Den dat ik mijzelf maar ga aanmelden. Slechter dan nu kan niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar is er een verkiezing voor de FIA president. Ben benieuwd wie de tegenkandidaten van MBS worden
Ben ik jouw assistent!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Den dat ik mijzelf maar ga aanmelden. Slechter dan nu kan niet.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen genoeg nationale auto(sport) bonden achter je te krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sowquote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef Netsplitter het volgende:
EXCLUSIEF: DOORNBOS OVER ZIJN AFSCHEID ALS F1-ANALIST BIJ ZIGGO SPORT
Tijdens de nabeschouwing op de Grand Prix van Qatar maakte Robert Doornbos bekend te stoppen als F1-analist bij Ziggo Sport. Motorsport.com sprak exclusief met hem.
https://nl.motorsport.com(...)iggo-sport/10678290/
Weten we de tijden al?quote:Op maandag 2 december 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
WEER CAKE!
Laatste race wel
Jaquote:
Ik vind iemand die de dubbel gele vlaggen niet aanhoud toch wel terecht een straf verdienen. Jij niet?quote:Op maandag 2 december 2024 09:02 schreef DjVero het volgende:
Wat laat Max zich weer kennen. Klagen over het genaai van Russel, maar zelf Norris ook een oor aannaaien
*tikt op topicpointer*quote:Op maandag 2 december 2024 09:02 schreef DjVero het volgende:
Wat laat Max zich weer kennen. Klagen over het genaai van Russel, maar zelf Norris ook een oor aannaaien
Zeker, maar dat is mijn punt dan ook niet.quote:Op maandag 2 december 2024 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind iemand die de dubbel gele vlaggen niet aanhoud toch wel terecht een straf verdienen. Jij niet?
Ach jongen toch, wat een domme post.quote:Op maandag 2 december 2024 09:02 schreef DjVero het volgende:
Hij vraagt dus terecht aan het team of Norris zich aan de regels heeft gehouden. En vraagt later dus ook terecht aan het team of er al duidelijkheid is.quote:Op maandag 2 december 2024 10:57 schreef DjVero het volgende:
[..]
Zeker, maar dat is mijn punt dan ook niet.
Hmhm.quote:Op maandag 2 december 2024 10:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij vraagt dus terecht aan het team of Norris zich aan de regels heeft gehouden. En vraagt later dus ook terecht aan het team of er al duidelijkheid is.
Ik zie niet dat jij dom genoemd wordt. Ik zie dat de inhoud van je post wordt beoordeeld.quote:Op maandag 2 december 2024 10:58 schreef DjVero het volgende:
Klagen over Max = automatisch uitgemaakt worden voor dom![]()
Wat dan? Je ziet ineens je concurrent een stuk dichterbij in je spiegels, dan ga je informeren, want VER liftte wel. Maar jij noemt dat klikken? Bijzonder.quote:Op maandag 2 december 2024 10:57 schreef DjVero het volgende:
[..]
Het is wel een beetje klikken.quote:Op maandag 2 december 2024 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat dan? Je ziet ineens je concurrent een stuk dichterbij in je spiegels, dan ga je informeren, want VER liftte wel. Maar jij noemt dat klikken? Bijzonder.
Bekend en behandeld.quote:Op maandag 2 december 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik onderbreek jullie domme conversatie met brekend nieuws: Ocon rijdt niet in Abu Dhabi en wordt vervangen door Doohan.
Selectief quoten? Die tweede alinea lijkt me relevanter.quote:Op maandag 2 december 2024 10:57 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hmmm....en hoe weet jij zo zeker dat Russel niet aan het "informeren" was?quote:Op maandag 2 december 2024 11:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat dan? Je ziet ineens je concurrent een stuk dichterbij in je spiegels, dan ga je informeren, want VER liftte wel. Maar jij noemt dat klikken? Bijzonder.
Dan wordt het een welles-nietes-verhaal. Mijn punt daarover had ik al gemaakt.quote:Op maandag 2 december 2024 11:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Selectief quoten? Die tweede alinea lijkt me relevanter.
Dan zou ik het interview met Verstappen nog eens terugluisteren over het gedrag van Russell bij de stewards dus niet over het gedrag in de auto.quote:Op maandag 2 december 2024 11:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hmmm....en hoe weet jij zo zeker dat Russel niet aan het "informeren" was?
[..]
Dan wordt het een welles-nietes-verhaal. Mijn punt daarover had ik al gemaakt.
Het is breektest in het Nederlandsquote:Op maandag 2 december 2024 11:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zou ik het interview met Verstappen nog eens terugluisteren over het gedrag van Russell bij de stewards dus niet over het gedrag in de auto.
Daarnaast, Norris zegt ook terecht dat Hamilton was speeding in the pitlane en dat hij gebraketested ( ja dit is geen Nederlands) werd, hoort er allemaal bij, zeker als de verschillen zo klein zijn.
Akkoord.quote:Op maandag 2 december 2024 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is breektest in het Nederlands
Heeft Bernie geld nodig?quote:Op maandag 2 december 2024 12:23 schreef Adrie072 het volgende:
Als je nog een leuk kerstcadeautje zoekt.....
https://www.thesun.co.uk/(...)-michael-schumacher/
Die alinea haalt jouw punt onderuitquote:Op maandag 2 december 2024 11:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hmmm....en hoe weet jij zo zeker dat Russel niet aan het "informeren" was?
[..]
Dan wordt het een welles-nietes-verhaal. Mijn punt daarover had ik al gemaakt.
Yeah, right.quote:[...] I have been elected to fix the FIA, and I am fixing it.
Bron: JSBMquote:We hear that Wittich may have been axed because he upset a club president involved in running an F1 race. The word is that the individual was upset when told that his race not up to scratch and decided to campaign for Wittich’s removal. One can imagine that the promise of a vote in next year’s FIA election might have been sufficient motivation for the President to axe a member of staff. The removal of Singapore’s Janette Tan, a rising star in the race director world, also seems to be related to club politics.
En dat noemen we een vorm van corruptie.quote:Op maandag 2 december 2024 14:40 schreef Starflyer het volgende:
En dan laat hij zich ook nog voor het karretje spannen in ruil voor stemmen.
Wittichs vertrek zou geen verband houden met de F1, maar met een opmerking richting een clublid die vervolgens gelobbyd heeft bij MBS om hem te verwijderen. Ook het vertrek van Tan zou te maken hebben met politiek gekonkel op clubniveau.
[..]
Bron: JSBM
Niet buiten z'n eigen realiteit, wel buiten de onze, maar als het geld er is waarom er geen gebruik van maken, ook rijke mensen hebben maar 1 leven.quote:Op vrijdag 29 november 2024 13:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Lance leeft al z'n hele leven buiten de realiteit.
En iedereen heeft het wel over z'n rijke pappa maar z'n moeder heeft nog meer geld
Die baseren het vast op de geruchten die we al kennen.quote:Op maandag 2 december 2024 22:25 schreef Netsplitter het volgende:
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)abu-dhabi-uit-elkaar?
Max Verstappen krijgt een nieuwe teamgenoot vanaf 2025. Dat heeft ESPN vernomen uit meerdere bronnen rondom Sergio Pérez. Het Amerikaanse medium, dat normaliter zéér accuraat is als het gaat om nieuws rondom de 34-jarige coureur uit Guadalajara, weet te melden dat de samenwerking tussen Pérez en Red Bull na de GP van Abu Dhabi ten einde komt.
Nu is GP33 niet een van de meest betrouwbare zo ver ik weet.
Maar waar rook is, ...
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 2 december 2024 22:25 schreef Netsplitter het volgende:
https://gp33.nl/f1-nieuws(...)abu-dhabi-uit-elkaar?
Max Verstappen krijgt een nieuwe teamgenoot vanaf 2025. Dat heeft ESPN vernomen uit meerdere bronnen rondom Sergio Pérez. Het Amerikaanse medium, dat normaliter zéér accuraat is als het gaat om nieuws rondom de 34-jarige coureur uit Guadalajara, weet te melden dat de samenwerking tussen Pérez en Red Bull na de GP van Abu Dhabi ten einde komt.
Nu is GP33 niet een van de meest betrouwbare zo ver ik weet.
Maar waar rook is, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |