En die Tim een sukkel door haar nog een kans te gevenquote:Op zondag 21 april 2024 06:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die jack is toch een vreselijke lul... eng ventje...
Run zou ik zeggen wat een leugenachtig wijf bah.... altijd proberen zichzelf schoon te praten...quote:Op zondag 21 april 2024 06:05 schreef Dotteke het volgende:
Zal Tim bij Sara blijven? Hij zal gek zijn als hij het doet.
Ja dat gaat sneller... hahaquote:Op zondag 21 april 2024 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee app jij met videoland
Ja hun krijgen natuurlijk ook opdrachten en regels
Dat hij er in trapt na al eerder bedrogen te zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 06:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Run zou ik zeggen wat een leugenachtig wijf bah.... altijd proberen zichzelf schoon te praten...
Ja dat is zo, ik vind iedere keer een week wachten geen reet aan.quote:Op zondag 21 april 2024 06:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat gaat sneller... haha
Ja maar dat was vroeger niet, vroeger kreeg je gewoon gelijk de hele serie... dat gezeik..
Nee gewoon keihard weg wezen... die liegt alles bij elkaar...quote:Op zondag 21 april 2024 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die Tim een sukkel door haar nog een kans te gevenDIe sara zou ik nooit meer vertrouwen
Ja daar snap ik helemaal geen bal van...quote:Op zondag 21 april 2024 06:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hij er in trapt na al eerder bedrogen te zijn.
Ja dat zou je wel denken.quote:Op zondag 21 april 2024 06:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar snap ik helemaal geen bal van...![]()
Alle alarmbellen gaan toch af...
Neej ik ook niet, je bent die afleveringen al bijna vergeten, je zit niet meer in het verhaal.... zo irritant.quote:Op zondag 21 april 2024 06:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zo, ik vind iedere keer een week wachten geen reet aan.
Moet ook kijken voor ik begin of het de hele serie er op staat. Anders maar even wachten met kijken
Die stem dan...brrrquote:Op zondag 21 april 2024 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel denken.
Die Lauren vind ik zo naar mens die kop van haar
Je zou denken dat ze blij zijn met feedbackquote:Op zondag 21 april 2024 06:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik ook niet, je bent die afleveringen al bijna vergeten, je zit niet meer in het verhaal.... zo irritant.
Maar dat willen ze niet snappen bij Videoland...
Hoe ze die ogen soms doetquote:
Ja dat zou je denken....quote:Op zondag 21 april 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze blij zijn met feedback
Jaja ik moet er wel om lachen... ze heeft wel skeit daar hou ik wel van...quote:
Lijkt FOK! wel.quote:Op zondag 21 april 2024 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze blij zijn met feedback
Ergens klopt er iets niet in haar verhoudingenquote:Op zondag 21 april 2024 06:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja ik moet er wel om lachen... ze heeft wel skeit daar hou ik wel van...
Ben ik met je eens...quote:Op zondag 21 april 2024 06:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens klopt er iets niet in haar verhoudingen
Waar ben jijquote:
Dat ze die brief krijgen... dat ze dingen moeten uitspreken over elkaar..quote:Op zondag 21 april 2024 06:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ben jij
HIer gaan Tim en Sara in gesprek
quote:Op zondag 21 april 2024 06:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat ze die brief krijgen... dat ze dingen moeten uitspreken over elkaar..
Ik zet m'n serie effe stop als ik hier reageer anders mis ik weer het een en ander... haha
quote:Op zondag 21 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ze komen samen, Sara heeft een kop die op donderen staat
Oooo zover ben ik nog niet hahaquote:Op zondag 21 april 2024 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Nou ze komen samen, Sara heeft een kop die op donderen staat
Daar ben ik al voorbijquote:Op zondag 21 april 2024 06:48 schreef Frummelie het volgende:
Oeeeee wat een gladde die Jack... griezel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |