SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet DotGewoon omdat het kan!
Ja voelde mij een soort van verlorenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hi Dot.. je hebt het lekker rustig gehad de afgelopen week zag ik
Oooooo oooo wat heb ik fout gedaan dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik mag weer aan het werk en een tikkie naar Frummie sturen moet van 20, 30 maken
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voelde mij een soort van verloren
Joehoeee latersss... hier giet het al..quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:21 schreef Dotteke het volgende:
Ga even bodschappen doen voor het weer gaat regenen tot latersss
Ik zie nergens 20/30 staan??quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik mag weer aan het werk en een tikkie naar Frummie sturen moet van 20, 30 maken
Dat vind ik ook wel erg goed. Ik ben minder van de romantiek en actie films.quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier het zo maar ik hou ook van een goede misdaad serie...
Wat grappig, dat heb ik precies hetzelfde...neej HBO max heb ik niet meer...quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel erg goed. Ik ben minder van de romantiek en actie films.
Als ook nog HBO Max hebt dan staat daar The Staircase op. Miniserie en ook heel erg goed en de documentaire over dit waargebeurde verhaal staat op Netflix.. ook iets om te bingen
Joehoeee bedankt voor de tips, jij ook een fijne middag..quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:28 schreef lojanda het volgende:
Ik heb mijn koffie weer op dus snel met manlief even wat boodschappen doen..
Fijne middag
29 moet 30 worden bedoel ikquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zie nergens 20/30 staan??
De nummering gaat toch automatisch?
Ik zie die 30 nergens staan... wat staat dat dan nu?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
29 moet 30 worden bedoel ik
[BB 24 SC #55] Gezellige kletshoek deel 30
Dat dik gedrukte moet bij ieder nieuw topic aangepast worden
Maar dat hebben we pas een paar keer uitgelegd![]()
@:Freshfruit ze leert het nooit en never nie
Ja als ik m'n mobiel draai zie ik 30 staan... ik heb dat laatste getalletje nooit gezien want ik heb m'n mobiel altijd rechtop...quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
29 moet 30 worden bedoel ik
[BB 24 SC #55] Gezellige kletshoek deel 30
Dat dik gedrukte moet bij ieder nieuw topic aangepast worden
Maar dat hebben we pas een paar keer uitgelegd![]()
@:Freshfruit ze leert het nooit en never nie
Thnx, zie dat het bijgeschreven isquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja als ik m'n mobiel draai zie ik 30 staan... ik heb dat laatste getalletje nooit gezien want ik heb m'n mobiel altijd rechtop...
Ik dacht dat het eerste gedeelte de telling was... deel 55... ahum foutje bedankt... ik heb alweer over gemaakt, 3 dubbel tarief hatsjikidee...
Nou dan ben je een mazzelkont hier de hele dag al buien...quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
Euj! Hier nog mooi droog gehouden, leek er steeds op dat het zou gaan regenen, maar toch nog wat kunnen doen in de tuin
O nee, had er ook niet eens meer aan gedachtquote:
Serieweer dusquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan ben je een mazzelkont hier de hele dag al buien...
Ik was net even naar de winkel,quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:42 schreef KinKiJan het volgende:
Euj! Hier nog mooi droog gehouden, leek er steeds op dat het zou gaan regenen, maar toch nog wat kunnen doen in de tuin
Vond het al vreemd waarom het er maar niet uitviel ondanks die dreigende lucht, maar jij had alle pech dus vandaag!quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was net even naar de winkel,
Ging weg met zon. Kwam uit AH was er hagel, toen naar de bakker toen ik daaruit kwam was er regen.
Daarna naar de Hema toen ik naar buiten wilden een fikse bui.
Naar het kruidvat weer regen en nu zit in thuis en schijnt de zon weer
Ja, ik heb van alles gehad, behalve sneeue en onweerquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vond het al vreemd waarom het er maar niet uitviel ondanks die dreigende lucht, maar jij had alle pech dus vandaag!
Zat er toevallig net aan te denken... droog overgekomen met je boodschappen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee, had er ook niet eens meer aan gedacht
quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb van alles gehad, behalve sneeue en onweer
Met veel schuilwerk redelijk droog thuis gekomenquote:Op zaterdag 20 april 2024 14:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zat er toevallig net aan te denken... droog overgekomen met je boodschappen?
Ik moet zeggen heb dit liever dan 30 graden, als ik moest kiezen wist ik het welquote:
Ja sorry al gelezen ik had een stukje over geslagen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met veel schuilwerk redelijk droog thuis gekomen
Hier sluit ik me helemaal hij aan...quote:Op zaterdag 20 april 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen heb dit liever dan 30 graden, als ik moest kiezen wist ik het wel
Niet veel hoor ben echt wel in de winkel blijven wachten tot het redelijk minder hard regendequote:Op zaterdag 20 april 2024 14:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja sorry al gelezen ik had een stukje over geslagen...![]()
Jij hebt wel van alles over je heen gehad....
Ja we worden verwend, alles gratis en voor nietsquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:00 schreef Kissingbird het volgende:
hier al flinke regenbuien en hagel gehad vandaag
Oooh beter...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel hoor ben echt wel in de winkel blijven wachten tot het redelijk minder hard regende
Hejjj hallootjes.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:00 schreef Kissingbird het volgende:
hier al flinke regenbuien en hagel gehad vandaag
Sla het wel overquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja we worden verwend, alles gratis en voor niets
Gelukkig is het nat genoeg...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sla het wel over
Zit nog steeds met de helft van de planten die de grond in moet. En nog een paar grotere erbij gekocht.
Gaat vandaag ook niet gebeuren.
Heb the bold gekeken en 2 afleveringen ban Maxima en MAFSquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh beter...![]()
Ik ben nog steeds niet aan m'n series begonnen, zit overal maar te ouwenelen...
Nog tijdzat tot het mooi weer wordtquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sla het wel over
Zit nog steeds met de helft van de planten die de grond in moet. En nog een paar grotere erbij gekocht.
Gaat vandaag ook niet gebeuren.
Ja klopt staan nu in de regen en kan er toch al genieten hahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog tijdzat tot het mooi weer wordt
Nee missen is een groot woord, ik mis het ochtendgetrut... streams en lekker zeuren hier... s'middags was ik er amper en s'avonds helemaal niet...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Mis je BB of toch niet?
Ik vind het wel fijn dat het klaar is.
ALs ze het water maar kwijt kunnen en niet verzuipen in een dichte potquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja klopt staan nu in de regen en kan er toch al genieten haha
Kom wel
ja dat eerder nog het gekwebbel op fokquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee missen is een groot woord, ik mis het ochtendgetrut... streams en lekker zeuren hier... s'middags was ik er amper en s'avonds helemaal niet...
heb ze uit de auto zo in de tuin neergezetquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze het water maar kwijt kunnen en niet verzuipen in een dichte pot
Ik moet ook nog wat nieuws halen voor in de bloembakken. Ik wacht nog wel even tot het iets beter weer wordt
Ja lekker bezig, ik zou aan heel Holland bakt beginnen maar is nog niet gelukt...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb the bold gekeken en 2 afleveringen ban Maxima en MAFS
Ja precies...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat eerder nog het gekwebbel op fok
Ja heerlijk... ik vind ze zo leuk...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Gister 2 afleveringen van de Augurkenkoning gekeken![]()
Is ook weer begonnen.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk... ik vind ze zo leuk...
Dan gaan we smorgen de mafs kijken en lekker zeurenquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee missen is een groot woord, ik mis het ochtendgetrut... streams en lekker zeuren hier... s'middags was ik er amper en s'avonds helemaal niet...
En hij is zo lief voor z'n personeel... ze gaan gewoon met z'n allen naar Lissabon... nou dat zou ook wel wat worden...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaa leuke serie. Lekker recht voor de raap zonder geneuzel.
Ooh ja dat is wel een strak plan Dotje....quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan we smorgen de mafs kijken en lekker zeuren
Er is genoeg op om te zeuren Kijk je GTST ook ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat is wel een strak plan Dotje....
Never, nooit en om netjes te blijven laat ik het hierbij, wat een k*t programma is dat zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan we smorgen de mafs kijken en lekker zeuren
Jaa snap niet dat hij zo graag naar Lissabon wil gaan met zijn personeel hahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En hij is zo lief voor z'n personeel... ze gaan gewoon met z'n allen naar Lissabon... nou dat zou ook wel wat worden...
Ja vind je daar niets aan. IK moet er altijd wel om lachenquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Never, nooit en om netjes te blijven laat ik het hierbij, wat een k*t programma is dat zeg.
Helemaal niets, en GTST ook niet, doet R. Oerlemans nog mee?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind je daar niets aan. IK moet er altijd wel om lachen
Zei vanmorgen nog tegen Frum dat ik het gevoel heb dat dit allemaal gemaakt is en zo nep
Nee joh al lang niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal niets, en GTST ook niet, doet R. Oerlemans nog mee?
Neej die kijk ik allang niet meer...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is genoeg op om te zeuren Kijk je GTST ook ?
En die kijk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:29 schreef spapaars het volgende:
Besef dat ik helemaal niet naar RTL4 programma's kijk.
De Verraders kijk ik wel, maar dan op VL.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Never, nooit en om netjes te blijven laat ik het hierbij, wat een k*t programma is dat zeg.
Hij heeft flappies genoeg... ja echt hé wat een onderneming met die gasten...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa snap niet dat hij zo graag naar Lissabon wil gaan met zijn personeel haha
Wat een kakkers die van het reisbureau![]()
Dat fietsen zal ook wat gaan worden..
En hij wil geen vroege vluchtzal een smak kosten zo'n weekendje.
Super lief dat hij het doet, hoop dat hij nog wat gesponsord wordt.
Ik net zo...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:29 schreef spapaars het volgende:
Besef dat ik helemaal niet naar RTL4 programma's kijk.
De Verraders kijk ik wel, maar dan op VL.
Als ze iets redelijks produceren gooien ze het op VL.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die kijk ik dan weer niet
GTST kijk ik op videoland, lopen ze een week op de tv uitzendingen
Heb ik ook vanmorgen zitten kijken Afl 1 vond ik wel leuk, 2 al minderquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze iets redelijks produceren gooien ze het op VL.
Heb de eerste 2 afl van Maxima gezien, maar deel 2 was al wat traag, ging bijna helemaal over haar pa.
Ja maar ik denk dat ze wel willen laten zien waar ze vandaan komt... uit wat voor gezin... ik ben benieuwd hoeveel afleveringen er zijn..quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze iets redelijks produceren gooien ze het op VL.
Heb de eerste 2 afl van Maxima gezien, maar deel 2 was al wat traag, ging bijna helemaal over haar pa.
Oooh van Lojanda?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook vanmorgen zitten kijken Afl 1 vond ik wel leuk, 2 al minder
ZIt nu The affair te kijken las hier net dat die ook mooi was
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ze wel willen laten zien waar ze vandaan komt... uit wat voor gezin... ik ben benieuwd hoeveel afleveringen er zijn..
Ja had ze het net over, dus dacht ga maar even kijken.quote:
quote:
Gelukkig maar hahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hier zijn geen lange lappen teksten
Ach de een heeft lange lappen en de ander weer van de irritante plaatjesquote:
Ja is echt een goede seriequote:Op zaterdag 20 april 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook vanmorgen zitten kijken Afl 1 vond ik wel leuk, 2 al minder
ZIt nu The affair te kijken las hier net dat die ook mooi was
Moet je wel met gedachten goed bijblijven. Zat net iemand hier thuis tegen mij te klesten en merkte dat ik iets gemist had . Weer maar een stukkie terug spoelenquote:
Waar is dit van?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:57 schreef spapaars het volgende:
Premium (AD) dus hou het bij dit
Na de opnames sloeg vonk echt over tussen Martijn en Delfina:
[ afbeelding ]
True.. té veel plaatjes is ook irritantquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach de een heeft lange lappen en de ander weer van de irritante plaatjes
Komt omdat er in het begin wel wat terugblikken zijn..quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel met gedachten goed bijblijven. Zat net iemand hier thuis tegen mij te klesten en merkte dat ik iets gemist had . Weer maar een stukkie terug spoelen
Gelukkig maar, hier ook regelematig het zonnetje tussen de buien doorquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:58 schreef lojanda het volgende:
We zijn gelukkig niet nat geworden tijdens het boodschappen doen en hier komt zelfs af en toe een flauw zonnetje door
ADquote:
Ja heel irri en de pagina wordt al trager en trager als je op mobiel zitquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
True.. té veel plaatjes is ook irritant
Valt idd mee met de regen, vanmorgen wel een bui gehad maar nu af en toen de zon die schijnt..quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:58 schreef lojanda het volgende:
We zijn gelukkig niet nat geworden tijdens het boodschappen doen en hier komt zelfs af en toe een flauw zonnetje door
Ooh Thnx, ik had iets meer verwacht.... misschien een seizoen 2.. ahum..quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
De dramaserie over koningin Máxima Zorreguieta is niet alleen een groot succes in Nederland, maar ook internationaal kunnen ze niet wachten om de afleveringen te bingen. De 6-delige reeks is namelijk aan maar liefst 25 (!) landen verkocht
Het is maar raar weer en dat al de hele week zo ongeveer.. maar wat Dot net al zei.. liever dit dan 30 graden. Ik ben toch wel echt een winter mensquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Valt idd mee met de regen, vanmorgen wel een bui gehad maar nu af en toen de zon die schijnt..
Wisselvallig weer idd, te warm hoeft voor mij ook niet.. maar dit weer is ook weer drie keer niksquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is maar raar weer en dat al de hele week zo ongeveer.. maar wat Dot net al zei.. liever dit dan 30 graden. Ik ben toch wel echt een winter mens
Dat doen ze tegenwoordig met echt veel programma’s op RTL..quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:03 schreef spapaars het volgende:
Zie in de tv-gids dat ze vanavond deel 1 uitzenden op RTL4, en dan niets meer.
Moesten ze verbieden, want het is gewoon een soort van sluikreclame om mensen naar VL te lokken.
spapaars in RLS / [BB 24 SC #55] Gezellige kletshoek deel 30quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh Thnx, ik had iets meer verwacht.... misschien een seizoen 2.. ahum..
Als ze het hielden bij vooruitkijken op VL, is dat best, maar dit stinkt gewoon.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig met echt veel programma’s op RTL..
Alles om meer abonnementen te verkopen..quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze het hielden bij vooruitkijken op VL, is dat best, maar dit stinkt gewoon.
Hey GGquote:
Ik vind een graadje 23/24 het max wat ik l ekker vindquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is maar raar weer en dat al de hele week zo ongeveer.. maar wat Dot net al zei.. liever dit dan 30 graden. Ik ben toch wel echt een winter mens
Met die temperaturen kun je ook nog iets doen. Als het te heet is dan heb je nergens nog puf voor en dan is het ook vaak zo vochtig. Alles plakt dan.. zo’n vies weer dan vind ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een graadje 23/24 het max wat ik l ekker vind
Ja dat is het nadeel hierquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met die temperaturen kun je ook nog iets doen. Als het te heet is dan heb je nergens nog puf voor en dan is het ook vaak zo vochtig. Alles plakt dan.. zo’n vies weer dan vind ik.
Haha ja ik zag het net... ik was even druk met m'n borrelhapjes zonder borrel weliswaarquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
spapaars in RLS / [BB 24 SC #55] Gezellige kletshoek deel 30
Je lingen? Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel hier
ALs het warmen wordt zijn mijn lingen ook niet blij die happen dan naar adem
Zou Dot dat bedoelen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opgezocht voor je, een plaats in Duitsland.
longenquote:
O lekker heb net het eten op ( ja was vroeg) aardappelen met spruiten en een gehakt bal en dan gado gado saus er overquote:
Nou heb je een lekkere lange avond Dotje.... ik ben ook al aant tapassen hi... dus ook zo klaar ..quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker heb net het eten op ( ja was vroeg) aardappelen met spruiten en een gehakt bal en dan gado gado saus er over
Ik eet altijd vroeg vind ik wel fijnquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou heb je een lekkere lange avond Dotje.... ik ben ook al aant tapassen hi... dus ook zo klaar ..
Ik ook vaak, dan heb je een lekkere lange avond.... ik hou d'r van...quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet altijd vroeg vind ik wel fijn
Zonder dat je nog iets hoeft te doen,eten op afwas wegquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook vaak, dan heb je een lekkere lange avond.... ik hou d'r van...
Da's erg vroeg inderdaad....quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker heb net het eten op ( ja was vroeg) aardappelen met spruiten en een gehakt bal en dan gado gado saus er over
Jep heerlijk relaxed...quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder dat je nog iets hoeft te doen,eten op afwas weg
Nog even een bakkie koffie zetten en dan klaar
ALtijd vroeg eten hier, soms nog wel vroegerquote:
Kan die man niet horen of zien zo verschrikkelijk vind ik hemquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:43 schreef spapaars het volgende:
Joost ging in Stockholm nog even door na zijn uitvoering van Europapa.
Ahh oké.. ja dat kan ook lastig zijn met die hitte.quote:
Dat gaan wij hier vanavond ook doen.. lekker makkelijk en altijd heerlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou heb je een lekkere lange avond Dotje.... ik ben ook al aant tapassen hi... dus ook zo klaar ..
Ik eet juist altijd laat.. en meestal te laat. Is niet zo goed natuurlijk. Van de week was het al 21.00 voordat we atenquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet altijd vroeg vind ik wel fijn
Zo benieuwd wat hij gaat doen straks.. weet nog steeds niet zo goed wat ik er van moet denkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:43 schreef spapaars het volgende:
Joost ging in Stockholm nog even door na zijn uitvoering van Europapa.
Nou ik vind het ook wel een dwarrel hoor....quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die man niet horen of zien zo verschrikkelijk vind ik hem
Elke zaterdag of zondag wanneer het maar uitkomt... heerlijk ..quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaan wij hier vanavond ook doen.. lekker makkelijk en altijd heerlijk
Het is maar net hoe het kwartje valt, het ene jaar wint een kwaliteitsnummer, het ander een feestnummer.quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo benieuwd wat hij gaat doen straks.. weet nog steeds niet zo goed wat ik er van moet denken
Ik vind het ook altijd zo gezellig als we met z’n tweetjes zijn.. lekker languit op de bank met lekkere hapjes en Netflixquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Elke zaterdag of zondag wanneer het maar uitkomt... heerlijk ..![]()
Dat is ook zo en hij staat iig wel goed in de polls..quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is maar net hoe het kwartje valt, het ene jaar wint een kwaliteitsnummer, het ander een feestnummer.
Ja heerlijk zo keuvelen hé, gezellie...quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo gezellig als we met z’n tweetjes zijn.. lekker languit op de bank met lekkere hapjes en NetflixEerst dan nog even Make Up Your Mind kijken..
Nou we gaan het zien volgende maand...quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook zo en hij staat iig wel goed in de polls..
Ik herken ze bijna altijd. Ze laten net een voorstukje zien bij Boulevard van wie er vanavond inzit en ik zie al gelijk wie het is.quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk zo keuvelen hé, gezellie...![]()
Oooh ja die krijgen we ook nog...ooh soms zo moeilijk om te zien welke bn-er het is... dan zie je iets bekends en kom je er niet op...
Oooh echt wat goed... ik zie het net niet.... zo irritant...quote:Op zaterdag 20 april 2024 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik herken ze bijna altijd. Ze laten net een voorstukje zien bij Boulevard van wie er vanavond inzit en ik zie al gelijk wie het is.
Ga er niet eens naar kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 18:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind het ook wel een dwarrel hoor....
Dat krijgen we ook weer volgende maand...
Zijn er idd vijf.. die worden later nog toegevoegd. Dat is bij Ziggo meestal.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:55 schreef Frummelie het volgende:
Hejjj @:lojanda the affair had toch 5 seizoenen of zit ik fout, ik zie er maar 1 op ziggo?....
Ik vind You minder maar The Affier echt topquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ah The Affair, net als 'You' zo'n serie waarbij ik van te voren dacht dat het niks zou zijn en dan met lichte tegenzin mee begon te kijken met m'n vriendin om vervolgens te moeten toegeven dat het toch wel een vermakelijke serie was.
Oké thnx.... dan zie ik het wel als ik het 1ste seizoen afgekeken heb...quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zijn er idd vijf.. die worden later nog toegevoegd. Dat is bij Ziggo meestal.
Dan zit ik bij de verkeerde serie....quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:40 schreef lojanda het volgende:
Ik kijk nu op Ziggo maar zie toch echt vijf seizoenen staan bij The Affier.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zit ik bij de verkeerde serie....
Thnx...quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
Deze moet je hebben Frum (tenzij ik 5 seizoenen naar iets anders gekeken heb dan wat lojanda bedoelde)
[ afbeelding ]
Klopt idd..quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het gaat over een schrijver en een serveerster?
Deze serie is het iddquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:51 schreef KinKiJan het volgende:
Deze moet je hebben Frum (tenzij ik 5 seizoenen naar iets anders gekeken heb dan wat lojanda bedoelde)
[ afbeelding ]
Ja dat denk ik.... ik zat al tig jaar bij KPN en door een leuke aanbieding overgestapt... maar als dat zo is hang ik morgen aan de foon...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:00 schreef lojanda het volgende:
Zou het te maken kunnen hebben met wat voor tv abonnement je hebt bij Ziggo?
Je kijkt wel op tv via een box? Je gaat dan naar dat huisje op je afstandsbediening..entertainment.. Ziggo.. drama..quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik kan jammer genoeg geen screenshot neer zetten, ik weet niet hoe dat werkt... maar er staat bij mij echt een 1tje achter...
Oooh neej, ik kijk op m'n Ipad.... dat is het natuurijk maar dat mag toch eigenijk geen verschil maken...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kijkt wel op tv via een box? Je gaat dan naar dat huisje op je afstandsbediening..entertainment.. Ziggo.. drama..
Zou niets uit moeten maken lijkt mij. Kun je wel proberen of je het op tv wel kan zien?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh neej, ik kijk op m'n Ipad.... dat is het natuurijk maar dat mag toch eigenijk geen verschil maken...
Ik lig al lekker in mijn bedje vandaar dat ik op m'n ipad aant kijken ben...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou niets uit moeten maken lijkt mij. Kun je wel proberen of je het op tv wel kan zien?
Ja maf hé...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:17 schreef lojanda het volgende:
Ik kijk net op mijn IPad en daar kan ik dus ook alleen seizoen 1 bekijken..heel vreemd.
Ik zou idd Ziggo bellen.. voor nu lekker seizoen zeven bingen van Outlanderquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:18 schreef Frummelie het volgende:
Ik bel gewoon ziggo morgen of maandag dan hoor ik het wel...
Ik zit nu nog in Outlander...
Thnx voor je hulp Lojanda..
Had gekund maar is dus niet.. heel vreemd.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej maar ik dacht misschien door die aanbieding...
Ja komt goed ga ik doen... lekker slapen voor straks..quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou idd Ziggo bellen.. voor nu lekker seizoen zeven bingen van Outlander
Trusten voor straks..quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja komt goed ga ik doen... lekker slapen voor straks..
Trussies.... tot morgen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Mooie serie the affair. Tot nu toe gekeken. Nu ga ik naar dromenland. Tot morgen.
Hey Dot.quote:
Morguh FFquote:
Ik heb toch lekker geslapen.quote:
Je lag er op tijd in gisteren of niet. Hoe laat was je eruit?quote:
5 uur.Dacht dat het een uur of 2 zou zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 05:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lag er op tijd in gisteren of niet. Hoe laat was je eruit?
O dat is lekker.quote:Op zondag 21 april 2024 05:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5 uur.Dacht dat het een uur of 2 zou zijn.
jij een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen all..quote:Op zondag 21 april 2024 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morguh Frummelquote:Op zondag 21 april 2024 05:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen all..![]()
Dit is lekker wakker worden Fresh....
Frummel.quote:Op zondag 21 april 2024 05:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen all..![]()
Dit is lekker wakker worden Fresh....
Hellooo Dotje.... ja hier kan ik wel mee leven hoor.quote:Op zondag 21 april 2024 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummel
Ja wat een verwennerij, kunnen we wel aan wennen of niet dan.
In een ander topic zit hij alleen maar kut muziek te spammen
Ik conformeer me aan de TT.quote:Op zondag 21 april 2024 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frummel
Ja wat een verwennerij, kunnen we wel aan wennen of niet dan.
In een ander topic zit hij alleen maar kut muziek te spammen
Ik zeg altijd maar als ik muziek wil luisteren zoek ik zefl wel wat op.quote:Op zondag 21 april 2024 05:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo Dotje.... ja hier kan ik wel mee leven hoor.
Oooh nee ik wil geen kutmuziek veel te vroeg..
euhhhh daarvoor was je al bezig met muziek spammenquote:
O jij ligt er nog bijquote:Op zondag 21 april 2024 06:01 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig al naar MAFS te kijken hoor @:Dotteke
Ons Smartlappen uurtje,mooie tijden waren dat.quote:Op zondag 21 april 2024 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhh daarvoor was je al bezig met muziek spammen
Dat is echt een FFje die is daar een held in.
Weet je nog met Jippie die hollandse bagger spammen met zijn tweeen
Vreselijk was dat het zelfde als een bepaalde user steeds maar het zelfde blijft zeggen.quote:Op zondag 21 april 2024 06:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ons Smartlappen uurtje,mooie tijden waren dat.
Er was ooit ook een user die maar fruitsoorten bleef posten.quote:Op zondag 21 april 2024 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijk was dat het zelfde als een bepaalde user steeds maar het zelfde blijft zeggen.
Juist zo is dat....quote:Op zondag 21 april 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar als ik muziek wil luisteren zoek ik zefl wel wat op.
Ik zit ondertussen MAFS te kijken.
Zag dat Maxima alleen op de zaterdag komt. Nou zo kunnen ze het wel rekken.
Ik ga over 4 weken wel weer eens kijken.
Ja dat ook nogquote:Op zondag 21 april 2024 06:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was ooit ook een user die maar fruitsoorten bleef posten.
O jee app jij met videolandquote:Op zondag 21 april 2024 06:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Juist zo is dat....![]()
Yess ik ook....![]()
Ja heb je dat gezeik weer ik heb gisteren nog met Videoland zitten kleppen op WhatsApp ze moeten zich aan een planning houden... en wij als betalende klanten moeten dat accepteren was niet een echt prettig gesprek...
De orgelman was gister wel even leuk.quote:
Oooh neej nog heerlijk in m'n bedje... het is weer ontbijtje zondag op bed dag....quote:Op zondag 21 april 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij ligt er nog bij
Ik zit al fris en fruitig beneden
Die jack is toch een vreselijke lul... eng ventje...quote:Op zondag 21 april 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
Het lijkt er op dat Tori toch niet bij Jack gaat b lijven.
Ze hakken ook altijd op Jack soms terecht maar soms ook om het hakken.
Er zit ieder seizoen wel iemand bij die het pispaaltje is
En die Tim een sukkel door haar nog een kans te gevenquote:Op zondag 21 april 2024 06:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die jack is toch een vreselijke lul... eng ventje...
Run zou ik zeggen wat een leugenachtig wijf bah.... altijd proberen zichzelf schoon te praten...quote:Op zondag 21 april 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
Zal Tim bij Sara blijven? Hij zal gek zijn als hij het doet.
Ja dat gaat sneller... hahaquote:Op zondag 21 april 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee app jij met videoland
Ja hun krijgen natuurlijk ook opdrachten en regels
Dat hij er in trapt na al eerder bedrogen te zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Run zou ik zeggen wat een leugenachtig wijf bah.... altijd proberen zichzelf schoon te praten...
Ja dat is zo, ik vind iedere keer een week wachten geen reet aan.quote:Op zondag 21 april 2024 06:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat gaat sneller... haha
Ja maar dat was vroeger niet, vroeger kreeg je gewoon gelijk de hele serie... dat gezeik..
Nee gewoon keihard weg wezen... die liegt alles bij elkaar...quote:Op zondag 21 april 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die Tim een sukkel door haar nog een kans te gevenDIe sara zou ik nooit meer vertrouwen
Ja daar snap ik helemaal geen bal van...quote:Op zondag 21 april 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hij er in trapt na al eerder bedrogen te zijn.
Ja dat zou je wel denken.quote:Op zondag 21 april 2024 06:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar snap ik helemaal geen bal van...![]()
Alle alarmbellen gaan toch af...
Neej ik ook niet, je bent die afleveringen al bijna vergeten, je zit niet meer in het verhaal.... zo irritant.quote:Op zondag 21 april 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zo, ik vind iedere keer een week wachten geen reet aan.
Moet ook kijken voor ik begin of het de hele serie er op staat. Anders maar even wachten met kijken
Die stem dan...brrrquote:Op zondag 21 april 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel denken.
Die Lauren vind ik zo naar mens die kop van haar
Je zou denken dat ze blij zijn met feedbackquote:Op zondag 21 april 2024 06:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik ook niet, je bent die afleveringen al bijna vergeten, je zit niet meer in het verhaal.... zo irritant.
Maar dat willen ze niet snappen bij Videoland...
Hoe ze die ogen soms doetquote:
Ja dat zou je denken....quote:Op zondag 21 april 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze blij zijn met feedback
Jaja ik moet er wel om lachen... ze heeft wel skeit daar hou ik wel van...quote:
Lijkt FOK! wel.quote:Op zondag 21 april 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze blij zijn met feedback
Ergens klopt er iets niet in haar verhoudingenquote:Op zondag 21 april 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja ik moet er wel om lachen... ze heeft wel skeit daar hou ik wel van...
Ben ik met je eens...quote:Op zondag 21 april 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens klopt er iets niet in haar verhoudingen
Waar ben jijquote:
Dat ze die brief krijgen... dat ze dingen moeten uitspreken over elkaar..quote:Op zondag 21 april 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ben jij
HIer gaan Tim en Sara in gesprek
quote:Op zondag 21 april 2024 06:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat ze die brief krijgen... dat ze dingen moeten uitspreken over elkaar..
Ik zet m'n serie effe stop als ik hier reageer anders mis ik weer het een en ander... haha
quote:Op zondag 21 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ze komen samen, Sara heeft een kop die op donderen staat
Oooo zover ben ik nog niet hahaquote:Op zondag 21 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ze komen samen, Sara heeft een kop die op donderen staat
Daar ben ik al voorbijquote:Op zondag 21 april 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
Oeeeee wat een gladde die Jack... griezel....
Ik zeg al niets meerquote:
Hier is het al achter de rugquote:Op zondag 21 april 2024 06:55 schreef Frummelie het volgende:
Oooh nou gaan we het krijgen, Tim en Sara.... eerst nog even thee maken en broodjes uit de vriezer halen..
quote:Op zondag 21 april 2024 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
Nu zit ik door jullie naar MAFS te kijken.
Leuk hè....quote:Op zondag 21 april 2024 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
Nu zit ik door jullie naar MAFS te kijken.
Ik moest even een tussenstop maken katjes stonden te blèren wilden graag iets lekkers...quote:Op zondag 21 april 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Wij zijn al bij de laatste aflevering
Hier is die nu afgelopen, weer een dag wachten![]()
Ik ga zo maar verder met The Affair, een mooie serie op Ziggo
O echt niet? Dat doet hij al vanaf het beginquote:Op zondag 21 april 2024 07:08 schreef Frummelie het volgende:
Ooh lucinda en Timothy slapen apart, dat wist ik niet....
Neej ..nah dat heb ik helemaal niet meegekregen...quote:Op zondag 21 april 2024 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet? Dat doet hij al vanaf het begin
quote:Op zondag 21 april 2024 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ..nah dat heb ik helemaal niet meegekregen...
Weet niet wat ik van hem moet vindenquote:Op zondag 21 april 2024 07:16 schreef Frummelie het volgende:
Jeahhh hij geeft z'n man cave op... skatje is het...
Erg hé... ik kijk meestal s'nachts rond een uur of 02.00 dan ben ik waarschijnlijk toch duf een mis ik iets...quote:
Het is een twijfel gevalletje... hij doet wel heel erg z'n best voor mijn gevoel maar ik vraag me wel een beetje af of het oprecht is.... het lijkt mij wel een eerlijke kerel...quote:
Blijkbaarquote:Op zondag 21 april 2024 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erg hé... ik kijk meestal s'nachts rond een uur of 02.00 dan ben ik waarschijnlijk toch duf een mis ik iets...
Wat hebben al die lui toch isseusquote:Op zondag 21 april 2024 07:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is een twijfel gevalletje... hij doet wel heel erg z'n best voor mijn gevoel maar ik vraag me wel een beetje af of het oprecht is.... het lijkt mij wel een eerlijke kerel...
Tsja sommige mannen, en vrouwen net zo goed kunnen gewoon niet alleen zijn... ik snap daar ook geen bal van...quote:Op zondag 21 april 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben al die lui toch isseus
Waarom aan iets beginnen als je e r nog niet klaar voor bent
Maar het klopt wel.quote:Op zondag 21 april 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja sommige mannen, en vrouwen net zo goed kunnen gewoon niet alleen zijn... ik snap daar ook geen bal van...
Van de ene relatie gelijk in een andere storten.quote:
Maar waarom dan aan zo programma mee doen?quote:Op zondag 21 april 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Tsja sommige mannen, en vrouwen net zo goed kunnen gewoon niet alleen zijn... ik snap daar ook geen bal van...
Dat is toch niet oké...quote:Op zondag 21 april 2024 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van de ene relatie gelijk in een andere storten.
Alles voor de fame.quote:Op zondag 21 april 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom dan aan zo programma mee doen?
Iedereen ziet hoe domme lul of stomme trut je bent
Hoe je soms liegt en manipuleert dan trapt toch niemand meer in je verhalen in de buiten wereld
Ja daar snap ik ook geen bal van ... om met je smoeltje op tv te komen?.... ik vraag me ook af in hoeverre dit programma gescript wordt...quote:Op zondag 21 april 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar waarom dan aan zo programma mee doen?
Iedereen ziet hoe domme lul of stomme trut je bent
Hoe je soms liegt en manipuleert dan trapt toch niemand meer in je verhalen in de buiten wereld
Heel ver.quote:Op zondag 21 april 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook geen bal van ... om met je smoeltje op tv te komen?.... ik vraag me ook af in hoeverre dit programma gescript wordt...
Daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op zondag 21 april 2024 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alles voor de fame.
Is tegenwoordig een soort van normaal.
Maar het merendeel denkt dat het echt is. Dan zet je jezelf toch voor lul neer op tvquote:Op zondag 21 april 2024 07:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar snap ik ook geen bal van ... om met je smoeltje op tv te komen?.... ik vraag me ook af in hoeverre dit programma gescript wordt...
Kijk dat programma nooit maar zag dat stukkie voorbij komen bij VIquote:Op zondag 21 april 2024 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond vorige week deze wel mooi.
[ afbeelding ]
Kijk ze zitten dan.
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk maar sommige zal dat een worst zijn...quote:Op zondag 21 april 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het merendeel denkt dat het echt is. Dan zet je jezelf toch voor lul neer op tv
Niet gezien....quote:Op zondag 21 april 2024 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vond vorige week deze wel mooi.
[ afbeelding ]
Kijk ze zitten dan.
[ afbeelding ]
Het mooie was dat Sophie niks hoefde te doen,de andere dames aan tafel namen het over dat het bespottelijk was.De podcast is ook verwijderd.quote:Op zondag 21 april 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat programma nooit maar zag dat stukkie voorbij komen bij VI
Dat is toch in elke RLS nog steeds,Die Chelsea en een Gerrit bijv.Als ik maar op TV/belangstelling sta.En volgers krijg op Social Media.quote:Op zondag 21 april 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het merendeel denkt dat het echt is. Dan zet je jezelf toch voor lul neer op tv
quote:Op zondag 21 april 2024 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
Staat ook leuk op je CV,
Ze zetten het ook echt op hun Linkedin profiel.
Dit verzin ik niet, bij JVJL was er elke maand een manager.Stelde geen fluit voor maar een deelneemster nam dat mee in haar profiel.quote:
Dan spoor je toch niet...quote:Op zondag 21 april 2024 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit verzin ik niet, bij JVJL was er elke maand een manager.Stelde geen fluit voor maar een deelneemster nam dat mee in haar profiel.
Oooh ja.... dat is wel iets voor haar... ik heb toch wel vreselijk om Madeleine moeten lachen hoor...quote:
Dat mensen dat soort mensen willen volgen is mij ook altijd een raadselquote:Op zondag 21 april 2024 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch in elke RLS nog steeds,Die Chelsea en een Gerrit bijv.Als ik maar op TV/belangstelling sta.En volgers krijg op Social Media.
@pullup houdt nog steeds trouw een topic bij.quote:Op zondag 21 april 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mensen dat soort mensen willen volgen is mij ook altijd een raadsel
Ja ik zie het, waar hij de moed vandaan haalt vraag ik mij steeds afquote:Op zondag 21 april 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Pullup houdt nog steeds trouw een topic bij.
Jij mod er zelfs een heel subtopic voorquote:Op zondag 21 april 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar het meeste loopt nog hequote:Op zondag 21 april 2024 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij mod er zelfs een heel subtopic voor
Kost af en toe een paar minuutjesquote:Op zondag 21 april 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar het meeste loopt nog he
Ik vind het knap dat je nog steeds alles up to date houdt over al die ex RLS sterretjes
Nou ik vind het wel leuk om te kijken hoe het met die luitjes gaat, dat is toch niet zo gek....quote:Op zondag 21 april 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond de bruiloft van Romy en Cemal heel mooi.quote:Op zondag 21 april 2024 08:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Kost af en toe een paar minuutjes
Meestal is het totaal oninteressant haha maar af en toe wel geinig om de laatste ontwikkelingen te volgen.
Ik vind het wel geinig hoor..quote:Op zondag 21 april 2024 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Pullup houdt nog steeds trouw een topic bij.
O nee zeker niet. Iedereen mag lekker doen wat hij of zo vindt.quote:Op zondag 21 april 2024 08:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel leuk om te kijken hoe het met die luitjes gaat, dat is toch niet zo gek....
ALs je het leuk vindt waarom niet. En voor users die het niet volgens op ista of X kunnen het in jou topic goed volgenquote:Op zondag 21 april 2024 08:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Kost af en toe een paar minuutjes
Meestal is het totaal oninteressant haha maar af en toe wel geinig om de laatste ontwikkelingen te volgen.
Goedemorgen..quote:Op zondag 21 april 2024 05:17 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh dat heb ik niet meegekregen.... ik heb hier wel een foto zien staan van Cemal in een netpantyquote:Op zondag 21 april 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond de bruiloft van Romy en Cemal heel mooi.
Jij bent er dan gelijk klaar mee.Snap ik ook wel.quote:Op zondag 21 april 2024 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee zeker niet. Iedereen mag lekker doen wat hij of zo vindt.
Of het is apart dat zo'n Rowena helemaal in den Here is tegenwoordigquote:Op zondag 21 april 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 april 2024 08:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Nou dat is nog eens een lekker ontbijtje![]()
Ik heb hier ook de ontbijttafel klaarstaan maar dan een stuk minder uitgebreid
Die twee volg ik wel, een van de weinigequote:Op zondag 21 april 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Guten morgen, sonnenschein..quote:
Ja meestal wel.quote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent er dan gelijk klaar mee.Snap ik ook wel.
O echt, net als Donny die is bekeerd tot de Islam hoorde ikquote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Of het is apart dat zo'n Rowena helemaal in den Here is tegenwoordigDat soort veranderingen zijn wel bijzonder
Die vliegt van NLP naar god.quote:Op zondag 21 april 2024 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Of het is apart dat zo'n Rowena helemaal in den Here is tegenwoordigDat soort veranderingen zijn wel bijzonder
Morguh Lojandaquote:Op zondag 21 april 2024 08:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen..
Nou dat is nog eens een lekker ontbijtje![]()
Ik heb hier ook de ontbijttafel klaarstaan maar dan een stuk minder uitgebreid
Ja hij heeft echt een liefde voor die dieren. Dat is nu wel duidelijk geworden.quote:Op zondag 21 april 2024 08:52 schreef pullup het volgende:
Ruud die werd afgebrand omdat hij in de buurt kwam van 'de koeien' van dat melk smijtertje Isa met haar pompoenhoofd, en kijk nu eens
Nee die is compleet mislukt en leeft met en voor haar zoontje geloof ikquote:Op zondag 21 april 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt een liefde voor die dieren. Dat is nu wel duidelijk geworden.
Zingt Isa nog steeds?
Wie is datquote:Op zondag 21 april 2024 08:56 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn grote vriend volg ik ook nog steeds.
[ afbeelding ]
Jeffrey Jaar van je leven.quote:
Daar heb je wel een punt, een RLS is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 21 april 2024 08:55 schreef pullup het volgende:
Ik ben juist helemaal klaar met die modernere versies van de RLS TV shows.
Er gaat echt helemaal geen moeite meer in de casting, de verhaal lijnen zijn non existent, de bewoners saai en verdieping is er ook al niet.
En mocht er iets gebeuren dan krijg je een SL van enkele uren tot ze weer allemaal braaf zijn
Niet te doen
Niet alleen Madeleine.. dat deed Kenzy ookquote:
Jammer, vond het altijd leuk om naar haar te luisteren. Ze heeft best een goede stem.quote:Op zondag 21 april 2024 08:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die is compleet mislukt en leeft met en voor haar zoontje geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |