O doen ze dat ook. Rot streken zijn datquote:Op zondag 21 april 2024 12:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met wat RTL4 doet, 1 aflevering Maxima op tv, wil je de rest zien, dan moet je maar een abo nemen op VL.
Ja waarom doen ze zoiets hè.quote:Op zondag 21 april 2024 12:45 schreef KinKiJan het volgende:
'als extraatje' [ afbeelding ]
'Lekkermakertje' was een beter woord geweest
Nou, het zit wel lekker mee allemaal hé...pfieuw...quote:Op zondag 21 april 2024 12:47 schreef Dotteke het volgende:
En intra tuin lukt ook al niet accu van de kleine scoot zit niet vol genoeg
Dus, als je tv Max zou nemen bij Ziggo krijg je er iets van 110 extra zenders bij en ook SkyShowtimequote:Op zondag 21 april 2024 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Bedankt voor je berichtje 🙂
Via Complete kun je inderdaad 1 seizoen hiervan terug kijken. Indien je ook een Skyshowtime abonnement er bij hebt is dit 5 seizoen
Dit krijg ik als antwoord
Ja man. Heb maar een abo genomen als the affair gekeken is gelijkmweer opzeggen. Vond hem te spannend 🤣quote:Op zondag 21 april 2024 13:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou, het zit wel lekker mee allemaal hé...pfieuw...
Ik ga niets mee bij ziggo er bij nemen. 🤣quote:Op zondag 21 april 2024 13:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus, als je tv Max zou nemen bij Ziggo krijg je er iets van 110 extra zenders bij en ook SkyShowtime
Ja snap ik wel... vooral als je het eerste seizoen hebt gezien... ik wilde net ook gaan kijken is het zonder ondertiteling en dat vind ik zo irri ook al versta ik het gewoon...quote:Op zondag 21 april 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja man. Heb maar een abo genomen als the affair gekeken is gelijkmweer opzeggen. Vond hem te spannend 🤣
Wat is zonder ondertiteling?quote:Op zondag 21 april 2024 14:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja snap ik wel... vooral als je het eerste seizoen hebt gezien... ik wilde net ook gaan kijken is het zonder ondertiteling en dat vind ik zo irri ook al versta ik het gewoon...
Ik heb gewoon ondertitelig kan je ook ergen aan klikkenquote:
Hey Icequote:
Al 80 keer geprobeerd.... zeker omdat ik um gratis heb...quote:Op zondag 21 april 2024 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ondertitelig kan je ook ergen aan klikken
Ik denk dat iedere provider wel iets heeft.quote:Op zondag 21 april 2024 14:22 schreef Iceage het volgende:
[..]Berichtje geedit. Ik kijk geen series dus kan daar niet over mee kleppen
O vreemd. Hoe kom je aan een gratis abo danquote:Op zondag 21 april 2024 14:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Al 80 keer geprobeerd.... zeker omdat ik um gratis heb...
O hahaha jij denkt ze is nog niet kreupel genoeg 🤣quote:Op zondag 21 april 2024 14:29 schreef Iceage het volgende:
@ Dot als de scoot weer werkt en je gaat naar Intratuin wil je mij dan even 25 zakken potgrond en 10 zakken bemeste tuinaarde meenemen? Kom ik ze over een maand ofzo wel bij je ophalen.![]()
die van 70 liter.
![]()
quote:Op zondag 21 april 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hahaha jij denkt ze is nog niet kreupel genoeg 🤣
Ik kreeg dat erbij toen ik overstapte van KPN naar Ziggo ik heb alles in 1 ook m'n mobiele telefoon enzo...quote:Op zondag 21 april 2024 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreemd. Hoe kom je aan een gratis abo dan
Draakje. .quote:Op zondag 21 april 2024 14:29 schreef Iceage het volgende:
@ Dot als de scoot weer werkt en je gaat naar Intratuin wil je mij dan even 25 zakken potgrond en 10 zakken bemeste tuinaarde meenemen? Kom ik ze over een maand ofzo wel bij je ophalen.![]()
die van 70 liter.
![]()
Arme jij. Moet haast ondraagzaam zijnquote:Op zondag 21 april 2024 14:34 schreef Iceage het volgende:
[..]Ik heb momenteel last van het middelste kootje van mijn pink. doet heeeeeeeeeeel zeer , weet zo niet of het de rechter of linker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |