SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
standaard uitrukquote:Op zondag 21 april 2024 19:28 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Denk dat dat is ivm het grote aantal mensen wat daar zit
Wat een bullshit weerquote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Mikos Gouka meldt meteen op Twitter dat de wedstrijd bij nog een onderbreking definitief gestaakt zal worden.
Dat is ook weer overdreven.
Zal wel zo'n KNVB regel zijnquote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Mikos Gouka meldt meteen op Twitter dat de wedstrijd bij nog een onderbreking definitief gestaakt zal worden.
Het is vooral een heel overdreven reactie, er had zo doorgespeeld kunnen worden. Zoals ik al zei, ik zit er vlak naast, er was echt heel weinig aan de hand.quote:Op zondag 21 april 2024 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Er waren wel wat vlammen hoor. Ook echt debiel om je fakkels daar op te gooien. Maar zo erg was het ook weer niet inderdaad maar wel logisch dat het is stilgelegd
wie ben jijquote:
Give the cup to them.quote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Supporters moeten ook eens wat meer de hersens gebruiken.quote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Minder theater creëren om agenda door te voeren
Kap hier maar weer mee.quote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Minder theater creëren om agenda door te voeren
Prima.quote:Op zondag 21 april 2024 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is goed. Jullie gaan het toch nooit zien.
Speciaal z'n twitter opgezocht maar ik zie het niet staan?quote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is echt totaal debiel om te verwachten dat er doorgespeeld wordt terwijl er in de gracht een doek ligt te fikken/smeulen. Kom op zeg.quote:Op zondag 21 april 2024 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vooral een heel overdreven reactie, er had zo doorgespeeld kunnen worden. Zoals ik al zei, ik zit er vlak naast, er was echt heel weinig aan de hand.
Oh, ik heb het weer uit de fr12 reacties.quote:Op zondag 21 april 2024 19:35 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Speciaal z'n twitter opgezocht maar ik zie het niet staan?
Eddy Poelmann stemquote:
Helaas heeft @PSVCL hier gelijkquote:Op zondag 21 april 2024 19:33 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Supporters moeten ook eens wat meer de hersens gebruiken.
Fr 12quote:Op zondag 21 april 2024 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oh, ik heb het weer uit de fr12 reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |