quote:Op donderdag 28 november 2024 15:28 schreef Starflyer het volgende:
Hier wat meer achtergrond waarom Mayer ontslagen is. Blijkbaar viel MBS over een passage in de Right of Review van COTA.
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/c4gzn7gvjzzo
Terecht gezeur bij de stewards om mbs, terecht gezeur bij de coureurs om mbs.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:50 schreef Managarm het volgende:
[..]
Kan je gelijk lezen wat voor management daar nu zit, iemand door je assistent via een tekstbericht laten ontslaan, dat zegt toch eigenlijk genoeg?
Altijd weer die Verstappenfans die denken dat iemand hun Belgische belastingontduiker wil aanvallen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, zie het nu.
We wachten nog steeds op antwoord van nieuwsgierig dus.
Nu klopt ie feitelijk.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Altijd weer die Verstappenfans die denken dat iemand hun half Belgische met NLs paspoort wil aanvallen.![]()
Maar ik hoorde het van Allard Kalf en die zal vast een heel eind in de goede richting zitten.
Oh en niks te nadele van de wereldtitel, hij is veruit de beste en helemaal wanneer het er echt op aankomt.
Maar laat 'm niet te veel gaan klagen over alle show en circus om de F1 van nu.
Vroeger was alles anders. Toen was de kans on levend in je auto te verbranden een miljoen maal hoger en desondanks moesten de coureurs het meer van het neuken dan van het geld hebben.
Nu gaan ze met 53g de muur in of gaan dwars door de vangrail en stappen nog steeds zonder schade in hun prive-jet naar moeder de vrouw.
Zo is het altijd wat.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Community service got worse. Its now a half a day as a Williams mechanic, you wont make it'
![]()
Zijn maar twee coureurs met een privé jet.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Altijd weer die Verstappenfans die denken dat iemand hun Belgische belastingontduiker wil aanvallen.![]()
Maar ik hoorde het van Allard Kalf en die zal vast een heel eind in de goede richting zitten.
Oh en niks te nadele van de wereldtitel, hij is veruit de beste en helemaal wanneer het er echt op aankomt.
Maar laat 'm niet te veel gaan klagen over alle show en circus om de F1 van nu.
Vroeger was alles anders. Toen was de kans on levend in je auto te verbranden een miljoen maal hoger en desondanks moesten de coureurs het meer van het neuken dan van het geld hebben.
Nu gaan ze met 53g de muur in of gaan dwars door de vangrail en stappen nog steeds zonder schade in hun prive-jet naar moeder de vrouw.
Zo is het altijd wat.
Heerlijk!quote:
Verstappen en Alonso? (Hamilton heeft de zijne al een tijdje terug verkocht)quote:Op donderdag 28 november 2024 20:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Zijn maar twee coureurs met een privé jet.
Ff mierenneuken
Herbert zal wel een jaknikker zijn. Dat is iedereen die meer om macht geeft.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:53 schreef Evenstar het volgende:
Wel mooi dat iedereen er bij de FIA eruit wordt gegooid, maar Herbert die het echt fout doet mag blijven zitten. Dat zal wel echt zo'n persoon zijn die bij de baas in de kont kruipt, iedereen eraan naait en ja blijft knikken om er zelf beter van te worden.
In een normaal gezin gaat dat gezeur over 1.500 euro auto's....quote:Op vrijdag 29 november 2024 03:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstappen en Alonso? (Hamilton heeft de zijne al een tijdje terug verkocht)
Maar Lance Stroll heeft ook een eigen jet, z'n vader was het zat dat hij en z'n zus constant ruzie aan het maken waren over wie de familliejet mocht lenen en dus heeft hij ze beiden maar een vliegtuig kado gedaan ;')
Lance leeft al z'n hele leven buiten de realiteit.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
In een normaal gezin gaat dat gezeur over 1.500 euro auto's....
Den dat ik mijzelf maar ga aanmelden. Slechter dan nu kan niet.quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Volgend jaar is er een verkiezing voor de FIA president. Ben benieuwd wie de tegenkandidaten van MBS worden
Ben ik jouw assistent!quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Den dat ik mijzelf maar ga aanmelden. Slechter dan nu kan niet.
Ik ben voorquote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Moet je wel zorgen genoeg nationale auto(sport) bonden achter je te krijgen.quote:Op vrijdag 29 november 2024 18:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sowquote:Op zondag 1 december 2024 20:11 schreef Netsplitter het volgende:
EXCLUSIEF: DOORNBOS OVER ZIJN AFSCHEID ALS F1-ANALIST BIJ ZIGGO SPORT
Tijdens de nabeschouwing op de Grand Prix van Qatar maakte Robert Doornbos bekend te stoppen als F1-analist bij Ziggo Sport. Motorsport.com sprak exclusief met hem.
https://nl.motorsport.com(...)iggo-sport/10678290/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |