SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
quote:
Frummie heeft het nog niet geleerd in al die maandenquote:
Dat hadden we eerder bij Jessie ook.quote:
Dat gaat toch automagisch?quote:Op zondag 21 april 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frummie heeft het nog niet geleerd in al die maanden
Ja ook zo flapdrolquote:Op zondag 21 april 2024 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hadden we eerder bij Jessie ook.
Ja het topic nummer wel maar het nummer van de kletshoek niet.quote:
Niets moet,quote:
quote:
Mooi zoquote:Op zondag 21 april 2024 09:10 schreef Lovely het volgende:
* Lovely wacht geduldig af tot de TT is veranderd
Morguhquote:Op zondag 21 april 2024 09:15 schreef KinKiJan het volgende:
Boh en ik maar mekkeren op die 8:15 wekker, jullie waren er vroeg bij vandaag! Mogguh!
Ik zal daar nooit een wekker voor zettenquote:Op zondag 21 april 2024 09:19 schreef KinKiJan het volgende:
F1 begon om 9:00, maar moet zeggen dat ik het tot nu toe wat saai vind
Gisteren zat ik om 5:00 al voor de TV, dat was gelukkig meer de moeite waard (tot nu toe)
Ik heb beeld nu.quote:Op zondag 21 april 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal daar nooit een wekker voor zetten
In het verleden voor de WK voetballen. Maar dat deed ik voor mijn zoontje.
Zat ik dan in een oranje jurk met een rood//wit/blauw streepje op mijn gezicht kijkend naar iets wat ik helemaal niets vond. Maar alleen omdat hem te plezieren
Soms moet een mens wat hequote:Op zondag 21 april 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb beeld nu.
Ik heb een paar soortgelijke herinneringen: Start van de Elfstedentocht en de opening van de kluis van Al Capone.
A dat is dan weer jammerquote:
Die kluis stond een fles in en lagen wat papieren.quote:
De uitvaart van de Titanic, dat was pas sensatie! Net uit de douche met gekamde haartjes voor de buis. Bakkie chips, naturel uiteraard, meer was er niet, en coca cola, je weet wel de echte, mét cokequote:Op zondag 21 april 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb beeld nu.
Ik heb een paar soortgelijke herinneringen: Start van de Elfstedentocht en de opening van de kluis van Al Capone.
Ik kan mij daar helemaal niets van herinneren die kluisquote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kluis stond een fles in en lagen wat papieren.
Dit ook nietquote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De uitvaart van de Titanic, dat was pas sensatie! Net uit de douche met gekamde haartjes voor de buis. Bakkie chips, naturel uiteraard, meer was er niet, en coca cola, je weet wel de echte, mét coke![]()
Zonder gein, Elfstedentocht was inderdaad wel een gaaf gebeuren, je merkte aan alles dat je naar iets bijzonders aan het kijken was.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 21 april 2024 09:41 schreef KinKiJan het volgende:
Zou ook wel bijzonder zijn, 1912 is wel even geleden
quote:Op zondag 21 april 2024 09:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Titanic he!
Die kluis zegt mij ook niks
quote:Op zondag 21 april 2024 09:41 schreef KinKiJan het volgende:
Zou ook wel bijzonder zijn, 1912 is wel even geleden
Ja lekker ding, ik zit hier op m'n mobiel te frutten dan zie ik het laatste stukje niet van het nieuw te openen deel..quote:Op zondag 21 april 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frummie heeft het nog niet geleerd in al die maanden
quote:Op zondag 21 april 2024 10:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker ding, ik zit hier op m'n mobiel te frutten dan zie ik het laatste stukje niet van het nieuw te openen deel..
Dat zei ikquote:Op zondag 21 april 2024 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij zit mij gewoon te sarren.... hé Fresh...
Zijn 5 seizoenen Dot...quote:Op zondag 21 april 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Afl 8 van the affair, iemand nog ideen voor een andere serie als deze klaar is?
O dan kan ik nog even, dacht dat het tegen het einde liep beide realtie opgebiecht dacht nu einde in zichtquote:
Ik kan maar 1 seizoen zien op m'n ipad...quote:Op zondag 21 april 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan ik nog even, dacht dat het tegen het einde liep beide realtie opgebiecht dacht nu einde in zicht
O geen idee heb nog niet gekeken, maar dan zal het hier ook wel een seizoen zijnquote:Op zondag 21 april 2024 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 seizoen zien op m'n ipad...
Dan kan je dat verder op tv kijken.. als je dat zou willen. ..quote:Op zondag 21 april 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen idee heb nog niet gekeken, maar dan zal het hier ook wel een seizoen zijn
Dan vast niet vanaf seizoen 2 neem ik aanquote:Op zondag 21 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan kan je dat verder op tv kijken.. als je dat zou willen. ..
Ik heb gisteravond met Lojanda zitten kletsen over die serie... omdat ik er maar 1 seizoen had staan... anders moet je even terug lezen Dod....quote:Op zondag 21 april 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vast niet vanaf seizoen 2 neem ik aan
Op welke zender is dat dan?
IK heb google al gevraagd, die kan mij ook geen antwoord gevenquote:Op zondag 21 april 2024 10:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond met Lojanda zitten kletsen over die serie... omdat ik er maar 1 seizoen had staan... anders moet je even terug lezen Dod....
Maar die heb ik ook niet heb alleen Ziggo, Netflix en videolandquote:
Dan skyshowtime ook nemenquote:Op zondag 21 april 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die heb ik ook niet heb alleen Ziggo, Netflix en videoland
quote:Op zondag 21 april 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb google al gevraagd, die kan mij ook geen antwoord geven
Moet ik het wel snel vinden anders stop ik er ook maar mee alss ik het toch niet kan afkijken Op tv is het niet mee ren op netflix zijn ze er mee gestopt
Daar zou je de serie moeten vinden...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kijkt wel op tv via een box? Je gaat dan naar dat huisje op je afstandsbediening..entertainment.. Ziggo.. drama..
Nee want dan is er op disney wat wat ik wil zien en dan op die en dan op diequote:
Vraag mij af hoe, want ik heb Ziggo en ik heb entertaiment maar daar staat maar 1 seizoen helaasquote:
Dat is ook weer waar idd.. soms dan weet té veel keuzesquote:Op zondag 21 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee want dan is er op disney wat wat ik wil zien en dan op die en dan op die
Geen in zin steeds meer vaste lasten om iets te willen kijken eerlijk gezegd.
Nou ik snap er geen ruk meer van KinKiJan had ook 5 seizoenen net als lojanda...quote:Op zondag 21 april 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe, want ik heb Ziggo en ik heb entertaiment maar daar staat maar 1 seizoen helaas
Is er misschien afgehaald omdat het te oud is. Maar waarom ze dan wel een seizoen laten staan geen idee.quote:Op zondag 21 april 2024 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik snap er geen ruk meer van KinKiJan had ook 5 seizoenen net als lojanda...
Nee ik niet, heb ze wel alle 5 gezien maar dat is alweer een hele tijd geledenquote:Op zondag 21 april 2024 11:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik snap er geen ruk meer van KinKiJan had ook 5 seizoenen net als lojanda...
Mooie serie zit er helemaal in, bij afl 9 zijn er 10 en ik hoor nu 5 seizoenen en er staat maar 1 seizoen opquote:Op zondag 21 april 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee ik niet, heb ze wel alle 5 gezien maar dat is alweer een hele tijd geleden
quote:Op zondag 21 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er misschien afgehaald omdat het te oud is. Maar waarom ze dan wel een seizoen laten staan geen idee.
Zit ik voo rniets 9 afleveringen te kijken, wat een (&^*^%& gedoe ook weer
Oooh sorry, ik dacht dat jij ze ook pas gezien had...quote:Op zondag 21 april 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou maar weer wat anders gaan zoeken danquote:Op zondag 21 april 2024 11:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh sorry, ik dacht dat jij ze ook pas gezien had...![]()
![]()
Of ze willen dat je van zoveel mogelijk een abo neemt.quote:Op zondag 21 april 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
Ja klote is dat, soms willen ze ook nog wel eens wisselen van dienst als de 'streamrechten' afgelopen zijn, das ook zo waardeloos.
Was bij Ray Donovan ook zo, eerste paar seizoenen gewoon op Netflix, de laatste kwamen niet meer en even later op een andere dienst was alles gewoon te zien. Frustrerend wel. Ook een reden om sommige dingen op de niet zo legale manier te kijken
Tja, het moet wel leuk blijven. De kosten en/of steeds switchen is niet grappig.quote:Op zondag 21 april 2024 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze willen dat je van zoveel mogelijk een abo neemt.
Ja jammer..quote:Op zondag 21 april 2024 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou maar weer wat anders gaan zoeken dan
Baal wel dat ik The affair nu niet af kan kijken, gisteren begonnen en tot afl 8 gekeken en dan horen dat hij niet verder gaatquote:Op zondag 21 april 2024 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, het moet wel leuk blijven. De kosten en/of steeds switchen is niet grappig.
quote:Op zondag 21 april 2024 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Baal wel dat ik The affair nu niet af kan kijken, gisteren begonnen en tot afl 8 gekeken en dan horen dat hij niet verder gaat
Das balen toch, om te sjankenquote:
Kijk je op je tv of op een ander apparaat? Als je via tv kijkt ga je naar het menu.. entertainment.. Ziggo.. drama. Je ziet daar dan alle vijf de seizoenen staan. Kijk je via een IPad of laptop of eenmansfractie apparaat blijk het dat er alleen het eerste seizoen te zien is. Heel vreemd en zou niet moeten kunnen lijkt me. Misschien dan Ziggo even bellenquote:Op zondag 21 april 2024 11:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe, want ik heb Ziggo en ik heb entertaiment maar daar staat maar 1 seizoen helaas
Nee hoor want ik heb het gisteren gecontroleerd omdat Frummelie maar één seizoen kon zien.quote:Op zondag 21 april 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er misschien afgehaald omdat het te oud is. Maar waarom ze dan wel een seizoen laten staan geen idee.
Zit ik voo rniets 9 afleveringen te kijken, wat een (&^*^%& gedoe ook weer
Staat via tv en dan enterainment ook maar een seizoen helaasquote:Op zondag 21 april 2024 11:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kijk je op je tv of op een ander apparaat? Als je via tv kijkt ga je naar het menu.. entertainment.. Ziggo.. drama. Je ziet daar dan alle vijf de seizoenen staan. Kijk je via een IPad of laptop of eenmansfractie apparaat blijk het dat er alleen het eerste seizoen te zien is. Heel vreemd en zou niet moeten kunnen lijkt me. Misschien dan Ziggo even bellen
Jij hebt het waarschijnlijk via Netflix gekeken net als k maar daar is het niet meer beschikbaar.quote:Op zondag 21 april 2024 11:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja er staat via tv wel 5 seizoenen maar als je er op klikt is het toch maar 1 seizoen wat er staatquote:Op zondag 21 april 2024 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor want ik heb het gisteren gecontroleerd omdat Frummelie maar één seizoen kon zien.
Ik heb gisteren via ziggo enterainent gekeken en daar stond maar een seizoen opquote:Op zondag 21 april 2024 11:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij hebt het waarschijnlijk via Netflix gekeken net als k maar daar is het niet meer beschikbaar.
Ik heb net op de website van Ziggo gekeken en het zit hem in welk zenderpakket je hebt. Als je het startpakket voor tv hebt kun je idd alleen beperkt kijken. Je hebt minimaal tv compleet nodig om alles van movies en series te kunnen kijken.quote:Op zondag 21 april 2024 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gisteren via ziggo enterainent gekeken en daar stond maar een seizoen op
Raar dat er bij jou den 5 op staan
IK zag wel iets van Skt entertainment en die heb ik niet is weer een apart abo
Maar ik heb tv compleetquote:Op zondag 21 april 2024 11:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb net op de website van Ziggo gekeken en het zit hem in welk zenderpakket je hebt. Als je het startpakket voor tv hebt kun je idd alleen beperkt kijken. Je hebt minimaal tv compleet nodig om alles van moties en series te kunnen kijken.
Dan gaat er iets mis en zou ik echt even met Ziggo bellen. Die zijn ook gewoon op zondag bereikbaar.quote:
Ik ken de drama met ZIggo bellenquote:Op zondag 21 april 2024 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan gaat er iets mis en zou ik echt even met Ziggo bellen. Die zijn ook gewoon op zondag bereikbaar.
Of via chat.. dat gaat een stuk sneller.quote:Op zondag 21 april 2024 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken de drama met ZIggo bellen![]()
Ik doe het misschien morgen wel geen zin in die lui altijd gedoe
Ja is echt balen, net nu het allemaal spannend begint te wordenquote:Op zondag 21 april 2024 12:00 schreef lojanda het volgende:
Zo balen dan als je iets aan het kijken bent en het dan niet meer werkt
En het wordt in de volgende seizoenen nog veel spannenderquote:Op zondag 21 april 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is echt balen, net nu het allemaal spannend begint te worden
quote:Op zondag 21 april 2024 12:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
En het wordt in de volgende seizoenen nog veel spannender
Thnxquote:Op zondag 21 april 2024 12:21 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb ziggo gebeld en alle seizoenen staan op skyshowtime....
Ooh die heb ik gratis gekregen bij mijn abonnement...quote:Op zondag 21 april 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Ja dat had ik al gezien, maar daar moet je een abo voor nemen ook weer 9 euro
Oooh ben benieuwd, wat een gedoe allemaal...quote:Op zondag 21 april 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Had ze net een berichtje via FB gedaanKijken wanneer ik antwoord krijg
Vergelijkbaar met wat RTL4 doet, 1 aflevering Maxima op tv, wil je de rest zien, dan moet je maar een abo nemen op VL.quote:Op zondag 21 april 2024 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Dat is dus een manier om mensen geld uit de zakken te kloppen, door ze eerst lekker te maken met een seizoenen dan een abo te laten kopen elders. Jammer dat het tegenwoordig zo werkt
Ziggo
Wat jammer dat je er zo over denkt ******. Skyshowtime is een streamingsdienst net zoals bijvoorbeeld Netflix. Dit heeft helemaal niets met Ziggo te maken.
Door jou verzonden
Vind het een beetje raar dat mensen een seizoen bij jullie kunnen kijken en dan vervolgens een abo bij een streamingsdienst moeten nemen om het verder te kijken. Waarom dan een seizoen aan bieden. Ik vind dat klanten voor de gek houden.
Ziggo
Wij bieden van alles een beetje aan in dit pakket als extraatje. Jammer dat alle seizoenen van jouw favoriete serie daar niet bij zit ********
Tot zover de berichtende *** zijn mijn naam
O doen ze dat ook. Rot streken zijn datquote:Op zondag 21 april 2024 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met wat RTL4 doet, 1 aflevering Maxima op tv, wil je de rest zien, dan moet je maar een abo nemen op VL.
Ja waarom doen ze zoiets hè.quote:Op zondag 21 april 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
'als extraatje' [ afbeelding ]
'Lekkermakertje' was een beter woord geweest
Nou, het zit wel lekker mee allemaal hé...pfieuw...quote:Op zondag 21 april 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
En intra tuin lukt ook al niet accu van de kleine scoot zit niet vol genoeg
Dus, als je tv Max zou nemen bij Ziggo krijg je er iets van 110 extra zenders bij en ook SkyShowtimequote:Op zondag 21 april 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Bedankt voor je berichtje 🙂
Via Complete kun je inderdaad 1 seizoen hiervan terug kijken. Indien je ook een Skyshowtime abonnement er bij hebt is dit 5 seizoen
Dit krijg ik als antwoord
Ja man. Heb maar een abo genomen als the affair gekeken is gelijkmweer opzeggen. Vond hem te spannend 🤣quote:Op zondag 21 april 2024 13:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou, het zit wel lekker mee allemaal hé...pfieuw...
Ik ga niets mee bij ziggo er bij nemen. 🤣quote:Op zondag 21 april 2024 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus, als je tv Max zou nemen bij Ziggo krijg je er iets van 110 extra zenders bij en ook SkyShowtime
Ja snap ik wel... vooral als je het eerste seizoen hebt gezien... ik wilde net ook gaan kijken is het zonder ondertiteling en dat vind ik zo irri ook al versta ik het gewoon...quote:Op zondag 21 april 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja man. Heb maar een abo genomen als the affair gekeken is gelijkmweer opzeggen. Vond hem te spannend 🤣
Wat is zonder ondertiteling?quote:Op zondag 21 april 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik wel... vooral als je het eerste seizoen hebt gezien... ik wilde net ook gaan kijken is het zonder ondertiteling en dat vind ik zo irri ook al versta ik het gewoon...
Ik heb gewoon ondertitelig kan je ook ergen aan klikkenquote:
Hey Icequote:
Al 80 keer geprobeerd.... zeker omdat ik um gratis heb...quote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ondertitelig kan je ook ergen aan klikken
Ik denk dat iedere provider wel iets heeft.quote:Op zondag 21 april 2024 14:22 schreef Iceage het volgende:
[..]Berichtje geedit. Ik kijk geen series dus kan daar niet over mee kleppen
O vreemd. Hoe kom je aan een gratis abo danquote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Al 80 keer geprobeerd.... zeker omdat ik um gratis heb...
O hahaha jij denkt ze is nog niet kreupel genoeg 🤣quote:Op zondag 21 april 2024 14:29 schreef Iceage het volgende:
@ Dot als de scoot weer werkt en je gaat naar Intratuin wil je mij dan even 25 zakken potgrond en 10 zakken bemeste tuinaarde meenemen? Kom ik ze over een maand ofzo wel bij je ophalen.![]()
die van 70 liter.
![]()
quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hahaha jij denkt ze is nog niet kreupel genoeg 🤣
Ik kreeg dat erbij toen ik overstapte van KPN naar Ziggo ik heb alles in 1 ook m'n mobiele telefoon enzo...quote:Op zondag 21 april 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreemd. Hoe kom je aan een gratis abo dan
Draakje. .quote:Op zondag 21 april 2024 14:29 schreef Iceage het volgende:
@ Dot als de scoot weer werkt en je gaat naar Intratuin wil je mij dan even 25 zakken potgrond en 10 zakken bemeste tuinaarde meenemen? Kom ik ze over een maand ofzo wel bij je ophalen.![]()
die van 70 liter.
![]()
Arme jij. Moet haast ondraagzaam zijnquote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef Iceage het volgende:
[..]Ik heb momenteel last van het middelste kootje van mijn pink. doet heeeeeeeeeeel zeer , weet zo niet of het de rechter of linker is
Vodafoon las ik dat je dan gratis sky kreeg.quote:Op zondag 21 april 2024 14:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kreeg dat erbij toen ik overstapte van KPN naar Ziggo ik heb alles in 1 ook m'n mobiele telefoon enzo...
Jep Vodafone heb ik via Ziggo...quote:Op zondag 21 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vodafoon las ik dat je dan gratis sky kreeg.
Ik heb Vodafoon en Tmobile hier gehad maand proef. Geen bereik. met kpn volledig bereik (abbo genomen bij Lebara) 5 gig data onbeperkt bellen 7.50 per maand. Bevalt uitstekend.quote:Op zondag 21 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vodafoon las ik dat je dan gratis sky kreeg.
Ik heb altijd t mobile gehad. Nooit problemen maar ik heb eeb prepaid geem aboquote:Op zondag 21 april 2024 14:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb Vodafoon en Tmobile hier gehad maand proef. Geen bereik. met kpn volledig bereik (abbo genomen bij Lebara) 5 gig data onbeperkt bellen 7.50 per maand. Bevalt uitstekend.
Qua bereik maakt prepaid of abbo niks uit.quote:Op zondag 21 april 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd t mobile gehad. Nooit problemen maar ik heb eeb prepaid geem abo
Je hebt ook geen data, toch?quote:Op zondag 21 april 2024 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd t mobile gehad. Nooit problemen maar ik heb eeb prepaid geem abo
Oke. Ik heb in al die jaren nooit problemen met tmobile gehadquote:Op zondag 21 april 2024 14:58 schreef Iceage het volgende:
[..]
Qua bereik maakt prepaid of abbo niks uit.
Ik heb geen internet. Kan alleen bellen en via de wifi appenquote:
Ik gebruik de telefoon ook voor navigatie meestal google maps.ook flits en omleidings en afsluitings meldingen en geeft andere route indien nodig. al vaak gehad bv 3 km verder is een mobiele radarcontrole. of bv de N33 is tijdelijk afgesloten.quote:Op zondag 21 april 2024 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen internet. Kan alleen bellen en via de wifi appen
Ik heb geen rijbewijs dus niet nodig 🤣quote:Op zondag 21 april 2024 15:36 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik gebruik de telefoon ook voor navigatie meestal google maps.ook flits en omleidings en afsluitings meldingen en geeft andere route indien nodig. al vaak gehad bv 3 km verder is een mobiele radarcontrole. of bv de N33 is tijdelijk afgesloten.
Echt ideaal.
Jij ook een fijne dag verder Icequote:Op zondag 21 april 2024 15:51 schreef Iceage het volgende:
Ik ga zo de deur uit.
Fijne zondag U allen.
Nou dat is ook wel jammer na al dat gesodemieter...quote:Op zondag 21 april 2024 17:13 schreef Dotteke het volgende:
Ou vind tot nu toe seizoen 2 niet echt leuk 🤣🤣🤣
Gek is dat he. Maar misschien komt het nog.quote:Op zondag 21 april 2024 17:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat is ook wel jammer na al dat gesodemieter...
Ik vind dat vaak dat het 2de seizoen minder is...quote:Op zondag 21 april 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek is dat he. Maar misschien komt het nog.
Ja vaak wel.quote:Op zondag 21 april 2024 17:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat vaak dat het 2de seizoen minder is...
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 21 april 2024 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga niets mee bij ziggo er bij nemen. 🤣
Staat los van ziggo begreep ik. Heb het toch gedaan. Nu vind ik het tweede seizoen niet zo leuk als het eerstequote:
Zo te zien moet ik blij zijn dit gemist te hebben.quote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie het gemist heeft; Het EK Meeuwenschreeuwen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo te zien moet ik blij zijn dit gemist te hebben.
Niet helemaal los want je krijgt het gratis bij een uitgebreider pakket.. maar ik snap dat je dat niet wil.quote:Op zondag 21 april 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat los van ziggo begreep ik. Heb het toch gedaan. Nu vind ik het tweede seizoen niet zo leuk als het eerste
Ben benieuwd het is verwarrend zoineens zie der met een baby en dan is de baby weer weg gaat ze van kort naar lang haar en terugquote:Op zondag 21 april 2024 21:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet helemaal los want je krijgt het gratis bij een uitgebreider pakket.. maar ik snap dat je dat niet wil.
Bij seizoen twee moet je echt in komen en wordt zeker nog goed
Slaap lekker tot morgenquote:
quote:
Morguhquote:
Morguh heer Fruit Frummie zat al te wachtenquote:
Zie alleen thee Geen beste beurt voor FF deze morgenquote:Op maandag 22 april 2024 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hèhè yes.... koffie en thee... thnx Fresh.... beter laat dan nooit...
Neej dat zijn weer minpunten....quote:Op maandag 22 april 2024 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie alleen thee Geen beste beurt voor FF deze morgen
IKlaat de thee graag voor jou staan. Ik heb zelf wel koffie gepaktquote:Op maandag 22 april 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
Ooh Dod, jij moet verplicht thee drinken....
Agh Spapaars heeft speciaal voor jou een heerlijk kopje koffie...quote:Op maandag 22 april 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IKlaat de thee graag voor jou staan. Ik heb zelf wel koffie gepakt
Lekker thnxquote:
Even een crossposting poste het net ook al eldersquote:Op maandag 22 april 2024 09:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh Spapaars heeft speciaal voor jou een heerlijk kopje koffie...
Nou dat snap ik niet, het wordt zelfs aangeraden, ik gebruik het al 4 jaar, nog nooit iets over gehoord..quote:Op maandag 22 april 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even een crossposting poste het net ook al elders
Buurman is boos
Ik had veevoederzout gebruikt voor het onkruid
Nu haalt de buuf altijd het onkruid in het pad langs mij schuur weg dus we hebben haar stukje achter de suur ook bestrooit met veevoederzout
Euhhh volgens de buurman is dat verboden en kun je een hele hoge boete krijgne bij gebruik hiervan.
Het staat overal te koop als onkruid bestrijding
Ja daarom snap ik het ook niet.quote:Op maandag 22 april 2024 09:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat snap ik niet, het wordt zelfs aangeraden, ik gebruik het al 4 jaar, nog nooit iets over gehoord..
Ook nog nooit van gehoord... het wordt door het veevoer verwerkt dan zitten er toch geen giftige stoffen in....? Zou je zeggen... vaag weerquote:Op maandag 22 april 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daarom snap ik het ook niet.
Volgens @:aardappelschotel mag men het niet in de buurt van een watergang gebruiken
Tja. Ik heb ook geen idee verder. Ik ga zo naar intratuin kijken of ze er daar iets van wetenquote:Op maandag 22 april 2024 10:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook nog nooit van gehoord... het wordt door het veevoer verwerkt dan zitten er toch geen giftige stoffen in....? Zou je zeggen... vaag weer
Nou ben benieuwd, dan hoor ik het wel, ik moet ook eerdaags weer gaan strooien...quote:Op maandag 22 april 2024 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja. Ik heb ook geen idee verder. Ik ga zo naar intratuin kijken of ze er daar iets van weten
Ik laat het je weten. Tot strakkiesquote:Op maandag 22 april 2024 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd, dan hoor ik het wel, ik moet ook eerdaags weer gaan strooien...
Goedemorgen..quote:Op zondag 21 april 2024 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd het is verwarrend zoineens zie der met een baby en dan is de baby weer weg gaat ze van kort naar lang haar en terug
Ja echt heel verwarrend vind ik.quote:Op maandag 22 april 2024 10:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Ja je moet goed opletten met die terugblikkenIk had ook momenten dat ik even terug moest spoelen omdat ik het dan ff niet begreep
Jij bent ook altijd lekker vroeg hoorquote:
Dat ziet er heerlijk uit.. het eerste wat ik doe als ik op komquote:
Goedemorgen....quote:Op maandag 22 april 2024 10:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd lekker vroeg hoorVaak ben ik er midden in de nacht ook uit omdat ik dan wakker ben. Dan zet ik meestal wel ff de tv aan maar een uurtje later ga ik toch wel weer proberen of ik nog kan slapen
Ik start altijd met een glas sterke thee.... heerlijk...quote:Op maandag 22 april 2024 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit.. het eerste wat ik doe als ik op kom
Nog voor ik 'thee' las dacht ik whisky na de woorden 'glas sterke'quote:Op maandag 22 april 2024 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik start altijd met een glas sterke thee.... heerlijk...
Thnx. Ben onderweg.quote:Op maandag 22 april 2024 10:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Joehoeee, veel plezier bij Intratuin....
Goedemorgen...quote:Op maandag 22 april 2024 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nog voor ik 'thee' las dacht ik whisky na de woorden 'glas sterke'
Mogguh!
's Morgens niet neequote:Op maandag 22 april 2024 10:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
OMG ik mag er niet aan denken.... alleen de geur al...
quote:Op maandag 22 april 2024 10:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
S'avonds ook niet...alleen in Irish Coffee....
Wat een stelletje malloten.quote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 april 2024 19:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 april 2024 13:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een stelletje malloten.Alternatieve Belgische inzending van het songfestival ?
Ook een erg slechte slaper en heb heel vaak ook heftige nachtmerries. Die zijn zo heftig dat ik dan niet meer kan slapen. Dan beleef ik alles weer opnieuw wat ik heb meegemaakt ivm ziek zijn en mijn verblijf in het ziekenhuis. Dat blijft maar terugkomenquote:Op maandag 22 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Ja ik ben een vroege vogel en slaap af en toe niet zo best... dus dan ga ik maar lekker hier ouwenelen... hihi
Maar jij bent s'nachts ook aant spoken hi....
Ik ben niet zo van de thee. Bonen malen en daar koffie van zetten.. heerlijkquote:Op maandag 22 april 2024 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik start altijd met een glas sterke thee.... heerlijk...
Eerder volgde ik dat ook maar de laatste twee seizoenen niet meer gekeken. Ik ben meestal dat soort programma’s heel snel weer zat.quote:Op maandag 22 april 2024 11:04 schreef Frummelie het volgende:
Ooohooo ik erger me kapot aan het niet door kunnen kijken van MAFS.... in het voorstukje gaan Timothy en Lucinda eindelijk zoenen.... moet ik weer wachten tot vannacht...
O jee in beslag genomen, was hem al kwijtquote:
Het zal ook niet dat laatste, dat willen al die wannabee RLSsterretjesquote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Cupfighter het volgende:
Las op Instagram dat Randy zeer tevreden was met zijn 3e plek en plannen heeft met een podcast voor baardproducten , ook zou hij wel oren hebben naar deelname in Expeditie Robinson
En? Heb je de tuin van de buren vergiftigd?quote:Op maandag 22 april 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee in beslag genomen, was hem al kwijt
Heb je zijn tattoo ook gezien?quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Cupfighter het volgende:
Las op Instagram dat Randy zeer tevreden was met zijn 3e plek en plannen heeft met een podcast voor baardproducten , ook zou hij wel oren hebben naar deelname in Expeditie Robinson
Ja met zout,quote:Op maandag 22 april 2024 15:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En? Heb je de tuin van de buren vergiftigd?
Het wordt tijd voor wat beter weer, dan kan dat schaap van hem ook eindelijk de wei inquote:
Een pannenkoek volgens mij.quote:Op maandag 22 april 2024 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ie dat bankstel nu ook op z'n rug staan?
Zou zeggen, winterklaar.quote:Op maandag 22 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met zout,zels strooien ze strooizout als er sneeuwligt
En waar ik gestrooid waren geen planten ind e buurt alleen een stukje zand vna 10 cm breed en een schuurmuur en stoeptegels
Echt een pot met kwarkquote:
Ja toch, mijn kant wel die van hem heeft hij allemaal weggeveegdquote:
Hangmat mee.quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Cupfighter het volgende:
Echt he, vraag mij altijd af of die mensen daar ook niet meer zonder elkaar kunnen.quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, vraag mij altijd af of die mensen daar ook niet meer zonder elkaar kunnen.
Je leest her en der dat ze samen zijn samen live in insta zitten.
Je zou toch denken dat ze nu alle tijd aan hun gezin spenderen
O hemel, met zijn alle een tattoo?quote:
Was een opening van een tattooshop. Met optreden van Lenie.quote:
pppff optreden van Leniequote:Op maandag 22 april 2024 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een opening van een tattooshop. Met optreden van Lenie.
Gisteren ook ergens een oproep voor een bus om een tour door Nederland te doen voor alle fans.
Ze denken echt celebs te zijn.
Jeetje dat is ook wel heftig zeg.... vind ik wel verdrietig...quote:Op maandag 22 april 2024 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook een erg slechte slaper en heb heel vaak ook heftige nachtmerries. Die zijn zo heftig dat ik dan niet meer kan slapen. Dan beleef ik alles weer opnieuw wat ik heb meegemaakt ivm ziek zijn en mijn verblijf in het ziekenhuis. Dat blijft maar terugkomen![]()
Dan ben ik blij dat ik wakker ben en weet niet hoe snel ik mijn bed uit moet komen
Ja ik heb ook zo'n bonenmachine.... lekkerder kan je de koffie niet krijgen...quote:Op maandag 22 april 2024 14:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de thee. Bonen malen en daar koffie van zetten.. heerlijk
Ik vind Australië eigenijk wel 1 van de leukste...quote:Op maandag 22 april 2024 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerder volgde ik dat ook maar de laatste twee seizoenen niet meer gekeken. Ik ben meestal dat soort programma’s heel snel weer zat.
O jee nog meer RLSsen,quote:Op maandag 22 april 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
Net5 krijgt een stevige upgrade. Met nieuwe accenten wil zenderbaas Bastiaan van Dalen de voorheen op vrouwen gerichte televisiezender weer smoel geven. ‘We gaan voor duidelijkheid: hoofdzakelijk realityprogramma’s met gewone mensen.’
“Het omslagpunt kwam toen we zagen dat Big Brother op concurrent RTL5 veel beter scoorde dan verwacht. Hetzelfde geldt voor Een jaar van je leven en De bondgenoten van ons vlaggenschip SBS6. Nederlandse reality dus.”
Stouterd...quote:Op maandag 22 april 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, mijn kant wel die van hem heeft hij allemaal weggeveegd
Maar twee weken geleden toen het regende had ik er ook al wat gestrooid
Je gaat het nog drukker krijgen.quote:
Moet maar zien of het allemaal gestreamd gaat worden.quote:
Er mag van mji best wel een pauze tussen door zijn. Maanden achter elkaar ga ik toch niet doen.quote:
Zal na de zomer zijn, dus je kan even wat bijkomen van al dat cos-geweld.quote:Op maandag 22 april 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er mag van mji best wel een pauze tussen door zijn. Maanden achter elkaar ga ik toch niet doen.
SBS9 is sinds kort Viaplay TV geworden. Zou me niets verbazen als eventuele Talpa-RLS' met streams in de toekomst dan via Viaplay (dus wéér een ander abo nodig) bekeken moeten worden.quote:Op maandag 22 april 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
Net5 krijgt een stevige upgrade. Met nieuwe accenten wil zenderbaas Bastiaan van Dalen de voorheen op vrouwen gerichte televisiezender weer smoel geven. ‘We gaan voor duidelijkheid: hoofdzakelijk realityprogramma’s met gewone mensen.’
“Het omslagpunt kwam toen we zagen dat Big Brother op concurrent RTL5 veel beter scoorde dan verwacht. Hetzelfde geldt voor Een jaar van je leven en De bondgenoten van ons vlaggenschip SBS6. Nederlandse reality dus.”
Ja voor jou snap ik dat wel, dat wordt dan teveel van het goede..quote:Op maandag 22 april 2024 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er mag van mji best wel een pauze tussen door zijn. Maanden achter elkaar ga ik toch niet doen.
Daar ben ik al van bijgekomen. Ik vind een RLS per jaar van 3 maanden persoonlijk wel genoeg.quote:Op maandag 22 april 2024 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal na de zomer zijn, dus je kan even wat bijkomen van al dat cos-geweld.
Dat zou balen zijn, heb voor de F1 ook geen viaplay genomenquote:Op maandag 22 april 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SBS9 is sinds kort Viaplay TV geworden. Zou me niets verbazen als eventuele Talpa-RLS' met streams in de toekomst dan via Viaplay (dus wéér een ander abo nodig) bekeken moeten worden.
Niet echt voor het modden hoor. Maar merk toch wel dat ik dan meer bij de laptop zit dan ik eigenlijk wil.quote:Op maandag 22 april 2024 17:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja voor jou snap ik dat wel, dat wordt dan teveel van het goede..
Neuh dat sowieso niet, keek dat toch al Engelstalig, ook toen het nog bij Ziggo zat. Denk ook niet dat ik dat ga doen voor een RLS. Vind het wel mooi zoquote:Op maandag 22 april 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou balen zijn, heb voor de F1 ook geen viaplay genomen
Ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Straks moet je alle streamings diensten nemen als je iets wil zien.quote:Op maandag 22 april 2024 17:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Neuh dat sowieso niet, keek dat toch al Engelstalig, ook toen het nog bij Ziggo zat. Denk ook niet dat ik dat ga doen voor een RLS. Vind het wel mooi zo
Ja 'vroegah' had je 1 pakket met een aantal zenders voor een vast bedrag.quote:Op maandag 22 april 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Straks moet je alle streamings diensten nemen als je iets wil zien.
Ja dat snap ik heel goed...quote:Op maandag 22 april 2024 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet echt voor het modden hoor. Maar merk toch wel dat ik dan meer bij de laptop zit dan ik eigenlijk wil.
Ja ze komen als paddestoelen de grond uit al die extra streamingsdienstenquote:Op maandag 22 april 2024 17:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja 'vroegah' had je 1 pakket met een aantal zenders voor een vast bedrag.
Nu heb je tig 'zenders' met elk een eigen tarief.
Ja maar als er een nieuwe RLS komt neem ik um toch...quote:Op maandag 22 april 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze komen als paddestoelen de grond uit al die extra streamingsdiensten
Zeker weten?quote:Op maandag 22 april 2024 18:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar als er een nieuwe RLS komt neem ik um toch...
Dat zou toch echt top zijnquote:Op maandag 22 april 2024 17:24 schreef spapaars het volgende:
Maar we weten nog van niets, en/of het überhaupt via Viaplay zal plaatsvinden is dus afwachten.quote:Op maandag 22 april 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker weten?
"Let op dat vanaf 22 mei 2024 de prijs van uw Viaplay abonnement zal stijgen van ¤15,99/maand naar ¤17,99/maand."
Ik krijg nu al medelijden met je Dot..quote:
Dat zou echt wel eens kunnen idd..quote:Op maandag 22 april 2024 17:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
SBS9 is sinds kort Viaplay TV geworden. Zou me niets verbazen als eventuele Talpa-RLS' met streams in de toekomst dan via Viaplay (dus wéér een ander abo nodig) bekeken moeten worden.
Wow dat is mooi aan de prijs....quote:Op maandag 22 april 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker weten?
"Let op dat vanaf 22 mei 2024 de prijs van uw Viaplay abonnement zal stijgen van ¤15,99/maand naar ¤17,99/maand."
Ik ook hoorquote:Op maandag 22 april 2024 18:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar als er een nieuwe RLS komt neem ik um toch...
En de mensen namen dat hoofdzakelijk voor F1 Max, voor de rest wat buitenlands voetbal.quote:Op maandag 22 april 2024 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker weten?
quote:Op maandag 22 april 2024 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoorstel ik zou eens wat missen
Ik wil wel overal over mee kunnen pratenquote:
Heul herkenbaar...quote:Op maandag 22 april 2024 18:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik wil wel overal over mee kunnen praten
Klopt het is ook speculeren. Kijk is overigens niet echt een streamingdienst zoals Videoland en Viaplay zijn. Ze bieden niets live aan, maar is enkel een terugkijkdienst, zoals uitzendinggemist vroeger was.quote:Op maandag 22 april 2024 18:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar we weten nog van niets, en/of het überhaupt via Viaplay zal plaatsvinden is dus afwachten.
Het is voor net5 en Talpa heeft z'n eigen Kijk platvorm.
Zo dan. Dat kost nogal wat per maand.quote:
Ja met alles wat ik al heb, is het eigenijk wel gekkenwerk..quote:Op maandag 22 april 2024 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Dat kost nogal wat per maand.
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het dan bij Viaplay te streamen is. Dan zullenner heel weinig abonnementen worden verkocht. Dat geeft een gemiddelde kijker echt niet uit om te kunnen streamen.quote:Op maandag 22 april 2024 18:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja met alles wat ik al heb, is het eigenijk wel gekkenwerk..
Leuk als je geen nieuws leest om naar die F1 te kijken die dan al uren eerder is geweest, en de uitslag nog niet weet.quote:Op maandag 22 april 2024 18:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt het is ook speculeren. Kijk is overigens niet echt een streamingdienst zoals Videoland en Viaplay zijn. Ze bieden niets live aan, maar is enkel een terugkijkdienst, zoals uitzendinggemist vroeger was.
In het Parool zei die zenderbaas van NET5 er zelf het volgende over, vandaar dat ik het me afvroeg
U gaat ook over de samenwerking met streamingplatform Viaplay en de daaraan gekoppelde zender Viaplay TV, voorheen SBS9. Wat is daarbij de strategie?
“We gingen niet per se voor Viaplay zodat Talpa Network dan een streamingsdienst heeft (zoals concurrent RTL Videoland heeft). Viaplay is interessant vanwege de sport, waaronder F1, en de koppeling met ons lineaire kanaal dat nu Viaplay TV heet. Als de samenwerking bevalt, gaan we kijken of we kunnen investeren in additionele sportrechten.”
Ja die hebben sowieso hun hand overspeeld door grof geld voor de rechten te betalen en vervolgens de hoofdprijs voor een wanproduct te vragen toen ze naar NL kwamen. Die dachten het wel even beter te doen en het zo terug te verdienen. Vraag me af of dit uiteindelijk wel gaat werken voor ze.quote:Op maandag 22 april 2024 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de mensen namen dat hoofdzakelijk voor F1 Max, voor de rest wat buitenlands voetbal.
Hadden ze die F1 rechten niet gekocht, was het voor hun een aflopende zaak.
Neej precies, dat is veel te gek, het is ook nog maar koffiedik kijken... maar eerst eens afwachten of er überhaupt een RLS komt...quote:Op maandag 22 april 2024 18:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het dan bij Viaplay te streamen is. Dan zullenner heel weinig abonnementen worden verkocht. Dat geeft een gemiddelde kijker echt niet uit om te kunnen streamen.
Nee dat is ook niksquote:Op maandag 22 april 2024 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk als je geen nieuws leest om naar die F1 te kijken die dan al uren eerder is geweest, en de uitslag nog niet weet.
Maar dat verdom ik.
Het lijken voornamelijk de Belgische deelnemers te zijnquote:Op maandag 22 april 2024 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een opening van een tattooshop. Met optreden van Lenie.
Gisteren ook ergens een oproep voor een bus om een tour door Nederland te doen voor alle fans.
Ze denken echt celebs te zijn.
Zie alleen Lenie, de rest Belgen.quote:Op maandag 22 april 2024 18:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijken voornamelijk de Belgische deelnemers te zijn
Ja en geen een streamingsdienst is zo duur als viaplayquote:Op maandag 22 april 2024 18:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja met alles wat ik al heb, is het eigenijk wel gekkenwerk..
Ja belachelijk... toen KinKiJan dat tikte had ik wel zoiets van Oeps ... dat is ook niet geinig meer...quote:Op maandag 22 april 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en geen een streamingsdienst is zo duur als viaplay
Nee, is het ook nietquote:Op maandag 22 april 2024 19:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja belachelijk... toen KinKiJan dat tikte had ik wel zoiets van Oeps ... dat is ook niet geinig meer...
Moet je nog lang dan?quote:Op maandag 22 april 2024 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet
Jemig wat een chaos die raadsvergadering. Weet niet of ik hem ga afkijken.
Wordt nu behandeldquote:
Wat een zeikers zitten er toch tussenquote:
Euhhh.... ja net zo goed denk..quote:Op maandag 22 april 2024 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een zeikers zitten er toch tussen
3 lagen is te hoog, ivm hittestress en drukte voor het dorp
Dan maar 2 hoog en dan elders in zutphen een laag er bij opbouwen
Euhhhhhhh is daar geen hittestress dan?
En groen groen groen liever veel groen en mensen op straat. Liever groen dan meer mensen een huisquote:
Tsja wat moet je daar nou van zeggen.... beter niks geloof ik...quote:Op maandag 22 april 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En groen groen groen liever veel groen en mensen op straat. Liever groen dan meer mensen een huis
En daar stonden huizen, was geen groen een kleine voortuintje
Zo jammer dat je niets mag zeggen nu.quote:Op maandag 22 april 2024 21:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja wat moet je daar nou van zeggen.... beter niks geloof ik...
Ja snap ik.....quote:Op maandag 22 april 2024 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer dat je niets mag zeggen nu.
Het valt mij eerlijk gezegd ook tegen hier, had meer mensen verwacht.quote:
Ik geloof het ook....quote:Op maandag 22 april 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het valt mij eerlijk gezegd ook tegen hier, had meer mensen verwacht.
Volgens mij zijn we de twee enige vast kletsers
Jammer, maar we hebben het in ieder geval geprobeerdquote:
Ga ik morgen doen. Dochter lief is ondertussen naar bed.quote:Op maandag 22 april 2024 21:10 schreef Frummelie het volgende:
Het is bondgenotentijd voor mij.... even terug kijken...
Het is ook een beetje de tijd hé... iedereen gaat weer een beetje rommelen bij huis, tuin enz... straks misschien mooi weer dan zie je ook niemand...quote:Op maandag 22 april 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, maar we hebben het in ieder geval geprobeerd
Ik zal de naam eens even veranderen en van BB RLS maken
Ja dat loopt niet weg....oooo dat is lekker...quote:Op maandag 22 april 2024 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga ik morgen doen. Dochter lief is ondertussen naar bed.
Dat zie ik toch in de andere SC niet, maar daar zit een vast groepjequote:Op maandag 22 april 2024 21:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is ook een beetje de tijd hé... iedereen gaat weer een beetje rommelen bij huis, tuin enz... straks misschien mooi weer dan zie je ook niemand...
Ja misschien is dat beter...
Ja precies dat maakt natuurlijk wel verschil... ik normaal ook alleen bij een RLS maar omdat de babbelhoek zo gezellie was dit seizoen, ben ik blijven hangen, ik vond het erg gezellie...quote:Op maandag 22 april 2024 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zie ik toch in de andere SC niet, maar daar zit een vast groepje
Hier alleen van BB en de meesten loggen alleen in als er een BB te streamen is
Ja is het ook, jammer dat mensen niet even een babbeltje komen maken.quote:Op maandag 22 april 2024 21:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat maakt natuurlijk wel verschil... ik normaal ook alleen bij een RLS maar omdat de babbelhoek zo gezellie was door seizoen, ben ik blijven hangen, ik vond het erg gezellie...
Ja is ook jammer... maar ja de behoefte is er blijkbaar niet...quote:Op maandag 22 april 2024 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook, jammer dat mensen niet even een babbeltje komen maken.
Maar mocht het niet gaan lopen dan hebben we in ieder geval onze beste wil getoond
Had al wel benoemd, maar proberen kan geen kwaad.quote:Op maandag 22 april 2024 21:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja is ook jammer... maar ja de behoefte is er blijkbaar niet..... zo is dat meer kunnen we niet doen Dotje....
Niet geschoten is altijd mis...quote:Op maandag 22 april 2024 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had al wel benoemd, maar proberen kan geen kwaad.
Daarom.quote:
Ik ga de boel ook afsluiten, mijn deel van de raadsvergadering is afgelopen. Tot morgenen slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |