SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De routes:
Feyenoord begon in de bekercampagne met een thuiswedstrijd in de tweede ronde tegen Utrecht
Vervolgens won het glansrijk en overtuigend van PSV in, wederom, een thuiswedstrijd
In de kwartfinale werd AZ aan de zegekar gebonden. In een thuiswedstrijd, ter info.
En in de halve finale werd de lastigste tegenstander van allemaal, FC Groningen, verschalkt. Thuis.
NEC had het aanzienlijk makkelijker in de route naar de Kuip al stroomden zij een ronde eerder in wegens het gebrek aan Europees voetbal in het Nijmeegse. In de eerste ronde werd Roda JC verslagen met maarliefst 5-3 in de Goffert
De duels bleven doelpuntrijk want in de tweede rond werd GVVV (uit Veenendaal, dat kent u alleen van een treinstation) verslagen met 1-6
๐ฅ HEERLIJKE goals in een DOELPUNTENFESTIJN, maar liefst 7๏ธโฃ goals! | Samenvatting G.V.V.V. - N.E.C.
In de achtste finale werd in de Goffert Go Ahead Eagles verslagen door een absolute wereldgoal van ้้n of andere Jap die nu alweer elders zijn geluk aan het beproeven is
๐ ๐๐๐๐! ABSOLUTE WERELDGOAL van Sai van Wermeskerken ๐ฑ | Samenvatting N.E.C. - Go Ahead Eagles
In de kwartfinale werd ADO Den @Haags overtuigend verslagen
Waarna in de halve finale Cambuur Leeuwarden in de verlenging werd verslagen.
Feyenoord - NEC was ้้n keer eerder het decor van de KNVB-bekerfinale, in 1994. NEC dat toen uitkwam in de eerste divisie verloor met 2-1.
uiterst links ziet u de huidig trainer van SC Heerenveen. NEC-speler 'Gelderland' heeft erg veel moeite om de bal te controleren
Feyenoord kan a.s. zondag de veertiende KNVB-beker in de clubhistorie winnen. NEC heeft een lege prijzenkast, wel staan zij voor de vijfde keer ooit in de bekerfinale, de vorige vier gingen allemaal verloren.
Hier verder![]()
We zitten in het Feyenoord topic.quote:
lekker aapjes kijkenquote:Op zondag 21 april 2024 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb een verzoek
Een tweede en derde scherm, waarop we de harde kern vakken in beeld houden.
Wellicht verhoogt dat de sfeer voor de kijker thuis.
Jullie spelen ook op dat gebied een thuiswedstrijd?quote:
Dan mag je bij PSV wel een breedbeeldtelevisie hebbenquote:Op zondag 21 april 2024 18:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb een verzoek
Een tweede en derde scherm, waarop we de harde kern vakken in beeld houden.
Wellicht verhoogt dat de sfeer voor de kijker thuis.
Dat klopt.quote:Op zondag 21 april 2024 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jullie spelen ook op dat gebied een thuiswedstrijd?
Dat bepaal jij nietquote:Op zondag 21 april 2024 18:23 schreef PotjeSambal het volgende:
Dit wordt 1-1, Feyenoord wint na penalty's 4-3.
Nou, uhh, op Oost staan 20 fanatieke mensen. De rest heeft denk ik een stadionverbodquote:Op zondag 21 april 2024 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan mag je bij PSV wel een breedbeeldtelevisie hebben
20 viesdikke mensenquote:Op zondag 21 april 2024 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou, uhh, op Oost staan 20 fanatieke mensen. De rest heeft denk ik een stadionverbod
Weggerend voor de trommelterreur.quote:Op zondag 21 april 2024 18:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou, uhh, op Oost staan 20 fanatieke mensen. De rest heeft denk ik een stadionverbod
Ahh, ja. Wellicht.quote:
*Welzwaarquote:
’Gebruik ratel om toch geluid te maken’quote:Op zondag 21 april 2024 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weggerend voor de trommelterreur.
Wat ik hier nu ook hoor. Dat iemand die stokken maar door die trommel heen schuift
Jepquote:Op zondag 21 april 2024 18:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Expres verliezen om Ajax te naaien
Ik zal jou eens graverenquote:Op zondag 21 april 2024 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Doen zich niet eens de moeite om een lijntje te trekken bij de KNVB. De beker is al gegraveerd.
Jij bent iets op het spoor.quote:Op zondag 21 april 2024 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ach nu het lijntje. Het neppe lijntje.
Een spoorlijnquote:
#viesdikquote:Op zondag 21 april 2024 18:32 schreef ISVV het volgende:
Ik kneep vanmiddag een puist op mijn rug uit, daar kwam me een partij etter uit. Deed me aan Jasper denken.
Dan moet je zwaar geestelijk gehandicapt zijn als je dat wil.quote:Op zondag 21 april 2024 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommigen willen hem in het Nederlands elftal.
De Fransen zeker?quote:Op zondag 21 april 2024 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sommigen willen hem in het Nederlands elftal.
quote:Op zondag 21 april 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
Klopte niks van dat buitenspel beeld , photoshop
Je gaat echt elke dag achteruitquote:Op zondag 21 april 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
op naar BNW!quote:Op zondag 21 april 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
ga jij nou zelfs tijdens een voetbalwedstrijd de complotwap uithangen ja?quote:Op zondag 21 april 2024 18:35 schreef PSVCL het volgende:
Die hard Feyenoord fan Van Boekel is de Var ..quote:Op zondag 21 april 2024 18:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
ga jij nou zelfs tijdens een voetbalwedstrijd de complotwap uithangen ja?
Ik ben ook aan de ristretto nu.quote:
Sommige problemen in de maatschappij lossen zichzelf op.quote:Op zondag 21 april 2024 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat echt elke dag achteruitIk zou hulp zoeken nu het nog kan.
Dat is toch koffie die je snel moet opdrinken anders is dat al verdampt?quote:Op zondag 21 april 2024 18:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de ristretto nu.
Was een goed idee
Jepquote:Op zondag 21 april 2024 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch koffie die je snel moet opdrinken anders is dat al verdampt?
wat verwacht je dan met Feyenoord en NEC. 2 ploegen die spelen anti voetbalquote:Op zondag 21 april 2024 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh god, Schildkamp in paniek want er zit geen tempo in de wedstrijd.
Denkt zeker dat hij CL-voetbal zit te kijken.quote:Op zondag 21 april 2024 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En er werd VUURWERK afgestoken waarom moet nou altijd dat KLEINE groepjes het VERPESTEN voor de WELWILLENDE FANS die GELUKKIG nog de MEERDERHEID VORMENquote:Op zondag 21 april 2024 18:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ESPN commentatoren zijn niet echt CL waardigquote:Op zondag 21 april 2024 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denkt zeker dat hij CL-voetbal zit te kijken.
Nou dan komt Vincent even van een koude kermis thuis hequote:Op zondag 21 april 2024 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Denkt zeker dat hij CL-voetbal zit te kijken.
Tot ze achter komen, dan hoor je ze niet meer.quote:Op zondag 21 april 2024 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Die supporters van NEC lijkt het weinig uit te maken of ze winnen of verliezen.
Een mooi potje voetbal, een elftal wat de mat opvreet, en gezelligheid lijkt het enige wat telt.
Gezonde houding wel.
Ik wacht dit moment geduldig af.quote:Op zondag 21 april 2024 18:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tot ze achter komen, dan hoor je ze niet meer.
Dat vond ik juist geweldig.quote:Op zondag 21 april 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry doordat de 4 eerder kwam dan de 3 raakte ik totaal verward.
Derhalve op 4 gestemd.
Over het algemeen zingen die wel door, ook bij achterstandquote:Op zondag 21 april 2024 18:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wacht dit moment geduldig af.
Het lijkt me dat veel van die NEC supporters vaak in Duitsland voetbal kijken, en gewend zijn om juist dan door te gaan met zingen.
Maar we gaan het zien.
Ik kijk normaal geen NEC dus ik weet t niet.
Hij en die japanner zijn echt niveau Cambuurquote:
Er is weinig nodig om jou op het verkeerde been te zetten hequote:Op zondag 21 april 2024 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry doordat de 4 eerder kwam dan de 3 raakte ik totaal verward.
Derhalve op 4 gestemd.
Laat Dombo met rust.quote:Op zondag 21 april 2024 18:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Er is weinig nodig om jou op het verkeerde been te zetten he
Fijn dat mijn verwachting op basis van een analyse van de geografische situatie klopte.quote:Op zondag 21 april 2024 18:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Over het algemeen zingen die wel door, ook bij achterstand
Ik word zo ontzettend moe van die vent. De meest typische Nederlandse commentator ooit.quote:Op zondag 21 april 2024 18:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
En er werd VUURWERK afgestoken waarom moet nou altijd dat KLEINE groepjes het VERPESTEN voor de WELWILLENDE FANS die GELUKKIG nog de MEERDERHEID VORMEN
Wel beter dan Leo Driessen of Leo Oldenburger.quote:Op zondag 21 april 2024 18:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik word zo ontzettend moe van die vent. De meest typische Nederlandse commentator ooit.
Tot de penaltyserie zeker ja.quote:Op zondag 21 april 2024 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zitten de Feyenoorders weer in hun eigen topic?
Liever Leo Oldenburger dan dat gesnauw van de op alles hijgende Vincent Schildkamp als een wedstrijd niet naar zijn zin verloopt.quote:Op zondag 21 april 2024 18:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel beter dan Leo Driessen of Leo Oldenburger.
Ik las het net ook ja, dacht dat ze zelfs dit niet meer konden verneuken.quote:Op zondag 21 april 2024 18:54 schreef Zorro het volgende:
Conventry - Man United is mij volledig ontschoten.
Daar heb ik nu enorme spijt van.
Ja sorry maar... Dat was toch vrij duidelijkquote:Op zondag 21 april 2024 18:58 schreef PotjeSambal het volgende:
Duidelijk buitenspel, goed uitgelegd.
@:psvcl schaamt zich
2e beeld was andersquote:Op zondag 21 april 2024 18:58 schreef PotjeSambal het volgende:
Duidelijk buitenspel, goed uitgelegd.
@:psvcl schaamt zich
Het is tijd voor fakkeltjes achter de goalquote:
En maar lopen zeiken over dat net.quote:Op zondag 21 april 2024 19:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dit zijn de Feyenoord supporters. Dus dit mag
Ja snap je toch heeeeelemaaaaaaal niks vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 april 2024 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voorspel Antony die mist omdat die een panenka wil nemen.quote:
Wat lees ik hier.quote:
Jep, alles leeg daar beneden.quote:
Ook echt heel fanatiek 1quote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah ze hebben een brandblusser gevonden
Omdat Feyenoord.quote:Op zondag 21 april 2024 19:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waarom kan het nooit normaal gaan in Rotterdam
Neutraal terrein (lol) @yatsquote:Op zondag 21 april 2024 19:18 schreef Abrikozentaart het volgende:
Volgend jaar de finale in de Gelredome
Dat zoveel mensen staan te kijken en niks doen. Man man manquote:Op zondag 21 april 2024 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ah ze hebben een brandblusser gevonden
Wat hadden ze moeten doen?quote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat zoveel mensen staan te kijken en niks doen. Man man man
Roep je dat ook als je op zuid looptquote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Achterlijk publiek zeg
Grootste tokkievolk van Nederland
Eerste keer is niet officieel gestaakt volgens mij.quote:Op zondag 21 april 2024 19:20 schreef trein2000 het volgende:
Twee keer staken was definitief toch? Of gelden die niet voor de KNVB?
Zou je hem doen?quote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
Serdar G๖zbyk is mijn KPN man of the match
Die fakkels afpakken of water gooien en die debielen het stadion eruit schoppen met begeleiding van een stewardquote:
Zeker wel. Tijd stond stil.quote:Op zondag 21 april 2024 19:21 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Eerste keer is niet officieel gestaakt volgens mij.
Nee dan ben ik bang maatquote:Op zondag 21 april 2024 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Roep je dat ook als je op zuid loopt
Wat is zuid?quote:Op zondag 21 april 2024 19:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Roep je dat ook als je op zuid loopt
Hoge bloeddrukquote:Op zondag 21 april 2024 19:23 schreef RipCity het volgende:
Sow die gozer z'n wang is zowat verbrand zo rood
In Duitsland hebben ze een tijd acties gehad tegen domme beslissingen die genomen dreigden te wordenquote:Op zondag 21 april 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze in het buitenland nou ook van dit soort ‘problemen’?
Vaak wel wat heftiger.quote:Op zondag 21 april 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsers hadden de boel moeten slopenquote:Op zondag 21 april 2024 19:23 schreef KingRoland het volgende:
Alleen op Zuid kan dit lol.
Mooi dat de gemeente andere plannen heeft met Feyenoord
Ik kijk met mijn Braziliaanse vriendin en die vind het maar raar dat dit beetje rook voor zo'n heisa zorgt...het valt hier allemaal wel meequote:Op zondag 21 april 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leuk dat je dit post in het knvb bekertopicquote:Op zondag 21 april 2024 19:23 schreef RipCity het volgende:
Man Utd wint. Jammer.
Terug naar deze wedstrijd.
In Gaza gooien ze ook met bommenquote:Op zondag 21 april 2024 19:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb ook wel het idee dat we in Nederland overal een probleem van maken.quote:Op zondag 21 april 2024 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kijk met mijn Braziliaanse vriendin en die vind het maar raar dat dit beetje rook voor zo'n heisa zorgt...het valt hier allemaal wel mee
Blijf met je poten van hulpverleners af.quote:Op zondag 21 april 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sta je dan de brandweer uit te jouwen
Avondje geslaagd, IQ weer lekker onder de 20 gehouden.quote:Op zondag 21 april 2024 19:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Sta je dan de brandweer uit te jouwen
Volendam? Komt wel in de buurt toch?quote:Op zondag 21 april 2024 19:26 schreef Scorpie het volgende:
Zijn Feyenoorders nou de allerdomste supporters in de eredivisie? Of zijn er nog dommere supporters te vinden? Het lukt me niet een voorbeeld van nog dommere mensen te vinden.
In het feyenoordtopic zijn ze van Mario Beenquote:Op zondag 21 april 2024 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mario Been als ‘analist’ kan ook echt niet meer.
Leuke meiden tribune wel daarquote:Op zondag 21 april 2024 19:28 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Volendam? Komt wel in de buurt toch?
40-45kquote:Op zondag 21 april 2024 19:28 schreef Abrikozentaart het volgende:
Hoeveel belastinggeld kost dit allemaal. En maar klagen over klimaat demonstranten
Met een brandblusser in z'n gezicht spuiten.quote:Op zondag 21 april 2024 19:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje schreeuwen naar die brandweerluiWat ben je dan triest.
Volgens mij gebeurde dat er niet. Maar goed een of andere lullo riep dat op tvquote:Op zondag 21 april 2024 19:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje schreeuwen naar die brandweerluiWat ben je dan triest.
Er waren letterlijk beelden van.quote:Op zondag 21 april 2024 19:29 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurde dat er niet. Maar goed een of andere lullo riep dat op tv
De DRIEHOEK.quote:Op zondag 21 april 2024 19:30 schreef RipCity het volgende:
Het duurt ook altijd maar in Nederland. Eerst moeten weer 7 bestuurslagen, de burgemeester, etc. gaan vergaderen voor we een keer doorspelen.
Wat zouden ze in het buitenland denken als ze live naar deze wedstrijd kijken?quote:Op zondag 21 april 2024 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Deze toestand symboliseert Nederland weer perfect.
poldermodelquote:Op zondag 21 april 2024 19:30 schreef RipCity het volgende:
Het duurt ook altijd maar in Nederland. Eerst moeten weer 7 bestuurslagen, de burgemeester, etc. gaan vergaderen voor we een keer doorspelen.
Rotterdam zuid jaquote:Op zondag 21 april 2024 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen geluidquote:Op zondag 21 april 2024 19:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Er waren letterlijk beelden van.
Nee hoor, enkel de driehoek die met elkaar hierover beslist met de burgemeester als eindverantwoordelijke.quote:Op zondag 21 april 2024 19:30 schreef RipCity het volgende:
Geert GODquote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
poldermodel
jij hebt liever een
putinmodel
quote:Op zondag 21 april 2024 19:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Geert GOD
130 op de snelwegen
Hoertoeslag
Ze zongen vast een aardig liedjequote:
Qua ludiekheid ( @DonRaja ) kunnen we veel leren van Duitsland.quote:Op zondag 21 april 2024 19:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat zouden ze in het buitenland denken als ze live naar deze wedstrijd kijken?
Wat zijn ze daar pietlullig
Baart me zorgen dat Groenlinks nog zoveel stemmen krijgt. Stelletje antisemieten.quote:
Fotoboek van Userquote:
Omdat ze even zin hadden in marshmallowsquote:
Dat zijn mensen die toch liever op 20 goede standpunten stemmen ipv 1 goed standpunt rondom asiel.quote:Op zondag 21 april 2024 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Baart me zorgen dat Groenlinks nog zoveel stemmen krijgt. Stelletje antisemieten.
Vertel, waarom?quote:Op zondag 21 april 2024 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 21 april 2024 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Baart me zorgen dat Groenlinks nog zoveel stemmen krijgt. Stelletje antisemieten.
Dan moet je op een partij stemmen die 20 goede standpunten heeft.quote:Op zondag 21 april 2024 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die toch liever op 20 goede standpunten stemmen ipv 1 goed standpunt rondom asiel.
In theorie 150 zetelsquote:Op zondag 21 april 2024 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Kan geert uberhaupt alleen de 75 zetels pakken?
Goede vraag.quote:Op zondag 21 april 2024 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe zijn we op het onderwerp politiek gekomen?
Pvda/glquote:Op zondag 21 april 2024 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je op een partij stemmen die 20 goede standpunten heeft.
Dat is niet Groen Links.
Anderen ook niet eigenlijk.
@3rr0rquote:Op zondag 21 april 2024 19:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Bij 0-1 loopt het helemaal uit de hand.
Hopelijk kan Ellie de situatie in toom houden dan.
Als je een agendapunt wil aanpassen zul je eerst een initiatiefvoorstel moeten indienen. En daar vervolgens bilateraal overleg met alle stakeholders over voeren.quote:Op zondag 21 april 2024 19:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Goede vraag.
Kunnen we daar een spoeddebat over plannen?
Qua cultuur, zorg, wonen heeft PvdA(/GL) prima standpunten. Alleen de wat weinige kritiek op asielinstroom en religie is, ja, jammer.quote:Op zondag 21 april 2024 19:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je op een partij stemmen die 20 goede standpunten heeft.
Dat is niet Groen Links.
Anderen ook niet eigenlijk.
Ole olequote:Op zondag 21 april 2024 19:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Volgens mij hoor ik NEC nog steeds en Feyenoord niet.
Klopt dat?
KLOPT DAT??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |