SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Frummie heeft het nog niet geleerd in al die maandenquote:
Dat hadden we eerder bij Jessie ook.quote:
Dat gaat toch automagisch?quote:Op zondag 21 april 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frummie heeft het nog niet geleerd in al die maanden
Ja ook zo flapdrolquote:Op zondag 21 april 2024 09:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hadden we eerder bij Jessie ook.
Ja het topic nummer wel maar het nummer van de kletshoek niet.quote:
Niets moet,quote:
Mooi zoquote:Op zondag 21 april 2024 09:10 schreef Lovely het volgende:
* Lovely wacht geduldig af tot de TT is veranderd
Morguhquote:Op zondag 21 april 2024 09:15 schreef KinKiJan het volgende:
Boh en ik maar mekkeren op die 8:15 wekker, jullie waren er vroeg bij vandaag! Mogguh!
Ik zal daar nooit een wekker voor zettenquote:Op zondag 21 april 2024 09:19 schreef KinKiJan het volgende:
F1 begon om 9:00, maar moet zeggen dat ik het tot nu toe wat saai vind
Gisteren zat ik om 5:00 al voor de TV, dat was gelukkig meer de moeite waard (tot nu toe)
Ik heb beeld nu.quote:Op zondag 21 april 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal daar nooit een wekker voor zetten
In het verleden voor de WK voetballen. Maar dat deed ik voor mijn zoontje.
Zat ik dan in een oranje jurk met een rood//wit/blauw streepje op mijn gezicht kijkend naar iets wat ik helemaal niets vond. Maar alleen omdat hem te plezieren
Soms moet een mens wat hequote:Op zondag 21 april 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb beeld nu.
Ik heb een paar soortgelijke herinneringen: Start van de Elfstedentocht en de opening van de kluis van Al Capone.
A dat is dan weer jammerquote:
Die kluis stond een fles in en lagen wat papieren.quote:
De uitvaart van de Titanic, dat was pas sensatie! Net uit de douche met gekamde haartjes voor de buis. Bakkie chips, naturel uiteraard, meer was er niet, en coca cola, je weet wel de echte, mét cokequote:Op zondag 21 april 2024 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb beeld nu.
Ik heb een paar soortgelijke herinneringen: Start van de Elfstedentocht en de opening van de kluis van Al Capone.
Ik kan mij daar helemaal niets van herinneren die kluisquote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kluis stond een fles in en lagen wat papieren.
Dit ook nietquote:Op zondag 21 april 2024 09:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De uitvaart van de Titanic, dat was pas sensatie! Net uit de douche met gekamde haartjes voor de buis. Bakkie chips, naturel uiteraard, meer was er niet, en coca cola, je weet wel de echte, mét coke
Zonder gein, Elfstedentocht was inderdaad wel een gaaf gebeuren, je merkte aan alles dat je naar iets bijzonders aan het kijken was.
Nou ja zeg.quote:Op zondag 21 april 2024 09:41 schreef KinKiJan het volgende:
Zou ook wel bijzonder zijn, 1912 is wel even geleden
Titanic he!quote:
quote:Op zondag 21 april 2024 09:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Titanic he!
Die kluis zegt mij ook niks
quote:Op zondag 21 april 2024 09:41 schreef KinKiJan het volgende:
Zou ook wel bijzonder zijn, 1912 is wel even geleden
Ja lekker ding, ik zit hier op m'n mobiel te frutten dan zie ik het laatste stukje niet van het nieuw te openen deel..quote:Op zondag 21 april 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frummie heeft het nog niet geleerd in al die maanden
Ze zegt lekker ding tegen mijquote:Op zondag 21 april 2024 10:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja lekker ding, ik zit hier op m'n mobiel te frutten dan zie ik het laatste stukje niet van het nieuw te openen deel..
Dat zei ikquote:Op zondag 21 april 2024 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij zit mij gewoon te sarren.... hé Fresh...
Zijn 5 seizoenen Dot...quote:Op zondag 21 april 2024 10:20 schreef Dotteke het volgende:
Afl 8 van the affair, iemand nog ideen voor een andere serie als deze klaar is?
O dan kan ik nog even, dacht dat het tegen het einde liep beide realtie opgebiecht dacht nu einde in zichtquote:
Ik kan maar 1 seizoen zien op m'n ipad...quote:Op zondag 21 april 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan kan ik nog even, dacht dat het tegen het einde liep beide realtie opgebiecht dacht nu einde in zicht
O geen idee heb nog niet gekeken, maar dan zal het hier ook wel een seizoen zijnquote:Op zondag 21 april 2024 10:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan maar 1 seizoen zien op m'n ipad...
Dan kan je dat verder op tv kijken.. als je dat zou willen. ..quote:Op zondag 21 april 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O geen idee heb nog niet gekeken, maar dan zal het hier ook wel een seizoen zijn
Dan vast niet vanaf seizoen 2 neem ik aanquote:Op zondag 21 april 2024 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan kan je dat verder op tv kijken.. als je dat zou willen. ..
Ik heb gisteravond met Lojanda zitten kletsen over die serie... omdat ik er maar 1 seizoen had staan... anders moet je even terug lezen Dod....quote:Op zondag 21 april 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vast niet vanaf seizoen 2 neem ik aan
Op welke zender is dat dan?
IK heb google al gevraagd, die kan mij ook geen antwoord gevenquote:Op zondag 21 april 2024 10:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond met Lojanda zitten kletsen over die serie... omdat ik er maar 1 seizoen had staan... anders moet je even terug lezen Dod....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |