Ik ben niet zo van de thee. Bonen malen en daar koffie van zetten.. heerlijkquote:Op maandag 22 april 2024 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik start altijd met een glas sterke thee.... heerlijk...
Eerder volgde ik dat ook maar de laatste twee seizoenen niet meer gekeken. Ik ben meestal dat soort programma’s heel snel weer zat.quote:Op maandag 22 april 2024 11:04 schreef Frummelie het volgende:
Ooohooo ik erger me kapot aan het niet door kunnen kijken van MAFS.... in het voorstukje gaan Timothy en Lucinda eindelijk zoenen.... moet ik weer wachten tot vannacht...
O jee in beslag genomen, was hem al kwijtquote:
Het zal ook niet dat laatste, dat willen al die wannabee RLSsterretjesquote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Cupfighter het volgende:
Las op Instagram dat Randy zeer tevreden was met zijn 3e plek en plannen heeft met een podcast voor baardproducten , ook zou hij wel oren hebben naar deelname in Expeditie Robinson
En? Heb je de tuin van de buren vergiftigd?quote:Op maandag 22 april 2024 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee in beslag genomen, was hem al kwijt
Heb je zijn tattoo ook gezien?quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Cupfighter het volgende:
Las op Instagram dat Randy zeer tevreden was met zijn 3e plek en plannen heeft met een podcast voor baardproducten , ook zou hij wel oren hebben naar deelname in Expeditie Robinson
Ja met zout,quote:Op maandag 22 april 2024 15:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
En? Heb je de tuin van de buren vergiftigd?
Het wordt tijd voor wat beter weer, dan kan dat schaap van hem ook eindelijk de wei inquote:
Een pannenkoek volgens mij.quote:Op maandag 22 april 2024 15:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heeft ie dat bankstel nu ook op z'n rug staan?
Zou zeggen, winterklaar.quote:Op maandag 22 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met zout,zels strooien ze strooizout als er sneeuwligt
En waar ik gestrooid waren geen planten ind e buurt alleen een stukje zand vna 10 cm breed en een schuurmuur en stoeptegels
Echt een pot met kwarkquote:
Ja toch, mijn kant wel die van hem heeft hij allemaal weggeveegdquote:
Hangmat mee.quote:Op maandag 22 april 2024 15:46 schreef Cupfighter het volgende:
Echt he, vraag mij altijd af of die mensen daar ook niet meer zonder elkaar kunnen.quote:
quote:Op maandag 22 april 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, vraag mij altijd af of die mensen daar ook niet meer zonder elkaar kunnen.
Je leest her en der dat ze samen zijn samen live in insta zitten.
Je zou toch denken dat ze nu alle tijd aan hun gezin spenderen
O hemel, met zijn alle een tattoo?quote:
Was een opening van een tattooshop. Met optreden van Lenie.quote:
pppff optreden van Leniequote:Op maandag 22 april 2024 16:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was een opening van een tattooshop. Met optreden van Lenie.
Gisteren ook ergens een oproep voor een bus om een tour door Nederland te doen voor alle fans.
Ze denken echt celebs te zijn.
Jeetje dat is ook wel heftig zeg.... vind ik wel verdrietig...quote:Op maandag 22 april 2024 14:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ook een erg slechte slaper en heb heel vaak ook heftige nachtmerries. Die zijn zo heftig dat ik dan niet meer kan slapen. Dan beleef ik alles weer opnieuw wat ik heb meegemaakt ivm ziek zijn en mijn verblijf in het ziekenhuis. Dat blijft maar terugkomen![]()
Dan ben ik blij dat ik wakker ben en weet niet hoe snel ik mijn bed uit moet komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |