Ja dat denk ik.... ik zat al tig jaar bij KPN en door een leuke aanbieding overgestapt... maar als dat zo is hang ik morgen aan de foon...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:00 schreef lojanda het volgende:
Zou het te maken kunnen hebben met wat voor tv abonnement je hebt bij Ziggo?
Je kijkt wel op tv via een box? Je gaat dan naar dat huisje op je afstandsbediening..entertainment.. Ziggo.. drama..quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan jammer genoeg geen screenshot neer zetten, ik weet niet hoe dat werkt... maar er staat bij mij echt een 1tje achter...
Oooh neej, ik kijk op m'n Ipad.... dat is het natuurijk maar dat mag toch eigenijk geen verschil maken...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kijkt wel op tv via een box? Je gaat dan naar dat huisje op je afstandsbediening..entertainment.. Ziggo.. drama..
Zou niets uit moeten maken lijkt mij. Kun je wel proberen of je het op tv wel kan zien?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh neej, ik kijk op m'n Ipad.... dat is het natuurijk maar dat mag toch eigenijk geen verschil maken...
Ik lig al lekker in mijn bedje vandaar dat ik op m'n ipad aant kijken ben...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou niets uit moeten maken lijkt mij. Kun je wel proberen of je het op tv wel kan zien?
Ja maf hé...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:17 schreef lojanda het volgende:
Ik kijk net op mijn IPad en daar kan ik dus ook alleen seizoen 1 bekijken..heel vreemd.
Ik zou idd Ziggo bellen.. voor nu lekker seizoen zeven bingen van Outlanderquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik bel gewoon ziggo morgen of maandag dan hoor ik het wel...
Ik zit nu nog in Outlander...
Thnx voor je hulp Lojanda..
Had gekund maar is dus niet.. heel vreemd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej maar ik dacht misschien door die aanbieding...
Ja komt goed ga ik doen... lekker slapen voor straks..quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou idd Ziggo bellen.. voor nu lekker seizoen zeven bingen van Outlander
Trusten voor straks..quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja komt goed ga ik doen... lekker slapen voor straks..
Trussies.... tot morgen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Mooie serie the affair. Tot nu toe gekeken. Nu ga ik naar dromenland. Tot morgen.
Hey Dot.quote:
Morguh FFquote:
Ik heb toch lekker geslapen.quote:
Je lag er op tijd in gisteren of niet. Hoe laat was je eruit?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |