Marko zou het liefst Lawson of Tsunoda in de RBR zien, maar volgens de geruchten is hij overruled door Horner die Colapinto in die auto wil.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:36 schreef beantherio het volgende:
Colapinto doet het netjes maar de stap om hem maar gelijk in de Red Bull te zetten vind ik weer een ander uiterste. Net als Lawson oogt het nog wat vroeg om hem te promoveren naar het hoofdteam. Ik vrees dat ie gaat verzuipen bij RBR.
Dan zou ik eerder Tsunoda promoveren. Maar misschien dat dat contractueel lastig is omdat ie nog steeds aan Honda verbonden is. Tja, het is ook eigenlijk een onmogelijke taak om een geschikte coureur te vinden om naast Verstappen te zetten. Alonso of Piastri lijken me de enige geschikte kandidaten, maar beiden zijn (natuurlijk) niet beschikbaar. Misschien dat ze Ocon kunnen inhuren?
Zolang de Argentijnse fans zich maar gedragen. Het moet geen tweede Canapino worden, maar ik ben er bang voor. Heb al verhalen over haatberichten richting Albon en Sargeant langs zien komen.quote:Op woensdag 6 november 2024 13:30 schreef flipsen het volgende:
Tsunoda is niet goed genoeg en net als Perez de ene race goed, de andere race een drama. Persoonlijk denk ik dat Lawson de beste keuze is, die deed het al eerder erg goed als invaller en nu ook. Colapinto zou ik uiteraard leuk vinden voor de Argentijnen en omdat ie nog niet is verpest door mediatrainingen
Op zich logisch.quote:
Vind ik wel het meest logische klinken, Lawson heeft meer talent dan Tsunoda.quote:Op maandag 2 december 2024 14:33 schreef Starflyer het volgende:
Perez waarschijnlijk weg bij Red Bull na Abu Dhabi. Lawson wordt hier genoemd als vervanger met Hadjar dan in de VCARB naast Tsunoda.
https://www.espn.com/f1/s(...)l-end-season-sources
Red Bull heeft vast clausules ingebouwd.quote:Op maandag 2 december 2024 16:43 schreef flipsen het volgende:
20 miljoen dollar was de afkoopsom toch van Perez?
En daarom denkt een vooraanstaand Argentijns sportjournalist dat Colapinto in 2025 in de Red Bull zal zitten, met medewerking van Slim... Zelf zie ik dat nog niet gebeuren trouwens, zeker niet na zijn laatste racesquote:Op maandag 2 december 2024 17:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft vast clausules ingebouwd.
Groter probleem is Carlos Slim, de sponsor van Perez en Red Bull.
Slim betaalde ook al het salaris van Perez, zou ook voor de gemistte inkomsten in het WCC opdraaien.
ALs die als sponsor wegvalt dan kost het 't team wel meer dan 20 miljoen.
Lijkt ook door Horner en Marko ontkent te worden.quote:Op maandag 2 december 2024 18:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
En daarom denkt een vooraanstaand Argentijns sportjournalist dat Colapinto in 2025 in de Red Bull zal zitten, met medewerking van Slim... Zelf zie ik dat nog niet gebeuren trouwens, zeker niet na zijn laatste races
Lawson lijkt me nog wat te vroeg en Yuki is te matig.quote:Op maandag 2 december 2024 16:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Vind ik wel het meest logische klinken, Lawson heeft meer talent dan Tsunoda.
Nav een YT filmpje dat @Peterselieman gisteren plaatste elders, van een interview met Christian Horner na afloop van de race in Qatar...quote:Op maandag 2 december 2024 14:33 schreef Starflyer het volgende:
Perez waarschijnlijk weg bij Red Bull na Abu Dhabi. Lawson wordt hier genoemd als vervanger met Hadjar dan in de VCARB naast Tsunoda.
https://www.espn.com/f1/s(...)l-end-season-sources
quote:Op maandag 2 december 2024 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 4.50 minuten
Yuki heeft het dit jaar prima gedaan. Het is geen ideale kandidaat, maar ik snap het als ze het voor een jaar proberen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 01:14 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lawson lijkt me nog wat te vroeg en Yuki is te matig.
Perez wil ontslagen worden. Dat levert hem meer opquote:Op woensdag 4 december 2024 19:08 schreef NicolasJoy het volgende:
Eerst zien, dan geloven met dat Perez nu wl opstapt.
Jaartje met Sainz is de beste optie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Volgens de doorgaans goed ingevoerde T. wordt het Lawson.
Hangt er vooral van af hoe hoog hij (of zijn entourage) de lat legt.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:02 schreef Evenstar het volgende:
Ik gun het Lawson wel, maar ik hoop dat het niet "te vroeg" is voor hem.
Ik heb verder geen idee hoe sterk hij mentaal gezien is, maar dit kan ook echt kut uitpakken en daarna nog een kans krijgen is best lastig zoals je bij Gasly en Albon kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |