SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
standaard uitrukquote:Op zondag 21 april 2024 19:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk dat dat is ivm het grote aantal mensen wat daar zit
Wat een bullshit weerquote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Mikos Gouka meldt meteen op Twitter dat de wedstrijd bij nog een onderbreking definitief gestaakt zal worden.
Dat is ook weer overdreven.
Zal wel zo'n KNVB regel zijnquote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Mikos Gouka meldt meteen op Twitter dat de wedstrijd bij nog een onderbreking definitief gestaakt zal worden.
Het is vooral een heel overdreven reactie, er had zo doorgespeeld kunnen worden. Zoals ik al zei, ik zit er vlak naast, er was echt heel weinig aan de hand.quote:Op zondag 21 april 2024 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Er waren wel wat vlammen hoor. Ook echt debiel om je fakkels daar op te gooien. Maar zo erg was het ook weer niet inderdaad maar wel logisch dat het is stilgelegd
wie ben jijquote:
Give the cup to them.quote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Supporters moeten ook eens wat meer de hersens gebruiken.quote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Minder theater creëren om agenda door te voeren
Kap hier maar weer mee.quote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Minder theater creëren om agenda door te voeren
Prima.quote:Op zondag 21 april 2024 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is goed. Jullie gaan het toch nooit zien.
Speciaal z'n twitter opgezocht maar ik zie het niet staan?quote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is echt totaal debiel om te verwachten dat er doorgespeeld wordt terwijl er in de gracht een doek ligt te fikken/smeulen. Kom op zeg.quote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral een heel overdreven reactie, er had zo doorgespeeld kunnen worden. Zoals ik al zei, ik zit er vlak naast, er was echt heel weinig aan de hand.
Oh, ik heb het weer uit de fr12 reacties.quote:Op zondag 21 april 2024 19:35 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Speciaal z'n twitter opgezocht maar ik zie het niet staan?
Eddy Poelmann stemquote:
Helaas heeft @PSVCL hier gelijkquote:Op zondag 21 april 2024 19:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Supporters moeten ook eens wat meer de hersens gebruiken.
Fr 12quote:Op zondag 21 april 2024 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh, ik heb het weer uit de fr12 reacties.
Net als Minteh.quote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef bbuddybb het volgende:
Paixao zou ook eens moeten proberen om af te leggen op Santi.
Niet zeiken buddy.quote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef bbuddybb het volgende:
Santi scoort toch nietquote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef bbuddybb het volgende:
ook voor het vuur had feyenoord er al druk op zitten - we hebben geluk dat het momentum niet omgedraaid isquote:
Ajaxquote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef ashardalan het volgende:
Krijgt NEC trouwens het EL ticket sws, er van uitgaande dat wij CL halen?
Schuift door naar Ajakkes volgens mij, NEC krijgt dan de Europese plek van Ajakkesquote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef ashardalan het volgende:
Krijgt NEC trouwens het EL ticket sws, er van uitgaande dat wij CL halen?
quote:
Jammer dat, maar dankquote:Op zondag 21 april 2024 19:43 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Schuift door naar Ajakkes volgens mij, NEC krijgt dan de Europese plek van Ajakkes
Je bedoelt naar de vijfde plek? Waar ook NEC nog voor in de running is.quote:Op zondag 21 april 2024 19:43 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Schuift door naar Ajakkes volgens mij, NEC krijgt dan de Europese plek van Ajakkes
Niet per se natuurlijk, het gaat naar degene die 5e staat, ik vraag me oprecht af of het Ajax lukt die plek te behouden.quote:Op zondag 21 april 2024 19:43 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Jawel, ze voetbalden waardeloos.quote:Op zondag 21 april 2024 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar er was niks aan de hand?
Ja oke, ging even uit van de huidige stand.quote:Op zondag 21 april 2024 19:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet per se natuurlijk, het gaat naar degene die 5e staat, ik vraag me oprecht af of het Ajax lukt die plek te behouden.
Je maakt je zelf wel onsterfelijk belachelijk met dat kinderachtige gedoe. Groei eens opquote:Op zondag 21 april 2024 19:44 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Je bedoelt naar de vijfde plek? Waar ook NEC nog voor in de running is.
Je maakt die club voor criminelen uit de hoofdstad wel erg groot zo.
Ik ging er van uit dat de verliezer van de finale de plek van de finale zou krijgen... Vind het raar dat dit niet zo is, maar goed. De KNVB heeft wel meer rare regels.quote:Op zondag 21 april 2024 19:46 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ja oke, ging even uit van de huidige stand.
Waarschijnlijk wel. Maar sowieso leuk om te zeggen in een feyenoord topicquote:
op zich wel beter dat een ploeg op de ranglijst de plek krijgt ipv een ploeg die toevallig ver zou kunnen komenquote:Op zondag 21 april 2024 19:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat de verliezer van de finale de plek van de finale zou krijgen... Vind het raar dat dit niet zo is, maar goed. De KNVB heeft wel meer rare regels.
Da's dan ook wel weer logisch idd. FF niet over nagedacht dat het zelfs een amateurploeg zou kunnen zijnquote:Op zondag 21 april 2024 19:49 schreef snabbi het volgende:
[..]
op zich wel beter dat een ploeg op de ranglijst de plek krijgt ipv een ploeg die toevallig ver zou kunnen komen
Waarschijnlijk wat?quote:Op zondag 21 april 2024 19:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar sowieso leuk om te zeggen in een feyenoord topic
Waarschijnlijk wel. Maar sowieso leuk om te zeggen in een feyenoord topicquote:
Ik wens dat NEC wint zodat de uefacupplek niet naar ajax gaatquote:Op zondag 21 april 2024 19:50 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat?
Blijf gewoon bij de feiten in plaats van wensdenken
Het is geelquote:Op zondag 21 april 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT EEN KUT SCHEITSRECHTER
dit is geen rood joh
Bovenop een enkel gaan staan is idd geen overtreding.quote:Op zondag 21 april 2024 19:54 schreef Pistolero het volgende:
Beide situaties waren niet eens overtredingen.
Die eerste was al helemaal geen kaart. Zeker niet als het je eerste overtreding is.quote:Op zondag 21 april 2024 19:54 schreef Haringkop het volgende:
Overtreding ja, maar hier wordt normaal nooit een tweede gele voor getrokken
Maar hij ging niet bovenop een enkel staan.quote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bovenop een enkel gaan staan is idd geen overtreding.
Dit, dan kan je elke wedstrijd er wel drie spelers uitsturenquote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef H.FR het volgende:
Dit is echt geen rood hoor. Ja het zijn 2 overtredingen, maar dit slaat echt als een lul op een trommel.
Dat kon sowieso ook niet bij 2x geelquote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef snabbi het volgende:
beide keren echt licht wmb, maar ja hij staat op die voet dus ze gaan dit niet terugdraaien
Dat is niet echt een regelquote:Op zondag 21 april 2024 19:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker niet als het je eerste overtreding is.
Dat lijkt mij onverstandig.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne ik stel voor dat we iets meer naar achteren gaan spelen.
De aanval is de beste verdedigingquote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is nooit een goed idee en zeker bij ons niet.quote:Op zondag 21 april 2024 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sahanquote:Op zondag 21 april 2024 19:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Serdar is vanochtend zeker weer naar de groentenboer gweest.
Drink jij veel?quote:Op zondag 21 april 2024 19:54 schreef Pistolero het volgende:
Beide situaties waren niet eens overtredingen.
Vooruit verdedigen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kent de kwaliteiten van onze defensie en spits duidelijk niet
Het werd net even open gereten achterin bij ons.quote:Op zondag 21 april 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kent de kwaliteiten van onze defensie en spits duidelijk niet
Ja daaromquote:Op zondag 21 april 2024 20:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het werd net even open gereten achterin bij ons.
Inderdaad. Die assist was niet belangrijk.quote:Op zondag 21 april 2024 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda heeft al meer gevaar dan Santi veroorzaakt.
UEDA KAN ER GEEN KLOTE VAN
Oh dan staat het dus 1-1. En dat in 5 minutenquote:Op zondag 21 april 2024 20:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. Die assist was niet belangrijk.
Noem dan wat kwaliteiten op. Past toch totaal niet bij het niveau wat je moet nastreven. Zelfs bij een Twente of Heerenveen zou die niet in basis staan.quote:
Dan moet je dus juist niet daarop vertrouwen.quote:
Ik denk dat hij wel een stapje omhoog wil.quote:Op zondag 21 april 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
Wat een KLASbak die wellenreuther dit seizoen zeg.
Verdient een transfer naar PSV.
Nee man, hij verdiend een leuke club. Blijven is dus gewoon beterquote:Op zondag 21 april 2024 20:06 schreef RipCity het volgende:
Wat een KLASbak die wellenreuther dit seizoen zeg.
Verdient een transfer naar PSV.
Geen stand-in zijn voor brekebeentje is al wat waard natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2024 20:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel een stapje omhoog wil.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij kreeg net wel 1 kans! (die hij verneukte, zoals zo vaak)
quote:
Wat hebben jullie tegen Ueda?quote:Op zondag 21 april 2024 20:12 schreef Haringkop het volgende:
Ueda heeft echt geen power, die zit er nu al doorheen
Niks, maar laat gewoon niks zien. Beschamende invalbeurt. Had Santi maar laten staan.quote:Op zondag 21 april 2024 20:14 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat hebben jullie tegen Ueda?
Rende hij maarquote:Op zondag 21 april 2024 20:14 schreef UedaMANIA het volgende:
Valt in en moet als eenzame spits met 10 man nog wat zien bol te werken. Wil je hem dan dom rond zien rennen op helemaal niks en kansloze missies?
Heb je je eierschaal weer op Klaas?. Iedereen ziet de underdog graag slagen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:17 schreef klaasweetalles het volgende:
commentator wil duidelijk dat nec gaat winnen....
Ik niet in dezequote:Op zondag 21 april 2024 20:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Iedereen ziet de underdog graag slagen.
Dankjewel. Tot volgend seizoen.quote:Op zondag 21 april 2024 20:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Een niet-onverwachte valse start tegen PSV in de JC-schaal, bij gebrek aan tegenstand in de competitie een kleurloze tweede plaats, en verder een kansloos Europees jaar toch nog opgeleukt met de dennenappel; het is jullie ook gewoon van harte gegund.
Gefeliciteerd!
Ik ben bang dat het een vrij beperkte spits is.quote:Op zondag 21 april 2024 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda briljant in de laatste minuten.
Maar al die hoerentyfus haters hier zien dat niet
Troostprijsquote:Op zondag 21 april 2024 20:21 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
De Prijsvrij grapjes en de beker kunnen de kast in.
PSV wilde hem ook hebben. @:PSVCL
Jij bent een vrij beperkte user.quote:Op zondag 21 april 2024 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een vrij beperkte spits is.
Desalniettemin kan dat de pret niet drukken, gefeliciteerd vrienden.
Met enige regelmaat meent men dat wel te moeten melden hoor.quote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof je daar iemand over hoort.
Ik word ZIEDEND als Bijlow weer 1e keeper wordt en TimonGOD vertrekt.quote:Op zondag 21 april 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is trouwens de Timon Wellenreuther-cup
Koekoekquote:Op zondag 21 april 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij bent een vrij beperkte user.
Alsof je daar iemand over hoort.
Uedacupquote:Op zondag 21 april 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ook ja. Heerlijke keeper.quote:Op zondag 21 april 2024 20:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik word ZIEDEND als Bijlow weer 1e keeper wordt en TimonGOD vertrekt.
Bedankt vriendquote:Op zondag 21 april 2024 20:31 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord vrienden.
Ik noem geen namen want jullie weten wie jullie zijn.
ANNOUNCEquote:Op zondag 21 april 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Schrijf jij dit soort posts elke keer opnieuw of heb je dit opgeslagen in een documentje?quote:Op zondag 21 april 2024 20:32 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:dombohetolifantje1 @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch @:pisces29 @:bezsen @:gurneyisbestoke @:timmmmm @:klaasweetalles
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
Kloptquote:Op zondag 21 april 2024 20:32 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Schrijf jij dit soort posts elke keer opnieuw of heb je dit opgeslagen in een documentje?
Voor likes doet hij/zij alles.quote:Op zondag 21 april 2024 20:32 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Schrijf jij dit soort posts elke keer opnieuw of heb je dit opgeslagen in een documentje?
Bedanktquote:
Bedanktquote:Op zondag 21 april 2024 20:31 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord vrienden.
Ik noem geen namen want jullie weten wie jullie zijn.
quote:Op zondag 21 april 2024 20:32 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord-vrienden
@:scrummie @:caland @:fetx @:klaasweetalles @:zoekeenleven @:netsplitter @:dombohetolifantje1 @:elan @:ali_boo @:slobeend @:onlogisch @:pisces29 @:bezsen @:gurneyisbestoke @:timmmmm @:klaasweetalles
(Sta je hier niet tussen? Dan beschouw ik jou niet als één van mijn Feyenoord-vrienden)
quote:Op zondag 21 april 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot straks met de beker.
Dat ga ik nooit vergeten
Gernot heeft een nieuw Feyenoord liedje geleerd.quote:Op zondag 21 april 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gernot straks met de beker.
Dat ga ik nooit vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |