Ik vind een graadje 23/24 het max wat ik l ekker vindquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is maar raar weer en dat al de hele week zo ongeveer.. maar wat Dot net al zei.. liever dit dan 30 graden. Ik ben toch wel echt een winter mens
Met die temperaturen kun je ook nog iets doen. Als het te heet is dan heb je nergens nog puf voor en dan is het ook vaak zo vochtig. Alles plakt dan.. zo’n vies weer dan vind ik.quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind een graadje 23/24 het max wat ik l ekker vind
Ja dat is het nadeel hierquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met die temperaturen kun je ook nog iets doen. Als het te heet is dan heb je nergens nog puf voor en dan is het ook vaak zo vochtig. Alles plakt dan.. zo’n vies weer dan vind ik.
Haha ja ik zag het net... ik was even druk met m'n borrelhapjes zonder borrel weliswaarquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
spapaars in RLS / [BB 24 SC #55] Gezellige kletshoek deel 30
Je lingen? Wat is dat dan?quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel hier
ALs het warmen wordt zijn mijn lingen ook niet blij die happen dan naar adem
Zou Dot dat bedoelen?quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opgezocht voor je, een plaats in Duitsland.
longenquote:
Hoi Dottekequote:
O lekker heb net het eten op ( ja was vroeg) aardappelen met spruiten en een gehakt bal en dan gado gado saus er overquote:
Nou heb je een lekkere lange avond Dotje.... ik ben ook al aant tapassen hi... dus ook zo klaar ..quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker heb net het eten op ( ja was vroeg) aardappelen met spruiten en een gehakt bal en dan gado gado saus er over
Ik eet altijd vroeg vind ik wel fijnquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou heb je een lekkere lange avond Dotje.... ik ben ook al aant tapassen hi... dus ook zo klaar ..
Ik ook vaak, dan heb je een lekkere lange avond.... ik hou d'r van...quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet altijd vroeg vind ik wel fijn
Zonder dat je nog iets hoeft te doen,eten op afwas wegquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook vaak, dan heb je een lekkere lange avond.... ik hou d'r van...
Da's erg vroeg inderdaad....quote:Op zaterdag 20 april 2024 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker heb net het eten op ( ja was vroeg) aardappelen met spruiten en een gehakt bal en dan gado gado saus er over
Jep heerlijk relaxed...quote:Op zaterdag 20 april 2024 17:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zonder dat je nog iets hoeft te doen,eten op afwas weg
Nog even een bakkie koffie zetten en dan klaar
ALtijd vroeg eten hier, soms nog wel vroegerquote:
Kan die man niet horen of zien zo verschrikkelijk vind ik hemquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:43 schreef spapaars het volgende:
Joost ging in Stockholm nog even door na zijn uitvoering van Europapa.
Ahh oké.. ja dat kan ook lastig zijn met die hitte.quote:
Dat gaan wij hier vanavond ook doen.. lekker makkelijk en altijd heerlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou heb je een lekkere lange avond Dotje.... ik ben ook al aant tapassen hi... dus ook zo klaar ..
Ik eet juist altijd laat.. en meestal te laat. Is niet zo goed natuurlijk. Van de week was het al 21.00 voordat we atenquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eet altijd vroeg vind ik wel fijn
Zo benieuwd wat hij gaat doen straks.. weet nog steeds niet zo goed wat ik er van moet denkenquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:43 schreef spapaars het volgende:
Joost ging in Stockholm nog even door na zijn uitvoering van Europapa.
Nou ik vind het ook wel een dwarrel hoor....quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die man niet horen of zien zo verschrikkelijk vind ik hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |