerder geruchten dat Lawson Perez gaat vervangen volgend seizoen en dat Hadjar het lege stoeltje bij Vcarb overneemt.
Al lijkt het mij dat Red Bull Perez ook nog niet kwijt wil, in 2026 kunnen ze 'm nog weleens nodig hebben als Max naar een ander team zou gaan.
En ook over Yuki gaan er geruchten dat die naar Aston Martin zou gaan (omdat die dan met Honda motoren gaan rijden)
Maar dat zijn allemaal nog geruchten, als Aston Martin Max zou kunnen krijgen dan hebben ze Yuki ook niet meer nodig.
En Yuki is ook niet beter dan Alonso... wel beter dan Stroll maar gaat daddy z'n zoon uit het team gooien?
Een team met Max en Yuki lijkt me ook niet echt geweldig trouwens.
Max, Alonso en Hulkenberg hebben al afspraken gemaakt om na hun F1 carriere in de LMS series in te stappen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Max kan ook gewoon stoppen en wat anders gaan doen of verder simmen, geld genoeg.
Marko zou het liefst Lawson of Tsunoda in de RBR zien, maar volgens de geruchten is hij overruled door Horner die Colapinto in die auto wil.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:36 schreef beantherio het volgende:
Colapinto doet het netjes maar de stap om hem maar gelijk in de Red Bull te zetten vind ik weer een ander uiterste. Net als Lawson oogt het nog wat vroeg om hem te promoveren naar het hoofdteam. Ik vrees dat ie gaat verzuipen bij RBR.
Dan zou ik eerder Tsunoda promoveren. Maar misschien dat dat contractueel lastig is omdat ie nog steeds aan Honda verbonden is. Tja, het is ook eigenlijk een onmogelijke taak om een geschikte coureur te vinden om naast Verstappen te zetten. Alonso of Piastri lijken me de enige geschikte kandidaten, maar beiden zijn (natuurlijk) niet beschikbaar. Misschien dat ze Ocon kunnen inhuren?
Zolang de Argentijnse fans zich maar gedragen. Het moet geen tweede Canapino worden, maar ik ben er bang voor. Heb al verhalen over haatberichten richting Albon en Sargeant langs zien komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:30 schreef flipsen het volgende:
Tsunoda is niet goed genoeg en net als Perez de ene race goed, de andere race een drama. Persoonlijk denk ik dat Lawson de beste keuze is, die deed het al eerder erg goed als invaller en nu ook. Colapinto zou ik uiteraard leuk vinden voor de Argentijnen en omdat ie nog niet is verpest door mediatrainingen
Op zich logisch.quote:
Vind ik wel het meest logische klinken, Lawson heeft meer talent dan Tsunoda.quote:Op maandag 2 december 2024 14:33 schreef Starflyer het volgende:
Perez waarschijnlijk weg bij Red Bull na Abu Dhabi. Lawson wordt hier genoemd als vervanger met Hadjar dan in de VCARB naast Tsunoda.
https://www.espn.com/f1/s(...)l-end-season-sources
Red Bull heeft vast clausules ingebouwd.quote:Op maandag 2 december 2024 16:43 schreef flipsen het volgende:
20 miljoen dollar was de afkoopsom toch van Perez?
En daarom denkt een vooraanstaand Argentijns sportjournalist dat Colapinto in 2025 in de Red Bull zal zitten, met medewerking van Slim... Zelf zie ik dat nog niet gebeuren trouwens, zeker niet na zijn laatste racesquote:Op maandag 2 december 2024 17:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft vast clausules ingebouwd.
Groter probleem is Carlos Slim, de sponsor van Perez en Red Bull.
Slim betaalde ook al het salaris van Perez, zou ook voor de gemistte inkomsten in het WCC opdraaien.
ALs die als sponsor wegvalt dan kost het 't team wel meer dan 20 miljoen.
Lijkt ook door Horner en Marko ontkent te worden.quote:Op maandag 2 december 2024 18:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
En daarom denkt een vooraanstaand Argentijns sportjournalist dat Colapinto in 2025 in de Red Bull zal zitten, met medewerking van Slim... Zelf zie ik dat nog niet gebeuren trouwens, zeker niet na zijn laatste races
Lawson lijkt me nog wat te vroeg en Yuki is te matig.quote:Op maandag 2 december 2024 16:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vind ik wel het meest logische klinken, Lawson heeft meer talent dan Tsunoda.
Nav een YT filmpje dat @Peterselieman gisteren plaatste elders, van een interview met Christian Horner na afloop van de race in Qatar...quote:Op maandag 2 december 2024 14:33 schreef Starflyer het volgende:
Perez waarschijnlijk weg bij Red Bull na Abu Dhabi. Lawson wordt hier genoemd als vervanger met Hadjar dan in de VCARB naast Tsunoda.
https://www.espn.com/f1/s(...)l-end-season-sources
quote:Op maandag 2 december 2024 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 4.50 minuten
Yuki heeft het dit jaar prima gedaan. Het is geen ideale kandidaat, maar ik snap het als ze het voor een jaar proberen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 01:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lawson lijkt me nog wat te vroeg en Yuki is te matig.
Perez wil ontslagen worden. Dat levert hem meer opquote:Op woensdag 4 december 2024 19:08 schreef NicolasJoy het volgende:
Eerst zien, dan geloven met dat Perez nu wél opstapt.
Jaartje met Sainz is de beste optie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Volgens de doorgaans goed ingevoerde T. wordt het Lawson.
Hangt er vooral van af hoe hoog hij (of zijn entourage) de lat legt.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:02 schreef Evenstar het volgende:
Ik gun het Lawson wel, maar ik hoop dat het niet "te vroeg" is voor hem.
Ik heb verder geen idee hoe sterk hij mentaal gezien is, maar dit kan ook echt kut uitpakken en daarna nog een kans krijgen is best lastig zoals je bij Gasly en Albon kan zien.
Dat leek mij ook een goede (en stiekem wel de beste) optie, maar ik gok dat het niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Jaartje met Sainz is de beste optie.
Alleen wilde Sainz niet slechts voor 1 jaartje tekenen, was ook teleurgesteld in Red Bull en heeft dus maar bij Wiliams getekend.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Jaartje met Sainz is de beste optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |