Ja precies...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat eerder nog het gekwebbel op fok
Ja heerlijk... ik vind ze zo leuk...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Gister 2 afleveringen van de Augurkenkoning gekeken![]()
Is ook weer begonnen.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja heerlijk... ik vind ze zo leuk...
Dan gaan we smorgen de mafs kijken en lekker zeurenquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee missen is een groot woord, ik mis het ochtendgetrut... streams en lekker zeuren hier... s'middags was ik er amper en s'avonds helemaal niet...
En hij is zo lief voor z'n personeel... ze gaan gewoon met z'n allen naar Lissabon... nou dat zou ook wel wat worden...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jaaa leuke serie. Lekker recht voor de raap zonder geneuzel.
Ooh ja dat is wel een strak plan Dotje....quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan we smorgen de mafs kijken en lekker zeuren
Er is genoeg op om te zeuren Kijk je GTST ook ?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat is wel een strak plan Dotje....
Never, nooit en om netjes te blijven laat ik het hierbij, wat een k*t programma is dat zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gaan we smorgen de mafs kijken en lekker zeuren
Jaa snap niet dat hij zo graag naar Lissabon wil gaan met zijn personeel hahaquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En hij is zo lief voor z'n personeel... ze gaan gewoon met z'n allen naar Lissabon... nou dat zou ook wel wat worden...
Ja vind je daar niets aan. IK moet er altijd wel om lachenquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Never, nooit en om netjes te blijven laat ik het hierbij, wat een k*t programma is dat zeg.
Helemaal niets, en GTST ook niet, doet R. Oerlemans nog mee?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind je daar niets aan. IK moet er altijd wel om lachen
Zei vanmorgen nog tegen Frum dat ik het gevoel heb dat dit allemaal gemaakt is en zo nep
Nee joh al lang niet meerquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Helemaal niets, en GTST ook niet, doet R. Oerlemans nog mee?
Neej die kijk ik allang niet meer...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is genoeg op om te zeuren Kijk je GTST ook ?
En die kijk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:29 schreef spapaars het volgende:
Besef dat ik helemaal niet naar RTL4 programma's kijk.
De Verraders kijk ik wel, maar dan op VL.
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Never, nooit en om netjes te blijven laat ik het hierbij, wat een k*t programma is dat zeg.
Hij heeft flappies genoeg... ja echt hé wat een onderneming met die gasten...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa snap niet dat hij zo graag naar Lissabon wil gaan met zijn personeel haha
Wat een kakkers die van het reisbureau![]()
Dat fietsen zal ook wat gaan worden..
En hij wil geen vroege vluchtzal een smak kosten zo'n weekendje.
Super lief dat hij het doet, hoop dat hij nog wat gesponsord wordt.
Ik net zo...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:29 schreef spapaars het volgende:
Besef dat ik helemaal niet naar RTL4 programma's kijk.
De Verraders kijk ik wel, maar dan op VL.
Als ze iets redelijks produceren gooien ze het op VL.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die kijk ik dan weer niet
GTST kijk ik op videoland, lopen ze een week op de tv uitzendingen
Heb ik ook vanmorgen zitten kijken Afl 1 vond ik wel leuk, 2 al minderquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze iets redelijks produceren gooien ze het op VL.
Heb de eerste 2 afl van Maxima gezien, maar deel 2 was al wat traag, ging bijna helemaal over haar pa.
Ja maar ik denk dat ze wel willen laten zien waar ze vandaan komt... uit wat voor gezin... ik ben benieuwd hoeveel afleveringen er zijn..quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze iets redelijks produceren gooien ze het op VL.
Heb de eerste 2 afl van Maxima gezien, maar deel 2 was al wat traag, ging bijna helemaal over haar pa.
Oooh van Lojanda?quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook vanmorgen zitten kijken Afl 1 vond ik wel leuk, 2 al minder
ZIt nu The affair te kijken las hier net dat die ook mooi was
quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat ze wel willen laten zien waar ze vandaan komt... uit wat voor gezin... ik ben benieuwd hoeveel afleveringen er zijn..
Ja had ze het net over, dus dacht ga maar even kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |