In een normaal gezin gaat dat gezeur over 1.500 euro auto's....quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen en Alonso? (Hamilton heeft de zijne al een tijdje terug verkocht)
Maar Lance Stroll heeft ook een eigen jet, z'n vader was het zat dat hij en z'n zus constant ruzie aan het maken waren over wie de familliejet mocht lenen en dus heeft hij ze beiden maar een vliegtuig kado gedaan ;')
Lance leeft al z'n hele leven buiten de realiteit.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In een normaal gezin gaat dat gezeur over 1.500 euro auto's....
Den dat ik mijzelf maar ga aanmelden. Slechter dan nu kan niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar is er een verkiezing voor de FIA president. Ben benieuwd wie de tegenkandidaten van MBS worden
Ben ik jouw assistent!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Den dat ik mijzelf maar ga aanmelden. Slechter dan nu kan niet.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen genoeg nationale auto(sport) bonden achter je te krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sowquote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef Netsplitter het volgende:
EXCLUSIEF: DOORNBOS OVER ZIJN AFSCHEID ALS F1-ANALIST BIJ ZIGGO SPORT
Tijdens de nabeschouwing op de Grand Prix van Qatar maakte Robert Doornbos bekend te stoppen als F1-analist bij Ziggo Sport. Motorsport.com sprak exclusief met hem.
https://nl.motorsport.com(...)iggo-sport/10678290/
Weten we de tijden al?quote:Op maandag 2 december 2024 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
WEER CAKE!
Laatste race wel
Jaquote:
Ik vind iemand die de dubbel gele vlaggen niet aanhoud toch wel terecht een straf verdienen. Jij niet?quote:Op maandag 2 december 2024 09:02 schreef DjVero het volgende:
Wat laat Max zich weer kennen. Klagen over het genaai van Russel, maar zelf Norris ook een oor aannaaien
*tikt op topicpointer*quote:Op maandag 2 december 2024 09:02 schreef DjVero het volgende:
Wat laat Max zich weer kennen. Klagen over het genaai van Russel, maar zelf Norris ook een oor aannaaien
Zeker, maar dat is mijn punt dan ook niet.quote:Op maandag 2 december 2024 10:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind iemand die de dubbel gele vlaggen niet aanhoud toch wel terecht een straf verdienen. Jij niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |